abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32091915
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:54 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hij was de hele dag stil.. en zodra ik mn vrouw reiki begon te geven, begon hij te bonken Heel monotoom.. later was het weer over, vandaag is hij ook rustig

De hik ook.. wie vezint dat nou?!
O Bastard, stilte voor de storm....
Die is zich aan het klaarmaken.... en ik vergeef het je nooit als je ons niet vast laat meeproeven van een pasgeboren kersvers babietje zodra je kindje het daglicht heeft gezien.
Je bent verplicht een foto te posten anders vraag ik een ban aan wegens onthouden van belangrijke zeer nodige informatie.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 8 november 2005 @ 16:57:05 #102
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32091921
waarom geef je je vrouw eingelijk reiki? heeft ze last van iets ofzo? kan me voorstellen dat je wel een zere rug krijgt

met de hik moet je het ff ondersteboven houden. gaat het vanzelf over
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:00:53 #103
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32092020
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:37 schreef Mirage het volgende:

[..]

Stukje bij beetje.
[..]

Dat moet je onderling regelen.
Wij vinden het belangrijk dat iig de eerste jaren één van beide de zorg voor ze heeft. ( zowel voor onszelf als voor hun).
De keus was hier niet moeilijk.
Oversight is 8 jaar ouder dan ik, hij heeft een goede baan met hele leuke kansen in de nabije toekomst. Als hij er nu tussenuit zou gaan wordt dat een stuk moeilijker.
Ikzelf ben nog behoorlijk jong en heb allerlei dingen te doen op (o.a. op vrijwillige basis) die allemaal nuttig zijn voor dat wat ik straks wil gaan doen (lesgeven).
Het had wat ons betreft net zo goed andersom kunnen/mogen zijn, maar voorlopig is het op deze manier praktischer met het oog op de toekomst.
Ik denk inderdaad dat de situatie al anders wordt als je samenwoont en 2 inkomens hebt en een goede relatie hebt.

overigens denk ik niet dat ik ooit kinderen ga krijgen (nouja, de vrouw in kwestie dan he )
Op de een of andere manier kies ik bijna altijd vriendinnen uit die geen kinderen kunnen krijgen. Het lijkt wel of het niet mag ofzo. Ik zie het eigenlijk wel een klein beetje als teken.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32092051
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:57 schreef Enyalius het volgende:
waarom geef je je vrouw eingelijk reiki? heeft ze last van iets ofzo? kan me voorstellen dat je wel een zere rug krijgt
en zere borsten, en zere buikbanden... en pijnlijke benen als je kind het één of ander afknelt en weigert te gaan verzitten/verliggen, en erg pijnlijke slokdarm/maag als je er gevoelig voor bent en je kindje je maag een beetje in de verdrukking brengt etc etc...
Je kan ongemakken genoeg hebben.
Het kan ook heel lekker verlopen.
Ontzettend verschillend, maar de laatste loodjes daar hebben de meesten geloof ik wel de balen van. ( vooral als de uitgerekende datum gewoon voorbij is gegaan )
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:03:49 #105
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32092102
* Enyalius maakt notitie om volgende incarnatie weer een man te zijn
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:04:55 #106
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32092131
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

O Bastard, stilte voor de storm....
Die is zich aan het klaarmaken.... en ik vergeef het je nooit als je ons niet vast laat meeproeven van een pasgeboren kersvers babietje zodra je kindje het daglicht heeft gezien.
Je bent verplicht een foto te posten anders vraag ik een ban aan wegens onthouden van belangrijke zeer nodige informatie.
Oh, nou dan post ik maar een foto van m he!

Komt goed hoor, de Gijsjes willen het ook allemaal meteen weten hoe of wat, dus dan post ik hier ook net zo snel een url.
Maar goed die kleine is zich al weken aan het voorbereiden word er onderhand een beetje flauw van
Hij/zij is klaar, kom er nou maar eens uit kan ik me even voorstellen
The truth was in here.
  dinsdag 8 november 2005 @ 17:07:20 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32092200
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 16:57 schreef Enyalius het volgende:

met de hik moet je het ff ondersteboven houden. gaat het vanzelf over
Laatste loodjes eigenlijk, ze heeft al die tijd geen reiki om de zwangerschap hoeven te hebben, maar nu in week 39 word het wel erg zwaar. Ze heeft vooral veel steken in haar liezen bij lopen, en is erg pijnlijk.. nu met reiki behandeling is die steek helemaal weg, en slaapt ze lekker.
En dan inderdaad wat mirage zegt, de "gewone" zwangerschapskwaaltjes er nog extra bij.
The truth was in here.
pi_32092201
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:00 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat de situatie al anders wordt als je samenwoont en 2 inkomens hebt en een goede relatie hebt.

Wij hebben op dit moment maar één inkomen en het lukt prima.
Het is niet altijd makkelijk, maar het is een keuze die je maakt.
Sir Winston Churchill
pi_32093500
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 17:01 schreef Mirage het volgende:

[..]

en zere borsten, en zere buikbanden... en pijnlijke benen als je kind het één of ander afknelt en weigert te gaan verzitten/verliggen, en erg pijnlijke slokdarm/maag als je er gevoelig voor bent en je kindje je maag een beetje in de verdrukking brengt etc etc...
Je kan ongemakken genoeg hebben.
Het kan ook heel lekker verlopen.
Ontzettend verschillend, maar de laatste loodjes daar hebben de meesten geloof ik wel de balen van. ( vooral als de uitgerekende datum gewoon voorbij is gegaan )
Behalve vreselijke kramp in mijn benen en het ongemak van een indalend kind al met 7 maanden geen laatste loodjes gekend.
EW werd precies na 36 weken zwangerschap geboren. Heb de laatste maand gemist, dus.
Was ook een heel miniem beepje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 8 november 2005 @ 18:33:55 #110
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32094497
verveel me kapot :S mot wat doen maar weet niet wat
  dinsdag 8 november 2005 @ 20:51:43 #111
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32098326
jezus wat een shitnieuws krijg ik net weer te horen.
Zoals sommigen hier misschien weten heeft mijn vader prostaatkanker en hij moest vandaag naar het ziekenhuis voor een scan omdat hij waarschijnlijk een borstholte onsteking heeft opgelopen in het ziekenhuis, nu hebben ze op die scan waarschijnlijk nog wat meer uitzaaiingen gevonden in zijn ruggenwervel
Hoogstwaarschijnlijk krijgt ie er behalve prostaatkanker en uitzaaiingen naar zijn lymfeklieren wat ie al had nu dus ook nog botkanker bij

voel me echt onwijs klote zeg, ik ga zo maar even een wierrookje branden denk ik. Misschien helpt het iets
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_32107621
quote:
Op dinsdag 8 november 2005 20:51 schreef Metro2005 het volgende:
Zoals sommigen hier misschien weten heeft mijn vader prostaatkanker en hij moest vandaag naar het ziekenhuis voor een scan omdat hij waarschijnlijk een borstholte onsteking heeft opgelopen in het ziekenhuis, nu hebben ze op die scan waarschijnlijk nog wat meer uitzaaiingen gevonden in zijn ruggenwervel
Hoogstwaarschijnlijk krijgt ie er behalve prostaatkanker en uitzaaiingen naar zijn lymfeklieren wat ie al had nu dus ook nog botkanker bij

voel me echt onwijs klote zeg, ik ga zo maar even een wierrookje branden denk ik. Misschien helpt het iets
Sterkte
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 9 november 2005 @ 07:17:04 #113
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32107790
quote:
Op woensdag 9 november 2005 05:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Sterkte
dank je
pi_32108037
quote:

Bah, wat een shitnieuws idd!
heel veel sterkte!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 9 november 2005 @ 08:17:09 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_32108119
quote:

Sterkte....
The truth was in here.
  woensdag 9 november 2005 @ 09:20:34 #116
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32109037
quote:

sterkte
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_32109457
Metro, wat ontzettend vervelend.
Ik hoop dat verder onderzoek positievere resultaten geeft.
Sir Winston Churchill
  woensdag 9 november 2005 @ 09:43:48 #118
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32109498
mijn verkoudheid valt gelijk in het niets.... op momenten dat je zoiets leest besef je dat je niet zo moet zeiken tijdens je leven maar er gewoon van moet genieten
stay frosty
  woensdag 9 november 2005 @ 10:04:49 #119
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32109892
Het doet je inderdaad wel besffen dat het leven snel afgelopen kan zijn ja
Ik leef al de hele dag in een soort roes, ik besef me amper wat er om me heen gebeurd allemaal.
  woensdag 9 november 2005 @ 10:21:34 #120
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_32110230
ToVerPost
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 9 november 2005 @ 10:28:40 #121
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_32110376
quote:
Op woensdag 9 november 2005 10:21 schreef coz het volgende:
ToVerPost
lol coz heeft het weer eens druk
stay frosty
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 11:58:26 #122
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_32112953
Metro2005, ik zal een kaarsje branden voor je vader en heel veel sterkte toegewenst voor jou en je pa.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  woensdag 9 november 2005 @ 12:43:05 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32114301
Sterkte Metro2005 met je vader, hoop dat alles op de pootjes terecht gaat komen!!!

Slecht nieuws inderdaad, waarom waarom gebeurt zoiets toch steeds bij mensen. Tis altijd wel iets overal.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 9 november 2005 @ 13:06:54 #124
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_32115050
quote:
Op woensdag 9 november 2005 12:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Sterkte Metro2005 met je vader, hoop dat alles op de pootjes terecht gaat komen!!!

Slecht nieuws inderdaad, waarom waarom gebeurt zoiets toch steeds bij mensen. Tis altijd wel iets overal.
Ik ben mijn 2 opa's en een oom van me er ook al aan verloren.
Zelfs de kat die we vroeger hadden is er aan gestorven
  woensdag 9 november 2005 @ 13:19:25 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32115444
quote:
Op woensdag 9 november 2005 13:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik ben mijn 2 opa's en een oom van me er ook al aan verloren.
Zelfs de kat die we vroeger hadden is er aan gestorven

Je zou bijna zeggen er heerst een of ander iets.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')