Kewl. Nog een beetje binnen geweest? of alleen bootjes kijken?quote:
hebhelegaargeenzinomteslapenquote:
In een Jongert 60 geweestquote:Op woensdag 9 november 2005 01:43 schreef lipje het volgende:
[..]
Kewl. Nog een beetje binnen geweest? of alleen bootjes kijken?
Er was daar toch ook een verkoopbeurs bij? verkochten ze vazen, boten, vliegtuigjes en ander miljonairsspeelgoedquote:Op woensdag 9 november 2005 01:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In een Jongert 60 geweest.
Is altijd in Monaco geloof ikquote:Op woensdag 9 november 2005 01:49 schreef lipje het volgende:
[..]
Er was daar toch ook een verkoopbeurs bij? verkochten ze vazen, boten, vliegtuigjes en ander miljonairsspeelgoed
Die van mij is al verlaagdquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik wil ook cai.. alleen is m'n baas weer eens te laat met geld storten, want ik wil ook m'n verlagingssetje...
is struttbar hetzelfde als veerpootbrugquote:Op woensdag 9 november 2005 08:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die van mij is al verlaagd
oe vraagje, zo'n struttbar, heeft dat nu echt een meerwaarde?
Ok hij ligt strakker, maar daarnaast?
en 8 uur op je werk is niet vroeg?quote:Op woensdag 9 november 2005 10:59 schreef ook_gek het volgende:
Morgen om 8 uur bij de dokter zijn
BAGGER vroeg man
quote:Op woensdag 9 november 2005 11:39 schreef Googolplexian het volgende:
zo... eindelijk klaar met de opdracht dus ik ga nu maar eens slapenallen
Druk is een understatement maar helaas niet constant (dan zou ik nu rijk zijn). Nog maar een opdrachtje d'r achteraan geplaktquote:Op woensdag 9 november 2005 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een tijden
.
Trusten!
zoek een vrouwelijk iets, en gedraag je als een konijnquote:Op woensdag 9 november 2005 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb er alweer teveel op, zonder ontbeten te hebben, voel me nu echt een stuiterkonijn!
Jups is het zelfdequote:Op woensdag 9 november 2005 10:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
is struttbar hetzelfde als veerpootbrug![]()
Zo ja, je merkt het echt wel![]()
Meneer heeft ook eens een neukertje en gedraagt zich gelijk als Casanova himselfquote:Op woensdag 9 november 2005 12:21 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zoek een vrouwelijk iets, en gedraag je als een konijn
* Xtreem is ook druk, maar niet zo druk als gooogel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |