Hoppetee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb gisteren die "comedy"-serie gekeken.Hoe heet het?
Thuis? Samen? Lieve Lust?
Anyway......typische Edens/Apeldoorn-shit.![]()
En rot alsjeblieft op met die lachband.
Hmm, ik zal vanavond de herhaling dan maar eens gaan bekijken.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:35 schreef Dada het volgende:
Het was leuk vanavond
Voor het eerst een paar keer moeten lachen. Vooral toen Dylan Mireilje meenam naar z’n kamerEn die vader die nog tegen dat meisje ingaat als ze zegt dat ze Mireilje heet
"Mireille? Neehee Mireilje".
Omdat ik nu heb verteld wat de grappen zijn zul jij ze zeker niet leuk vinden als je vanavond gaat kijken. Maar dat kan mij ook niets schelenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:37 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, ik zal vanavond de herhaling dan maar eens gaan bekijken..
O wee als het niet grappig is, Dada.
Grappen? Ik heb er maar eentje gelezen. En je gaat me toch niet vertellen dat dat de enige is.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Omdat ik nu heb verteld wat de grappen zijn
Hoezo dat? Om jou te pestenl, ofzo?quote:zul jij ze zeker niet leuk vinden als je vanavond gaat kijken. Maar dat kan mij ook niets schelen
Die kerel kan geen gekke bekken trekken.quote:Alhoewel ben het wel met je eens dat de combinatie Cees Geel en groen masker geweldig lachen zou zijn
Er zitten er naast de twee die ik beschreef nog wel een paar in waarvan ik er eigenlijk maar eentje leuk vondquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:41 schreef Bupatih het volgende:
Grappen? Ik heb er maar eentje gelezen. En je gaat me toch niet vertellen dat dat de enige is.
Beidequote:Hoezo dat? Om jou te pestenl, ofzo?!! Of omdat ik de grap dan al zie aankomen?
Daar zijn die speciale effecten toch voorquote:Die kerel kan geen gekke bekken trekken.
Pff...als zelfs jij er maar twee leuk vond, wat denk je dan dat ik er van ga vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Er zitten er naast de twee die ik beschreef nog wel een paar in waarvan ik er eigenlijk maar eentje leuk vond
Zó triest ben ik nou ook weer niet.quote:Beide
Ja, hij moet wel zélf gekke bekken kunnen trekken. Anders stelt het niks voor.quote:Daar zijn die speciale effecten toch voorGekkie
En uit z’n kont praten kan iedereen
Die is in de serie een week weg ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 07:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar is Kraaijkamp jr. eigenlijk gebleven
Ik zie nu alleen die blonde sukkel, is die ineens met die moeder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |