Donequote:Op donderdag 17 november 2005 22:31 schreef TheVotary het volgende:
Misschien een idee om de links naar de live-streams van de internet uitzending in dit ( Waar moet ik zijn voor SC/streams etc.? topic te zetten? Nu wordt er namelijk elke donderdag veelvuldig naar gevraagd in het live uitzendingen topic.
Deze 2 bijvoorbeeld:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=inet
Edit: Ik zie net dat de 2e er al staat, misschien zou alleen de 1e dan toegevoegd kunnen worden.
Ik zag het.quote:
en wederom done....quote:Op donderdag 17 november 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zag het.![]()
Toch zou ik ze iets hoger bij de andere streamlinkjes zetten.
Leuk hè, zo'n Live avond?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
en wederom done....
*zweet van rug wrijft na drukke avond*
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Leuk hè, zo'n Live avond?![]()
Je doet het hartstikke goed, flugellein.![]()
Neuh, we houden het lekker los.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:41 schreef Caesu het volgende:
misschien een topic maken met daarin vragen voor Menno en sticky maken met een slotje erop.
Menno kan toch niet dat hele topic doorlezen.
hier staan al vragen op rij:
'Heet Menno welkom op Fok!' (deel 2)
Het werkt wel, die 'Wij werken er aan, maar luisteren naar jullie feedback' ontmoedigings-actie.quote:
Ik heb gehoord dat ze halverwege januari met de oplossing komen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Het werkt wel, die 'Wij werken er aan, maar luisteren naar jullie feedback' ontmoedigings-actie.
Sanne, zullen wij effe keihard in dit topic gaan neuken?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:55 schreef Sanne het volgende:
Ik heb gehoord dat ze halverwege januari met de oplossing komen.![]()
gezallichquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Sanne, zullen wij effe keihard in dit topic gaan neuken?
Ze kijken toch niet hiero. [afbeelding]
Oooooh, baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111quote:
Falco, lieverd, ik wil niet eens meer dat er een oplossing komt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:05 schreef Falco het volgende:
Ik zal het even vragen achter de schermen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Falco, lieverd, ik wil niet eens meer dat er een oplossing komt.
Die banner moet groter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Oooh ik post juist ook erg veel in niet-SC-topics hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ach maakt het uit, ram het maar door onze muiltjes.
Hulde Falco, dat je buiten het SC topic durft te komen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Oooooh, baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Sigaretje.
En nu
Morgen weer?
I'm all yours.quote:
Jij vindt ook dat het weer gewoon +:) en |:) moeten worden, net als vroeger?quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:40 schreef APK het volgende:
En oprotten met die kleuterige Sinterklaas-smileys aub.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij vindt ook dat het weer gewoon +:) en |:) moeten worden, net als vroeger?![]()
![]()
Misschien stomme vraag, maar waarom zorgt Danny er dan niet voor dat die er komt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:08 schreef Cynix ® het volgende:
terwijl Danny binnen enkele minuten een veel beter en kleiner voorbeeld plaatste.
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:13 schreef Dagonet het volgende:
er komt inderdaad een vervanging voor de blokjes, zo snel mogelijk.
De molens draaien helaas soms niet zo snel als je soms zou willen, maar dat kan nou eenmaal niet anders.quote:
Ik zou jullie best wel helden vinden als die baggerbanner gewoon blijft tot 31 december hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:29 schreef Dagonet het volgende:
De molens draaien helaas soms niet zo snel als je soms zou willen, maar dat kan nou eenmaal niet anders.
Jij leest ook via je Active Topics?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:04 schreef flugeltje het volgende:
Tsssk![]()
APK en Sanne... Dat jullie sex hebben in dit topic is tot daar aan toe, maar dat jullie mij daarbij niet uitnodigen vind ik toch wel verwerpelijk......
O trouwens, wat is toch dat bannerding waar jullie het de hele tijd over hebben?![]()
donequote:Op vrijdag 18 november 2005 13:51 schreef Jangalene het volgende:
Nummering gaat mis:
670 net wakker moet zijn 770 en
671 Arme Nemo moet zijn 771
quote:
Beetje laat nu, tenzij jij de posts wilt verplaatsen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Nieuwe, APK?
Ik heb inmiddels 'achter' gevraagd of iemand ze er alsnog voor kan plaatsen.quote:Op zondag 20 november 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje laat nu, tenzij jij de posts wilt verplaatsen?
Pijltjes plaatsen lukt niet meer als een topic eenmaal geopend is.quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 'achter' gevraagd of iemand ze er alsnog voor kan plaatsen.
Maar dan wordt het morgen...dus jij mag kiezen, als streamverslagentopicopenert.![]()
Ben net wakker, San.quote:Op zondag 20 november 2005 10:58 schreef Sanne het volgende:
Zou iemand even willen puinruimen in de streamverslagen?
Slaapkoppen en Teringwijf zijn geen streamverslagen.
dat soort posts gooide ik weg ipv te editten, zoals ook in de OP vermeld staat
Ik vind um mooi Knutquote:Op zondag 20 november 2005 19:04 schreef Knut het volgende:
Er was even een tijdelijke fout. Zou nu opgelost moeten zijn
Ik nietquote:
Jezus, wat ben jij een kansloze jankbal zeg.quote:Op zondag 20 november 2005 19:03 schreef Jappie het volgende:
Ik moet zeggen dat het er idd een stuk op vooruit is gegaan zo![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Wie heeft 'm gemaakt dan?quote:
Ik heb hem gemaaktquote:Op zondag 20 november 2005 19:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie heeft 'm gemaakt dan?
Ik vind 'm dus écht mooi, maar blijkbaar sta ik daarin dus alleen![]()
En jij bent ?quote:Op zondag 20 november 2005 19:08 schreef Mogg het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij een kansloze jankbal zeg.
Lelijkquote:Op zondag 20 november 2005 19:17 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind hem super lelijk en de andere was stukke rustiger, maar de meerderheid enzo he. Ik hoop dt het gejank nu iig afgelopen is en zo niet kun je naar de FA's gaan want die hebben hem uitgekozen.
Kansarme jankbal, dus?quote:
Wat is zijn functie...wat heeft het nut van zijn post ..sinds wanneer is hij erbij betrokken ...dat soort zaken begrijp je....als ie mij een kansloze jankbal wil noemen prima...moet ie ff een topiekje voor openen dan....nu is het gewoon een ordinaire belediging zonder achtergrond...snap je.quote:
Precies Jappie, dus Mogg: opzouten.quote:Op zondag 20 november 2005 19:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat is zijn functie...wat heeft het nut van zijn post ..sinds wanneer is hij erbij betrokken ...dat soort zaken begrijp je....als ie mij een kansloze jankbal wil noemen prima...moet ie ff een topiekje voor openen dan....nu is het gewoon een ordinaire belediging zonder achtergrond...snap je.
Ik ook hoor, Knut. En ik vind deze stukken beter dan de vorige, qua kleur en layout ziet 'ie er goed uit.quote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef Knut het volgende:
Hij is 16 pixels lager.
Gemaakt door de eigenaar.
Gekozen door de Forumadmins.
Ik vind het best zo
Ik vind het verre van een vooruitgang met voorgaande jaargangen, maar goed...."sop" "kool" enzoquote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef Knut het volgende:
Hij is 16 pixels lager.
Gemaakt Ontworpen door de eigenaar.
Gekozen door de Forumadmins.
Ik vind het best zo
Geeft niets Jap, ik had al bijna dezelfde screen gepost hier...quote:Op zondag 20 november 2005 19:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vind het verre van een vooruitgang met voorgaande jaargangen, maar goed...."sop" "kool" enzo........moest alleen lachen toen ik online kwam en een kennelijke "hapering" mocht aanschouwen..........dat wilde ik ff delen..........."that's all"
Nee.quote:Op zondag 20 november 2005 23:20 schreef doka het volgende:
Over die banner: zo is hij wel mooi ja. Maar het valt me op dat er nauwelijks nieuwe columns zijn. Nu zijn er net toevallig 2 nieuwe, maar daarvoor stonden er dagen (weken?) dezelfde. Is het niet beter om die columns gewoon weg te laten uit de banner?
Jij bent echt verschrikkelijk. Hulde.quote:
Dit is de eerste keer dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb.quote:....ik studeer in Amsterdam voor docent Maatschappijleer....
Dank je welquote:Op maandag 21 november 2005 00:06 schreef CartWOman het volgende:
Zie slotje, ook van 00.00 uur, beertje.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent echt verschrikkelijk. Hulde.![]()
Ik zie je nooit op het forum, maar ram gewoon lekker die kutbanners er doorheen, dictatortje.
edit:
OMFG!
Hoe orgineel en wat enorm flauw om meteen persoonlijk aan te vallen.quote:Dit is de eerste keer dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb.![]()
Dan heb ik zeker poep in mijn ogen. Ik zou zweren dat ik hier boven ergens 'Nee.quote:Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef Silmarwen het volgende:
Verder heb ik absoluut niets te zeggen over de hele banner.
Dat klopt. Dan heb ik nog niets te zeggen over de banner, maar ik kan je garanderen dat de columns er niet uit gaan.quote:Op maandag 21 november 2005 09:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker poep in mijn ogen. Ik zou zweren dat ik hier boven ergens 'Nee.' zag staan. Sterker nog, ik dacht zelfs dat ik er op had gereageerd/
![]()
Constructieve kritiek is altijd welkom, lijkt mequote:Op maandag 21 november 2005 09:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan heb ik nog niets te zeggen over de banner, maar ik kan je garanderen dat de columns er niet uit gaan.
Nog even een kleine toelichting.
Het ging jullie om de vorm, de kleur en de manier waarop de teksten buiten de header kwamen. Niet om de inhoud en nu zijn de columns ook ineens storend. Dat had je dan eerder kunnen melden, toen je toch al bezig was met alles af te kraken.
Uiteraard.quote:Op maandag 21 november 2005 09:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Constructieve kritiek is altijd welkom, lijkt me
Gelul. Het ging al lang óók over die links naar die lekker actuele columns.quote:Op maandag 21 november 2005 09:23 schreef Silmarwen het volgende:
Nog even een kleine toelichting.
Het ging jullie om de vorm, de kleur en de manier waarop de teksten buiten de header kwamen. Niet om de inhoud en nu zijn de columns ook ineens storend. Dat had je dan eerder kunnen melden, toen je toch al bezig was met alles af te kraken.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 21 november 2005 10:24 schreef CartWOman het volgende:
Please, Pinball, laat lekker gaan. Silmarwen is niet de persoon die je moet hebben hiervoor, wil je er iets over kwijt, mail dan.
Ik ben het zat die discussies hier, leidt nergens toe.![]()
Dat ging wmb ook niet over die banner, ik heb de hoop ook al lang opgegeven. Maar wat ze zegt klopt gewoon niet, en ik wil niet dat dat onweerlegd de archieven ingaat.quote:Op maandag 21 november 2005 10:24 schreef CartWOman het volgende:
Please, Pinball, laat lekker gaan. Silmarwen is niet de persoon die je moet hebben hiervoor, wil je er iets over kwijt, mail dan.
Ik ben het zat die discussies hier, leidt nergens toe.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:54 schreef doka het volgende:
[BB SC 811] Waar iedereen vrolijk verder snurkt Dubbel enzo
Natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 12:27 schreef cuall het volgende:
Wil 1 van de modjes [BB] user servival game # 36 Nomineren
dit even veranderen in [BB] user servival game ?#36 Nomineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |