George Eadsquote:Op maandag 7 november 2005 21:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
[img]http://www.homepage24.de/userdaten/27593525/bilder/csi/1083165161george.jpg]
ping 10.0.0.138quote:Op maandag 7 november 2005 21:44 schreef wizarddragon het volgende:
*ping*
ofquote:Op maandag 7 november 2005 21:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
ping 10.0.0.138
no response
helaas je modem is niet bereikbaar
of bedoel je:
ping
stokbroodje is afgebakken en klaar voor een dikke laag beenhamsalade met mosterd en komkommersalede en boursin?![]()
*ping ping ping*quote:
Wie dan?quote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
*ping ping ping*
de deurbel...
d'r staat een lekkere hunk voor de deur
*naarbinnen sleurt..
Ja de pizzaman:quote:Op maandag 7 november 2005 22:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
staat er bij jou ook iemand aan je deur te krabben?
quote:
de persoon gaat doodquote:Op maandag 7 november 2005 22:32 schreef TehRockstar het volgende:Als je het vertelt begraaf ik je levend!
![]()
Nouuu vertel t m nou niet!quote:
hoezo.. wie het kleine niet eert..quote:Op maandag 7 november 2005 23:01 schreef Waxxer het volgende:ik dacht dat ik altijd degene was die alles zo aan het uitvergroten is...
Ik heb het over puur emotionele zaken.quote:Op maandag 7 november 2005 23:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo.. wie het kleine niet eert..
is dat nodig bij jou dan?
quote:Op maandag 7 november 2005 23:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een sollicitatie per mail de deur uit gedaan...
tsss.. mag ik eerst nog ff bijkomen jah?quote:Op maandag 7 november 2005 23:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het over puur emotionele zaken..
Ga jij eens gauw seks hebben met die Wiz van je zeg!!![]()
Geachte heer Waxxer,quote:Op maandag 7 november 2005 23:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb een sollicitatie per mail de deur uit gedaan...
heeft vlarp niet al vaker gesolliciteerd naar die functie?quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geachte heer Waxxer,
Graag reageer ik op uw radeloze kreten, die u de laatste tijd online heeft geplaatst op een zogeheten Internet-forum. De aanvankelijk grote verbazing heeft plaatsgemaakt voor een onnavolgbaar enthousiasme. Daarom reageer ik hierbij op uw noodkreet, en werp mij graag op als uw ordeschepper, administratief leider én -assistent, mind-motivator maar bovenal een gezelschapsdier.
Graag wil ik mijn drijfveer mondeling aan u toelichten in een gesprek, hoewel ik weet dat ik de enige sollicitant ben en dus eigenlijk deze job al in de pocket heb. In dat gesprek zal ik ook mijn eisenpakket van secundaire arbeidsvoorwaarden kenbaar maken.
Graag zo spoedig mogelijk een bericht,
Hoogachtend,
Vlarp.
Hij is binnen!
Gekkerd!
quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geachte heer Waxxer,
Graag reageer ik op uw radeloze kreten, die u de laatste tijd online heeft geplaatst op een zogeheten Internet-forum. De aanvankelijk grote verbazing heeft plaatsgemaakt voor een onnavolgbaar enthousiasme. Daarom reageer ik hierbij op uw noodkreet, en werp mij graag op als uw ordeschepper, administratief leider én -assistent, mind-motivator maar bovenal een gezelschapsdier.
Graag wil ik mijn drijfveer mondeling aan u toelichten in een gesprek, hoewel ik weet dat ik de enige sollicitant ben en dus eigenlijk deze job al in de pocket heb. In dat gesprek zal ik ook mijn eisenpakket van secundaire arbeidsvoorwaarden kenbaar maken.
Graag zo spoedig mogelijk een bericht,
Hoogachtend,
Vlarp.
Hij is binnen!
Gekkerd!
Nee. Eigenlijk niet.quote:Op maandag 7 november 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ooohh.... Pas je we goed op jezelf?!
*geeft Peet een tik*quote:Op maandag 7 november 2005 23:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
heeft vlarp niet al vaker gesolliciteerd naar die functie?
*gooit*quote:
hey!quote:
wel doen jij!quote:
Ik geef altijd corrigerende tikkenquote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey!
alleen corrigerende tikken mogen
*tikt terug
[..]
Wanneer ik er aantoe ben en wanneer ik voor 110% succes gegarandeerd heb... ik kan het nu niet gebruiken nog eens op m'n bek te gaan.quote:Op maandag 7 november 2005 23:30 schreef petre86 het volgende:
en anders dr. dreamy laten doen ( m.a.w. maak er werk van)
hmmmmquote:Op maandag 7 november 2005 23:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik geef altijd corrigerende tikken![]()
![]()
Dank jequote:
Graag gedaanquote:
tuurlijkquote:
zelfvertrouwenquote:en wanneer ik voor 110% succes gegarandeerd heb
das ook weer zo.. maar het lijkt er wel goed uit te zien toch?quote:... ik kan het nu niet gebruiken nog eens op m'n bek te gaan.
ik heb zin in op ambachtelijke wijze gefermenteerde druivenquote:
ga jij nu heel verleidelijk als griekse god in lendendoek op marmer liggen en dan met 1 arm omhoog die tros druiven naar je mond laten zakken om er sensueel 1 af te happen?quote:
trusten vanallesennogwatmaarnietvandattusquote:Op maandag 7 november 2005 23:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ik heb zin in op ambachtelijke wijze gefermenteerde druiven![]()
Maar deze jongen gaat slapen
Spreek voor jezelf..en vraag maar aan wizquote:Op maandag 7 november 2005 23:37 schreef petre86 het volgende:
[..]
ga jij nu heel verleidelijk als griekse god in lendendoek op marmer liggen en dan met 1 arm omhoog die tros druiven naar je mond laten zakken om er sensueel 1 af te happen?
zo krijgt iedereen wel zin in druiven![]()
Dat ik er weg wil staat vast...quote:Op maandag 7 november 2005 23:20 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
zo per electronische postduif zeker?
-edit-
ik wist nie dat je ging solliciteren.. die twijfel bij je huidige baas over die andere functie toch teveel ?
Nee?quote:Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf..en vraag maar aan wizWat ik met mn druiven doe gaat niemand wat aan
Ik gebruik kietelen helemaal niet als marteltechniekquote:Op maandag 7 november 2005 23:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
hmmmm
ik kietel alleen.. dat is nergens verboden
alleen als je het als marteltechniek gebruikt
Zeker jij nietquote:
ik welquote:Op maandag 7 november 2005 23:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik gebruik kietelen helemaal niet als marteltechniek![]()
Deheeees? druifje?quote:Op maandag 7 november 2005 23:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf..en vraag maar aan wizWat ik met mn druiven doe gaat niemand wat aan
succes met zoeken dan iigquote:
Nou zo "chill" is het hier niet altijdquote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Hoi, is dit hier een homo-chill-uit hoek? en wat is het verhaal achter dat H plaatje?
zoveel vragen, zo laat, zo weinig tijd.
Zoveel vragen? Ach, valt best mee, maar een paar:quote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Een topic vol hete hitsige homo's.quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo "chill" is het hier niet altijd
Gaat je nix anquote:
dan moet ik maar eens beter mijn best doen..quote:
quote:
Als jij er bent is het zeker niet chill..quote:Op maandag 7 november 2005 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou zo "chill" is het hier niet altijd
Dat kan 2 dingen betekenenquote:Op maandag 7 november 2005 23:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als jij er bent is het zeker niet chill..
quote:
Idd jahquote:Op maandag 7 november 2005 23:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan moet ik maar eens beter mijn best doen..
en dan niet meer opletten als er iemand "genade" zegt
Wij kunnen kei liev kwebbelen.quote:Op maandag 7 november 2005 23:53 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Wat is je eerste indruk van ons? wat een gekwebbel
Wat wil je ons nog vragen? waarom zou ik hier blijven rondhangen?
Wij zijn leukquote:Op maandag 7 november 2005 23:53 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Jazeg dt zijn pas een stel vragen; nou vooruit:
<knip>
Wat wil je ons nog vragen? waarom zou ik hier blijven rondhangen?
Praat voor jezelf!quote:
kei liev nog wel, ik zeg; das hip. bas een homo naam, ahaa U ook.quote:Op maandag 7 november 2005 23:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wij kunnen kei liev kwebbelen..
En hoe komt het toch dat Bas zo'n homo-naam is..
ZAP!quote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef Vlarp het volgende:
O GOD!!
Paul de Leeuw doet Jack Spijkerman na op Ned 3
Nou je genoot wel van die bondageshit netquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef petre86 het volgende:
[..]
ZAP!
sorry des.. maar ik vin de leeuw beter dan dat gespuit en slik op ned 2
Die H staat voor Homo. En is opgebouwd uit de icoontjes van alle Fok!ers die hier al dan niet regelmatig posten.quote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
kei liev nog wel, ik zeg; das hip. bas een homo naam, ahaa U ook.
maar nu snap ik nog steeds het verhaal 8er de H niet
H van homoquote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
kei liev nog wel, ik zeg; das hip. bas een homo naam, ahaa U ook.
maar nu snap ik nog steeds het verhaal 8er de H niet
*quote:
d'r hing wel wat lekkers aan dat wiel jahquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:01 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou je genoot wel van die bondageshit net..
je kijkt steeds chaggo GEquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die H staat voor Homo. En is opgebouwd uit de icoontjes van alle Fok!ers die hier al dan niet regelmatig posten..
Neuh... Mijn Look Of Death is meer ditquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:03 schreef petre86 het volgende:
[..]
d'r hing wel wat lekkers aan dat wiel jah
of moet ik touw gaan inslaan?
[..]
je kijkt steeds chaggo GE![]()
oja, oook nog een goeienavond..quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Goedenavond meneer dragon & anderen
oja.. die ene foto waar je boos probeerd te kijkenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neuh... Mijn Look Of Death is meer dit.
jaaah!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:06 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm, vaag. Ineens al na twaalven. Iemand heeft zitten sjoemelen met de tijd..
Ik kan egwel boos kijken!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:05 schreef petre86 het volgende:
[..]
oja.. die ene foto waar je boos probeerd te kijken
iig wel bang .. of verbaasdquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik kan egwel boos kijken!.
.
Oooh!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:08 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Okaay dan is het verhaal van de H eigenlijk heel simpel. Mooi
er zijn al genoeg moeilijke dingen.
eeehrz, nog meer foto gedoe, ff zoeken
[afbeelding]
beetje rood doorbakken
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
iig wel bang .. of verbaasd
*muisje op brug in r'dam* door vlarp![]()
*moet ineens aan Arthur denken*quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:08 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[afbeelding]
beetje rood doorbakken
Het is zijn rechterknie.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh! [afbeelding]
Zit je daar nou in je ehm... nou ja.. Ik bedoel zonder ehm...
Hehe doe jij nou niet ff schijnheilig zeg.. Die gozer is hunkyquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef petre86 het volgende:
*observeer: hoe reageerd een topic vol homo's op een nieuweling met zonder zichtbare kleding aan op een foto
Gristus...quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:13 schreef petre86 het volgende:
*observeer: hoe reageerd een topic vol homo's op een nieuweling met zonder zichtbare kleding aan op een foto
Ja. Nou ja. Zo vaak worden er ook niet van dat soort duidelijke foto's gepost.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Gristus...
Interresante reacties komen er zo los zeg.
Wat is Arthur?
Ik had wel een zwembroek aan hoor.
Ja, echt een wervend tekstje op gay.nl...quote:Mezelf omschrijf ik als een typische abstracte / computer-gerelateerde denker, ook al merkt tegenwoordig bijna niemand dat in eerste instantie meer aan mij.
Vooral rond 2003 heb ik bezig geweest met een website van de Universiteit Twente: http://www.schoolsite.utwente.nl/ Voor deze site heb ik mij voornamelijk met de technische werking bezig gehouden: De database, het genereren van de HTML en het ontwerp van het geheel.
Tegenwoordig heb ik nog het inschrijfsysteem van http://reserveringen.utwente.nl/ en http://wham-amersfoort.nl/ op m'n naam staan.
Verder heb ik per ongeluk nog een XHTML 1.0 / CSS 2.0 genereer software layer, gebaseerd op java-servlets, in mekaar gehobbiet. Om uit te leggen wat dat precies inhoud is vrees ik geen ruimte op deze site
Verder ben ik ook nog soms op de chatboxen te vinden.
My point exactly..quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:18 schreef Great_Expectations het volgende:
En heren! Heren! Hij heeft al een vriendje die bovendien Sebas heet, dus laat hem nou met rust..
eerste reactie: oehquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Sorry Tomaatje ..kon het niet laten:
[afbeelding]
ik ontken ook nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:16 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hehe doe jij nou niet ff schijnheilig zeg.. Die gozer is hunky
jah!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:18 schreef Great_Expectations het volgende:
En heren! Heren! Hij heeft al een vriendje die bovendien Sebas heet, dus laat hem nou met rust..
Arthur is mijn projectquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Gristus...
Wat is Arthur?
Ja en dan.. Net alsof niemand complimenten mag geven tegenwoordig. Boeh hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:18 schreef Great_Expectations het volgende:
komende dagen gaan ze nog over je kwijlen.. tot ze echt door hebben dat je bezet bentquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:17 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
Gristus...
Wat is Arthur?
tja, twas gewoon een leuke fotoquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja. Nou ja. Zo vaak worden er ook niet van dat soort duidelijke foto's gepost..
partial sunshine, 11C, SSE 4m/s windquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:23 schreef DennisMoore het volgende:
Wordt het nog een beetje mooi weer morgen?
dan niet heurquote:
Iz goedquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
dan niet heur
kruip ik in het vervolg wel alleen in mijn bedje.. mag jij op de vloer gaan liggen slapen
Spoilsportquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:24 schreef petre86 het volgende:
[..]
jah
deze dame werkt aan een homo zijn karakter enzo
Kijk, dat soort dingen maak ik dan weer nooit mee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:23 schreef petre86 het volgende:
[..]
komende dagen gaan ze nog over je kwijlen.. tot ze echt door hebben dat je bezet bent
post een paar foto's in [M] Sexy en Gewaagd en ze liggen weer in het katzwijm
en ik denk een aantal van de fok-dames ook
nah.. dat kan ik nu al niet over mijn hart krijgenquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:27 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Geslacht: Man
Leeftijd: 21
Mannen: 8 + (1 alweer bijna een jaar )
Vrouwen: 2
ik blijf toch lekker vaagquote:
post jij wel eens Sexy en Gewaagde foto's danquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen maak ik dan weer nooit mee..
LOLquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry ik ben melig en in een doorzoek bui
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry ik ben melig en in een doorzoek bui
Plaats een plaatje van je blote leuter en ik beloof je dat ik de hele dag op je ga lopen kwijlenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen maak ik dan weer nooit mee..
Het is nu wel een beetje laat (of vroeg) om de stereo op 10 te zetten hequote:Op dinsdag 8 november 2005 02:19 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, die Faith Evans is ook wel behoorlijk GAY he...?Leuk liedje, maar mijn ouders fronsen hun wenkbrauwen als ik het hard aan zou zetten, om nog maar over de búren te zwijgen als ik met een elleboogje uit het raam aan kom kachelen met de wágen!
Ik moet slapen.
OCH!!!!!! To-by Pe-per-kamp!quote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Hoi, is dit hier een homo-chill-uit hoek? en wat is het verhaal achter dat H plaatje?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is nu wel een beetje laat (of vroeg) om de stereo op 10 te zetten he.
Waar denk je dat ze die verstopt hadden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:27 schreef Waxxer het volgende:oordopjes
Hey heb jij nou last van trillende sigarettenpakjes?! Dat ze zo van je bureau afglijden als je werkt?
Tegen hun scrotum?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze die verstopt hadden?
Dat kun je beter even weghalen, de politie leest mee hoor!quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:30 schreef Waxxer het volgende:
Tegen hun scrotum?Linker bal is ja, rechter bal is nee?!
Same here... ik weet dat het slecht is op dit tijdstip, maar ik ga NU wat te eten makenquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet niet wat 't is, maar ik word enórm wakker... Komt van dat wachten...
Nou, dan schuilt er een echte cri... pardon, gaymineel in mij...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat kun je beter even weghalen, de politie leest mee hoor!
Och, ik slokte een uur of 3-3,5 geleden nog een stuk schaap naar binnen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Same here... ik weet dat het slecht is op dit tijdstip, maar ik ga NU wat te eten maken.
Krijgen ze die koffie vóór of ná de visitatie?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:34 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dan schuilt er een echte cri... pardon, gaymineel in mij...Ze komen maar op de koffie!
![]()
Amersfoort-Schothorst! Dat is toch een héérlijk maandagavonduitje?!quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:33 schreef wonderer het volgende:
veenendaal-amersfoort schothorst. wat een kolereverbinding
Vóór, want koffie kan een laxerende werking hebben he?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Krijgen ze die koffie vóór of ná de visitatie?![]()
óf je opent deeltje 29 van "Fokkers stoppen met roken"quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:36 schreef Waxxer het volgende:
Och, ik slokte een uur of 3-3,5 geleden nog een stuk schaap naar binnen...
Ik loop ook hele dagen te trippen door het niet-roken...Stel je bent junk en je moet afkicken....
Ik was de laatste in deel 28quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
óf je opent deeltje 29 van "Fokkers stoppen met roken"
*stalk doe*
beaver is iemand anders dan beaverhausenquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:39 schreef Waxxer het volgende:
Ik was de laatste in deel 28Nu MOET ik wel he...?
Ik zag Beaver er nog tussen staan, en volgens mij las ik laatst ergens dat hij e.e.a. qua tabak besprook, maarja, dat moet hij zelf maar netjes melden he ja want toch dus reedsch!!!!
Mijn stalk-cams krijgen m maar moeilijk in beeldquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:40 schreef Waxxer het volgende:
.......maar als je toch stalkt, wat vind jij nou van de poes van Roel?
Ooooooooooohhh........quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
beaver is iemand anders dan beaverhausen.
Het zou zomaar een puzzel kunnen zijn!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Mijn stalk-cams krijgen m maar moeilijk in beeld.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:44 schreef Waxxer het volgende:
Het zou zomaar een puzzel kunnen zijn!!
Wat klopt er niet aan deze foto?
[afbeelding]
Jawèèèèèlllll........quote:
zomaar een greep uit vele topics:quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:50 schreef Waxxer het volgende:
Jawèèèèèlllll........
Maar pardón?! Wat is de relatie tussen Patty en mij dan?Ben ik van mezelf al niet histerisch genoeg?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zomaar een greep uit vele topics:
Wat klopt hier niet aan????
Wat klopt er niet aan dit plaatje???
Yeah rightquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:54 schreef Waxxer het volgende:Dus jij puzzelt 's nachts nog wel eens??
![]()
Ik wist hier niks van hoor
Doe maar geen moeitequote:
De pilaar van Roel veroorzaakt weinig schaduw idd...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Yeah rightBETRAPT!
![]()
[..]
Doe maar geen moeite.
Het draait bij hem om de details. Bij haar niet...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:57 schreef Waxxer het volgende:
De pilaar van Roel veroorzaakt weinig schaduw idd...En Patty "zijn" lijkt me erg, érg vermoeiend...
De nieuwe weekopdracht voor Roel wordt dan ook: "De tuin winterklaar maken".quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het draait bij hem om de details. Bij haar niet...
trusten!quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:01 schreef Waxxer het volgende:
De nieuwe weekopdracht voor Roel wordt dan ook: "De tuin winterklaar maken".
Maarrrr nú ga ik echt slapen!![]()
Slaap lekker!![]()
Ik werk er nog.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:32 schreef wonderer het volgende:
Incidently ben ik morgen in Amersfoort. Maar daar is iedereen geloof ik al weer weg (DM?)...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:08 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[afbeelding]
beetje rood doorbakken
Watskeburt met z'n geslachtsorganen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het zou zomaar een puzzel kunnen zijn!!
Wat klopt er niet aan deze foto?
[afbeelding]
Ik woon er net iets meer dan 2 maanden. Waarom zou ik nou alweer weg zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:32 schreef wonderer het volgende:
Incidently ben ik morgen in Amersfoort. Maar daar is iedereen geloof ik al weer weg (DM?)...
nee!quote:
Moet je gaan sporten....je baby-vet zakt uit.quote:
Ik heb al dat babyvet met behulp van m'n vinger m'n keel uitgeholpen hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet je gaan sporten....je baby-vet zakt uit.
Ah je bent zo'n Eet-probleem-pubertje...erg hip hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb al dat babyvet met behulp van m'n vinger m'n keel uitgeholpen hoor.![]()
jah!!!! ik hoop dat stokes het overleeft, maar als ik zo die voorstukjes zag....quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:29 schreef Semisane het volgende:
Phoe....gruwelijke aflevering van CSI....en nu dus een week wachten
En CDP niks en dan ook helemaal NIKS vertellen over volgende week, ik skip namelijk alle voorstukjes intro's/uitro's/whatevertro's zodat ik niks weet als ik volgende week ga kijken.
Mogge trouwens all![]()
Er zit volgende week een scene in...die is zo QTquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!! ik hoop dat stokes het overleeft, maar als ik zo die voorstukjes zag.....
hmzz...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zit volgende week een scene in...die is zo QT
Nee die zat al in Ocean's Twelvequote:Op dinsdag 8 november 2005 12:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmzz...
im curious...
spongebob!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik was de laatste in deel 28Nu MOET ik wel he...?
Ik zag Beaver er nog tussen staan, en volgens mij las ik laatst ergens dat hij e.e.a. qua tabak besprook, maarja, dat moet hij zelf maar netjes melden he ja want toch dus reedsch!!!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:14 schreef xman het volgende:
Heb net Mr. & Ms Smith zitten kijken. Geinige film wel! Die Brad Pitt zag er ook wel geilig geinig uit!![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh
huisgenoot superboos omdat ik keihard kinderen voor kinderen draai
/Ignore alle posts die gaan over CSI op dit moment....ik typ dit dus ook extreem blind.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!! ik hoop dat stokes het overleeft, maar als ik zo die voorstukjes zag.....
Eet-probleem-pubertje en liev zijn kan ook hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:44 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben geen eet-probleem-pubertje..
Ik ben liev.
Dus.
Ja.
Volgens mij is Beaver een mevrouw.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja ik had begrepen dat Beaver je neefje is.... pardon![]()
nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ew, meningen zijn vies.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Eet-probleem-pubertje en liev zijn kan ook hoor.![]()
Tante Beaverquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij is Beaver een mevrouw..
En nee Waxje, dat maakt haar niet meteen een nicht.
Kut.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maarrreeehhh.... gymnast, hoe gaat het op school dan?
quote:
ik ga nie tspoileren hoor, want ik heb nog niks meer gezien dan uquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
/Ignore alle posts die gaan over CSI op dit moment....ik typ dit dus ook extreem blind.
Mijn rooster?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik denk zo, goh, wat een eigenaardig rooster heb jij...Maak je 't wel af?!
![]()
tvpquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik denk zo, goh, wat een eigenaardig rooster heb jij...Maak je 't wel af?!
![]()
We zoeken iemandquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:41 schreef xman het volgende:
Don't explain yourself cause talk is cheap
There's more important things than hear you speak
We stayed because I made it so convenient
Don't explain yourself you'll never see
Een Waxxer original?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
We zoeken iemand
die weet waarom het draait
Iemand die nadenkt
met behulp van zijn verstand
Cijfer na cijfer
de rekeningen telt
Kunnen we morgen weer drinken
Is er morgen weer feest
En dat is altijd een drama als jij één keer in de maand verplicht bij haar op bezoek moet, helemaal alleen met de trein naar Alphen aan den Rijnquote:
En al die tijd niet roken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dat is altijd een drama als jij één keer in de maand verplicht bij haar op bezoek moet, helemaal alleen met de trein naar Alphen aan den Rijn
Oeh test doorstaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:49 schreef beaverhausen het volgende:
I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say you're sorry
I've heard it all before
And I can take care of myself
I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say 'forgive me'
I've heard it all before
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben je al in de fase dat je van school gestuurd bent dan en alles...?
like duh!quote:
ja normaliter alleen de waxxer-quotesquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja![]()
Een unicum dat ik iemand als háár citeer
En flauwe thee met een zacht meergranenbiscuitje!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja normaliter alleen de waxxer-quotes.
en nu madonna!
ik wil waxxer, ik wil waxxer
ik wil beav...eh waxxer!!!
Anders eindig als je een bijna 18 jarig losertje zoals ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:04 schreef Waxxer het volgende:
ooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhh![]()
oke.... Naja, dan een jaartje over maar NIET stoppen hoor!!!! Denk erom!!!!
mjwa, doe dan maar de quote.quote:
Neeneeneeneenee, jij begint ook weer, volgend schooljaar!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anders eindig als je een bijna 18 jarig losertje zoals ik![]()
Was ik ook van planquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeneeneeneenee, jij begint ook weer, volgend schooljaar!!!
Heuj!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anders eindig als je een bijna 18 jarig losertje zoals ik![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heuj!![]()
Wat krijgen we nou!
Shut up and be pretty!
Nou, ik en stille wateren...?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, doe dan maar de quote.
tenzij de stille wateren diepere gronden hebben
of het gewoon niet waait en windstil is.
en ik versta telkens cloaca.
Overwegend.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet voor jou..aan jou heb k toch nix
![]()
Jij zit toch nog bij Sammetjejapannertje![]()
Que?quote:
Lama?quote:
Nou, ben iig niet oppervlakkig!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heb je diepe gronden?
tot de groooooond
tot de grooooooond
beaver!.
Volgens mij is Dennis Moore daar ook bekend meequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh!
Hier nog meer Last.Fm mensen?
Mijn profiel
Je Gwen fetish is duidelijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:18 schreef TehRockstar het volgende:
Champagne kisses hold me in your lap op luxury.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je Gwen fetish is duidelijk
daarom staat er ook bijnaquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:55 schreef Semisane het volgende:
Nou weer ff bij gelezen....jullie gaan te snel
CDP Je bent geen 18-jarige loser hoor.....Je was toch pas 17?
Darn...grapje proberen te maken en dan over iets essencieels heen lezen...Ben ook zo'n loser.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
daarom staat er ook bijna[31 januari]
Wat schattigquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:17 schreef Semisane het volgende:
[..]
Darn...grapje proberen te maken en dan over iets essencieels heen lezen...Ben ook zo'n loser.
31 januari...ach altijd beter dan 31 december, zoals 1 van mijn school-klier-vriendjes op de middelbaar...nou ja...het was natuurlijk wel geinig...elke verjaardag mocht tie voorwerk in de lucht schieten
En ooooh wat waren wij kliertjesAlleen elk jaar moest ik op zoek naar een nieuw mede kliertje...zij bleven altijd zitten...en ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |