ja.. Buzzybee heb ik al bijgelezen.. de PTA SC ook...nu mn MyAt aan het bijlezen... vervolgens de nieuwe topics in pTA lezen.. dan mn 13 andere fora waar ik lid ben de interessante topics bijlezen.. en dan mn foto's die ik vandaag gemaakt heb uppenquote:
quote:Basisprijs, exclusief opties vanaf 705.000 euro, exclusief BTW, transport en afleveringskosten en onder voorbehoud van prijsstijgingen vanuit de werf.
ik heb inmiddels een nieuw msnquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:19 schreef PeuRac het volgende:
Leuk bootje![]()
@Googolplexian, kom anders op msn
Pfeiffer? *klopt afquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:12 schreef ook_gek het volgende:
ZO ook weer thuis
Nou de kogel is door de kerk. Morgen afspraak bij de dokter maken om eens te kijken wat die gek aan mij kan doen![]()
Ik voel me nog niet optimaal. Heb nergens zin in en erger nog. Als ik iets kleins gedaan heb ben ik helemaal gebroken![]()
Maar goed zal wel slaap tekort zijn. MAar ja sommige mensen willen dat ik naar de dokter ga dus ga ik die dan maar blij maken
nee verwacht ik niet. Want dat heb ik al gehad toen ik een jaar of 10 wasquote:
ahquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee verwacht ik niet. Want dat heb ik al gehad toen ik een jaar of 10 was
je leest het goed ja.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:25 schreef Fugie het volgende:
mark, lees ik dat goed, wordt jij moe ?
door je actieve gedrag voelt je lichaam zich al 150 jaar oud denk ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je leest het goed ja.
En zo reageerd iedereen om me heen. Van jezus wat ben je stil
markieparkiequote:Op dinsdag 8 november 2005 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je leest het goed ja.
kan ook oververmoeidheid zijn, suiker, verkeerd voedsel, slaaptekort, winterdepressie...quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:12 schreef ook_gek het volgende:
ZO ook weer thuis
Nou de kogel is door de kerk. Morgen afspraak bij de dokter maken om eens te kijken wat die gek aan mij kan doen![]()
Ik voel me nog niet optimaal. Heb nergens zin in en erger nog. Als ik iets kleins gedaan heb ben ik helemaal gebroken![]()
Maar goed zal wel slaap tekort zijn. MAar ja sommige mensen willen dat ik naar de dokter ga dus ga ik die dan maar blij maken
Ag ik heb gewoon een onwijs druk jaar achter de rug dus dat zal me wel opbreken denk ik.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
kan ook oververmoeidheid zijn, suiker, verkeerd voedsel, slaaptekort, winterdepressie...
Komt wel goed
ik weet het niet. Zeg jij het maar. Zo lang mijn zujse maar thuis blijftquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
markieparkie![]()
waar gaan we vannacht naartoe ?![]()
blijf dan ook van de bacardi afquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je leest het goed ja.
Was daar voor al. En de dag na het zuipen voelde ik me geweldigquote:
Depressie? Nee dat is het niet. GELUKKIG niet zegquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:16 schreef Googolplexian het volgende:
je bent ook_gek als je het doet
maar klinkt als een lichamelijke depressie... effe goed voor jezelf zorgen (rust, lekker en goed eten, tijd nemen voor wat je lief hebt, effe wat mooie kleren kopen (hoeft niet duur te zijn) en een zonnebankje (zeg ik als neger, he)... moet je kijken hoe lekker je je voelt. Verwen de uiterlijke en innerlijke mens lekker
geen koffie maar café, carpe diem, als je haar maar goed zit.
vitaminevergiftiging?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:24 schreef ook_gek het volgende:
Goed eten doe ik ook. Vader is groentenboer dus ik eet gezond
Ow ik zie het al mijn avatar staat niet tussen die kewle mensen in de OP en daarom mag ik niet meeposten?quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:33 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ow ik zie het al mijn avatar staat niet tussen die kewle mensen in de OP en daarom mag ik niet meeposten?![]()
Naah, vooruitquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:37 schreef PeuRac het volgende:
Bas, het is de 1e pagina, dan mag het nog
Ag ik overleef het wel hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:28 schreef BazzoS het volgende:
Goeienavond
@Mark: 't klinkt niet zo fijn allemaal
Nou die kans is inderdaad groter jaquote:
die rdw site klopt vaak niet....quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:05 schreef PeuRac het volgende:
Tering, zit ik net naar een auto te kijken, check ik ff z'n gegevens; is die al meer als een jaar niet APK gekeurd
welke auto?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:05 schreef PeuRac het volgende:
Tering, zit ik net naar een auto te kijken, check ik ff z'n gegevens; is die al meer als een jaar niet APK gekeurd
Valt anders wel mee, de data kloppen, als hij APK gekeurd is, zie je dat binnen 24u op de sitequote:
Te koop aangeboden voor liefhebber, een nette Lancia Thema Turbo DS.quote:
Nicequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lancia Thema 2.5 TD (zelfde als in de 155), met leer, climate, elec ramen + spiegels rondom, gordijntjes achter enz
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:17 schreef BoJo het volgende:
ik vraag mezelf af waarom ik:
-een kleine compacte digitale camera heb en een grote uitgebreide digitale spiegel reflex ?
-een laptop en een pc met alles erin
-een peugeot 205 en een Jeep met alle opties
ik bespeur een patroon![]()
![]()
en in de toekomst een vrouw en een vriendin?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:17 schreef BoJo het volgende:
ik vraag mezelf af waarom ik:
-een kleine compacte digitale camera heb en een grote uitgebreide digitale spiegel reflex ?
-een laptop en een pc met alles erin
-een peugeot 205 en een Jeep met alle opties
ik bespeur een patroon![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Ga je straks ook 2 huizen kopen, een grote buiten af en een klein appartementje, om alleen het appartementje te gebruiken
![]()
Tot nu toe klinkt het niet eens zo verkeerdquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en in de toekomst een vrouw en een vriendin?
ah vandaar dat ik naar het kleine appartementje vluchtquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:28 schreef ook_gek het volgende:
2 huizen is OK
En BoJo en ik gaan in 1 groot huis wonen toch![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ah vandaar dat ik naar het kleine appartementje vlucht![]()
ik heb al eens meegemaakt dat een Guy ineens Magirus-Deutz heetquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt anders wel mee, de data kloppen, als hij APK gekeurd is, zie je dat binnen 24u op de site
zoent blik op de weg gezienquote:
kolerequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:34 schreef PeuRac het volgende:
Krijg ik net van BazzoS een linkje, dezelfde advertentie, met dezelfde goed uitziende Lancia. Staat erbij dat hij 550.000km heeft gelopen en dat de startmotor defect is![]()
nee, vind ik zondequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoent blik op de weg gezien
@BoJo: staat die digitale spiegelrefelx net zo te koop als je jeep?
oh jammerquote:
Dat ligt dan aan diegene welke de kentekenpapieren heeft aangevraagdquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al eens meegemaakt dat een Guy ineens Magirus-Deutz heet
ja, maar bij de RDW zien ze toch wel het verschil tusen een oud engels wrak met een watergekoedle motor, of een puikende Duitse onverwoestabre bolide metquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan diegene welke de kentekenpapieren heeft aangevraagdik heb nog nooit verschil gemerkt met de papieren en de website, kan ook niet, want het is nl dezelfde database.
Eens vragen op t artc of iemand nog een 2.5 TD blok heeft liggenquote:
mjah zoveel voor betaald, zo weinig waard nu dan hou ik hem lieverquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh jammer
Nikon D70, is dat wat?
(ja, ik wil een digitale spiegelreflex.. ik ben er eindleijk achter ho mijn huidige werkt, dus tijd voor een nieuwe)
Wat sommige menen met telefoons hebben, hebik met fototoestellen
dat probleem heb ik ook. Ik heb een Xbox waar ik niks mee doe. Dus iedereen van. Verkoop hem aan mij verkoop hem aan mij. En dan zeg ik altijd. NEh zondequote:
De RDW ziet de aanvraag papieren, bij import vergelijken ze de gegevens op de papieren met die op de auto en als die overeen komen, zal het hun verder een worst wezen. Als het via een dealer oid gaat, ziet de RWD alleen de aanvraag en niet eens de auto zelf.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, maar bij de RDW zien ze toch wel het verschil tusen een oud engels wrak met een watergekoedle motor, of een puikende Duitse onverwoestabre bolide metluchtkoeling
![]()
definately not worth it.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eens vragen op t artc of iemand nog een 2.5 TD blok heeft liggenvervolgens 500 euro bieden in plaats van 1450 euro die hij vraagt
![]()
Als ik het zo kan doen:quote:
als die gast 1450 vraagt gaat ie hem echt niet voor 500 euro aan je verkopen hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik het zo kan doen:
Auto 500 euri
Blok 300 euri (blok met minder als 2.5ton)
Inbouw: 400 euri
--------------------
Totaal: 1200 euri
Zou toch niet slecht zijn, want het repareren van een blok met 5.5ton is zonde. Misschien maar eens met die vent gaan mailen.
Weet je nog wat Hilbert zij over het reviseren van een v6? Een diesel is nog ietsjes duurderquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
als die gast 1450 vraagt gaat ie hem echt niet voor 500 euro aan je verkopen hoor![]()
wellicht dat blok reviseren![]()
Tip, mail je verhaal naar Autovisie, krijg je misschien een bonus voor het lekken van infoquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:51 schreef ThaFreak het volgende:
wat ik vandaag weer voor een vaags meemaakt op werk![]()
Het testen van de nieuwe golf ?????
Afijn der zouden 2 nieuwe golf 5 binnenkomen, na wat uitzoeken bleken het 2 R32'szijn.....
Niks bijzonders verder op zich zou je denken![]()
Vrachtwagen komt binnen en ja 2 auto's erop, volledige deken erover (hmmmz raar), afijn grote baas komt naar buiten en alles moet wijken om de wagens te lossen!
Ze moesten rechtstreeks de garage in en de deken mocht er niet af, NIET STARTEN!!!!11!!!1![]()
Dus 2 man duwen, portier op een kiertje, 3de man aanwijzingen schreeuwen en ik maar proberen om goed te sturen![]()
Kijk naar dash, niks bijzonders, kijk nogmaals![]()
![]()
![]()
![]()
Boostmeter op/in dash *fapfapfap*![]()
Beide wagens heel en wel in de garage gekregen en direct worden ze afgeschermd door een scherm, niemand mag erbij!!!!!!!!
Maat/collega komt eraan zetten met een digicam, chef zag het, komt er aangeschreeuwd: WIE ER EEN FOTO MAAKT MAG OPROTTEN EN NIET WEERKOMEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uur later komt er een duitse T5 aan, zooi gereedschap eruit, 4 man sterk, rechtstreeks naar die 2 auto's![]()
Tijdje later worden ze gestart, en jahoor......100% zeker dat er een 6 cilinder inzit.....
Maar wat deed die boost meter erin![]()
![]()
ahh..quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet je nog wat Hilbert zij over het reviseren van een v6? Een diesel is nog ietsjes duurder
Maar ik vraag wel ff op t forum wat de beste opties zouden zijn.quote:
haha ik ga zeker niet mailen oid, ik hou zeer wijs verder me bek erover.....wil er graag nog langer werkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tip, mail je verhaal naar Autovisie, krijg je misschien een bonus voor het lekken van info![]()
Want dit bevestigd het vermoeden van vele mensen (dat de R32 door de nieuwe GTI overbodig is geworden).
het gaat bij jou beterquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef Mukie het volgende:
mijn uitlaat is er al
maar moet wachten tot morgen dat ie nogges langskomt, stomme rembours
Ow en al een bod van 150 euro
Wat voor uitlaat?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:02 schreef Mukie het volgende:
mijn uitlaat is er al
maar moet wachten tot morgen dat ie nogges langskomt, stomme rembours
Ow en al een bod van 150 euro
ik wil meerrrrrerquote:
* PeuRac linkje van dit topic naar AV mailtquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
haha ik ga zeker niet mailen oid, ik hou zeer wijs verder me bek erover.....wil er graag nog langer werken![]()
r32 blijft ook niet lang, daar komt de r36 (300pk) volgend jaar voor.....maar hier praten we dus over een 3.2 turbo/compressor......
eerst wat eenvoudigs voor 59 euri...quote:
omgquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:09 schreef Mukie het volgende:
RVS CHROOM Sportuitlaat 1x102mm
RVS CHROOM Sportuitlaat 1x102mm rond
nieuw super sportuitlaat met ingebouwde Db-killer ( RVS)
ECHT CHROOM(RVS) gaat veel langer mee Makkelijk schoon te houden
Makkelijk schoon te houden
Kan door middel van verloopstuk en ophangbeugel gemonteerd worden aan originele middendemper en carrosserie
Veel goedkoper
Eenvoudig te monteren (mits je wel wat handig bent)
[afbeelding]
het was dat of een van de sloop voor 40quote:
die dingen roesten als de teringquote:
niet duur hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
eerst wat eenvoudigs voor 59 euri...
Moet sowieso een nieuwe onder.
Die kan ik straks weer verpatsen en kan ik me iets goed kopen
hehe doe maar niet.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac linkje van dit topic naar AV mailt
een 3.2v6 Turbo is welben erg benieuwd naar die auto, bij welke dealer werkte je ook alwer?
![]()
is ook niet echt practisch, een tram met een uitlaatquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:12 schreef ook_gek het volgende:
die uitlaat
Niet echt mijn ding zeg maar![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:14 schreef Fugie het volgende:
mijn sebring kreeg ik er gratis bij![]()
Maar hij heeft niet zoveel nut sinds me K&N filtertje
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:22 schreef Alexxxxx het volgende:
2. 8 november 21:15 Szel-Sat, Polen
8. 8 november 21:20 Telekomunikacja Polska S.A., Polen
9. 8 november 21:20 Virtual Line, Poleneen invasie!
die heraldquote:
wtf! Hoe kan dat nou weer?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
door jou krijg ik ook al polen op minibikehoes.nl![]()
apply voor een van de forumsquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:25 schreef BoJo het volgende:
stop met het praten over jullie autos, ik wil ook modden![]()
ennne
IK WIL EEN ANDERE AUTO !!!![]()
cai dusquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:21 schreef Mukie het volgende:
filter ga ik me morgen ff uitzoeken, daar wil ik iets hebben wat ok is
zeg het maarquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wtf! Hoe kan dat nou weer?
Mn poolse vertaalmachien is kapot, ik ben dus een beetje monddood nu op het poolse forum [afbeelding]
wtf is Niue?quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zeg het maar![]()
net weer een![]()
[afbeelding]
ik loop niet te spammen op dat forum hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zeg het maar![]()
net weer een![]()
[afbeelding]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | 2. België 2842 1.2 % 3. Portugal 953 0.4 % 4. Duitsland 905 0.4 % 5. Verenigde Staten 502 0.2 % 6. Oostenrijk 460 0.2 % 7. Polen 293 0.1 % 8. Frankrijk 278 0.1 % 9. Noorwegen 226 0.1 % 10. Verenigd Koninkrijk 203 0.1 % 11. Brazilië 178 0.1 % 12. Spanje 167 0.1 % 13. Zweden 149 0.1 % 14. Zwitserland 116 0.0 % 15. Canada 114 0.0 % 16. Italië 105 0.0 % 17. Denemarken 104 0.0 % 18. Filipijnen 93 0.0 % 19. Litouwen 75 0.0 % 20. Turkije 67 0.0 % 21. Oekraïne 57 0.0 % 22. Zuid-Afrika 48 0.0 % 23. Nieuw-Zeeland 44 0.0 % 24. Luxemburg 34 0.0 % 25. Ijsland 33 0.0 % |
ik nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:55 schreef BoJo het volgende:
ik kwam net ineens terrecht in een oude slowschat, wie kan zich kloon BobJo nog herinneren?
waarschijnlijk net zo veel als het ons boeit wat voor muziek jij draaitquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:55 schreef ook_gek het volgende:
wat boeit ons het nou wat voor mensen er op jou forum komen
OOOOHHWWWquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
pssssccchhhhhh, modden, forum, moderator
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:55 schreef BoJo het volgende:
ik kwam net ineens terrecht in een oude slowschat, wie kan zich kloon BobJo nog herinneren?
wat heb je allemaal geshopped dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:17 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zit nogsteeds hard af te kicken van m'n fotoshopweekend
Tijdens het BNN-weekend of na nu tijdens het afkicken?quote:
Fugie, Bassos en nog wat andere mensen vinden dat zeker wel interesantquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarschijnlijk net zo veel als het ons boeit wat voor muziek jij draait
Jij ook wleterustenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Fugie, Bassos en nog wat andere mensen vinden dat zeker wel interesant
DAT is nog eens nuttige informatie. Tips voor anderen. Stukje informatie waar anderen iets aan hebben.
Het feit dat er een pool op jou site komt is totaal GEEN enkele toevoeging op WAT DAN OOK
BOOYA!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DAT is nog eens nuttige informatie. Tips voor anderen. Stukje informatie waar anderen iets aan hebben.
Het feit dat er een pool op jou site komt is totaal GEEN enkele toevoeging op WAT DAN OOK
beidequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tijdens het BNN-weekend of na nu tijdens het afkicken?
Euhh.. Alex gaf een reactie op TF, die met zijn screenshot aangaf hoeveel polen er op zijn site kwamen al dan niet via Alex. Zinloos was zijn post dus zeker niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel héél toevallig, een 205 SC met een kloon BobJoquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:24 schreef BoJo het volgende:
hier de opleving van BobJo, nog steeds geen idee van wie die kloon was
[pta slowchat] Peugeot 205
ben ook slapen![]()
Nou in het weekend heb ik een soort van gelaagde collage van grote steden in jaren 40-stijl gemaakt die worden als decor gebruikt voor een deel van de intro.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou in het weekend heb ik een soort van gelaagde collage van grote steden in jaren 40-stijl gemaakt die worden als decor gebruikt voor een deel van de intro.
En erna, nou het laatste wat ik geprutst heb staat hier Laat hier je design beoordelen #2
Binnenkortquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Fugie het volgende:
sjoewe stop al die positieve energie in fanboy shirts dan!
Lees je in gekquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Euhh.. Alex gaf een reactie op TF, die met zijn screenshot aangaf hoeveel polen er op zijn site kwamen al dan niet via Alex. Zinloos was zijn post dus zeker niet.
Aquatisch barbaarquote:
Ik heb er TE lang boven gewoond, geen zak aan menquote:Op woensdag 9 november 2005 00:24 schreef hermandeperman het volgende:
Je hebt ook geen greintje liefde voor het water in je flikker eh.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb er TE lang boven gewoond, geen zak aan men
Zal ik daar eens een nummer over gaan makenquote:
Are we cool bitch?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zal ik daar eens een nummer over gaan maken
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Are we cool bitch?
[afbeelding]
toch een complimentjequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
Lipje, je bent een raar ventje, maar je maakt wel mooie SC's!
en gelijk weer afkrakenquote:Jammer alleen dat het weer een stuk tupperware is.
G's up ho!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef hermandeperman het volgende:
Speaking of Peuraccing
[afbeelding]
Wallyquote:Op woensdag 9 november 2005 01:06 schreef lipje het volgende:
[..]
toch een complimentje![]()
[..]
en gelijk weer afkraken![]()
Ik had ook liever deze in de op gehad, maar die heeft geen 669 pk motoren![]()
[afbeelding]
Er was nog een zeilyacht uit titanium en teak. Ik dacht dat ie titaco heette... van itiliaans design in ieder geval. ook een volbloed beautyquote:
Hee wat doen al die mensen op mn wallyquote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef hermandeperman het volgende:
Wally's in Monaco:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de Wally Power:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet het niet, ze wilden er iig niet vanaf toen m'n klasgenoot een foto wilde makenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee wat doen al die mensen op mn wally
Zijn die gemaakt met de trade show aldaar?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef hermandeperman het volgende:
Wally's in Monaco:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de Wally Power:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef lipje het volgende:
[..]
Zijn die gemaakt met de trade show aldaar?
Kewl. Nog een beetje binnen geweest? of alleen bootjes kijken?quote:
hebhelegaargeenzinomteslapenquote:
In een Jongert 60 geweestquote:Op woensdag 9 november 2005 01:43 schreef lipje het volgende:
[..]
Kewl. Nog een beetje binnen geweest? of alleen bootjes kijken?
Er was daar toch ook een verkoopbeurs bij? verkochten ze vazen, boten, vliegtuigjes en ander miljonairsspeelgoedquote:Op woensdag 9 november 2005 01:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In een Jongert 60 geweest.
Is altijd in Monaco geloof ikquote:Op woensdag 9 november 2005 01:49 schreef lipje het volgende:
[..]
Er was daar toch ook een verkoopbeurs bij? verkochten ze vazen, boten, vliegtuigjes en ander miljonairsspeelgoed
Die van mij is al verlaagdquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil ook cai.. alleen is m'n baas weer eens te laat met geld storten, want ik wil ook m'n verlagingssetje...
is struttbar hetzelfde als veerpootbrugquote:Op woensdag 9 november 2005 08:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die van mij is al verlaagd
oe vraagje, zo'n struttbar, heeft dat nu echt een meerwaarde?
Ok hij ligt strakker, maar daarnaast?
en 8 uur op je werk is niet vroeg?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:59 schreef ook_gek het volgende:
Morgen om 8 uur bij de dokter zijn
BAGGER vroeg man
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:39 schreef Googolplexian het volgende:
zo... eindelijk klaar met de opdracht dus ik ga nu maar eens slapenallen
Druk is een understatement maar helaas niet constant (dan zou ik nu rijk zijn). Nog maar een opdrachtje d'r achteraan geplaktquote:Op woensdag 9 november 2005 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een tijden
.
Trusten!
zoek een vrouwelijk iets, en gedraag je als een konijnquote:Op woensdag 9 november 2005 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb er alweer teveel op, zonder ontbeten te hebben, voel me nu echt een stuiterkonijn!
Jups is het zelfdequote:Op woensdag 9 november 2005 10:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
is struttbar hetzelfde als veerpootbrug![]()
Zo ja, je merkt het echt wel![]()
Meneer heeft ook eens een neukertje en gedraagt zich gelijk als Casanova himselfquote:Op woensdag 9 november 2005 12:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zoek een vrouwelijk iets, en gedraag je als een konijn
* Xtreem is ook druk, maar niet zo druk als gooogel
Kom op danquote:Op woensdag 9 november 2005 13:12 schreef Hugster het volgende:
je wil echt niet weten wat ik vannochtend op straat vond in utrecht op weg naar m'n werk![]()
ik zal ff de cam zoeken en een kiekje schieten
Nee. Helaas niet.quote:
Wat een fucking mazzelpik ben jij zegquote:Op woensdag 9 november 2005 13:27 schreef Hugster het volgende:
in 4e gevouwen tussen 2 geparkeerde auto's![]()
maak ik niet nog eens mee denk ik![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. Helaas niet.
Maar dat zit er in, als je weet dat maar 10% door gaat na 4 dagen. Ik deed het niet slecht, maar gewoon niet goed genoeg. Dus dan mag je naar huis.
Volgende keer niet beter, want die is er niet
Jammer manquote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. Helaas niet.
Maar dat zit er in, als je weet dat maar 10% door gaat na 4 dagen. Ik deed het niet slecht, maar gewoon niet goed genoeg. Dus dan mag je naar huis.
Volgende solicitatie is al de duur uit. Bnnen een half uur na dat ik 't wist.quote:
balenquote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. Helaas niet.
ja natuurlijk, wat denk jij danquote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat ga je toch wel besteden aan een feestje met ons PTA SC hardekerners![]()
Waarom wil je zo graag bij't leger?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Volgende solicitatie is al de duur uit. Bnnen een half uur na dat ik 't wist.
OfficierTechniek bij de Luchtmacht, past prima bij m'n HTS'je.
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja natuurlijk, wat denk jij dan
Ik leef voor de sc
Gezellig daar dan zeker...quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef M5 het volgende:
Maar ik heb nog nooit zoveel stress gehad als de afgelopen dagen. Maar dat had iedereen daar.![]()
Omdat ik het interressant vindt, 't trekt me gewoon. Op zich is officier techniek niet zo bijzonder veel verschillend van een andere functie bij bv. KLM, behalve dat je in uniform loopt en zo nu en dan op een uitzending moet.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag bij't leger?
we hebben wel lol gehad.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gezellig daar dan zeker...
Oke... Ik zou er nl niet aan moeten denken, maar gelukkig is iedereen andersquote:Op woensdag 9 november 2005 13:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Omdat ik het interressant vindt, 't trekt me gewoon. Op zich is officier techniek niet zo bijzonder veel verschillend van een andere functie bij bv. KLM, behalve dat je in uniform loopt en zo nu en dan op een uitzending moet.
En die hebben het ook niet gehaald zeker?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:35 schreef M5 het volgende:
[..]
we hebben wel lol gehad.
maar af en toe wordt je ff flink gestoord van al die gasten die super-nerveus lopen te blaten en te ijsberen.
Heb er al een half jaar rond gelopen dan weet je ongeveer wat je kunt verwachten daar als je d'r werkt. Dat scheelt wel enorm in de keuze, anders had ik het denk ik niet gedaan. Maar ik heb alleen nog maar gesoliciteerd, d'r waren vactures. Ff kijken wat die vactures zijn, als dat wat bevalt doe ik het wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke... Ik zou er nl niet aan moeten denken, maar gelukkig is iedereen anders![]()
Stage daar ook gedaan dus?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Heb er al een half jaar rond gelopen dan weet je ongeveer wat je kunt verwachten daar als je d'r werkt. Dat scheelt wel enorm in de keuze, anders had ik het denk ik niet gedaan. Maar ik heb alleen nog maar gesoliciteerd, d'r waren vactures. Ff kijken wat die vactures zijn, als dat wat bevalt doe ik het wel.
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja natuurlijk, wat denk jij dan
Ik leef voor de sc
toen ik weg ging moesten er nog 3 de test doen ik die ook gedaan had (en dus niet gehaald had). dus dat weet ik niet. normaal blijft er na 4 dagen gemiddeld 1 over. soms niemand soms 2.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die hebben het ook niet gehaald zeker?
ja. op Gilze Rijen. leuke tijd gehad daar. was leuker dan het afstuderen op de TU Delft.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stage daar ook gedaan dus?
Klasgenoot van me gaat daar ook afstuderen... wat is daar niet leuk aan dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:42 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. op Gilze Rijen. leuke tijd gehad daar. was leuker dan het afstuderen op de TU Delft.
Niets speciaals op de planning staanquote:Op woensdag 9 november 2005 13:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
De grote vraag is wat ga je met dat geld doen![]()
Ligt wel veel aan de opdracht die je krijgt en bij welke faculteit. Maar was mij te theoretisch.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klasgenoot van me gaat daar ook afstuderen... wat is daar niet leuk aan dan?
Ach. bagger is 't wel. Maar 't is nu een maal zo dat maar 1 op de 1000 aanmeldingen aan z'n opleiding voor piloot kan beginnen. ik was zover dat er van die 1000 nog ca. 10% over was.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:46 schreef Mukie het volgende:
@ M5, bagger zeg
@ allemaal: zaterdag wordt knutseldagNieuwe shit dronder (uitlaat), CAI erop zetten, nu ff gevraagd voor een veerpootbrug, de siliconenslangen enzo
Mja, daar houdt hij juist vanquote:Op woensdag 9 november 2005 13:46 schreef M5 het volgende:
[..]
Ligt wel veel aan de opdracht die je krijgt en bij welke faculteit. Maar was mij te theoretisch.
Veel rekenen weinig tekenen zeg maar.
Hermquote:Op woensdag 9 november 2005 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, daar houdt hij juist van.
Sjoewe!
Ik moest alweer om 9u opquote:Op woensdag 9 november 2005 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herm
Ik was om 13:00 wakker [snijtrein.gif]
ik eigenlijk ookquote:
Pizza'tje bellen?quote:
Lekker met je mond vol als je gebeld wordtquote:Op woensdag 9 november 2005 14:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit mezelf misselijk te vreten aan de wijn gums![]()
ik neem bijna geen calls, ik delegeer het over mijn 4 agentsquote:Op woensdag 9 november 2005 14:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lekker met je mond vol als je gebeld wordt
You say it Mister Haaimaquote:Op woensdag 9 november 2005 14:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik neem bijna geen calls, ik delegeer het over mijn agents
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |