Jij bent echt verschrikkelijk. Hulde.quote:
Dit is de eerste keer dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb.quote:....ik studeer in Amsterdam voor docent Maatschappijleer....
Dank je welquote:Op maandag 21 november 2005 00:06 schreef CartWOman het volgende:
Zie slotje, ook van 00.00 uur, beertje.
quote:Op maandag 21 november 2005 00:19 schreef APK het volgende:
[..]
Jij bent echt verschrikkelijk. Hulde.![]()
Ik zie je nooit op het forum, maar ram gewoon lekker die kutbanners er doorheen, dictatortje.
edit:
OMFG!
Hoe orgineel en wat enorm flauw om meteen persoonlijk aan te vallen.quote:Dit is de eerste keer dat ik blij ben dat ik geen kinderen heb.![]()
Dan heb ik zeker poep in mijn ogen. Ik zou zweren dat ik hier boven ergens 'Nee.quote:Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef Silmarwen het volgende:
Verder heb ik absoluut niets te zeggen over de hele banner.
Dat klopt. Dan heb ik nog niets te zeggen over de banner, maar ik kan je garanderen dat de columns er niet uit gaan.quote:Op maandag 21 november 2005 09:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dan heb ik zeker poep in mijn ogen. Ik zou zweren dat ik hier boven ergens 'Nee.' zag staan. Sterker nog, ik dacht zelfs dat ik er op had gereageerd/
![]()
Constructieve kritiek is altijd welkom, lijkt mequote:Op maandag 21 november 2005 09:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan heb ik nog niets te zeggen over de banner, maar ik kan je garanderen dat de columns er niet uit gaan.
Nog even een kleine toelichting.
Het ging jullie om de vorm, de kleur en de manier waarop de teksten buiten de header kwamen. Niet om de inhoud en nu zijn de columns ook ineens storend. Dat had je dan eerder kunnen melden, toen je toch al bezig was met alles af te kraken.
Uiteraard.quote:Op maandag 21 november 2005 09:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Constructieve kritiek is altijd welkom, lijkt me
Gelul. Het ging al lang óók over die links naar die lekker actuele columns.quote:Op maandag 21 november 2005 09:23 schreef Silmarwen het volgende:
Nog even een kleine toelichting.
Het ging jullie om de vorm, de kleur en de manier waarop de teksten buiten de header kwamen. Niet om de inhoud en nu zijn de columns ook ineens storend. Dat had je dan eerder kunnen melden, toen je toch al bezig was met alles af te kraken.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 21 november 2005 10:24 schreef CartWOman het volgende:
Please, Pinball, laat lekker gaan. Silmarwen is niet de persoon die je moet hebben hiervoor, wil je er iets over kwijt, mail dan.
Ik ben het zat die discussies hier, leidt nergens toe.![]()
Dat ging wmb ook niet over die banner, ik heb de hoop ook al lang opgegeven. Maar wat ze zegt klopt gewoon niet, en ik wil niet dat dat onweerlegd de archieven ingaat.quote:Op maandag 21 november 2005 10:24 schreef CartWOman het volgende:
Please, Pinball, laat lekker gaan. Silmarwen is niet de persoon die je moet hebben hiervoor, wil je er iets over kwijt, mail dan.
Ik ben het zat die discussies hier, leidt nergens toe.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 09:54 schreef doka het volgende:
[BB SC 811] Waar iedereen vrolijk verder snurkt Dubbel enzo
Natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 12:27 schreef cuall het volgende:
Wil 1 van de modjes [BB] user servival game # 36 Nomineren
dit even veranderen in [BB] user servival game ?#36 Nomineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |