Dat was toch wel duidelijk?quote:
Welkom bij het BB5 triviantspel voor als het wat saai is in het huisquote:Op zaterdag 12 november 2005 03:58 schreef SuperMOM het volgende:
1 x antwoord geven?? ships zoveel users zijn er niet online
Je verdiend het ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was toch wel duidelijk?
Maar goed... Even puntje van BONG gestolen
I guess Nathaliequote:Nieuwe, licht erotische vraag: Wie geeft toe regelmatig in het huis te vingeren?
Wat ben jij snel zegquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:03 schreef BlaBlub het volgende:
Nathalie toch?
Wat het zo makkelijk? Is inderdaad goed. Onderstaande beauty heeft dat meerdere keren bekend.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:03 schreef BlaBlub het volgende:
Nathalie toch?
Ja sorry, ik ben een beetje te fanatiek somsquote:
Was te verwachten van een voormalige slowchatslet.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:06 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben een beetje te fanatiek soms![]()
Ik gok maar even. Ze zegt tegen Lieske dat ze het wisselen verkeerd doen????quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:08 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom geeft Dido, Lieske tijdens de stip-opdracht een blaadje? Wat zegt zij (ongeveer) ?
Om haar af te leiden?quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:08 schreef BlaBlub het volgende:
Waarom geeft Dido, Lieske tijdens de stip-opdracht een blaadje? Wat zegt zij (ongeveer) ?
Ik moet nog lachen om je grapje ookquote:Op zaterdag 12 november 2005 04:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was te verwachten van een voormalige slowchatslet.
Nopequote:Ik gok maar even. Ze zegt tegen Lieske dat ze het wisselen verkeerd doen????
Het bier doet idd goed zn werkquote:Om haar af te leiden?
Het bier begint zijn werking te krijgen dus puntjes zitten er voor mij niet echt in
Ik weet het!quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:15 schreef BlaBlub het volgende:
Ik zal een hint geven, Dido gaf een groen blaadje (een blaadje van een boom ofzo)
Was het waarschijnlijk een hint van Dido.quote:Op zaterdag 12 november 2005 04:08 schreef BlaBlub het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |