Jij altijdquote:Op woensdag 9 november 2005 15:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb een vraag verzonnen die een wat langere voorbereidingstijd vergt, mag dat?
Bobbie Dylan.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wie is dat eigenlijk in jouw avatar Runerose?
Ik heb nog niet gestemd. Maar ja, hoe gaan we dáár nou onderling uitkomen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:34 schreef Sheridana het volgende:
spannend!!
ff kijken wie ik nog om moet kopen....
HAHAHAH!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemd. Maar ja, hoe gaan we dáár nou onderling uitkomen.![]()
Ik zie parallellen met de Eurovisie songfestivals. Met dat verschil dat hier geen douze points worden uitgedeeld.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:23 schreef twentemeisje het volgende:
wat een frauduleus zooitje zijn jullie toch ook
ik ben omkoopbaarquote:Op donderdag 10 november 2005 10:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik voel me ONDERGEWAARDEERD bij de awards
Stille hint...
Dus naar die Fellini Award kan ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:54 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik ben omkoopbaar
(minder stille hint)
Daar was het gisteravond tè gezellig voor. Eerst nog maar een koffie naar binnen slingeren.quote:
En ik ben er. Keurig op m'n werk enzo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
"'s Avonds een vent, 's ochtends een vent" is het credo, hè...
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:28 schreef Sokolsky het volgende:
wyccie, Sheridana dreigt jouw Audrey Tautou-award weg te kapen... doe er wat aan!
(tussenstand: Sheri en BS 4, wyccie 3)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:13 schreef RuneRose het volgende:
Waarom heb ik nou nog geen nominatie voor FTR-hunk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |