Dankequote:Op zaterdag 12 november 2005 02:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik zou ff in het streamverslag van vandaag kijken als ik jou was
Nu ben ik echt weg![]()
Complottheorien kun je loslaten op de telling over de eerste 3 delen. Daar voel ik me niet verantwoordelijk voor. Ik ben onschuldig en gaan tellen vanaf de tellingslijst aan het begin van deel 4.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:51 schreef PC eend het volgende:
Zie je wel, iedereen maar zeiken dat ik paranoide ben, maar ook hier word ik weer zwaar benadeelt qua punten....
Het is gewoon een complot en iedereen die het niet gelooft is naief![]()
![]()
![]()
Okquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Maar je kunt altijd protest indienen natuurlijk.
Moet voor jou niet moeilijk zijn om bewijzen te leveren. Ben je eend genoeg voor![]()
![]()
BB5 Triviant - deel 4
Ik heb ondertussen wel gezien dat je in deel 5 de vraag van het stiphurken van Ingrid goed beantwoord had, maar die wordt pas in de volgende telling meegenomen. Daar hoef je je geen zorgen over te maken, hou ik wel even in de gatenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok
PROTEST
Helaas kan ik het niet zelf bewijzen, dan blijf ik aan de gang![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
niemand??
Deze is helaas niet specifiek genoegquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Een giga wrat infectie in de vorm van een bloemkool
Deze is goed, Puntje erbijquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Lieske: "Maarten, ik wens je genitale wratten toe waar je nooit meer van af komt. Ik wens je een gezwel op je lul.. echt. Een bloemkool."
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Dat is al de 2e vandaag
En dan nog zeggen dat ik je negeer
Spelregelquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
niemand??
Ik hoop met heel mijn hart dat jij een betere spelleider bent dan cuallquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen wel gezien dat je in deel 5 de vraag van het stiphurken van Ingrid goed beantwoord had, maar die wordt pas in de volgende telling meegenomen. Daar hoef je je geen zorgen over te maken, hou ik wel even in de gaten![]()
Joostquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:27 schreef SuperMOM het volgende:
Wie gaat er altijd naakt onder de zonnebank? (in tegenstelling tot andere die in string gaan?)
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Gaan julie naakt onder de zonnebank"
Dido: "Ja, ik wel"
Chantal: "Ik heb altijd een string aan."
Nathalie: "Ik niet altijd"
Ingrid: "Als ik verbrand ben ga ik die vellen er af trekken. Daar kwijl ik bij, dat vind ik echt heerlijk"
Nathalie: "Als ze verbrand is op d'r doos gaat ze even naar de wc aftrekken. Ik vind het trouwens wel lekker bij iemand anders"
Dido: "Nee, ik vind dat helemaal niks"
Ja nou gewoon...uhm...sorryquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Waarom was je er nou ineens weer wel?![]()
Klopt had ik ook al gezien. Gun het van harte hoor, maar ben benieuwd naar de nieuwe vraagquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:33 schreef SuperMOM het volgende:
Blablub was eerder!En de volgende vraag!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:43 schreef BlaBlub het volgende:
Welke 2 dames vinden een baardje wel sexy
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:48 schreef BlaBlub het volgende:
Bong4002 heeft er 1 goed en SuperMOM 0
Helaas voor jou wil ik 2 goede antwoorden horenquote:
Lieske is goed....even denken, dan is het Dido toch misschien?quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Helaas voor jou wil ik 2 goede antwoorden horen
Ze weet het antwoord niet????quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:47 schreef M-en-A het volgende:
1 weet ik er de 2e moet ik nog maar ff over nadenken, dus ik geef nog even geen antwoord![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:53 schreef BlaBlub het volgende:
Helaas M-en-A dat antwoord is niet goed
Ja mag maar 1 keer antwoord gevenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lieske is goed....even denken, dan is het Dido toch misschien?
* BONG4002 kijkt heel lief
even correctie..... Ze WETEN het nietquote:
jaja, praat er maar snel overheen,quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:56 schreef SuperMOM het volgende:
Ik bedoelde Blablub sorrie dacht dat M-en-A de vraage stelde![]()
Die was dus kennelijk niet goedquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja mag maar 1 keer antwoord geven
Goed zoquote:
Haha, dus ik zat ook goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:59 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Goed zo
Mag jij de volgende vraag stellen
Dat was toch wel duidelijk?quote:
Welkom bij het BB5 triviantspel voor als het wat saai is in het huisquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:58 schreef SuperMOM het volgende:
1 x antwoord geven?? ships zoveel users zijn er niet online
Je verdiend het ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was toch wel duidelijk?
Maar goed... Even puntje van BONG gestolen
I guess Nathaliequote:Nieuwe, licht erotische vraag: Wie geeft toe regelmatig in het huis te vingeren?
Wat ben jij snel zegquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:03 schreef BlaBlub het volgende:
Nathalie toch?
Wat het zo makkelijk? Is inderdaad goed. Onderstaande beauty heeft dat meerdere keren bekend.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:03 schreef BlaBlub het volgende:
Nathalie toch?
Ja sorry, ik ben een beetje te fanatiek somsquote:
Was te verwachten van een voormalige slowchatslet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben een beetje te fanatiek soms![]()
Ik gok maar even. Ze zegt tegen Lieske dat ze het wisselen verkeerd doen????quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:08 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom geeft Dido, Lieske tijdens de stip-opdracht een blaadje? Wat zegt zij (ongeveer) ?
Om haar af te leiden?quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:08 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom geeft Dido, Lieske tijdens de stip-opdracht een blaadje? Wat zegt zij (ongeveer) ?
Ik moet nog lachen om je grapje ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was te verwachten van een voormalige slowchatslet.
Nopequote:Ik gok maar even. Ze zegt tegen Lieske dat ze het wisselen verkeerd doen????
Het bier doet idd goed zn werkquote:Om haar af te leiden?
Het bier begint zijn werking te krijgen dus puntjes zitten er voor mij niet echt in
Ik weet het!quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:15 schreef BlaBlub het volgende:
Ik zal een hint geven, Dido gaf een groen blaadje (een blaadje van een boom ofzo)
Was het waarschijnlijk een hint van Dido.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:08 schreef BlaBlub het volgende:
Ging over Spruitjesquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:53 schreef M-en-A het volgende:
Wie stelde de vraag: “Ik heb die groene dingen alleen nog nooit gegeten. Wat zijn dat?” En wat was daarop het antwoord.
Helaas niet het goede antwoord.quote:Op zaterdag 12 november 2005 12:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ging over Spruitjes, dus dat móet Dido zijn geweest, denk dat spruitjes bij haar thuis niet werden gegeten. (meer voor het klootjesvolk en niet voor kakkers). Spruitjes kun je prima eten.
Spruitjes, zijn heel lekker met rul gehakt en een uitje en dan met kaas in de oven![]()
Spruitjes héél eventjes koken (5 min), paar kruidnageltjes bij het rulle gehakt, de uitjes eventjes bakken en aardappelschijfjes. De hele reut in een ovenschaal en ruim kaas eroverheenquote:Op zaterdag 12 november 2005 12:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Helaas niet het goede antwoord.
Maar bedankt voor het recept, ga ik een keertje uitproberen![]()
Het water loopt me nu al in de mond. Even snel naar de groenteboer.quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Spruitjes héél eventjes koken (5 min), paar kruidnageltjes bij het rulle gehakt, de uitjes eventjes bakken en aardappelschijfjes. De hele reut in een ovenschaal en ruim kaas eroverheenheeeerlijk!!!!
helaas ook niet goed. En de naam wie het gezegd heeft heb ik ook niet gezien in je antwoordquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:18 schreef Spekkiemonster het volgende:
erwten?
Helaasquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
spruitjes en lieske dan?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 15:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
HelaasGEEN spruitjes en GEEN Lieske
Zou nu wel een kaart van BB tevoorschijn kunnen halen over LEZEN, maar wil je dat niet aandoen. Advies is wel om eerst ff goed te kijken wat er in de topic staatquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:56 schreef cuall het volgende:
[..]
ja had dat dan gezegd
, zit ik me de klere te zoeken naar spruiten.
![]()
Mag ik nog een keer een herkansing?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:18 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe vraag (zal wel weer een makkelijke zijn):
Welke twee bewoonsters hebben hun maagdelijkheid verloren terwijl hun vriendin in dezelfde kamer was?
Ja lijkt me goed, ga maar boodschappies doen, jij weet véél te veel.quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:21 schreef M-en-A het volgende:
Ik weet hem, maar sla even over, laat eerst de anderen maar gokken, kan ik altijd nog het juiste antwoord geven als het te lang duurt.![]()
Ga ik eerst zelf even boodschappen doen![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:22 schreef soylent het volgende:
Dido & Ingrid! Haha! MAKKELUK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |