Met Pieter Post, Transformers etc.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:50 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vond de televisie van vroeger ook veel beter. Tenminste niet allemaal van die geweldsfilmpjes ed als nu.
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Met Pieter Post, Transformers etc.
Muziekzenders bestonden nog niet, schreeuwige reklame was er wel maar niet te vemoeiend..
Goeie ouwe tijd
Nu kijk je de tv niet voor ontspanning, maar inspanning, een avond SBS mat je gewoon af!
hehe de Turtles Transformers Thundercats snorkels wuzzelsquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef nokwanda het volgende:
De Berenboot, Ome Willem, Stuif es in. Het meest gewelddadige was Tom and Jerry. En dat allemaal enkel op de woensdagmiddag en een enkele keer op zaterdag.
De rest van de tijd moesten we echt doorbrengen met spelen.
peppie en kokkie en de fragglesquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef nokwanda het volgende:
De Berenboot, Ome Willem, Stuif es in. Het meest gewelddadige was Tom and Jerry. En dat allemaal enkel op de woensdagmiddag en een enkele keer op zaterdag.
De rest van de tijd moesten we echt doorbrengen met spelen.
Dragon ball Z inderdaad.. ook helemaal geen touw aan vast te knopen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar.
En ik heb nog nooit een kind geweldadig zien worden van de troetelbeertjes of my little pony
Wel van dragonbal Z en al die andere sla-elkaar-aan-gort-tekenfilms van tegenwoordig
Pipo de clown en Mamalouquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Enyalius het volgende:
[..]
peppie en kokkie en de fraggles
thundercats natuurlijk ook
en die clown op die kar met klukkluk de indiaan.
ik vond DBZ wel grappig hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dragon ball Z inderdaad.. ook helemaal geen touw aan vast te knopen!
En dan ben ik nog ouder dan jij kan je nagaan hoe ik me af en toe moet voelenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:27 schreef Enyalius het volgende:
[..]
peppie en kokkie en de fraggles
thundercats natuurlijk ook
en die clown op die kar met klukkluk de indiaan.
weet je wel hoe oud ik me nu voel. schiet me alsjeblieft neer zeg :S
heb zelfs nog een deel van swiebertje meegekregen. dan ben je pas ECHT oud
quote:
Ik voel me vandaag idd een fossielquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:38 schreef Enyalius het volgende:
het gaat de goot inen als je denkt dat het niet meer erger kan...wacht maar op de volgende generatie die overtreft de vorige qua stommiteiten.
ik ben gewoon oud. jullie zijn al praktisch fossielen
oogjes dicht en snaveltjes toequote:
agressievelingquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:39 schreef Enyalius het volgende:
[..]
oogjes dicht en snaveltjes toe
* Enyalius schiet die vogel af en gaat slapen
bij sommige "onschuldige" dingen wordt ik gewoon aggresief. neem de teletubbies bijvoorbeeld en die stomme vogel van fabeltjes krant. of die muis en tommi uit sesamstraat.
Toch is het best leuk om met wat cheats de rellen in parijs na te doen in GTA san andreasquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:44 schreef Enyalius het volgende:
valt mee
zat meer naar de Dozers van de fraggles te kijken
eind jaren 80 kwam er een 386 in huis en 1 of andere game console. commodore. dus wat simpele dos puzzle spellen spelen en pong
Tegenwoordig hangen ze nog wat buiten rond tot een uur of 2100, beetje uit verveling mensen lastig vallen en rotzooi trappen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Iedere dag. En daarna moest ik naar bed.
De mijne 64kbquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:48 schreef UncleScorp het volgende:
Mijn eerste computerke was de Commodore Vic 20 (ofzoiet)
Da ding had 4 k intern geheugen![]()
Khad een sinclairquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:48 schreef UncleScorp het volgende:
Mijn eerste computerke was de Commodore Vic 20 (ofzoiet)
Da ding had 4 k intern geheugen![]()
waarom, vind je hem engquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:51 schreef Enyalius het volgende:
bah. had hem voor een reden weggelaten
nee vind hem lompquote:
wat heeft dat nou weer met niveau te maken?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:34 schreef UncleScorp het volgende:
Wat heeft iedereen hier toch met die Gary/Gerrit![]()
Dacht dat het niveau hier toch iets hoger lag![]()
Don´t even go there.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:34 schreef UncleScorp het volgende:
Wat heeft iedereen hier toch met die Gary/Gerrit![]()
Dacht dat het niveau hier toch iets hoger lag![]()
gary blijft staan!quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:25 schreef Enyalius het volgende:
jij bent ook lui dus ik ga niet editen tenzij ik Gary ook weg mag halen
dit is een goeie quote "The first step on the path of spirituality is a step into complete darkness"
-edit-
kan de OP niet eens aanpassen. zegt die ie voor reacties gesloten is door een moddereter :S
wilde de quote er in zitten op je luie text en aangezien we met de jaren 80 bezig waren gerry vervangen door
[afbeelding]
mja... misschienquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:06 schreef UncleScorp het volgende:
Gij hebt ne crisis Enyalius
En Barra ... neiging tot chinees ... hmmmm ... last van uw ogen ?
Hey girl,quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:37 schreef vamperotica het volgende:
mogguh....
prima! op het schermpje zag ik een soort boontje met een kloppend hartje! Waarschijnlijk ben ik nu 7 weken en een beetje. Maar omdat ik niet meer precies wist wanneer laatste menstruatie, mag ik met ongeveer 12 weken nog een echo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey girl,
Hoe is het gister gegaan?
Nu dan maar echt gefeliciteerdquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
prima! op het schermpje zag ik een soort boontje met een kloppend hartje! Waarschijnlijk ben ik nu 7 weken en een beetje. Maar omdat ik niet meer precies wist wanneer laatste menstruatie, mag ik met ongeveer 12 weken nog een echo.
Wat vind je er nu zelf van ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
prima! op het schermpje zag ik een soort boontje met een kloppend hartje! Waarschijnlijk ben ik nu 7 weken en een beetje. Maar omdat ik niet meer precies wist wanneer laatste menstruatie, mag ik met ongeveer 12 weken nog een echo.
het feit zwanger te zijn ... Heerlijk!!quote:
pview !quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
het feit zwanger te zijn ... Heerlijk!!
Nee, dat is idd niet gemakkelijk.quote:maar ik merk dat het werk me toch wel zwaar valt, de hele dag schoonmaken is niet echt fijn als je constant misselijk bent en barst van de hoofdpijn!
Het loopt allemaal wel los.quote:en het is nog steeds uitzendbureauwerk. moet soweiso al langs t CWi, voor een eventueel aanvullende uitkering, want ik maak niet zo veel uren (invalkracht). Maar heb geen flauw idee hoe en wat ivm eigen huis enzo... En strax met zwangerschapsverlof enzo....
quote:Aan liefde en zorg ontbreekt het iig niet!
Kan me de dualiteit heel erg voorstellen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
het feit zwanger te zijn ... Heerlijk!!
maar ik merk dat het werk me toch wel zwaar valt, de hele dag schoonmaken is niet echt fijn als je constant misselijk bent en barst van de hoofdpijn! en het is nog steeds uitzendbureauwerk. moet soweiso al langs t CWi, voor een eventueel aanvullende uitkering, want ik maak niet zo veel uren (invalkracht). Maar heb geen flauw idee hoe en wat ivm eigen huis enzo... En strax met zwangerschapsverlof enzo....
Aan liefde en zorg ontbreekt het iig niet!
kun je beter aan hun partners toe wensen. die hebben het veel harder nodig.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:02 schreef Metro2005 het volgende:
aan iedereen die zwanger is: heel veel sterkte![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:05 schreef Enyalius het volgende:
[..]
kun je beter aan hun partners toe wensen. die hebben het veel harder nodig.
hihi... nee hoor, helemaal niet brutaal!quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan me de dualiteit heel erg voorstellen.
Maar je lijkt er heel erg van uit te gaan dat je er alleen voor staat.
Wat vindt de papa er eigenlijk van?
En excuseer me de persoonlijke aard van deze vraag. Ik heb er geen moer mee te maken, ik weet. Dus antwoord vooral niet als je deze vraag te brutaal vindt.
Nou, ook veel sterke aan de partners danquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:05 schreef Enyalius het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
pview !
Dus ik mag jubelen ?
![]()
Gefeliciteerd meid !
[..]
Nee, dat is idd niet gemakkelijk.
Ga lekker op tijd slapen !
[..]
Het loopt allemaal wel los.
Één ding tegelijk
[..]
![]()
![]()
En zo hoort het !
Ik zou het niet willen overnemen van mn vrouw hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:05 schreef Enyalius het volgende:
[..]
nee, heerlijk juist! Eerst die vage "vlinderachtige"kriebels... wat steeds duidelijker gespartel wordt... opeens een voetje langs zien komen... Af en toe een karatetrap tegen je ribben... je blaas die als springkussen gebruikt wordt.....quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen overnemen van mn vrouw hoor
Niks voor mij, ik zou er paranoia van worden zon wezen in mn lichaam
Misschien moet hij erg wennen aan het idee dat hij vader word en ziet hij nu alleen de nadelen ervan, verantwoording die hij er bij krijgt en wat het wel niet gaat kosten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
hihi... nee hoor, helemaal niet brutaal!
de papa is degene die de meeste problemen ziet... ik heb natuurlijk al ervaring in het "alleenstaande ouderschap"en weet dat mocht het nodig zijn het me in mn eentje echt wel gaat lukken. hij is een beetje bang voor als het fout gaat met
het geld
De relatie
enz....
Nee mn vrouw is goed bij te houden hoor.. tuurlijk geef ik haar wat meer credit omdat ze zwanger is, maar ik hoef haar niet als porselein te behandelen. Dat lukt me ook niet hoor danquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:21 schreef Enyalius het volgende:
uhm...de mannen hebben het veel zwaarder. stel je es voor zo'n zeug met een overvloed aan hormonen. is gevaarlijk...LEVENS gevaarlijk zelfskrijg er al spontaan de rillingen van. ik zou 9 maanden alleen op vakantie gaan dan hahah
of zoals me vader, na de eerste meteen laten steriliseren.
dat zwanger zijn wordt beetje erg geromantiseerd vind ik
paranoia? zoals die mensen die geprobed worden door aliens?
Ja, als je wat verder in de zwangerschap bent dan zie je echt de vorm van het hakje naar buiten puilen als hij zich rekt/strekt...of als hij moeders een voorproefje wil geven.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:23 schreef Enyalius het volgende:
een voetje langs zien komen?
* Enyalius ziet opeens beelden van een kind dat buiten het lichaam over de grond meegesleurd wordt aan zijn navelstreng
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:23 schreef Enyalius het volgende:
een voetje langs zien komen?
* Enyalius ziet opeens beelden van een kind dat buiten het lichaam over de grond meegesleurd wordt aan zijn navelstreng
Ja datquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:29 schreef Mirage het volgende:
Wat ik het allermooist vind is de reactie die het geeft als je je hand b.v. op je buik legt 's avonds op de bank of in bed. Hij geeft je dan tegendruk en als je je hand verschuift gaat het kindje mee.
![]()
Stukje bij beetje.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:30 schreef Metro2005 het volgende:
brr het lijkt mij niks, een zwangere vriendin![]()
Zou me afvragen hoe dat ooit betaald moet gaan worden
Dat moet je onderling regelen.quote:En wie er overdag voor zou gaan zorgen
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:35 schreef Enyalius het volgende:
zal de eerste leviterende baby van de wereld worden. pak hem bij de beentjes, ff goed aanslingeren en gaan. net als bij een vogel die moet leren vliegen hahaha
Jaaaa !quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat
We hebben Haptonomie gedaan ipv een pufcursus.. leer je ook veel meer contact maken met de baby in de buik, heel leuk voor vaders ook.
Als ik dan mn hand op dr buik leg komt de kleine helemaal die kant opgezwommen, en kromt zn ruggetje in mn hand.... zo gaaf!
De hik... dat is ook zoiets.quote:De kleine is nu te groot om zich behoorlijk te kunnen bewegen, maar dat is echt een heel mooie reactie dan. Nu zie je de hele buik heen en weer gaan, voel je hem zwaar tekeer gaan .. liever zij dan ik!
awww wat liefquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja, als je wat verder in de zwangerschap bent dan zie je echt de vorm van het hakje naar buiten puilen als hij zich rekt/strekt...of als hij moeders een voorproefje wil geven.
Het leukste vind ik om dan het pootje vast te pakken.. dan beginnen ze helemaal tegendraads te doen.
Minder vind ik het als hij in de buurt van mijn blaas/lies schopt, dat is een erg onprettig gevoel.
En het "ploing" gevoel als hij je onderste rib een trap verkoopt.
Wat ik het allermooist vind is de reactie die het geeft als je je hand b.v. op je buik legt 's avonds op de bank of in bed. Hij geeft je dan tegendruk en als je je hand verschuift gaat het kindje mee.
![]()
deed me moeder ook toen ik aan het stikken was toen ik net 6 weken oud was.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:40 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat mag niet.
mijn broertje flikte dit bij mijn oudste (1ste kindje !) toen hij amper een paar weekjes oud was.
Hij liet hem zo ondersteboven bungelen.
"kijk, dat vindt hij leuk" zei hij droog![]()
Oh is dat hetquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:42 schreef Mirage het volgende:
De hik... dat is ook zoiets.
Het is goed zichtbaar/voelbaar als het kindje de hik heeft in je buik.
Heb dat juist als heerlijk ervaren. Als het alleen maar ging om zwanger zijn had ik er wel 10 gewild.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat
We hebben Haptonomie gedaan ipv een pufcursus.. leer je ook veel meer contact maken met de baby in de buik, heel leuk voor vaders ook.
Als ik dan mn hand op dr buik leg komt de kleine helemaal die kant opgezwommen, en kromt zn ruggetje in mn hand.... zo gaaf!
De kleine is nu te groot om zich behoorlijk te kunnen bewegen, maar dat is echt een heel mooie reactie dan. Nu zie je de hele buik heen en weer gaan, voel je hem zwaar tekeer gaan .. liever zij dan ik!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh is dat het
Heel monotoom lag hij te schoppen.. bonk.. bonk.. bonk.. bonk..
Alsof hij de inrichting aan het verbouwen was
Hij was de hele dag stil.. en zodra ik mn vrouw reiki begon te geven, begon hij te bonkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:51 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is de hik !
De 2e van mij heeft vaak de hik gehad.
's nachts was dit erg irritant.
Waarschijnlijk drinken ze het vruchtwater dan te gulzig ?
O Bastard, stilte voor de storm....quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij was de hele dag stil.. en zodra ik mn vrouw reiki begon te geven, begon hij te bonkenHeel monotoom.. later was het weer over, vandaag is hij ook rustig
De hik ook.. wie vezint dat nou?!
Ik denk inderdaad dat de situatie al anders wordt als je samenwoont en 2 inkomens hebt en een goede relatie hebt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:37 schreef Mirage het volgende:
[..]
Stukje bij beetje.
[..]
Dat moet je onderling regelen.
Wij vinden het belangrijk dat iig de eerste jaren één van beide de zorg voor ze heeft. ( zowel voor onszelf als voor hun).
De keus was hier niet moeilijk.
Oversight is 8 jaar ouder dan ik, hij heeft een goede baan met hele leuke kansen in de nabije toekomst. Als hij er nu tussenuit zou gaan wordt dat een stuk moeilijker.
Ikzelf ben nog behoorlijk jong en heb allerlei dingen te doen op (o.a. op vrijwillige basis) die allemaal nuttig zijn voor dat wat ik straks wil gaan doen (lesgeven).
Het had wat ons betreft net zo goed andersom kunnen/mogen zijn, maar voorlopig is het op deze manier praktischer met het oog op de toekomst.
en zere borsten, en zere buikbanden... en pijnlijke benen als je kind het één of ander afknelt en weigert te gaan verzitten/verliggen, en erg pijnlijke slokdarm/maag als je er gevoelig voor bent en je kindje je maag een beetje in de verdrukking brengt etc etc...quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:57 schreef Enyalius het volgende:
waarom geef je je vrouw eingelijk reiki? heeft ze last van iets ofzo? kan me voorstellen dat je wel een zere rug krijgt
Oh, nou dan post ik maar een foto van m he!quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:56 schreef Mirage het volgende:
[..]
O Bastard, stilte voor de storm....
Die is zich aan het klaarmaken.... en ik vergeef het je nooit als je ons niet vast laat meeproeven van een pasgeboren kersvers babietje zodra je kindje het daglicht heeft gezien.
Je bent verplicht een foto te posten anders vraag ik een ban aan wegens onthouden van belangrijke zeer nodige informatie.
Laatste loodjes eigenlijk, ze heeft al die tijd geen reiki om de zwangerschap hoeven te hebben, maar nu in week 39 word het wel erg zwaar. Ze heeft vooral veel steken in haar liezen bij lopen, en is erg pijnlijk.. nu met reiki behandeling is die steek helemaal weg, en slaapt ze lekker.quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:57 schreef Enyalius het volgende:
waarom geef je je vrouw eingelijk reiki? heeft ze last van iets ofzo? kan me voorstellen dat je wel een zere rug krijgt
met de hik moet je het ff ondersteboven houden. gaat het vanzelf over![]()
Wij hebben op dit moment maar één inkomen en het lukt prima.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat de situatie al anders wordt als je samenwoont en 2 inkomens hebt en een goede relatie hebt.![]()
Behalve vreselijke kramp in mijn benen en het ongemak van een indalend kind al met 7 maanden geen laatste loodjes gekend.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
en zere borsten, en zere buikbanden... en pijnlijke benen als je kind het één of ander afknelt en weigert te gaan verzitten/verliggen, en erg pijnlijke slokdarm/maag als je er gevoelig voor bent en je kindje je maag een beetje in de verdrukking brengt etc etc...
Je kan ongemakken genoeg hebben.
Het kan ook heel lekker verlopen.
Ontzettend verschillend, maar de laatste loodjes daar hebben de meesten geloof ik wel de balen van. ( vooral als de uitgerekende datum gewoon voorbij is gegaan )
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:51 schreef Metro2005 het volgende:jezus wat een shitnieuws krijg ik net weer te horen.
Zoals sommigen hier misschien weten heeft mijn vader prostaatkanker en hij moest vandaag naar het ziekenhuis voor een scan omdat hij waarschijnlijk een borstholte onsteking heeft opgelopen in het ziekenhuis, nu hebben ze op die scan waarschijnlijk nog wat meer uitzaaiingen gevonden in zijn ruggenwervel![]()
Hoogstwaarschijnlijk krijgt ie er behalve prostaatkanker en uitzaaiingen naar zijn lymfeklieren wat ie al had nu dus ook nog botkanker bij
voel me echt onwijs klote zeg, ik ga zo maar even een wierrookje branden denk ik. Misschien helpt het iets![]()
dank jequote:
Bah, wat een shitnieuws idd!quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:51 schreef Metro2005 het volgende:jezus wat een shitnieuws krijg ik net weer te horen.
Zoals sommigen hier misschien weten heeft mijn vader prostaatkanker en hij moest vandaag naar het ziekenhuis voor een scan omdat hij waarschijnlijk een borstholte onsteking heeft opgelopen in het ziekenhuis, nu hebben ze op die scan waarschijnlijk nog wat meer uitzaaiingen gevonden in zijn ruggenwervel![]()
Hoogstwaarschijnlijk krijgt ie er behalve prostaatkanker en uitzaaiingen naar zijn lymfeklieren wat ie al had nu dus ook nog botkanker bij
voel me echt onwijs klote zeg, ik ga zo maar even een wierrookje branden denk ik. Misschien helpt het iets![]()
Sterkte....quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:51 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:51 schreef Metro2005 het volgende:jezus wat een shitnieuws krijg ik net weer te horen.
lol coz heeft het weer eens drukquote:Op woensdag 9 november 2005 10:21 schreef coz het volgende:
ToVerPost
Ik ben mijn 2 opa's en een oom van me er ook al aan verloren.quote:Op woensdag 9 november 2005 12:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Sterkte Metro2005 met je vader, hoop dat alles op de pootjes terecht gaat komen!!!
Slecht nieuws inderdaad, waarom waarom gebeurt zoiets toch steeds bij mensen. Tis altijd wel iets overal.
quote:Op woensdag 9 november 2005 13:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben mijn 2 opa's en een oom van me er ook al aan verloren.
Zelfs de kat die we vroeger hadden is er aan gestorven
je zou het bijna gaan denken ja.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen er heerst een of ander iets.
Hopelijk komt het goed. Zo zijn er meer families waar iets heerst. Alsof het in de natuur zit. Je hebt van alles waar je mee te maken kan krijgen als het ergens lang geleden bij de voorouders al aanwezig was.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:23 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je zou het bijna gaan denken ja.![]()
url?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:07 schreef Enyalius het volgende:
omg!!!
laat maar medeleven tonen is niet mijn sterkste punt
in ieder geval...net ff wat getypt. toen ik klaar was was het opeens 4 pagina's :S
die gaat ik waarschijnlijk op me blog posten hehe
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol coz heeft het weer eens druk
uitslapen? wasdaquote:Op donderdag 10 november 2005 08:26 schreef nokwanda het volgende:
Zei iemand hier net uitslapen![]()
Deed ik net ook. Maar dan niet expres.
In dit geval was het gewoon verslapen om met een "WHAAA" wakker te worden en mijn bed uit te racen om kind wakker te rammelen die op tijd op school moest zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
uitslapen? wasdaal een tijdje niet meer gedaan
Misschien hadden we onze beide uitersten beter kunnen delen....quote:Op donderdag 10 november 2005 08:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In dit geval was het gewoon verslapen om met een "WHAAA" wakker te worden en mijn bed uit te racen om kind wakker te rammelen die op tijd op school moest zijn.
uitslapen tot half 9? das geen uitslapen.quote:Op donderdag 10 november 2005 08:26 schreef nokwanda het volgende:
Zei iemand hier net uitslapen![]()
Deed ik net ook. Maar dan niet expres.
vinger is gebrokenquote:Op donderdag 10 november 2005 09:33 schreef Enyalius het volgende:
moest meteen denken aan die grap over die man die naar de dokter gaat. die gast heeft overal pijn waar die met zijn vinger drukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |