Kom op danquote:Op woensdag 9 november 2005 13:12 schreef Hugster het volgende:
je wil echt niet weten wat ik vannochtend op straat vond in utrecht op weg naar m'n werk![]()
ik zal ff de cam zoeken en een kiekje schieten
Nee. Helaas niet.quote:
Wat een fucking mazzelpik ben jij zegquote:Op woensdag 9 november 2005 13:27 schreef Hugster het volgende:
in 4e gevouwen tussen 2 geparkeerde auto's![]()
maak ik niet nog eens mee denk ik![]()
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. Helaas niet.
Maar dat zit er in, als je weet dat maar 10% door gaat na 4 dagen. Ik deed het niet slecht, maar gewoon niet goed genoeg. Dus dan mag je naar huis.
Volgende keer niet beter, want die is er niet
Jammer manquote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. Helaas niet.
Maar dat zit er in, als je weet dat maar 10% door gaat na 4 dagen. Ik deed het niet slecht, maar gewoon niet goed genoeg. Dus dan mag je naar huis.
Volgende solicitatie is al de duur uit. Bnnen een half uur na dat ik 't wist.quote:
balenquote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef M5 het volgende:
[..]
Nee. Helaas niet.
ja natuurlijk, wat denk jij danquote:Op woensdag 9 november 2005 13:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat ga je toch wel besteden aan een feestje met ons PTA SC hardekerners![]()
Waarom wil je zo graag bij't leger?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Volgende solicitatie is al de duur uit. Bnnen een half uur na dat ik 't wist.
OfficierTechniek bij de Luchtmacht, past prima bij m'n HTS'je.
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja natuurlijk, wat denk jij dan
Ik leef voor de sc
Gezellig daar dan zeker...quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef M5 het volgende:
Maar ik heb nog nooit zoveel stress gehad als de afgelopen dagen. Maar dat had iedereen daar.![]()
Omdat ik het interressant vindt, 't trekt me gewoon. Op zich is officier techniek niet zo bijzonder veel verschillend van een andere functie bij bv. KLM, behalve dat je in uniform loopt en zo nu en dan op een uitzending moet.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag bij't leger?
we hebben wel lol gehad.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gezellig daar dan zeker...
Oke... Ik zou er nl niet aan moeten denken, maar gelukkig is iedereen andersquote:Op woensdag 9 november 2005 13:34 schreef M5 het volgende:
[..]
Omdat ik het interressant vindt, 't trekt me gewoon. Op zich is officier techniek niet zo bijzonder veel verschillend van een andere functie bij bv. KLM, behalve dat je in uniform loopt en zo nu en dan op een uitzending moet.
En die hebben het ook niet gehaald zeker?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:35 schreef M5 het volgende:
[..]
we hebben wel lol gehad.
maar af en toe wordt je ff flink gestoord van al die gasten die super-nerveus lopen te blaten en te ijsberen.
Heb er al een half jaar rond gelopen dan weet je ongeveer wat je kunt verwachten daar als je d'r werkt. Dat scheelt wel enorm in de keuze, anders had ik het denk ik niet gedaan. Maar ik heb alleen nog maar gesoliciteerd, d'r waren vactures. Ff kijken wat die vactures zijn, als dat wat bevalt doe ik het wel.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke... Ik zou er nl niet aan moeten denken, maar gelukkig is iedereen anders![]()
Stage daar ook gedaan dus?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Heb er al een half jaar rond gelopen dan weet je ongeveer wat je kunt verwachten daar als je d'r werkt. Dat scheelt wel enorm in de keuze, anders had ik het denk ik niet gedaan. Maar ik heb alleen nog maar gesoliciteerd, d'r waren vactures. Ff kijken wat die vactures zijn, als dat wat bevalt doe ik het wel.
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja natuurlijk, wat denk jij dan
Ik leef voor de sc
toen ik weg ging moesten er nog 3 de test doen ik die ook gedaan had (en dus niet gehaald had). dus dat weet ik niet. normaal blijft er na 4 dagen gemiddeld 1 over. soms niemand soms 2.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En die hebben het ook niet gehaald zeker?
ja. op Gilze Rijen. leuke tijd gehad daar. was leuker dan het afstuderen op de TU Delft.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Stage daar ook gedaan dus?
Klasgenoot van me gaat daar ook afstuderen... wat is daar niet leuk aan dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:42 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. op Gilze Rijen. leuke tijd gehad daar. was leuker dan het afstuderen op de TU Delft.
Niets speciaals op de planning staanquote:Op woensdag 9 november 2005 13:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
De grote vraag is wat ga je met dat geld doen![]()
Ligt wel veel aan de opdracht die je krijgt en bij welke faculteit. Maar was mij te theoretisch.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Klasgenoot van me gaat daar ook afstuderen... wat is daar niet leuk aan dan?
Ach. bagger is 't wel. Maar 't is nu een maal zo dat maar 1 op de 1000 aanmeldingen aan z'n opleiding voor piloot kan beginnen. ik was zover dat er van die 1000 nog ca. 10% over was.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:46 schreef Mukie het volgende:
@ M5, bagger zeg
@ allemaal: zaterdag wordt knutseldagNieuwe shit dronder (uitlaat), CAI erop zetten, nu ff gevraagd voor een veerpootbrug, de siliconenslangen enzo
Mja, daar houdt hij juist vanquote:Op woensdag 9 november 2005 13:46 schreef M5 het volgende:
[..]
Ligt wel veel aan de opdracht die je krijgt en bij welke faculteit. Maar was mij te theoretisch.
Veel rekenen weinig tekenen zeg maar.
Hermquote:Op woensdag 9 november 2005 14:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, daar houdt hij juist van.
Sjoewe!
Ik moest alweer om 9u opquote:Op woensdag 9 november 2005 14:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Herm
Ik was om 13:00 wakker [snijtrein.gif]
ik eigenlijk ookquote:
Pizza'tje bellen?quote:
Lekker met je mond vol als je gebeld wordtquote:Op woensdag 9 november 2005 14:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit mezelf misselijk te vreten aan de wijn gums![]()
ik neem bijna geen calls, ik delegeer het over mijn 4 agentsquote:Op woensdag 9 november 2005 14:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Lekker met je mond vol als je gebeld wordt
You say it Mister Haaimaquote:Op woensdag 9 november 2005 14:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik neem bijna geen calls, ik delegeer het over mijn agents
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |