Wat maak jij me nou?????quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:07 schreef wyccie het volgende:
![]()
![]()
FOK! FTR AWARDS 2005
![]()
![]()
![]()
Paul Giamatti Award - Meest ondergewaardeerde user - California
quote:
Heb je zelf al gestemd?quote:
Hoezo, is er iets gebeurd?quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:41 schreef Sokolsky het volgende:
Ik denk dat Intre die Saul Bass-award in oktober behoorlijk vergooid heeft
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:46 schreef RuneRose het volgende:
Sokolsky heeft er weer een Freddie bij.![]()
volgens mij heb ik de laatste stemquote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik stem als laatste
Naja, niet na Mike natuurlijk, dat kan gewoon niet
Ik stem na Mike.quote:Op zaterdag 12 november 2005 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik stem als laatste
Naja, niet na Mike natuurlijk, dat kan gewoon niet
Dat is zeer vervelend Sheri.quote:Op zondag 13 november 2005 17:27 schreef Sheridana het volgende:
grmbl...Mijn monitor is stukgegaan...
kan nog niet stemmen....ben op visite
Zeg dat wel ja...quote:
Dat zijn Charlie Chaplin en Steve Buscemiquote:Op zondag 13 november 2005 23:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nou heb ik me altijd afgevraagd wat dat eigenlijk is in die avatar, saintofkillers?
quote:Op zondag 13 november 2005 23:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat zijn Charlie Chaplin en Steve Buscemi.
't is laat hè?quote:Op zondag 13 november 2005 23:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat ben je toch een hulpzame users
Graag gedaan hoor.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:10 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds vol vertrouwen om Patch e.a. knappe koppen te verslaan in de race om de FTR-Hunk...Als Sheri nu eens haar vote op mij cast. Dat zou een mooi begin zijn!Maar een Freddie award ben ik natuurlijk ook tevreden mee.
![]()
* RuneRose maakt een choclade fuji appel salade met spa fruit appel dresing en dan nog muffins en maltesers om het af te werken.![]()
Alleen een kruisje...quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:55 schreef Patch het volgende:
![]()
[..]
[afbeelding]
Patch in "Dinner For One"....
Hey Bwenniequote:
? Monitor?quote:Op maandag 14 november 2005 12:15 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hey Bwennie
Ik moet echt ergens gauw een monitor zien te regelen...
Scroll even een stukje naar boven.quote:
Okay seen, it. Stukke monitor sucks!quote:Op maandag 14 november 2005 12:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Scroll even een stukje naar boven.![]()
kloptquote:
Joh? Waar woon je?quote:Op maandag 14 november 2005 12:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Okay seen, it. Stukke monitor sucks!![]()
Maar Sheri ik heb hier thuis nog een oude kleurenmonitor (15') staan hoor voor je, gratis af te halen.Anders beland ie bij de vuilnis....
Ik wilde je trouwens hierover mailtje sturen maar je mail is ook al stuk![]()
BB heeft brilletje nodig![]()
Was wel een lollige foto. Patch als Pipo.quote:Op maandag 14 november 2005 12:42 schreef Patch het volgende:
[..]
klopt
had ik maar heel even online staan
sheridaatje@lycos.nlquote:Op maandag 14 november 2005 12:42 schreef Patch het volgende:
[..]
klopt
had ik maar heel even online staan
nee joh, dat was mijn respectabele eerbetoon aan Freddie Frintonquote:Op maandag 14 november 2005 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was wel een lollige foto. Patch als Pipo.
Ik zat je maar te plagen hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 12:59 schreef Patch het volgende:
[..]
nee joh, dat was mijn respectabele eerbetoon aan Freddie Frinton
http://www.imdb.com/title/tt0121210/
ik zit zo snel op de kast johquote:Op maandag 14 november 2005 13:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zat je maar te plagen hoor.![]()
'contactpersoon toevoegen'quote:Op maandag 14 november 2005 12:59 schreef Sheridana het volgende:
[..]
sheridaatje@lycos.nl
of
sherida24@hotmail.com
Dan zal ik het niet meer doen.quote:
quote:
Ze leest het niet want ze zit op haar balkon koffie te leuten met haar dochter.quote:Op maandag 14 november 2005 13:19 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Bwen, over 5 minuten sta ik bij je op de stoep voor die monitor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |