abonnement Unibet Coolblue
pi_31398001
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in 'Vragen/opmerkingen over de streamverslagen'. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van woensdag 12 oktober 2005.
pi_31398464
0.12 Roel legt Chantal uit dat ze niet voor lul stond toen Menno haar vertelde dat hij homo is. Chantal : Jij hebt Menno nooit vertrouwd. Maar ik wel. Hij stond in mijn top 3. Mijn hart is wel gebroken, echt waar. Roel : Daar kan jij toch niets aan doen. Chantal : Ik krijg nu ook stemmen tegen. Roel : Hoezo ? Chantal : Ik heb stomme dingen gezegd. Linda wordt als een dronkelap afgeschilderd. Ik ben ook een feestbeest. God zij dank kan ik me hier een beetje inhouden. Chantal fluistert zo zacht dat ik het niet allemaal kan volgen. Chantal over Dido : Je kan niet zeggen, ik ben een kakker dus ik nomineer iemand. Roel over Dido : Weet je hoe ik op mijn tenen moet lopen om het goed te krijgen. Chantal : Het komt niet goed. Chantal zegt dat de vrouwen Roel niet zullen nomineren, alleen de mannen.

0.20 Rob geeft Chantal en Roel een zoen. Rob : Ik hou van jullie jongens. Op een bepaalde manier hè. Hij vertrekt weer. Het gesprek gaat over Roel en Dido. Chantal : Het enige dat vrouwen willen die voor ijskast spelen is dat je voor ze vecht, dat je geduld hebt. Jij hebt geen geduld. Roel : Ik wil niet zeggen dat ik het handig aangepakt heb maar ik ben er niet van overtuigd dat ik het verspeeld heb. Chantal : Ik wel. Ze heeft gevoelens tot op zekere hoogte. Roel : Ik denk dat ze nog gevoelens heeft. Chantal : Ik ben blij dat ik er buiten sta. Dat ik geen dertiger ben. Roel : Ik dacht dat ik het ijskoud zou spelen. Het is heel gek allemaal. Chantal : Jij bent nog niet zo ver gekomen dat je iemand moet gaan noemen waar je een goede band mee hebt. Ik wel. Omdat het niet anders kan. Het is een ongelooflijk hard spel. Ik lijk echt een bal gehakt want ik jank alleen maar. Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben. Dat ik bepaalde dingen wel aantrek. Ik zou niet willen ruilen, echt niet. Voor een spelletje. Hou toch op. Misschien voor jou niet maar je komt jezelf nog tegen. Misschien moet je op Dido stemmen. Ik heb er drie waar ik vrede mee heb als ze winnen en ieder ander, nou nee. O wee als je verandert. Ik sla je op je bek. Roel : Ik lul echt geen bullshit. Chantal : Als ik me in jou zou vergissen. Roel : Dat gebeurt niet. Chantal : Ik vind je leuk omdat je eerlijk bent. Je kan wel liegen. Chantal zegt weer dat Menno te ver is gegaan. Roel zegt dat hij er niet over kan oordelen omdat hij er niet bij is geweest. Roel zegt dat het Menno in dat geval zijn kop gaat kosten. Chantal : Ik gun je alles, maar blijf eerlijk. Ik weet dat jij er goede dingen mee doet. Roel : Dingen gaan compleet langs mij heen. Roel : Ik ga een biertje pakken. Chantal : Ik ga naar buiten.

0.31 Stream naar Ingrid en Menno die in bed liggen met het licht uit. Ze zoenen elkaar.
pi_31404302
Dido en Chantal gaan door met roddelen in de slaapkamer. Chantal blijft het gedoe met menno naar voren halen en hoe k*t ze zich wel niet hierdoor voelt.
Als ook Nathalie in bed kruipt en keurig overal ja op zegt stelt Chantal voor om naar de huiskamer te gaan zodat er gerookt kan worden door Nathalie en dat ze dan wat Rook bij Dido en Chabtal in het gezicht kan blazen.

Op de bank in de huiskamer onder het genot van een sigaret gaat het verder. Dido zegt dat Chantal het zich niet teveel aan moet trekken en gewoon door moet gaan. Chantal begint hierop tig keer uit te leggen dat ze niet van roddel en achterklap houd, want zo is zij niet en ze verwacht ook niet dat de mensen om haar heen zo zijn. Nathelie kan alleen maar ja zeggen en Dido probeert er soms wat tegen in te brengen, maar zegt nog een aantal keer dat Chantal zich het niet zo aan moet trekken.

Linda lijkt in haar 1tje op de stip te staan, maar Menno loopt nog door de tuin heen. Echt veel zinnigs komt er in de tuin niet uit. Na Linda is het de tijd voor Ingrid om op de stip te gaan staan en Ingrid stap met ikke jas en zonnebril op de stip. Linda gaat met Menno trik trak spelen.

De dames Dido, Nathalie en Chantal gaan rond half 4 naar bed.
pi_31405116
big brother: wil dido naar de dagboekkamer komen
Dido: dan doen we dat maar

chantal en lieske nog steeds aan het zingen
pi_31405206
chantal: niks is me gegunt
dido: het was leuk
pi_31405223
en chantal moet ongesteld worden vandaag zegt ze joepie en chantal vind het beter voor iedereen als ze weer mag roken.
  donderdag 13 oktober 2005 @ 12:11:26 #7
3542 Gia
User under construction
pi_31406117
Dido is een nieuwe tekst aan 't verzinnen op de melodie van 'zachtjes tikt de regen'.
Ze zingt het voor aan Rob: "vanavond moet er dan toch iemand weer naar huis" enz....
pi_31406224
Haan. Lang.
Joost, Menno, Ingrid en Nathalie liggen nog op bed.

Nathalie vraagt (vanuit bed) aan Tanja hoe het was bij de verloskundige.
Tanja: "Alles was goed. Ik dacht dat dit de laatste keer zou zijn voor de bevalling, maar dat was niet zo."
Nathalie: "Spannend."
Tanja: "Over 10 uur zullen we het weten."
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31406686
Lieske moest net iedereen het bed uit trommelen
pi_31407879
Rob op de stip, Linda en Joost houden hem gezelschap met wat smalltalk.

Tanja haar koffer stond amper in het washok of ze begon al met inpakken.
Op een enthousiaste wijze; ze hijgt ervan.
De babykoffer was er niet, maar ze mag de kleertjes, etc. in de babykamer leggen.
Deze mag ze later ophalen.


Menno en Dido lopen/sporten een beetje in de tuin.
De rest van de bewoners zijn niet te zien.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31408257
"En we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet..."

Linda zingt en pakt in.

Joost op de stip en wordt geplaagd door Dido.
Menno speelt met de bal, Tanja kijkt toe.

Nathalie komt melden dat er 435 sigaretten zijn gerookt uit de bak. (Van de 1200.)

[ Bericht 1% gewijzigd door CartWOman op 13-10-2005 13:43:06 ]
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31408639
Chantal denkt dat mensen zijn gaan hamsteren met de sigaretten, omdat er zoveel sigaretten weg zijn.

Chantal: "Gelegenheid bied kansen."

Joost denkt het ook.
Chantal: "Dido, dan vind ik ons extra knap, hoor!"
Dido: "Ik vind het zó'n prestatie van mezelf."

Rob pakt z'n koffer in.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31409160
BB: "Beste bewoners, de weekopdracht is geslaagd."
Kleine toevoeging: het woord 'geslaagd' weet ik niet zeker...

Vreugde alom.

Roel is erg misselijk geweest en heeft overgegeven. Waarschijnlijk van de spanning.

[ Bericht 15% gewijzigd door CartWOman op 13-10-2005 14:18:04 ]
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31409555
Chantal en Nathalie wassen af.
Joost loopt langs en wil zo in bad met Nathalie.

In de tuin liggen Rob, Dido, Linda, Menno, Lieske en Roel.
Dido is weer druk, Linda gooit wat met een balletje en oogt gespannen.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31409913
Linda gaat ook in bad met Joost en Nathalie, want ze vraagt vanuit de tuin om bosvruchten-yoghurt voor als het bad vol is. Een drankje wilde ze niet.

Rob is verhuisd naar achterin de tuin.

Ingrid loopt in de gang, ze heeft net gedouched dus het drietal kan in bad.

Nathalie vraagt in de badkamer aan Tanja of ze zenuwachtig is.
Tanja: "Neuh..."
Nathalie: "Wat trek je aan?"
Tanja: "Dit, met een buikband." (groen mouwloos colletje, zwarte broek)

In de tuin vraagt Menno aan Dido: "Denk je dat we de opdracht hebben gehaald?"
Dido: "Nee, ik weet niet waarom, heb er geen goed gevoel over."
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31410120
Chantal ligt inmiddels bij Rob en vraagt hoe hij zich voelt.
Rob: "Goed, ik zit met m'n gedachten al thuis, echt. Het zal meteen weer anders zijn als ik erin blijf. Ik denk alleen dat als ik ga ik het wel lekker vind. Ik ben niet zenuwachtig, wil gewoon dat er ja of nee gezegd is. Ze zullen de spanning opbouwen.

Chantal vraagt naar het vraaggesprek.
Rob steekt weer z'n klaagzang af over het weglopen van Tanja, en dat Ingrid zich ermee bemoeide. Hij vond het kinderachtig.
"Tanja krijgt een hand als ik wegmoet. Zo'n gesprek vind ik prima hoor, kan me er niet aan storen. Zwak dat ze wegliep. Ze hoeft niks, verpest een opdracht."
Rob noemt alle zaken van de afgelopen weken op waarin Tanja werd voorgetrokken.

Chantal: "Het gaat erom dat je opdrachten moet doen. Ik doe ze toch ook? Ik moest ook in een mannenpak."
Rob: "Ik vind het sneu voor Linda...euh en voor mij... dat Tanja telkens roept: ik wil naar huis."
Chantal: "Houdt het lekker voor je of ga naar huis. Als je écht graag wil.. ik zou me door jezus zelf niet eens laten ompraten. Dit stampvoeten is kinderachtig."

Rob: "De allereerste BB-baby. Het gaat allemaal door. Het zijn wel leuke wendingen die ze eraan geven. We hadden een betere discussie kunnen hebben."
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31410284
Het drietal zit in bad, met grote badschuimplukken op het hoofd en lelies in de hand. (Scan, cap? )

Rob zegt dat Chantal zich geen zorgen hoeft te maken.
Rob: "Er zijn een aantal zó met het spel bezig, dat wil je niet weten. Ik heb het gister weer gezien. Die doen er alles aan om het geld te winnen. Kijk, ik zou er ook alles aan doen. Ik ben een gezelligheidsmens en kan niet tegen bepaalde mensen die huichelen en je in de rug steken. Ik zal ook wel wat dingetjes hebben gezegd."
Chantal: "Dat is heel normaal, je kan ook wel eens iets verkeerd hebben begrepem. Niet dat ik het niet hartstikke leuk vind hoor."
Rob: "Het is zwaar."
Chantal: "Heel zwaar, een mentale uitputtingsslag."

En ze gaan maar door over zichzelf zijn. Alsof ze daarin de enigen zijn.

Rob begint over de sigaretten, hij vertrouwt het niet en gaat straks nakijken waar ze zijn gebleven.
Chantal is het ermee eens natuurlijk.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31410602
Rob lacht om de straf voor Menno. Hij vindt het terecht.
"Ik had een schaar gepakt en die blonde lokken van d'r afgeknipt. En dan poezelig er achteraan lopen....Maar ik zeg er verder niks over anders ga ik stoken."

Chantal: "Ik gebruik die woorden (kanker, chemokuur) niet, nooit."
Rob: "Ik ook niet, heb net 2 mensen weggebracht. Wel eens kut of tyfus, en 3 x neuken. Als dat het ergste is."

Rob, lachend: "Ik verheug me erop om weg te gaan. Maar ik blijf hoor."
Chantal: "Echt?"
Rob: "Ja, 100% zeker weten. En zo niet dan heb ik pech, hahaha."

Rob: "Ik gun het Linda het meest. Tanja gaat er niet uit, no way."
Chantal: "Jij bent de stabiele factor hier, ik denk dat er een aantal zijn die je als een geduchte tegenstander zien. Voor die mensen is het nu ook spannend. Doet dat je geen pijn?"
Rob: "Nee, ik mag die mensen toch niet. Ik ga niet anders doen tegen die personen."

Roel vraagt of 'ie wat drinken voor ze kan halen, en hugt Rob even.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31410706
Rob: "Na vanavond gaat het spel echt beginnen. Ik weet dat ik vanaf nu iedere keer op de bank zit. Deze bank vind ik jammer, voor de rest durf ik alles aan, weet ik dat ik goed zit. Zo jammer dat HIJ die opdracht gekregen heeft. Ik verlies niet van hem, 100% niet. Hij is zo tricky, dat zien die meiden ook, de taal die hij uitslaat. Het hard slaan van de vrouwen."
Chantal: "Rode striemen op de rug, Dan ben je niet gezond."
Rob: "Ik wil graag 50-50 met 'm zitten, maakt me niet uit."
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31410854
Rob: "Ik weet zeker dat m'n dochter pijn heeft en daarom in de uitzending YES!! riep. Ze heeft wel gezien dat het de laatste dagen weer beter gaat."

Het was niet Rob z'n dochter die dit vorige week riep.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31410940
Linda, by Scanman

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31410970
Nathalie, by Scanman

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31411107
Rob weet nog steeds niet dat hij van Ingrid een 3e stem heeft gekregen
"Ik ga het haar nog vragen ook. "

Chantal: "Ik moet meer kunnen loslaten."
Rob: "Ik ook, op een of andere manier zeg ik niet wat ik bedoel hier, dat heb ik altijd, ik kan het zeggen en niet zeggen. Ik denk dan: waarom?"
Chantal klaagt weer over het homo-verhaal van Menno, dat Menno háar heeft uitgekozen.

Ik ben weg.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31411181
Nóg eentje by Scanman.

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_31415086
18:10u

Tanja zit buiten na het eten met Menno en Ingrid te praten:
Tanja is bang om de DBK in te gaan; zodat ze weer overgehaald wordt om te blijven.
Ze wil ook niet in de kamer bevallen.
Tanja: "Laten we hopen dat Nederland mijn gebeden heeft gehoord"
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')