abonnement Unibet Coolblue
pi_31425876
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van donderdag 13 oktober 2005.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:16:23 #2
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_31426077
0:15 alle streams op de tuin...wat is er gaande?

BB: wil roel naar de DBK komen
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_31426108
0.05 Tanja : De bedoeling is dat ik daar ga bevallen. De bedoeling is dat jullie niet verder kunnen als de damesslaapkamer. Er komt dan een toilet in de tuin. Tanja zegt ook dat alleen zij dan de douche kan gebruiken. Tanja wil niet dat de andere bewoners haar kunnen horen. Lieske : We horen jou echt niet ? Tanja : Ik schreeuw alles bij elkaar. Lieske : Vind je dat zo erg dan ? Tanja : Ja. Chantal : In een ziekenhuis lig je allemaal op een rijtje bij elkaar Tan. Tanja : Ik wil niet dat jullie mij horen. Daar voel ik me niet gemakkelijk bij. Chantal : Ik denk dat het te laat is om aanpassingen te maken om het ergens anders in het gebouw te doen. Roel : Misschien krijgen wij oordingen op. Tanja : Er valt allemaal over te praten zegt BB, dus het komt allemaal goed. Tanja zegt dat ze het idee dat er een camera achter het raam kan staan niet prettig vindt. Lieske : Je kan er een doek voor hangen. Tanja : Ze zei, zoals jij het wil doen we het. Ik mag zelf bepalen of ik er iemand bij wil hebben. Het kan zeker een dag duren (de bevalling).

0.13 Tanja vertelt waarom ze haar contract nauwlijks doorgelezen heeft. Haar geluid wordt weggedraaid. Vervolgens gaat de stream naar de lege tuin.

0.17 Nu is op alle streams de lege tuin te zien.
pi_31426193
Na een vraag van Lieske of Tanja 2 contracten heeft moeten tekenen, een voor zichzelf en een voor de baby begint Tanja antwoord te geven.
Tanja verteld dat ze het contract niet gelezen heeft want dat ze eerst het standaard contract kreeg zoals iedereen en dat ze daarna een extra clausule erbij zou krjigen voor de baby. De laatste dag dat ze bij BB moest komen kreeg ze ineens een nieuw contract dat een dik pak papier was en dat ze onder de make-up behandeling door moest lezen. Ze was nog niet verder dan 2 pagina's gekomen en toen........... ging het geluid ineens weg en schakelde de regie over naar de plaatjes van de tuin. Dus het is volgens BB weer eens niet voor onze oren bestemd hoe ze haar contract heeft ondertekent. Waarschijnlijk is de rode telefoon naar Hummie gepakt om te vragen hoe nu verder..... en ja op het late tijdstip wordt Roel geroepen om naar de DBK te komen
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_31426997
0.29 Chantal tegen Roel : Met dat travestietenfeest heb ik mee staan schreeuwen met Kane. Ik dacht, misschien komt ie dan. Ik denk dat je af en toe met kromme tenen zit te kijken, oh wat erg. Lieske : Je mist die enorme bos haren op de bank. Roel : Ze had goede voelsprieten. Dat ik niet rookte kwam ze steeds een knuffel geven. Chantal : En ze zoent lekker. Roel begint over wat Bridget zei. Chantal : Laten we het daar maar niet over hebben. Lieske : Die derde hand. O sorry. Ik heb voelsprieten als een eikenhouten deur. Maar ik vraag me nog steeds af wat er mee bedoeld is dan. Roel : Ik ook. Chantal : Ik heb een vaag vermoeden. Ik versta Roel niet. Chantal : Hahahahaha. Nee, dat zal het geweest zijn. Roel : Maak je geen illusies. Ze zien alles gewoon. Ze zijn er dus bijgeweest. Ik kon zweren, Big Brother is in slaap gevallen. Chantal : Hahahaha. Um, nee. Jij viel in slaap. Roel : Ik sta er van te kijken. Het kan wel door de beugel (o.i.d.). Lieske : Was je van bil gegaan ? Roel : Ik heb niet zoiets van, uit respect voor de buitenwereld. Chantal : Echt waar ? Dat kan toch nooit leuk worden ? Roel : Ik ga er geen show van maken of zo. Chantal : Met Bart en Sabine, je hoort alles. Roel : Dat geeft niet. Chantal : Ik zou dood gaan. Je moet het zelf weten.

0.43 Tanja : Ik denk ook dat die kraamvrouw hier rond zal lopen. Die zal acht dagen voor mij zorgen. Dit zijn twee hele leuke meiden. Het gesprek komt op tv programma's over bevallingen. Tanja wil geen ruggeprik omdat ze niet houdt van naalden. Ze zegt dat haar verstandskiezen er uit zijn gehaald onder volledige narcose. Ze wil niet door co-assistenten behandeld worden. Ze vertrouwt ze niet.

0.58 Chantal zegt dat in een BB huis iemand met een mes heeft gedreigd. Menno vindt wat in het BB huis in Hongarije is gebeurd niet normaal.
pi_31427872
1.18 Het gesprek bij de blauwe stoelen ging met name over real life soaps over rijke jongeren op MTV. Paris Hilton, de dochter van Tommy Hilfiger etc. Menno : Volgende week ben ik jarig. Benieuwd wat voor feestje dat wordt.

Stream 3

1.21 In de mannenslaapkamer. Joost : Misschien krijgen we nog een keer post van thuis. Rob doet het licht uit. Rob : Je wordt zo goed geobserveerd. Joost : Dat er wordt ingezoomd op de voeten. Ze kijken door het raam naar de cameramensen. Rob : Trusten jongens. Ik ben blij dat ik er ben. Het gaat absoluut voor mij nu beginnen. Joost : Er is wel een onzekerheid voor mensen die nog niet op de bank hebben gezeten. Voor mij kan het Rikkert scenario gelden. Met één stem weggestemd worden. Ik denk dat het heel spannend was. Linda was ook heel populair. Volgende keer zit je een stuk relaxter. Ik dacht echt dat je moest gaan. Het is niet .... Rob : Joost, ik begrijp het. Je hoeft het niet uit te leggen. Joost : Dat de kijker niet alleen feestjes ziet vind ik een geruststellende gedachte. Maar dit gaat nooit wennen hoor. Er zijn nog vier vijf mensen in het huis met wie ik het heel moeilijk zou hebben (als ze moeten vertrekken). Rob : Ze was aanwezig. Joost : Het wordt een beetje stil zonder haar. Rob : Ik heb me voorgenomen dingen te gaan doen op een dag. Dat moet ik gewoon. Niemand hoeft zich rot te voelen. Als je het niet wil doen doe ik het graag. Joost : We moeten niet gemakzuchtig worden. Wat ook zo is, tussen ons, wat de één vies vindt vindt de ander normaal.

1.30 Joost : Wat ik een goed idee vind is weer eens een schoonmaakavondje te houden. Het hoeft niet alleen met de mannen. Rob : Misschien is het niet goed om het samen te doen. Hij zegt dat je het soms op een ander moment wil doen en dat sommige mensen niets willen doen.

Stream 1

1.31 Roel en Chantal in de tuin. Chantal : Ik heb tegen Dido gezegd, als je na het feest Linda nomineert zullen een heleboel mensen het koppelen aan Roel. Niet alleen in het huis, ook daar buiten. Als ik in haar schoenen had gestaan was ik duidelijk geweest. Je bent te ver gegaan en je hebt me gekwetst. Het is gebeurd. Ze is genomineerd en ze is weg. Het is iets tussen jullie en niet voor mij. Ik vond het superzielig. Ik had haar graag er nog bij gehad. Ik vind het wel prettig iemand in de buurt te hebben die recht voor zijn raap is. Ik vind het wel verfrissend. Ik snap er helemaal geen hol meer van. Of we nou iedere week moeten gaan nomineren of niet. Roel : Nu nog een keertje niet, dan wel. Dan wordt het iedere week heftig. Chantal : Misschien blijf je wel over met mensen waar je niet om geeft. Roel : Ik denk niet dat ik huilend hier weg ga. Ik weet het wel zeker. Chantal : Ik denk dat als ik er op ga dat ik ga. Het is een hele reële kans. Het was niet mijn dag. Ik vind dat ik stomme antwoorden heb gegeven. Ik had het over een hel. Er zijn mensen die echt door een hel gaan. Roel : Daar moet je je niet zo druk om maken. Ik vond dat je goed uit je woorden kwam en goede dingen zei. Chantal : Ik ben trots dat we het met zijn drieën gedaan hebben. Chantal over de beelden die ze gezien hebben van de weekopdracht : Ik heb Joost in zijn volledige garderobe voorbij zien komen. Chantal denkt dat Joost wel goed ligt bij de kijkers. Chantal : Het is iemand die geen enkele gène kent. Hij loopt in bikini. Hij laat zich opmaken. Wat een halvegare. Ongelooflijk.

1.39 Roel : Wordt ie nog wel serieus genomen als hij er uit komt. Chantal : Hij is 21 en hij heeft echt wel wat te melden. Hij is niet dom. Wat zie je alles goed hè ? Dat verbaasde me ook. Het waren wel mooie shots. Roel : Leuk om een keer te zien. Chantal : Wat zullen ze hier achter gelachen hebben, iedere keer dat het mis ging. Chantal vindt de hardrock muziek 's ochtends leuk. Chantal zegt dat Roel een bierwalm had toen hij haar 's nacht wakker kwam maken voor de weekopdracht. Roel zegt dat Menno zei dat ze met de groep hadden besloten dat hij na twee uur geen alcohol meer mocht drinken. Vervolgens zei hij, je moet niet gek kijken als de groep zich tegen je keert. Chantal : Ik ga tukken. Trusten. Chantal vertrekt.

1.47 Roel, Lieske en Menno in de blauwe stoelen. Het gesprek gaat over de toekomst van Lieske.
  vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:08:55 #7
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_31430421
9.10 Alles slaapt nog.
pi_31434399


















pi_31436314
Tanja zegt.. als Rob gegaan was was ik met hem meegegaan. Maar met Linda niet.
Het had me niet uitgemaakt wat Rob ervan gevonden had als ik meegegaan was, maar Linda wou ik dat niet aan doen.
pi_31437711
Tanja zegt tegen Dido dat een afzetting tot en met de damesslaapkamer niet voldoende is als ze in de babykamer moet bevallen.
Ze wil niet dat de bewoners haar kunnen horen tijdens de bevalling, dus gaat ze hier straks in de DBK over praten.

Als Dido de opmerking maakt dat ze kon zien dat Tanja gisteravond teleurgesteld was dat ze niet naar huis kon, geeft ze dit toe.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Moderator vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:48:05 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_31440067
Dido vraagt of er wat achter de gordijnen zit.
Roel zegt: Muur. Dat heb ik allemaal al lang gecheckt.
Ingrid: En achter de spiegel in de badkamer heb ik al gekeken. En de spiegel in de WC.
Dido: Daar zit echt wel wat achter.
Ingrid: Nee. Daar zit geen camera achter.
Roel. Nee, er zit niets achter.
Lieske: Dus dan kan je je daar mooi afrukken Roel.
Roel: Ja, maar ik gooi dan wél een handdoek over die spiegel. Want anders kan het met de camera achter me via die spiegel alsnog gefilmd worden. Soms vergeet ik het weleens bijna. Dan denk ik daarna: o fuck die handdoek.
Dido begint te lachen.
Roel vraagt waarom.
"Doe je dat écht daar?"
Roel: Ja tuurlijk, dat is toch de meest logische plek?
Ingrid: Het is toch niets om je voor te schamen?
Dido: Nee, maar ik wist gewoon niet dat je dat daar echt deed.
Lieske: En was je dan eerst je handen voordat je de handdoek er weer afhaalt?
Roel: Hallo, dat is de schoonste plek van mijn lichaam.
Lieske: Nee maar ik bedoel als het spul eruit is gekomen.
Roel: Ik kom binnen, hang die handdoek op, doe mijn ding, was mijn handen en haal de handdoek weer weg.
Volgens Ingrid zou het niet zo tof zijn als je "bijna klaar bent en ineens valt die handdoek naar beneden."

Joost komt er bij zitten. Roel vraagt of hij zijn haar geverfd heeft. Joost beaamt dit.
Joost heeft een baard van 5 a 6 dagen. Dido vraagt wanneer zijn baard er af gaat.
Ik denk zondag, antwoordt hij.
Dido en Lieske vinden een baardje wel sexy. Alleen een sikje, of alleen bakkebaarden vinden ze ook lekker. Maar een "pratende kut" of een te lange baard is weer niét OK.
Joost vraagt of Dido zijn baard dan ook te lang vindt. Ja, eigenlijk is-ie al iets te lang, vindt Dido. "Hij moet getrimd worden."
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_31442771

Ingrid, Menno en Dido helpen Rob in de keuken...
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
pi_31456736
Bedankt, mensen!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')