quote:Op vrijdag 11 november 2005 18:10 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Maar ik ben nog steeds vol vertrouwen om Patch e.a. knappe koppen te verslaan in de race om de FTR-Hunk...Als Sheri nu eens haar vote op mij cast. Dat zou een mooi begin zijn!Maar een Freddie award ben ik natuurlijk ook tevreden mee.
![]()
* RuneRose maakt een choclade fuji appel salade met spa fruit appel dresing en dan nog muffins en maltesers om het af te werken.![]()
Alleen een kruisje...quote:Op vrijdag 11 november 2005 20:55 schreef Patch het volgende:
![]()
[..]
[afbeelding]
Patch in "Dinner For One"....
Hey Bwenniequote:
? Monitor?quote:Op maandag 14 november 2005 12:15 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Hey Bwennie
Ik moet echt ergens gauw een monitor zien te regelen...
Scroll even een stukje naar boven.quote:
Okay seen, it. Stukke monitor sucks!quote:Op maandag 14 november 2005 12:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Scroll even een stukje naar boven.![]()
kloptquote:
Joh? Waar woon je?quote:Op maandag 14 november 2005 12:31 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Okay seen, it. Stukke monitor sucks!![]()
Maar Sheri ik heb hier thuis nog een oude kleurenmonitor (15') staan hoor voor je, gratis af te halen.Anders beland ie bij de vuilnis....
Ik wilde je trouwens hierover mailtje sturen maar je mail is ook al stuk![]()
BB heeft brilletje nodig![]()
Was wel een lollige foto. Patch als Pipo.quote:Op maandag 14 november 2005 12:42 schreef Patch het volgende:
[..]
klopt
had ik maar heel even online staan
sheridaatje@lycos.nlquote:Op maandag 14 november 2005 12:42 schreef Patch het volgende:
[..]
klopt
had ik maar heel even online staan
nee joh, dat was mijn respectabele eerbetoon aan Freddie Frintonquote:Op maandag 14 november 2005 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was wel een lollige foto. Patch als Pipo.
Ik zat je maar te plagen hoor.quote:Op maandag 14 november 2005 12:59 schreef Patch het volgende:
[..]
nee joh, dat was mijn respectabele eerbetoon aan Freddie Frinton
http://www.imdb.com/title/tt0121210/
ik zit zo snel op de kast johquote:Op maandag 14 november 2005 13:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zat je maar te plagen hoor.![]()
'contactpersoon toevoegen'quote:Op maandag 14 november 2005 12:59 schreef Sheridana het volgende:
[..]
sheridaatje@lycos.nl
of
sherida24@hotmail.com
Dan zal ik het niet meer doen.quote:
quote:
Ze leest het niet want ze zit op haar balkon koffie te leuten met haar dochter.quote:Op maandag 14 november 2005 13:19 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Bwen, over 5 minuten sta ik bij je op de stoep voor die monitor...
Idem Sheriquote:
Nooit gezien!!quote:Op maandag 14 november 2005 14:00 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Idem Sheri... (als mezelf en niet als TM... ) (hebben we dat "hoe heet je in het dagelijks leven lijstje" nog?)
Ik sta hier nog niet bij in elk geval....quote:Op maandag 14 november 2005 14:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat waren
- Lisa
- Anne
- Peter
- Rick
- Guido
- Wouter
- Dimitri
- Joyce
- René
Ik weet niet meer wie wie was. Ja, van mezelf weet ik het nog wel natuurlijk.
OK, ik weet het wel, maar alleen omdat ik het oude topic heb teruggevondenquote:Op maandag 14 november 2005 14:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat waren
- Lisa -> Oscar-Wilde
- Anne -> Smurfette (ondertussen al een hele tijd verdwenen)
- Peter -> Patch
- Rick -> InTre
- Guido -> GFP
- Wouter -> MasterWouter
- Dimitri ->
- Joyce -> twentemeisje
- René -> ReSpawn
Ik weet niet meer wie wie was. Ja, van mezelf weet ik het nog wel natuurlijk.
Jij zit al 6 jaar bij hotmail?quote:Op maandag 14 november 2005 12:59 schreef Sheridana het volgende:
sheridaatje@lycos.nl
of
sherida24@hotmail.com
dan mag je Sheridana - Myrthaquote:Op maandag 14 november 2005 14:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
OK, ik weet het wel, maar alleen omdat ik het oude topic heb teruggevonden.
Ik weet het echt niet meer joh....quote:Op maandag 14 november 2005 14:30 schreef twentemeisje het volgende:
Myrtha! Dat wist ik volgens mij ook nog niet.... (heb je toen wijzelijk je mond gehouden Sheri?)
Ach, alleen de voornaam.quote:Op maandag 14 november 2005 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
en ik ga mijn echte naam hier niet posten
Wacht!! Volgens mij weet ik die van jou ook!!quote:Op maandag 14 november 2005 14:49 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga wel ff kijken hoelang al
23 april 2003!
iig niet hier op fokquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 14:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
iig niet hier op fok
er zijn wel enkelen die t weten hooren enkelen die mij IRL meegemaakt hebben
quote:Op maandag 14 november 2005 15:02 schreef Sheridana het volgende:
Ik ben wel makkelijk te herkennen iig op de meet...![]()
Jij weet zelfs mijn achternaam!quote:Op maandag 14 november 2005 15:06 schreef dolle_hond het volgende:
en er zijn natuurlijk ook wel users waarvan ik de naam weet, zonder dat aan de grote klok te gaan hangen
quote:Op maandag 14 november 2005 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Jij weet zelfs mijn achternaam!
Preciesquote:Op maandag 14 november 2005 15:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]aan je burka!
helpt het wanneer ik een zonnebankkuurtje neem?![]()
Klopt!quote:Op maandag 14 november 2005 15:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en wij herkennen elkaar op de meet
quote:Op maandag 14 november 2005 15:11 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Precies![]()
Jij doet 'm ook aan toch?
Mag dan wel een hele intensieve kuur worden
De omgekeerde-michaeljackson-treatment...of zoiets...![]()
Sterker nog: ik zou zelfs je kinderen herkennen en hun namen erbij kunnen vermeldenquote:Op maandag 14 november 2005 15:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en wij herkennen elkaar op de meet
ik ook nietquote:Op maandag 14 november 2005 14:36 schreef dolle_hond het volgende:
en ik ga mijn echte naam hier niet posten
quote:Op maandag 14 november 2005 15:23 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Sterker nog: ik zou zelfs je kinderen herkennen en hun namen erbij kunnen vermelden
En ik ookquote:Op maandag 14 november 2005 15:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik 'm al weet!
Tenzij ie zelfs op IMDB een valse naam heeft opgegevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |