quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:10 schreef lovebear het volgende:
Ik zou de bovenste lijst heel graag in de finale willen zien.
lekkere discussie.
dus al jullie erin zitten stook t vuurtje heet allemaal en maak er wat van.
versabommie ++ Wil je nu ff om hoogschoppen je hoort er gewoon in met je rare grappige uitsprake
zet hem op en maak me blij![]()
cuall++ ook een meid met pit die zie ik t ook nog ver schoppen ga zo door en maak ze in.
PeterV-- heb niets tegen je zie je nooit dus schop je ff een stukje naar beneden.
je naam doet me overgens erg veel denken aan PeterR maar die vind ik een echte kwal
Gert: 55
Teamlead: 53
Snaptnix: 51
APK: 49
Isabeau: 47
Versabommie: 47
M-en-A: 45
Day: 43
Kleintje: 43
Cuall: 43
PC eend: 41
Jappie:39
Maurisico 39
Demins 39
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Milagro: 37
Sanne: 36
Kribbet:35
Lovebear:29
PeterV: 29
Latevogel: 29
Petitdali: 29
Supermom: 27
Knurft-zork3: 27
Style: 27
Arcee: 27
Coos: 27
Avonne: 25
Eborn: 25
Muizemeis: 25
ChantalC: 25
MissHobje: 23
BlaBlub: 23
Tamrah: 23
Bus Watcher: 21
Trevanian: 21
Delta: 21
Zw0rld: 21
Foreverblue: 21
BBScanner: 19
Bong4002: 19
WickedAngel: 19
Falco: 19
Henk.jansen: 17
Magics: 17
Kissa 17
Cynix ® : 17
Thevulture: 17
Beeker 17
Bep: 15
Kolomo: 13
Peter6000: 13
BBMenno: 11
Pimmutjuh: 9
Doka: 7
kut..quote:
Lovebear is da masta TT held!quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
kut..![]()
Ik ga wel ff naar feedback
Deze was eerst!quote:
Day: Deze is geloof ik updated, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:44 schreef Day het volgende:
- knip-
Moet een van die suffe mod-dozen wel effe de TT aanpassen!quote:
Hier staat een lijst.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:15 schreef SuperMOM het volgende:
pffffffffffffffff welke nouw?????
Hee wijffie!quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gert!!!! Zijn we dronkuh??? Ik wel![]()
Ik ben ondeugend geweestquote:Op zaterdag 19 november 2005 03:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee wijffie!
Ja als jij nu nog wakker bent, dan ben je vast wel dronken. Nou, ik ook!
LOF JOE![]()
Heb je je een beetje gedragen?![]()
Heeft die Versabommel z'n handjes een beetje thuis kunne houden?![]()
Mee eens.quote:Op zaterdag 19 november 2005 03:49 schreef Gert het volgende:
Ik wil eerst absoluut uitsluitsel welk topi het nou si geworden, voordat ik mijn stem uitbrengh!
Even op Flugeltje wachten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:09 schreef Gert het volgende:
Ja das allemaal leuk en aardig, maar verklaar dit topic dan even als HET topicc!
Andersd ga ik namelijk eerst slapen en dan zijn mijn nominatied daarna veel genuanceerder.
NEEquote:
Je gaat lekker Gertquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:25 schreef Gert het volgende:
NEE
Ik ben moe en dronken
Dan maar eerst naar bed
En dan geef ik morgen die vieze tering teamlead wel mijn minpunten, god wat kots ik op die gozer
Brrr ik snap niet waarom ik die nepperige, quasi-lollige, nooit écht originele, sneaky minkukel niet eerder punten aan z'n miezerige reet heb genaaid.![]()
![]()
Gert, HELD!quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:25 schreef Gert het volgende:
En dan geef ik morgen die vieze tering teamlead wel mijn minpunten, god wat kots ik op die gozer
Brrr ik snap niet waarom ik die nepperige, quasi-lollige, nooit echt originele, sneaky minkukel niet eerder punten aan z'n miezerige reet heb genaaid.![]()
Kom op man, we zitten allemaal te wachtenquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:25 schreef Gert het volgende:
[..]
NEE
Ik ben moe en dronken
Dan maar eerst naar bed
Brrr ik snap niet waarom ik die nepperige, quasi-lollige, nooit écht originele, sneaky minkukel niet eerder punten aan z'n miezerige reet heb genaaid.![]()
![]()
Zal wel komen doordat er 3 op 39 staanquote:Op zaterdag 19 november 2005 04:44 schreef PC eend het volgende:
Er staan 14 mensen in de finale, wanneer is die regel ingevoerd
Doe dat laatste maar en een teveel aan verloofdes.quote:Op zaterdag 19 november 2005 04:37 schreef PC eend het volgende:
Krijgt Coos trouwens met z'n 65+ pas nog korting, bij de finale
Of dispensatie vanwege z'n downtime
Als symbolisch gebaar zal ik je nog 2 poedelpunten in je reet douwequote:Op zaterdag 19 november 2005 05:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Doe dat laatste maar en een teveel aan verloofdes.![]()
Arme henkie, het zit je nogal dwars, dat er nogal wat newbies boven je staan he? Je moet niet vergeten dat een internet community staat of valt bij nieuwe aanwas, trek het synchroon aan de vergrijzing in de bouw op dit moment, in de gemiddelde bouwkeet zit tegenwoordig 55+ en meer smaken zijn er niet. Jij bent willens en wetens van plan Newbies te bashen en daarmee de toekomst van dit forum onzeker te maken. Maargoed dat is mijn point of view...tegen de tijd dat het forum naar de klote is omdat alle dino's in een tehuis liggen te kwijlen en er geen nieuw bloed meer is om de boel draaiend te houden zit jij in huize avondrood je bed onder te schijten en weet je waarschijnlijk niet eens meer dat je dit op je geweten hebt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 05:58 schreef henk.jansen het volgende:
In de absolute top maar niet gedaan![]()
Dit is mijn laatste kans om te stemmenvoor de Finale
Versabommie: -- Gaat me iets te hard te keer voor een newbie, gemeend of een geintje![]()
![]()
meer een beetje indimmen of tactiek aanpassen
![]()
Ik wil al jaren een cizeta moroder, krijg ik toch ook niet als ik stampvoet? DUH!quote:Op zaterdag 19 november 2005 08:53 schreef ChantalC het volgende:
[stampvoet mode] Ik wil ++ punten! [/stampvoet mode]
Wat???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |