Over dat bewustzijn veranderings-gedoe. Misschien komt er een tijd dat mensen ff stil staan in de tijd en gaan denken over hoe ze tot nu toe geleefd hebben. Tis niet moeilijk om ff alles te laten voor wat het is. Een bewustzijns-verandering is niet moeilijk.
10 seconden stil staan of het leven dat je geleidt hebt de moeite waard bleek te zijn. Of het allemaal wel zin had waar je voor stond. Dat geldt dan voor zowel de burgers als politieke machthebbers en de rest van alle mensen hier op aarde. Misschien zelfs voor dieren en entiteiten buiten ons universum, maar dan gaat het weer een graad verder.
Het is niet zo heel moeilijk om je hele levensinstelling te veranderen. Dus zo groot hoeft dat wonder ook alweer niet te zijn dat de hele wereld 1 richting opgaat misschien. De goede richting dus. En wat goed is, dat blijkt later wel.
Denk wel dat verandering de toekomst heeft, en dat positivisme aanstekelijk is ook. En dat het beeld dat de wereld schept nog drastisch kan veranderen in positieve zin. En daar heb je geen aangevers voor nodig, dat moet spontaan gebeuren. Niemand kan de ander aanzetten tot, of dwingen toe, zeker niet bij de hoogste machten waar veel belangen op het spel staan, die mensen moeten 200 procent omdraaien in hun visie en besef en bewustzijn anders lukt de hele missie niet, ze moeten een ander mens worden. Het gaat vanzelf wellicht? Het is een moment-opname ook.
Misschien krijgt ieder mens wel te maken met zo'n moment. Dat het bij de persoonlijke kalender van ieder mens hoort. En dat 2012 dat moment versterkt?
Ik zeg wel heeft niet te maken met aangevers, maar toch ook weer wel. De massale spirit in de wereld kan positief zijn en dan is het zo dat je als mensen elkaar aanvult continu. Dan krijg je een hoger bewustzijn en beter bewustzijn. Waar er misschien niet eens meer depressie bestaat, of andere ziektes. Misschien zelfs wel geen lichamelijke ziektes omdat de totale energie genezend werkt
![]()
Maar ik ga nu dus weer ver.
Misschien staat 2012 voor genezing in alle opzichten? Dat alles geneest? Maar dan is 2012 een datum, het kan misschien ook uitlopen of inlopen? In ieder geval denk ik sterk dat er nog een massaal bewustzijn tot stand gaat komen. Dat mensen samen komen en samen groeien tot 1 eenheid. Dat je verbonden raakt aan elkaar ook. En dat de ene gezonde de andere ongezonde misschien gezond maakt omdat iedereen energie en licht uitstraalt? Dat ieder wezen die licht uitstraalt verbonden raakt aan de 7 miljard lichtgevenden in de kosmos en daarnaast nog het licht van buiten onze aarde?
Dan heb je dus 1 grote schijnwerper
Dan blijft er slechts licht over. En licht werkt genezend op alles. Dus ik zie veel licht. En dat betekent voor mij persoonlijk dat ik nooit meer een winter-depressie zal krijgen
![]()
Dan sta ik op met goed humeur en kan niets me meer kapot maken. Omdat alles perfect loopt.
Alles in het licht
![]()
Zelfs de overleden mensen komen in het licht te staan meer en meer. Het hele bestaan overal in het licht.
Zoals die ark bij Indiana Jones. Maar dat licht doodde de mensen inplaats van ze meer levend te maken. Maar dat is de Ark des Verbonds en dat is iets heel anders, daar zaten de 10 geboden in.
Toch het licht
![]()
Het licht blijft fascineren
[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 09-11-2005 18:42:19 ]