Dankequote:Op zaterdag 12 november 2005 02:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik zou ff in het streamverslag van vandaag kijken als ik jou was
Nu ben ik echt weg![]()
Complottheorien kun je loslaten op de telling over de eerste 3 delen. Daar voel ik me niet verantwoordelijk voor. Ik ben onschuldig en gaan tellen vanaf de tellingslijst aan het begin van deel 4.quote:Op zaterdag 12 november 2005 02:51 schreef PC eend het volgende:
Zie je wel, iedereen maar zeiken dat ik paranoide ben, maar ook hier word ik weer zwaar benadeelt qua punten....
Het is gewoon een complot en iedereen die het niet gelooft is naief![]()
![]()
![]()
Okquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Maar je kunt altijd protest indienen natuurlijk.
Moet voor jou niet moeilijk zijn om bewijzen te leveren. Ben je eend genoeg voor![]()
![]()
BB5 Triviant - deel 4
Ik heb ondertussen wel gezien dat je in deel 5 de vraag van het stiphurken van Ingrid goed beantwoord had, maar die wordt pas in de volgende telling meegenomen. Daar hoef je je geen zorgen over te maken, hou ik wel even in de gatenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok
PROTEST
Helaas kan ik het niet zelf bewijzen, dan blijf ik aan de gang![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
niemand??
Deze is helaas niet specifiek genoegquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:51 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Een giga wrat infectie in de vorm van een bloemkool
Deze is goed, Puntje erbijquote:Op zaterdag 12 november 2005 02:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Lieske: "Maarten, ik wens je genitale wratten toe waar je nooit meer van af komt. Ik wens je een gezwel op je lul.. echt. Een bloemkool."
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Dat is al de 2e vandaag
En dan nog zeggen dat ik je negeer
Spelregelquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:10 schreef SuperMOM het volgende:
niemand??
Ik hoop met heel mijn hart dat jij een betere spelleider bent dan cuallquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen wel gezien dat je in deel 5 de vraag van het stiphurken van Ingrid goed beantwoord had, maar die wordt pas in de volgende telling meegenomen. Daar hoef je je geen zorgen over te maken, hou ik wel even in de gaten![]()
Joostquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:27 schreef SuperMOM het volgende:
Wie gaat er altijd naakt onder de zonnebank? (in tegenstelling tot andere die in string gaan?)
quote:Op zaterdag 12 november 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Gaan julie naakt onder de zonnebank"
Dido: "Ja, ik wel"
Chantal: "Ik heb altijd een string aan."
Nathalie: "Ik niet altijd"
Ingrid: "Als ik verbrand ben ga ik die vellen er af trekken. Daar kwijl ik bij, dat vind ik echt heerlijk"
Nathalie: "Als ze verbrand is op d'r doos gaat ze even naar de wc aftrekken. Ik vind het trouwens wel lekker bij iemand anders"
Dido: "Nee, ik vind dat helemaal niks"
Ja nou gewoon...uhm...sorryquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Waarom was je er nou ineens weer wel?![]()
Klopt had ik ook al gezien. Gun het van harte hoor, maar ben benieuwd naar de nieuwe vraagquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:33 schreef SuperMOM het volgende:
Blablub was eerder!En de volgende vraag!
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:43 schreef BlaBlub het volgende:
Welke 2 dames vinden een baardje wel sexy
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:48 schreef BlaBlub het volgende:
Bong4002 heeft er 1 goed en SuperMOM 0
Helaas voor jou wil ik 2 goede antwoorden horenquote:
Lieske is goed....even denken, dan is het Dido toch misschien?quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:51 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Helaas voor jou wil ik 2 goede antwoorden horen
Ze weet het antwoord niet????quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:47 schreef M-en-A het volgende:
1 weet ik er de 2e moet ik nog maar ff over nadenken, dus ik geef nog even geen antwoord![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:53 schreef BlaBlub het volgende:
Helaas M-en-A dat antwoord is niet goed
Ja mag maar 1 keer antwoord gevenquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lieske is goed....even denken, dan is het Dido toch misschien?
* BONG4002 kijkt heel lief
even correctie..... Ze WETEN het nietquote:
jaja, praat er maar snel overheen,quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:56 schreef SuperMOM het volgende:
Ik bedoelde Blablub sorrie dacht dat M-en-A de vraage stelde![]()
Die was dus kennelijk niet goedquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 03:55 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja mag maar 1 keer antwoord geven
Goed zoquote:
Haha, dus ik zat ook goedquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:59 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Goed zo
Mag jij de volgende vraag stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |