welke laatste tijd?quote:Op woensdag 10 november 2004 21:24 schreef Markie-Mark het volgende:
Het is ook weer leuk de laatste tijd, en ik denk dat het de komende tijd wel zo blijft als ik de vooruitzichten lees.
Sinds Hillard en Irisverhaallijntje. Sinds Joyce weer veel in beeld is. Sinds de Joost/Lizzy verhaallijn ergens op begint te lijkenquote:Op woensdag 10 november 2004 22:55 schreef Wup het volgende:
[..]
welke laatste tijd?
De verhaallijn Hillard vs. Iris was top! De Joost/Lizzy verhaallijn valt tot nu toe nog een beetje tegen... om de verhaaltjesmakers te quoten 'het kan goed gaan, maar het kan ook helemaal fout gaan'.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:58 schreef Markie-Mark het volgende:
Sinds Hillard en Irisverhaallijntje. Sinds Joyce weer veel in beeld is. Sinds de Joost/Lizzy verhaallijn ergens op begint te lijken
Handig zo'n cellofaantje er omheen.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik heb de foto's van Georgina! Zelfs met plastic ziet ze er goed uit.
En de AIVD... want Georgina vindt Bin Laden een lekker ding.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Maar jullie krijgen de link lekker niet, want dat is spam en dan heb ik zo meteen de FOK!Politie in mijn nek.
En vica versa.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:59 schreef Iwan1976 het volgende:
... want Georgina vindt Bin Laden een lekker ding.![]()
Intussen ben ik al weg, want bij hun lekt toch alles uit.quote:Op donderdag 11 november 2004 00:59 schreef Iwan1976 het volgende:
En de AIVD...
Arafat ook!quote:Op donderdag 11 november 2004 05:16 schreef Svensational het volgende:
Claire dood
Hoezo "eindelijk"? Het huis is volgens mij pas voor het eerst te zien geweest.quote:Op donderdag 11 november 2004 05:16 schreef Svensational het volgende:
En Wup heeft eindelijk het huis van Renee gecapt
Maar Wup 'zeurde" al maanden om het huis van Renee, het kwam maar niet in beeldquote:Op donderdag 11 november 2004 05:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hoezo "eindelijk"? Het huis is volgens mij pas voor het eerst te zien geweest.
Wup & zeuren is inmiddels een bekende combinatie. Niet dan?quote:Op donderdag 11 november 2004 05:40 schreef Svensational het volgende:
Maar Wup 'zeurde" al maanden om het huis van Renee, het kwam maar niet in beeld :')
Dan moet je toch maar eens een nieuw klokkie kopen, want het is twintig voor zes in de ochtend!quote:En waarom zou ik moeten pitten, het is half drie 's middags![]()
Hai Sven,quote:Op donderdag 11 november 2004 05:40 schreef Svensational het volgende:
Maar Wup 'zeurde" al maanden om het huis van Renee, het kwam maar niet in beeld :')
* BVO hoopt stiekem nog op een terugkeer van Daphne.quote:Op donderdag 11 november 2004 11:57 schreef Wup het volgende:
Daphne is waarschijnlijk slechts een bliksembezoekje dus echt veel zal je niet missen
Ik ook...volgens mij wordt het echt superkinkyquote:Op donderdag 11 november 2004 12:24 schreef tybalt2 het volgende:
Ben benieuwd naar die verhaallijn tussen renee en tanja jess
krijgen die een relatie met elkaarquote:Op donderdag 11 november 2004 12:24 schreef tybalt2 het volgende:
Ben benieuwd naar die verhaallijn tussen renee en tanja jess
Thanxquote:Op donderdag 11 november 2004 14:37 schreef MirSus het volgende:
Daphne was alleen in de promo te zien
Maar volgens mij ziet ze Marnix wel zitten...![]()
yep ik zat vol verwachting op Daphne te wachtenquote:Op donderdag 11 november 2004 14:37 schreef MirSus het volgende:
Daphne was alleen in de promo te zien
Maar volgens mij ziet ze Marnix wel zitten...![]()
yeah right, Renee goes kinky:)quote:Op donderdag 11 november 2004 12:49 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ook...volgens mij wordt het echt superkinky![]()
nee helaas,quote:Op donderdag 11 november 2004 14:54 schreef babette21 het volgende:
fijn om te horen dat ik niks gemist heb.... geen huilende Niels dus?!
ik heb zo het vermoeden dat we helemaal geen begrafenis te zien krijgen,quote:ik denk dat Daphne [vrijwel] direct na de begrafenis weer vertrekt.... helaas....
ze hebben nog een leuk stoeipakje van poeske in de kast liggen, dat zal Renee momenteel ook vast geweldig staan:)quote:en een kinky Renee?! ik word al onpasselijk bij het idéé......
wow, nog een fan......quote:Op donderdag 11 november 2004 14:59 schreef Dizer het volgende:
CLAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEE!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
WAAAAAAAAAAAAAROM NOUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOM!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM!!
WAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMM!
haha geweldig, dank dank dankquote:Op donderdag 11 november 2004 15:11 schreef babette21 het volgende:
`[afbeelding]
Bitchfight: Joyce en Daphne [1995]
* ook Babetje heeft sinds 5 jaar weer eens een uitzending opgenomen om te bewaren!!quote:Op donderdag 11 november 2004 15:06 schreef Wup het volgende:
ik heb normaal gesproken een hekel aan jankende mensen maar hier kon ik geen genoeg van krijgen... gaat in de Wup archieven als een van de mooiste scenes ooit......
ja maar.... begrafenisscenes zijn in 't algemeen zo móói....quote:ik heb zo het vermoeden dat we helemaal geen begrafenis te zien krijgen,
da's veel te duur, ze hebben Manouk van der Meulen tenslotte al ingehuurd...
nee sorry nog niks van langs zien komen...quote:heeft iemand al een picje of wat bio-info van de nieuwe Gyman?
Natuurlijk!!! Claire stond bij mij op nummer 3!!!quote:Op donderdag 11 november 2004 15:11 schreef Wup het volgende:
[..]
wow, nog een fan......
mja ik zelfs 3 op rij, vanaf het steekpartijtje, maar Niels was veruit de mooiste....quote:Op donderdag 11 november 2004 15:17 schreef babette21 het volgende:
* ook Babetje heeft sinds 5 jaar weer eens een uitzending opgenomen om te bewaren!!
nou afscheid was al oke geregeld vond ikquote:ja maar.... begrafenisscenes zijn in 't algemeen zo móói....
en... we hebben er toch gewoon recht op?! in 't kader van waardig afscheid nemen enzo?!
dat idee viel een beetje samen met Theo van G, dus daar heb ik vanaf gezien....quote:btw: hoe staat 't met 't register?!??!
een taakje voor Iwanquote:nee sorry nog niks van langs zien komen...
In het McDonalds magazine staan 2 foto's van hemquote:Op donderdag 11 november 2004 15:06 schreef Wup het volgende:
heeft iemand al een picje of wat bio-info van de nieuwe Gyman?
verklaar je nader....quote:Op donderdag 11 november 2004 15:50 schreef bar_rel het volgende:
In het McDonalds magazine staan 2 foto's van hem![]()
![]()
lol, ja die van Serge was lachen met de sarcastische Couwenberg damesquote:Op donderdag 11 november 2004 15:37 schreef babette21 het volgende:.
ik verwacht toch wel dat ie komt hoor, zelfs Serge kreeg er eentje....!!
Yep gezellig naast die van Pim [die later leeg bleek te zijn]quote:Op donderdag 11 november 2004 15:56 schreef Wup het volgende:
heeft Bob er eigenlijk een?
dat weet ik helemaal niet meer
hihiquote:Op donderdag 11 november 2004 16:04 schreef babette21 het volgende:
van Edje aka die vieze man [A.T.T.W] - 1999
na de begrafenis komt hier dagelijks een Claire shot ....quote:Op donderdag 11 november 2004 16:39 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand nog wat screenshots van Claire? Mooie foto's??
klopte idd. niet, hij werd van de SEH afgevoerd, waar hij dus niet opgesloten zat...quote:Op donderdag 11 november 2004 16:37 schreef babette21 het volgende:
btw door al 't verdriet totaal vergeten:
't viel me op dat Hillard op de begaande grond de lift in ging, maar hij werd toch afgevoerd?!
wat moest ie dan op de SEH en op welke verdieping wilden ze 'm in godsnaam laten uitstappen?!
de 10de en dan een zetje geven ofzo?!? beeeeeetje vreemd.....
quote:Op donderdag 11 november 2004 16:50 schreef Wup het volgende:
na de begrafenis komt hier dagelijks een Claire shot ....
he... ik ben toch maar gekomen.... sniksniksnik....quote:Op donderdag 11 november 2004 16:40 schreef babette21 het volgende:
ow en nog ff een geluidstechnisch vraagje [jaja beroerde tv]
wat zei Niels nou tegen Joyce voordat ie haar in de armen viel
[laatste scene, in huize Klein/Couwenberg]???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |