Tijdens het BNN-weekend of na nu tijdens het afkicken?quote:
Fugie, Bassos en nog wat andere mensen vinden dat zeker wel interesantquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarschijnlijk net zo veel als het ons boeit wat voor muziek jij draait
Jij ook wleterustenquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Fugie, Bassos en nog wat andere mensen vinden dat zeker wel interesant
DAT is nog eens nuttige informatie. Tips voor anderen. Stukje informatie waar anderen iets aan hebben.
Het feit dat er een pool op jou site komt is totaal GEEN enkele toevoeging op WAT DAN OOK
BOOYA!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DAT is nog eens nuttige informatie. Tips voor anderen. Stukje informatie waar anderen iets aan hebben.
Het feit dat er een pool op jou site komt is totaal GEEN enkele toevoeging op WAT DAN OOK
beidequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Tijdens het BNN-weekend of na nu tijdens het afkicken?
Euhh.. Alex gaf een reactie op TF, die met zijn screenshot aangaf hoeveel polen er op zijn site kwamen al dan niet via Alex. Zinloos was zijn post dus zeker niet.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wel héél toevallig, een 205 SC met een kloon BobJoquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:24 schreef BoJo het volgende:
hier de opleving van BobJo, nog steeds geen idee van wie die kloon was
[pta slowchat] Peugeot 205
ben ook slapen![]()
Nou in het weekend heb ik een soort van gelaagde collage van grote steden in jaren 40-stijl gemaakt die worden als decor gebruikt voor een deel van de intro.quote:
Mooi!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nou in het weekend heb ik een soort van gelaagde collage van grote steden in jaren 40-stijl gemaakt die worden als decor gebruikt voor een deel van de intro.
En erna, nou het laatste wat ik geprutst heb staat hier Laat hier je design beoordelen #2
Binnenkortquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:30 schreef Fugie het volgende:
sjoewe stop al die positieve energie in fanboy shirts dan!
Lees je in gekquote:Op dinsdag 8 november 2005 22:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Euhh.. Alex gaf een reactie op TF, die met zijn screenshot aangaf hoeveel polen er op zijn site kwamen al dan niet via Alex. Zinloos was zijn post dus zeker niet.
Aquatisch barbaarquote:
Ik heb er TE lang boven gewoond, geen zak aan menquote:Op woensdag 9 november 2005 00:24 schreef hermandeperman het volgende:
Je hebt ook geen greintje liefde voor het water in je flikker eh.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb er TE lang boven gewoond, geen zak aan men
Zal ik daar eens een nummer over gaan makenquote:
Are we cool bitch?quote:Op woensdag 9 november 2005 00:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Zal ik daar eens een nummer over gaan maken
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Are we cool bitch?
[afbeelding]
toch een complimentjequote:Op dinsdag 8 november 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
Lipje, je bent een raar ventje, maar je maakt wel mooie SC's!
en gelijk weer afkrakenquote:Jammer alleen dat het weer een stuk tupperware is.
G's up ho!quote:Op woensdag 9 november 2005 01:01 schreef hermandeperman het volgende:
Speaking of Peuraccing
[afbeelding]
Wallyquote:Op woensdag 9 november 2005 01:06 schreef lipje het volgende:
[..]
toch een complimentje![]()
[..]
en gelijk weer afkraken![]()
Ik had ook liever deze in de op gehad, maar die heeft geen 669 pk motoren![]()
[afbeelding]
Er was nog een zeilyacht uit titanium en teak. Ik dacht dat ie titaco heette... van itiliaans design in ieder geval. ook een volbloed beautyquote:
Hee wat doen al die mensen op mn wallyquote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef hermandeperman het volgende:
Wally's in Monaco:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de Wally Power:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet het niet, ze wilden er iig niet vanaf toen m'n klasgenoot een foto wilde makenquote:Op woensdag 9 november 2005 01:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Hee wat doen al die mensen op mn wally
Zijn die gemaakt met de trade show aldaar?quote:Op woensdag 9 november 2005 01:27 schreef hermandeperman het volgende:
Wally's in Monaco:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de Wally Power:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:33 schreef lipje het volgende:
[..]
Zijn die gemaakt met de trade show aldaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |