Depressie? Nee dat is het niet. GELUKKIG niet zegquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:16 schreef Googolplexian het volgende:
je bent ook_gek als je het doet
maar klinkt als een lichamelijke depressie... effe goed voor jezelf zorgen (rust, lekker en goed eten, tijd nemen voor wat je lief hebt, effe wat mooie kleren kopen (hoeft niet duur te zijn) en een zonnebankje (zeg ik als neger, he)... moet je kijken hoe lekker je je voelt. Verwen de uiterlijke en innerlijke mens lekker
geen koffie maar café, carpe diem, als je haar maar goed zit.
vitaminevergiftiging?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:24 schreef ook_gek het volgende:
Goed eten doe ik ook. Vader is groentenboer dus ik eet gezond
Ow ik zie het al mijn avatar staat niet tussen die kewle mensen in de OP en daarom mag ik niet meeposten?quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:33 schreef Stretto het volgende:
[..]
Ow ik zie het al mijn avatar staat niet tussen die kewle mensen in de OP en daarom mag ik niet meeposten?![]()
Naah, vooruitquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:37 schreef PeuRac het volgende:
Bas, het is de 1e pagina, dan mag het nog
Ag ik overleef het wel hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:28 schreef BazzoS het volgende:
Goeienavond
@Mark: 't klinkt niet zo fijn allemaal
Nou die kans is inderdaad groter jaquote:
die rdw site klopt vaak niet....quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:05 schreef PeuRac het volgende:
Tering, zit ik net naar een auto te kijken, check ik ff z'n gegevens; is die al meer als een jaar niet APK gekeurd
welke auto?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:05 schreef PeuRac het volgende:
Tering, zit ik net naar een auto te kijken, check ik ff z'n gegevens; is die al meer als een jaar niet APK gekeurd
Valt anders wel mee, de data kloppen, als hij APK gekeurd is, zie je dat binnen 24u op de sitequote:
Te koop aangeboden voor liefhebber, een nette Lancia Thema Turbo DS.quote:
Nicequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lancia Thema 2.5 TD (zelfde als in de 155), met leer, climate, elec ramen + spiegels rondom, gordijntjes achter enz
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:17 schreef BoJo het volgende:
ik vraag mezelf af waarom ik:
-een kleine compacte digitale camera heb en een grote uitgebreide digitale spiegel reflex ?
-een laptop en een pc met alles erin
-een peugeot 205 en een Jeep met alle opties
ik bespeur een patroon![]()
![]()
en in de toekomst een vrouw en een vriendin?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:17 schreef BoJo het volgende:
ik vraag mezelf af waarom ik:
-een kleine compacte digitale camera heb en een grote uitgebreide digitale spiegel reflex ?
-een laptop en een pc met alles erin
-een peugeot 205 en een Jeep met alle opties
ik bespeur een patroon![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
Ga je straks ook 2 huizen kopen, een grote buiten af en een klein appartementje, om alleen het appartementje te gebruiken
![]()
Tot nu toe klinkt het niet eens zo verkeerdquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:22 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en in de toekomst een vrouw en een vriendin?
ah vandaar dat ik naar het kleine appartementje vluchtquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:28 schreef ook_gek het volgende:
2 huizen is OK
En BoJo en ik gaan in 1 groot huis wonen toch![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ah vandaar dat ik naar het kleine appartementje vlucht![]()
ik heb al eens meegemaakt dat een Guy ineens Magirus-Deutz heetquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Valt anders wel mee, de data kloppen, als hij APK gekeurd is, zie je dat binnen 24u op de site
zoent blik op de weg gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |