Jij altijdquote:Op woensdag 9 november 2005 15:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb een vraag verzonnen die een wat langere voorbereidingstijd vergt, mag dat?
Bobbie Dylan.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wie is dat eigenlijk in jouw avatar Runerose?
Ik heb nog niet gestemd. Maar ja, hoe gaan we dáár nou onderling uitkomen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:34 schreef Sheridana het volgende:
spannend!!
ff kijken wie ik nog om moet kopen....
HAHAHAH!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemd. Maar ja, hoe gaan we dáár nou onderling uitkomen.![]()
Ik zie parallellen met de Eurovisie songfestivals. Met dat verschil dat hier geen douze points worden uitgedeeld.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:23 schreef twentemeisje het volgende:
wat een frauduleus zooitje zijn jullie toch ook
ik ben omkoopbaarquote:Op donderdag 10 november 2005 10:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik voel me ONDERGEWAARDEERD bij de awards
Stille hint...
Dus naar die Fellini Award kan ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:54 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik ben omkoopbaar
(minder stille hint)
Daar was het gisteravond tè gezellig voor. Eerst nog maar een koffie naar binnen slingeren.quote:
En ik ben er. Keurig op m'n werk enzo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
"'s Avonds een vent, 's ochtends een vent" is het credo, hè...
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:28 schreef Sokolsky het volgende:
wyccie, Sheridana dreigt jouw Audrey Tautou-award weg te kapen... doe er wat aan!
(tussenstand: Sheri en BS 4, wyccie 3)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:13 schreef RuneRose het volgende:
Waarom heb ik nou nog geen nominatie voor FTR-hunk.![]()
Hey Sheriquote:
Nee ik moest gister even mijn zus uit de brand helpen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef dolle_hond het volgende:
hey andy.
lange ochtendslaap gehad?
franse auto?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee ik moest gister even mijn zus uit de brand helpen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Meteen daaropvolgende vraag: Ben je nog vrijgezel?
![]()
Kom je bij mij RotS kijken?quote:
Alleen als hij ze elke avond voorleest....met stemmetjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef dolle_hond het volgende:
meteen daaropvolgende vraag: zou je de moeder van de kinderen van patch willen worden?
eerst in overleg met de echte moeder(s) natuurlijk....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef dolle_hond het volgende:
meteen daaropvolgende vraag: zou je de moeder van de kinderen van patch willen worden?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef Patch het volgende:
[..]
Kom je bij mij RotS kijken?
Heb ik al 11 daagjes in mijn collectie
quote:
Herkende je nu serieus David Bowie van die foto?quote:
Nou, hup. Boeltje pakken, samen hokken en heel veel kindertjes maken. Worden vast bloedjes van filmnerds.quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee hoor ik ben er nog gewoon.
Ik zal een mandje sturen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:15 schreef Sheridana het volgende:
Als iemand nog wil lobby'en...vanavond ga ik mijn nominaties bekend maken.... Ik ben gek op chocola, fuji appels, Spa Fruit appel, muffins met walnoten en rozijnen en Maltesers...
Ach ik ben ook wel eens aardig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:28 schreef Sheridana het volgende:
[..]
JIj hoeft me niet om te kopen....![]()
Nu je het zegt. Die moet ik inderdaad nog kopen.quote:
Rittersport?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:31 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hele hazelnoten in de chocola graag
Tot laterquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk het ook niet daarom ga ik maar boodschappen doen. Tot straks
En op stemmen dan? Met name van die Scarlettstemmen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:15 schreef Sheridana het volgende:
Als iemand nog wil lobby'en...vanavond ga ik mijn nominaties bekend maken.... Ik ben gek op chocola, fuji appels, Spa Fruit appel, muffins met walnoten en rozijnen en Maltesers...
Die zijn ook niet geheel onplezierig inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:01 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
En op stemmen dan? Met name van die Scarlettstemmen?![]()
Ikke en RuneRose zijn in de race voor Freddie Highmorequote:Op vrijdag 11 november 2005 17:03 schreef wyccie het volgende:
Hmmmm..... wie wil graag waarvoor genomineerd worden? Zeg het maar!
Nou ja, die heb je al van mij, dusseh...quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:05 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Die zijn ook niet geheel onplezierig inderdaad
Ik ben er al uit wat dat betreftquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:06 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ikke en RuneRose zijn in de race voor Freddie Highmore
Waarvoor dankquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:07 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nou ja, die heb je al van mij, dusseh...
wyccie: Patch wil graag Ewan en Nemo, Sheri wil graag Scarlett, SoK wil graag alles...
Maar ik ben nog steeds vol vertrouwen om Patch e.a. knappe koppen te verslaan in de race om de FTR-Hunk...Als Sheri nu eens haar vote op mij cast. Dat zou een mooi begin zijn!quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:06 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ikke en RuneRose zijn in de race voor Freddie Highmore
Maar ik weet toch helemaal niet of jij wel een hunk bentquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:10 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds vol vertrouwen om Patch e.a. knappe koppen te verslaan in de race om de FTR-Hunk...Als Sheri nu eens haar vote op mij cast. Dat zou een mooi begin zijn!Maar een Freddie award ben ik natuurlijk ook tevreden mee.
![]()
* RuneRose maakt een choclade fuji appel salade met spa fruit appel dresing en dan nog muffins en maltesers om het af te werken.![]()
Ik heb een fotoalbum! Yeuy.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar ik weet toch helemaal niet of jij wel een hunk bent
Bob Dylan vind ik een lelijke ouwe vent![]()
Pfft, jij zet naaktfotos in je fotoboek, zo kan ik het ook!quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef ArtyShock het volgende:
Ik zie iedereen maar bedelen om een Ewan-award. Ik bedoel, leuk geprobeerd natuurlijk, maar het lijkt mij eigenlijk wel duidelijk wie daar de rechtmatige eigenaar van zou moeten zijn.
Gelukkig vertelt de spiegel mij 's ochtends een verhaal waar ik héél wat meer waarde aan hecht dan zo'n schimmige politiek-gekleurde award.
Maar... Het was toen vijf uur 's ochtends, ik was dronken en volledig ontoerekeningsvatbaar. Dan mag dat.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:54 schreef RuneRose het volgende:
Pfft, jij zet naaktfotos in je fotoboek, zo kan ik het ook!![]()
Oké, dan is het goed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Maar... Het was toen vijf uur 's ochtends, ik was dronken en volledig ontoerekeningsvatbaar. Dan mag dat.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:07 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nou ja, die heb je al van mij, dusseh...
wyccie: Patch wil graag Ewan en Nemo, Sheri wil graag Scarlett, SoK wil graag alles...
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:10 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds vol vertrouwen om Patch e.a. knappe koppen te verslaan in de race om de FTR-Hunk...Als Sheri nu eens haar vote op mij cast. Dat zou een mooi begin zijn!Maar een Freddie award ben ik natuurlijk ook tevreden mee.
![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:52 schreef ArtyShock het volgende:
Ik zie iedereen maar bedelen om een Ewan-award. Ik bedoel, leuk geprobeerd natuurlijk, maar het lijkt mij eigenlijk wel duidelijk wie daar de rechtmatige eigenaar van zou moeten zijn
Andy hoeft niks hoor. Andy is te weinig in FTR actief buiten FMT.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:07 schreef Sokolsky het volgende:
En Andy en Arty willen íets, ongeacht wat.
Intre voelt zich ondergewaardeerd.
Mennosson wil iets met een gids.![]()
sjorryquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:27 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Hou eens even je mond, laat me nu lekker dromen.![]()
Niet voor FTR-Hunk, denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarvoor is die Hitchcockaward eigenlijk Patch?
2 jaar geleden was ik de meest geheimzinnigste user...quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Waarvoor is die Hitchcockaward eigenlijk Patch?
Ben je daar niet blij mee?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:42 schreef Patch het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ik de meest geheimzinnigste user...![]()
quote:
Ik was toentertijd niet van mening dat ik een geheimzinnige user was... nu nog niet eigenlijk.quote:
Ik ben zelfs geheimzinniger dan Patchquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik was toentertijd niet van mening dat ik een geheimzinnige user was... nu nog niet eigenlijk.
Geloof dat de meesten wel weten wie ik ben, wat voor werk ik doe en hoe ik eruit zie...
Je spreekt stemmetjes in. en je lijkt op Johny Depp? Wat voor werk doe je en hoe zie je eruit? Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik was toentertijd niet van mening dat ik een geheimzinnige user was... nu nog niet eigenlijk.
Geloof dat de meesten wel weten wie ik ben, wat voor werk ik doe en hoe ik eruit zie...
Ik had wel op je gestemd hoor als hij er nog in zat.quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik ben zelfs geheimzinniger dan Patch
Ik geef drama en toneelles op een ZMOK-schoolquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:54 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Je spreekt stemmetjes in. en je lijkt op Johny Depp? Wat voor werk doe je en hoe zie je eruit? Ik weet het niet.![]()
Dat is helemaal gaaf! Lijkt me een mooi beroep!quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik geef drama en toneelles op een ZMOK-school
Zo een klas vol Andy's.... knap hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik geef drama en toneelles op een ZMOK-school
Ik handel in boeken.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:06 schreef RuneRose het volgende:
Wat doe jij eigenlijk, Andy?
2de hands. Maar ik zit meestal aan de telefoon of achter de computer hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:10 schreef RuneRose het volgende:
ooh, boekhandelaar, da's ook best leuk, 2e hands, of nieuw?
Ooh, vandaar al dat fokken!quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
2de hands. Maar ik zit meestal aan de telefoon of achter de computer hoor.![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:14 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ooh, vandaar al dat fokken!![]()
Hmm, ik ga er weer vandoor mannen! L.A. Confidential kijken! Doewiej!![]()
Is het ook. Erg dankbaar beroep ja.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:03 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Dat is helemaal gaaf! Lijkt me een mooi beroep!![]()
Ik kan helemaal geen foto's van je vinden....quote:
Doe maar Patch joh. Die wil hem graag op zijn schoorsteenmantel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen foto's van je vinden....
Ik weet niet wie ik de Ewan-award moet toekennen![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen foto's van je vinden....
Ik weet niet wie ik de Ewan-award moet toekennen![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Doe maar Patch joh. Die wil hem graag op zijn schoorsteenmantel.
Dat moet jij bepalen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:56 schreef Patch het volgende:
[..]
Waar zal ik jou voor nomineren mr_anonimous?
okeej...quote:
En met die foto denk jij wel dat je kans maakt op een Ewan-award?quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:55 schreef Patch het volgende:
![]()
[..]
[afbeelding]
Patch in "Dinner For One"....
Van DH verliezen voor de Shimura is geen schande.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:42 schreef Sokolsky het volgende:
Volgens mij hebben we met z'n drieën of vieren 3 stemmen. d_h staat op 4.
Wat maak jij me nou?????quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:07 schreef wyccie het volgende:
![]()
![]()
FOK! FTR AWARDS 2005
![]()
![]()
![]()
Paul Giamatti Award - Meest ondergewaardeerde user - California
quote:
Heb je zelf al gestemd?quote:
Hoezo, is er iets gebeurd?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:41 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk dat Intre die Saul Bass-award in oktober behoorlijk vergooid heeft
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:46 schreef RuneRose het volgende:
Sokolsky heeft er weer een Freddie bij.![]()
volgens mij heb ik de laatste stemquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik stem als laatste
Naja, niet na Mike natuurlijk, dat kan gewoon niet
Ik stem na Mike.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik stem als laatste
Naja, niet na Mike natuurlijk, dat kan gewoon niet
Dat is zeer vervelend Sheri.quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Sheridana het volgende:
grmbl...Mijn monitor is stukgegaan...
kan nog niet stemmen....ben op visite
Zeg dat wel ja...quote:
Dat zijn Charlie Chaplin en Steve Buscemiquote:Op zondag 13 november 2005 23:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nou heb ik me altijd afgevraagd wat dat eigenlijk is in die avatar, saintofkillers?
quote:Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zijn Charlie Chaplin en Steve Buscemi.
't is laat hè?quote:Op zondag 13 november 2005 23:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat ben je toch een hulpzame users
Graag gedaan hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:10 schreef RuneRose het volgende:
[..]
![]()
* RuneRose maakt een choclade fuji appel salade met spa fruit appel dresing en dan nog muffins en maltesers om het af te werken.![]()
Alleen een kruisje...quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:55 schreef Patch het volgende:
![]()
[..]
[afbeelding]
Patch in "Dinner For One"....
Hey Bwenniequote:
? Monitor?quote:Op maandag 14 november 2005 12:15 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hey Bwennie
Ik moet echt ergens gauw een monitor zien te regelen...
Scroll even een stukje naar boven.quote:
Okay seen, it. Stukke monitor sucks!quote:Op maandag 14 november 2005 12:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Scroll even een stukje naar boven.![]()
kloptquote:
Joh? Waar woon je?quote:Op maandag 14 november 2005 12:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Okay seen, it. Stukke monitor sucks!![]()
Maar Sheri ik heb hier thuis nog een oude kleurenmonitor (15') staan hoor voor je, gratis af te halen.Anders beland ie bij de vuilnis....
Ik wilde je trouwens hierover mailtje sturen maar je mail is ook al stuk![]()
BB heeft brilletje nodig![]()
Was wel een lollige foto. Patch als Pipo.quote:Op maandag 14 november 2005 12:42 schreef Patch het volgende:
[..]
klopt
had ik maar heel even online staan
sheridaatje@lycos.nlquote:Op maandag 14 november 2005 12:42 schreef Patch het volgende:
[..]
klopt
had ik maar heel even online staan
nee joh, dat was mijn respectabele eerbetoon aan Freddie Frintonquote:Op maandag 14 november 2005 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was wel een lollige foto. Patch als Pipo.
Ik zat je maar te plagen hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 12:59 schreef Patch het volgende:
[..]
nee joh, dat was mijn respectabele eerbetoon aan Freddie Frinton
http://www.imdb.com/title/tt0121210/
ik zit zo snel op de kast johquote:Op maandag 14 november 2005 13:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zat je maar te plagen hoor.![]()
'contactpersoon toevoegen'quote:Op maandag 14 november 2005 12:59 schreef Sheridana het volgende:
[..]
sheridaatje@lycos.nl
of
sherida24@hotmail.com
Dan zal ik het niet meer doen.quote:
quote:
Ze leest het niet want ze zit op haar balkon koffie te leuten met haar dochter.quote:Op maandag 14 november 2005 13:19 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Bwen, over 5 minuten sta ik bij je op de stoep voor die monitor...
Idem Sheriquote:
Nooit gezien!!quote:Op maandag 14 november 2005 14:00 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Idem Sheri... (als mezelf en niet als TM... ) (hebben we dat "hoe heet je in het dagelijks leven lijstje" nog?)
Ik sta hier nog niet bij in elk geval....quote:Op maandag 14 november 2005 14:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat waren
- Lisa
- Anne
- Peter
- Rick
- Guido
- Wouter
- Dimitri
- Joyce
- René
Ik weet niet meer wie wie was. Ja, van mezelf weet ik het nog wel natuurlijk.
OK, ik weet het wel, maar alleen omdat ik het oude topic heb teruggevondenquote:Op maandag 14 november 2005 14:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat waren
- Lisa -> Oscar-Wilde
- Anne -> Smurfette (ondertussen al een hele tijd verdwenen)
- Peter -> Patch
- Rick -> InTre
- Guido -> GFP
- Wouter -> MasterWouter
- Dimitri ->
- Joyce -> twentemeisje
- René -> ReSpawn
Ik weet niet meer wie wie was. Ja, van mezelf weet ik het nog wel natuurlijk.
Jij zit al 6 jaar bij hotmail?quote:Op maandag 14 november 2005 12:59 schreef Sheridana het volgende:
sheridaatje@lycos.nl
of
sherida24@hotmail.com
dan mag je Sheridana - Myrthaquote:Op maandag 14 november 2005 14:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
OK, ik weet het wel, maar alleen omdat ik het oude topic heb teruggevonden.
Ik weet het echt niet meer joh....quote:Op maandag 14 november 2005 14:30 schreef twentemeisje het volgende:
Myrtha! Dat wist ik volgens mij ook nog niet.... (heb je toen wijzelijk je mond gehouden Sheri?)
Ach, alleen de voornaam.quote:Op maandag 14 november 2005 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
en ik ga mijn echte naam hier niet posten
Wacht!! Volgens mij weet ik die van jou ook!!quote:Op maandag 14 november 2005 14:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga wel ff kijken hoelang al
23 april 2003!
iig niet hier op fokquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 14:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iig niet hier op fok
er zijn wel enkelen die t weten hooren enkelen die mij IRL meegemaakt hebben
quote:Op maandag 14 november 2005 15:02 schreef Sheridana het volgende:
Ik ben wel makkelijk te herkennen iig op de meet...![]()
Jij weet zelfs mijn achternaam!quote:Op maandag 14 november 2005 15:06 schreef dolle_hond het volgende:
en er zijn natuurlijk ook wel users waarvan ik de naam weet, zonder dat aan de grote klok te gaan hangen
quote:Op maandag 14 november 2005 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Jij weet zelfs mijn achternaam!
Preciesquote:Op maandag 14 november 2005 15:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]aan je burka!
helpt het wanneer ik een zonnebankkuurtje neem?![]()
Klopt!quote:Op maandag 14 november 2005 15:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en wij herkennen elkaar op de meet
quote:Op maandag 14 november 2005 15:11 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Precies![]()
Jij doet 'm ook aan toch?
Mag dan wel een hele intensieve kuur worden
De omgekeerde-michaeljackson-treatment...of zoiets...![]()
Sterker nog: ik zou zelfs je kinderen herkennen en hun namen erbij kunnen vermeldenquote:Op maandag 14 november 2005 15:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en wij herkennen elkaar op de meet
ik ook nietquote:Op maandag 14 november 2005 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
en ik ga mijn echte naam hier niet posten
quote:Op maandag 14 november 2005 15:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zou zelfs je kinderen herkennen en hun namen erbij kunnen vermelden
En ik ookquote:Op maandag 14 november 2005 15:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik 'm al weet!
Tenzij ie zelfs op IMDB een valse naam heeft opgegevenquote:
nee, da's een beetje brabants-achtig: 'me vrouw' voor vriendinquote:Op dinsdag 15 november 2005 10:36 schreef dolle_hond het volgende:
maar ben je inmiddels getrouwd patch?
maar wel onder 1 dak? als in samenwonend?quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:05 schreef Patch het volgende:
[..]
nee, da's een beetje brabants-achtig: 'me vrouw' voor vriendin
[Lloyd Christmas]quote:
quote:
slim gedacht van jouquote:Op dinsdag 15 november 2005 12:01 schreef Patch het volgende:
moet toch wel zorgen voor een thuissituatie dat bijvoorbeeld Sheri langs kan komen enzo...![]()
Ik zal maar niet vragen of je nog bij je moeder woont dan...quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:46 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen of je nog bij je moeder woont dan...
Ik bind al in.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
![]()
Héhéhé een beetje rustig aan.In mijn hele huis is geen gleuf, grot of spleet te bekennen.
![]()
Hee muts!quote:Op woensdag 16 november 2005 09:30 schreef Sheridana het volgende:
Jongens, jongens...malebonding week is al voorbij hoor
Dat bedoelde ik niet. Ik zag opeens een muts in je avatar.quote:
jaaaa, jaaaaquote:Op woensdag 16 november 2005 09:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik zag opeens een muts in je avatar.![]()
quote:Op woensdag 16 november 2005 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik bind al in.Hoe doet de postbode dat bij jou thuis dan?
quote:Op woensdag 16 november 2005 11:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Die tilt mijn doos op, en dan legt die het eronder. Al moet die wel eerst zoeken waar mijn doos nu weer staat.
![]()
Jawel he?quote:Op woensdag 16 november 2005 18:43 schreef dolle_hond het volgende:
wat een muts sheri
Da's ook hartstikke stoer, manquote:Op dinsdag 29 juli 2003 22:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Toen ik registreerde, vond ik et wel 'stoer' om veel hoofdletters in m'n nick te zetten
toen de wereld nog schoon wasquote:Op donderdag 17 november 2005 15:07 schreef twentemeisje het volgende:
Het lijkt wel "haal herinneringen uit 2003 op"-dag
en een ijsje nog een kwartje kostte....quote:Op donderdag 17 november 2005 15:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
toen de wereld nog schoon was
moest je wel eerst 10 kilo oud papier ophalen en inleverenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
en een ijsje nog een kwartje kostte....
of de stokjes van je ijsje bewaren (wel die met een stempeltje erop) en dan kreeg je voor tien stokjes een nieuwe ijslollie van de ijscoboer (ja zo eentje met fietskar en een belletje...)quote:Op donderdag 17 november 2005 15:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
moest je wel eerst 10 kilo oud papier ophalen en inleveren
Ik ook...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
kan t me redelijk herinneren
Ja voor je het wist moest je strafregels schrijven.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:58 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik ook...
Maar dan met regressiehypnoserebirthingaquaedelstenentherapie
waren de winters echt zo streng vroeger?
Toen schreef je poep nog met een lange oe!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja voor je het wist moest je strafregels schrijven.
Ik ga maar eens aan de warme chocomelk...misschien dat dat helptquote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef twentemeisje het volgende:maar ondanks een shirt met lange mouwen en een dikke wintertrui daarover heen heb ik het nog koud....
met dubbel Pquote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Toen schreef je poep nog met een lange oe!
Ik heb je alweer eentje teruggezonden.quote:
En dan nu ook nog the Return of OW!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:07 schreef twentemeisje het volgende:
Het lijkt wel "haal herinneringen uit 2003 op"-dag
als we niet oppassen komt GFP nog terug ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En dan nu ook nog the Return of OW!!!
Hou op, ik ben al zo emotioneelquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als we niet oppassen komt GFP nog terug ook
Dit weekend als het goed is!! Gelukkig maar, want ik heb al afkickverschijnselen!! Trillende handen, scheel kijken, over de grond kruipen...dat soort dingen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb je alweer eentje teruggezonden.Heb je de monitor al?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:26 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Dit weekend als het goed is!! Gelukkig maar, want ik heb al afkickverschijnselen!! Trillende handen, scheel kijken, over de grond kruipen...dat soort dingen...
Jaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als we niet oppassen komt GFP nog terug ook
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:26 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Dit weekend als het goed is!! Gelukkig maar, want ik heb al afkickverschijnselen!! Trillende handen, scheel kijken, over de grond kruipen...dat soort dingen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |