Ik ook...quote:Op donderdag 17 november 2005 15:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
kan t me redelijk herinneren
Ja voor je het wist moest je strafregels schrijven.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:58 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Ik ook...
Maar dan met regressiehypnoserebirthingaquaedelstenentherapie
waren de winters echt zo streng vroeger?
Toen schreef je poep nog met een lange oe!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja voor je het wist moest je strafregels schrijven.
Ik ga maar eens aan de warme chocomelk...misschien dat dat helptquote:Op donderdag 17 november 2005 16:22 schreef twentemeisje het volgende:maar ondanks een shirt met lange mouwen en een dikke wintertrui daarover heen heb ik het nog koud....
met dubbel Pquote:Op donderdag 17 november 2005 16:02 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Toen schreef je poep nog met een lange oe!
Ik heb je alweer eentje teruggezonden.quote:
En dan nu ook nog the Return of OW!!!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:07 schreef twentemeisje het volgende:
Het lijkt wel "haal herinneringen uit 2003 op"-dag
als we niet oppassen komt GFP nog terug ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
En dan nu ook nog the Return of OW!!!
Hou op, ik ben al zo emotioneelquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als we niet oppassen komt GFP nog terug ook
Dit weekend als het goed is!! Gelukkig maar, want ik heb al afkickverschijnselen!! Trillende handen, scheel kijken, over de grond kruipen...dat soort dingen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik heb je alweer eentje teruggezonden.Heb je de monitor al?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:26 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Dit weekend als het goed is!! Gelukkig maar, want ik heb al afkickverschijnselen!! Trillende handen, scheel kijken, over de grond kruipen...dat soort dingen...
Jaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als we niet oppassen komt GFP nog terug ook
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:26 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Dit weekend als het goed is!! Gelukkig maar, want ik heb al afkickverschijnselen!! Trillende handen, scheel kijken, over de grond kruipen...dat soort dingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |