Jij altijdquote:Op woensdag 9 november 2005 15:03 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb een vraag verzonnen die een wat langere voorbereidingstijd vergt, mag dat?
Bobbie Dylan.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wie is dat eigenlijk in jouw avatar Runerose?
Ik heb nog niet gestemd. Maar ja, hoe gaan we dáár nou onderling uitkomen.quote:Op donderdag 10 november 2005 09:34 schreef Sheridana het volgende:
spannend!!
ff kijken wie ik nog om moet kopen....
HAHAHAH!quote:Op donderdag 10 november 2005 09:49 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gestemd. Maar ja, hoe gaan we dáár nou onderling uitkomen.![]()
Ik zie parallellen met de Eurovisie songfestivals. Met dat verschil dat hier geen douze points worden uitgedeeld.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:23 schreef twentemeisje het volgende:
wat een frauduleus zooitje zijn jullie toch ook
ik ben omkoopbaarquote:Op donderdag 10 november 2005 10:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik voel me ONDERGEWAARDEERD bij de awards
Stille hint...
Dus naar die Fellini Award kan ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:54 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik ben omkoopbaar
(minder stille hint)
Daar was het gisteravond tè gezellig voor. Eerst nog maar een koffie naar binnen slingeren.quote:
En ik ben er. Keurig op m'n werk enzo.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:40 schreef InTrePidIvity het volgende:
"'s Avonds een vent, 's ochtends een vent" is het credo, hè...
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:28 schreef Sokolsky het volgende:
wyccie, Sheridana dreigt jouw Audrey Tautou-award weg te kapen... doe er wat aan!
(tussenstand: Sheri en BS 4, wyccie 3)
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:13 schreef RuneRose het volgende:
Waarom heb ik nou nog geen nominatie voor FTR-hunk.![]()
Hey Sheriquote:
Nee ik moest gister even mijn zus uit de brand helpen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:39 schreef dolle_hond het volgende:
hey andy.
lange ochtendslaap gehad?
franse auto?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee ik moest gister even mijn zus uit de brand helpen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:59 schreef Patch het volgende:
[..]
Meteen daaropvolgende vraag: Ben je nog vrijgezel?
![]()
Kom je bij mij RotS kijken?quote:
Alleen als hij ze elke avond voorleest....met stemmetjesquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef dolle_hond het volgende:
meteen daaropvolgende vraag: zou je de moeder van de kinderen van patch willen worden?
eerst in overleg met de echte moeder(s) natuurlijk....quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef dolle_hond het volgende:
meteen daaropvolgende vraag: zou je de moeder van de kinderen van patch willen worden?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:07 schreef Patch het volgende:
[..]
Kom je bij mij RotS kijken?
Heb ik al 11 daagjes in mijn collectie
quote:
Herkende je nu serieus David Bowie van die foto?quote:
Nou, hup. Boeltje pakken, samen hokken en heel veel kindertjes maken. Worden vast bloedjes van filmnerds.quote:
Gelukkigquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Nee hoor ik ben er nog gewoon.
Ik zal een mandje sturen.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:15 schreef Sheridana het volgende:
Als iemand nog wil lobby'en...vanavond ga ik mijn nominaties bekend maken.... Ik ben gek op chocola, fuji appels, Spa Fruit appel, muffins met walnoten en rozijnen en Maltesers...
Ach ik ben ook wel eens aardig.quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:28 schreef Sheridana het volgende:
[..]
JIj hoeft me niet om te kopen....![]()
Nu je het zegt. Die moet ik inderdaad nog kopen.quote:
Rittersport?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:31 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hele hazelnoten in de chocola graag
Tot laterquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:58 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk het ook niet daarom ga ik maar boodschappen doen. Tot straks
En op stemmen dan? Met name van die Scarlettstemmen?quote:Op vrijdag 11 november 2005 16:15 schreef Sheridana het volgende:
Als iemand nog wil lobby'en...vanavond ga ik mijn nominaties bekend maken.... Ik ben gek op chocola, fuji appels, Spa Fruit appel, muffins met walnoten en rozijnen en Maltesers...
Die zijn ook niet geheel onplezierig inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:01 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
En op stemmen dan? Met name van die Scarlettstemmen?![]()
Ikke en RuneRose zijn in de race voor Freddie Highmorequote:Op vrijdag 11 november 2005 17:03 schreef wyccie het volgende:
Hmmmm..... wie wil graag waarvoor genomineerd worden? Zeg het maar!
Nou ja, die heb je al van mij, dusseh...quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:05 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Die zijn ook niet geheel onplezierig inderdaad
Ik ben er al uit wat dat betreftquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:06 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ikke en RuneRose zijn in de race voor Freddie Highmore
Waarvoor dankquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:07 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nou ja, die heb je al van mij, dusseh...
wyccie: Patch wil graag Ewan en Nemo, Sheri wil graag Scarlett, SoK wil graag alles...
Maar ik ben nog steeds vol vertrouwen om Patch e.a. knappe koppen te verslaan in de race om de FTR-Hunk...Als Sheri nu eens haar vote op mij cast. Dat zou een mooi begin zijn!quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:06 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ikke en RuneRose zijn in de race voor Freddie Highmore
Maar ik weet toch helemaal niet of jij wel een hunk bentquote:Op vrijdag 11 november 2005 18:10 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds vol vertrouwen om Patch e.a. knappe koppen te verslaan in de race om de FTR-Hunk...Als Sheri nu eens haar vote op mij cast. Dat zou een mooi begin zijn!Maar een Freddie award ben ik natuurlijk ook tevreden mee.
![]()
* RuneRose maakt een choclade fuji appel salade met spa fruit appel dresing en dan nog muffins en maltesers om het af te werken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |