Misschien stomme vraag, maar waarom zorgt Danny er dan niet voor dat die er komt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:08 schreef Cynix ® het volgende:
terwijl Danny binnen enkele minuten een veel beter en kleiner voorbeeld plaatste.
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:13 schreef Dagonet het volgende:
er komt inderdaad een vervanging voor de blokjes, zo snel mogelijk.
De molens draaien helaas soms niet zo snel als je soms zou willen, maar dat kan nou eenmaal niet anders.quote:
Ik zou jullie best wel helden vinden als die baggerbanner gewoon blijft tot 31 december hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:29 schreef Dagonet het volgende:
De molens draaien helaas soms niet zo snel als je soms zou willen, maar dat kan nou eenmaal niet anders.
Jij leest ook via je Active Topics?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:04 schreef flugeltje het volgende:
Tsssk![]()
APK en Sanne... Dat jullie sex hebben in dit topic is tot daar aan toe, maar dat jullie mij daarbij niet uitnodigen vind ik toch wel verwerpelijk......
O trouwens, wat is toch dat bannerding waar jullie het de hele tijd over hebben?![]()
donequote:Op vrijdag 18 november 2005 13:51 schreef Jangalene het volgende:
Nummering gaat mis:
670 net wakker moet zijn 770 en
671 Arme Nemo moet zijn 771
quote:
Beetje laat nu, tenzij jij de posts wilt verplaatsen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Nieuwe, APK?
Ik heb inmiddels 'achter' gevraagd of iemand ze er alsnog voor kan plaatsen.quote:Op zondag 20 november 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje laat nu, tenzij jij de posts wilt verplaatsen?
Pijltjes plaatsen lukt niet meer als een topic eenmaal geopend is.quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 'achter' gevraagd of iemand ze er alsnog voor kan plaatsen.
Maar dan wordt het morgen...dus jij mag kiezen, als streamverslagentopicopenert.![]()
Ben net wakker, San.quote:Op zondag 20 november 2005 10:58 schreef Sanne het volgende:
Zou iemand even willen puinruimen in de streamverslagen?
Slaapkoppen en Teringwijf zijn geen streamverslagen.
dat soort posts gooide ik weg ipv te editten, zoals ook in de OP vermeld staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |