Donequote:Op donderdag 17 november 2005 22:31 schreef TheVotary het volgende:
Misschien een idee om de links naar de live-streams van de internet uitzending in dit ( Waar moet ik zijn voor SC/streams etc.? topic te zetten? Nu wordt er namelijk elke donderdag veelvuldig naar gevraagd in het live uitzendingen topic.
Deze 2 bijvoorbeeld:
http://livestream.xs4all.nl/streamgate.asp?ch=27&x=.asx
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=inet
Edit: Ik zie net dat de 2e er al staat, misschien zou alleen de 1e dan toegevoegd kunnen worden.
Ik zag het.quote:
en wederom done....quote:Op donderdag 17 november 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik zag het.![]()
Toch zou ik ze iets hoger bij de andere streamlinkjes zetten.
Leuk hè, zo'n Live avond?quote:Op donderdag 17 november 2005 22:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
en wederom done....
*zweet van rug wrijft na drukke avond*
quote:Op donderdag 17 november 2005 22:46 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Leuk hè, zo'n Live avond?![]()
Je doet het hartstikke goed, flugellein.![]()
Neuh, we houden het lekker los.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:41 schreef Caesu het volgende:
misschien een topic maken met daarin vragen voor Menno en sticky maken met een slotje erop.
Menno kan toch niet dat hele topic doorlezen.
hier staan al vragen op rij:
'Heet Menno welkom op Fok!' (deel 2)
Het werkt wel, die 'Wij werken er aan, maar luisteren naar jullie feedback' ontmoedigings-actie.quote:
Ik heb gehoord dat ze halverwege januari met de oplossing komen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:53 schreef APK het volgende:
[..]
Het werkt wel, die 'Wij werken er aan, maar luisteren naar jullie feedback' ontmoedigings-actie.
Sanne, zullen wij effe keihard in dit topic gaan neuken?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:55 schreef Sanne het volgende:
Ik heb gehoord dat ze halverwege januari met de oplossing komen.![]()
gezallichquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Sanne, zullen wij effe keihard in dit topic gaan neuken?
Ze kijken toch niet hiero. [afbeelding]
Oooooh, baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111quote:
Falco, lieverd, ik wil niet eens meer dat er een oplossing komt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:05 schreef Falco het volgende:
Ik zal het even vragen achter de schermen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:08 schreef APK het volgende:
[..]
Falco, lieverd, ik wil niet eens meer dat er een oplossing komt.
Die banner moet groter!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Oooh ik post juist ook erg veel in niet-SC-topics hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ach maakt het uit, ram het maar door onze muiltjes.
Hulde Falco, dat je buiten het SC topic durft te komen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Oooooh, baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Sigaretje.
En nu
Morgen weer?
I'm all yours.quote:
Jij vindt ook dat het weer gewoon +:) en |:) moeten worden, net als vroeger?quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:40 schreef APK het volgende:
En oprotten met die kleuterige Sinterklaas-smileys aub.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij vindt ook dat het weer gewoon +:) en |:) moeten worden, net als vroeger?![]()
![]()
Misschien stomme vraag, maar waarom zorgt Danny er dan niet voor dat die er komt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:08 schreef Cynix ® het volgende:
terwijl Danny binnen enkele minuten een veel beter en kleiner voorbeeld plaatste.
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:13 schreef Dagonet het volgende:
er komt inderdaad een vervanging voor de blokjes, zo snel mogelijk.
De molens draaien helaas soms niet zo snel als je soms zou willen, maar dat kan nou eenmaal niet anders.quote:
Ik zou jullie best wel helden vinden als die baggerbanner gewoon blijft tot 31 december hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:29 schreef Dagonet het volgende:
De molens draaien helaas soms niet zo snel als je soms zou willen, maar dat kan nou eenmaal niet anders.
Jij leest ook via je Active Topics?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:04 schreef flugeltje het volgende:
Tsssk![]()
APK en Sanne... Dat jullie sex hebben in dit topic is tot daar aan toe, maar dat jullie mij daarbij niet uitnodigen vind ik toch wel verwerpelijk......
O trouwens, wat is toch dat bannerding waar jullie het de hele tijd over hebben?![]()
donequote:Op vrijdag 18 november 2005 13:51 schreef Jangalene het volgende:
Nummering gaat mis:
670 net wakker moet zijn 770 en
671 Arme Nemo moet zijn 771
quote:
Beetje laat nu, tenzij jij de posts wilt verplaatsen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Nieuwe, APK?
Ik heb inmiddels 'achter' gevraagd of iemand ze er alsnog voor kan plaatsen.quote:Op zondag 20 november 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje laat nu, tenzij jij de posts wilt verplaatsen?
Pijltjes plaatsen lukt niet meer als een topic eenmaal geopend is.quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 'achter' gevraagd of iemand ze er alsnog voor kan plaatsen.
Maar dan wordt het morgen...dus jij mag kiezen, als streamverslagentopicopenert.![]()
Ben net wakker, San.quote:Op zondag 20 november 2005 10:58 schreef Sanne het volgende:
Zou iemand even willen puinruimen in de streamverslagen?
Slaapkoppen en Teringwijf zijn geen streamverslagen.
dat soort posts gooide ik weg ipv te editten, zoals ook in de OP vermeld staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |