Oooh ik post juist ook erg veel in niet-SC-topics hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ach maakt het uit, ram het maar door onze muiltjes.
Hulde Falco, dat je buiten het SC topic durft te komen.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Oooooh, baby!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111111
Sigaretje.
En nu
Morgen weer?
I'm all yours.quote:
Jij vindt ook dat het weer gewoon +:) en |:) moeten worden, net als vroeger?quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:40 schreef APK het volgende:
En oprotten met die kleuterige Sinterklaas-smileys aub.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:46 schreef Pinball het volgende:
[..]
Jij vindt ook dat het weer gewoon +:) en |:) moeten worden, net als vroeger?![]()
![]()
Misschien stomme vraag, maar waarom zorgt Danny er dan niet voor dat die er komt?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:08 schreef Cynix ® het volgende:
terwijl Danny binnen enkele minuten een veel beter en kleiner voorbeeld plaatste.
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:13 schreef Dagonet het volgende:
er komt inderdaad een vervanging voor de blokjes, zo snel mogelijk.
De molens draaien helaas soms niet zo snel als je soms zou willen, maar dat kan nou eenmaal niet anders.quote:
Ik zou jullie best wel helden vinden als die baggerbanner gewoon blijft tot 31 december hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:29 schreef Dagonet het volgende:
De molens draaien helaas soms niet zo snel als je soms zou willen, maar dat kan nou eenmaal niet anders.
Jij leest ook via je Active Topics?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:04 schreef flugeltje het volgende:
Tsssk![]()
APK en Sanne... Dat jullie sex hebben in dit topic is tot daar aan toe, maar dat jullie mij daarbij niet uitnodigen vind ik toch wel verwerpelijk......
O trouwens, wat is toch dat bannerding waar jullie het de hele tijd over hebben?![]()
donequote:Op vrijdag 18 november 2005 13:51 schreef Jangalene het volgende:
Nummering gaat mis:
670 net wakker moet zijn 770 en
671 Arme Nemo moet zijn 771
quote:
Beetje laat nu, tenzij jij de posts wilt verplaatsen?quote:Op zondag 20 november 2005 00:15 schreef CartWOman het volgende:
Nieuwe, APK?
Ik heb inmiddels 'achter' gevraagd of iemand ze er alsnog voor kan plaatsen.quote:Op zondag 20 november 2005 00:57 schreef APK het volgende:
[..]
Beetje laat nu, tenzij jij de posts wilt verplaatsen?
Pijltjes plaatsen lukt niet meer als een topic eenmaal geopend is.quote:Op zondag 20 november 2005 01:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 'achter' gevraagd of iemand ze er alsnog voor kan plaatsen.
Maar dan wordt het morgen...dus jij mag kiezen, als streamverslagentopicopenert.![]()
Ben net wakker, San.quote:Op zondag 20 november 2005 10:58 schreef Sanne het volgende:
Zou iemand even willen puinruimen in de streamverslagen?
Slaapkoppen en Teringwijf zijn geen streamverslagen.
dat soort posts gooide ik weg ipv te editten, zoals ook in de OP vermeld staat
Ik vind um mooi Knutquote:Op zondag 20 november 2005 19:04 schreef Knut het volgende:
Er was even een tijdelijke fout. Zou nu opgelost moeten zijn
Ik nietquote:
Jezus, wat ben jij een kansloze jankbal zeg.quote:Op zondag 20 november 2005 19:03 schreef Jappie het volgende:
Ik moet zeggen dat het er idd een stuk op vooruit is gegaan zo![]()
![]()
[afbeelding]
![]()
Wie heeft 'm gemaakt dan?quote:
Ik heb hem gemaaktquote:Op zondag 20 november 2005 19:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wie heeft 'm gemaakt dan?
Ik vind 'm dus écht mooi, maar blijkbaar sta ik daarin dus alleen![]()
En jij bent ?quote:Op zondag 20 november 2005 19:08 schreef Mogg het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij een kansloze jankbal zeg.
Lelijkquote:Op zondag 20 november 2005 19:17 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind hem super lelijk en de andere was stukke rustiger, maar de meerderheid enzo he. Ik hoop dt het gejank nu iig afgelopen is en zo niet kun je naar de FA's gaan want die hebben hem uitgekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |