nee!quote:
Moet je gaan sporten....je baby-vet zakt uit.quote:
Ik heb al dat babyvet met behulp van m'n vinger m'n keel uitgeholpen hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:25 schreef Semisane het volgende:
[..]
Moet je gaan sporten....je baby-vet zakt uit.
Ah je bent zo'n Eet-probleem-pubertje...erg hip hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb al dat babyvet met behulp van m'n vinger m'n keel uitgeholpen hoor.![]()
jah!!!! ik hoop dat stokes het overleeft, maar als ik zo die voorstukjes zag....quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:29 schreef Semisane het volgende:
Phoe....gruwelijke aflevering van CSI....en nu dus een week wachten
En CDP niks en dan ook helemaal NIKS vertellen over volgende week, ik skip namelijk alle voorstukjes intro's/uitro's/whatevertro's zodat ik niks weet als ik volgende week ga kijken.
Mogge trouwens all![]()
Er zit volgende week een scene in...die is zo QTquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!! ik hoop dat stokes het overleeft, maar als ik zo die voorstukjes zag.....
hmzz...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er zit volgende week een scene in...die is zo QT
Nee die zat al in Ocean's Twelvequote:Op dinsdag 8 november 2005 12:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hmzz...
im curious...
spongebob!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik was de laatste in deel 28Nu MOET ik wel he...?
Ik zag Beaver er nog tussen staan, en volgens mij las ik laatst ergens dat hij e.e.a. qua tabak besprook, maarja, dat moet hij zelf maar netjes melden he ja want toch dus reedsch!!!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:14 schreef xman het volgende:
Heb net Mr. & Ms Smith zitten kijken. Geinige film wel! Die Brad Pitt zag er ook wel geilig geinig uit!![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:34 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguh
huisgenoot superboos omdat ik keihard kinderen voor kinderen draai
/Ignore alle posts die gaan over CSI op dit moment....ik typ dit dus ook extreem blind.quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jah!!!! ik hoop dat stokes het overleeft, maar als ik zo die voorstukjes zag.....
Eet-probleem-pubertje en liev zijn kan ook hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:44 schreef TehRockstar het volgende:
Ik ben geen eet-probleem-pubertje..
Ik ben liev.
Dus.
Ja.
Volgens mij is Beaver een mevrouw.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja naja ik had begrepen dat Beaver je neefje is.... pardon![]()
nietquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:18 schreef TehRockstar het volgende:
Ew, meningen zijn vies.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:32 schreef Semisane het volgende:
[..]
Eet-probleem-pubertje en liev zijn kan ook hoor.![]()
Tante Beaverquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij is Beaver een mevrouw..
En nee Waxje, dat maakt haar niet meteen een nicht.
Kut.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maarrreeehhh.... gymnast, hoe gaat het op school dan?
quote:
ik ga nie tspoileren hoor, want ik heb nog niks meer gezien dan uquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
/Ignore alle posts die gaan over CSI op dit moment....ik typ dit dus ook extreem blind.
Mijn rooster?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik denk zo, goh, wat een eigenaardig rooster heb jij...Maak je 't wel af?!
![]()
tvpquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik denk zo, goh, wat een eigenaardig rooster heb jij...Maak je 't wel af?!
![]()
We zoeken iemandquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:41 schreef xman het volgende:
Don't explain yourself cause talk is cheap
There's more important things than hear you speak
We stayed because I made it so convenient
Don't explain yourself you'll never see
Een Waxxer original?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
We zoeken iemand
die weet waarom het draait
Iemand die nadenkt
met behulp van zijn verstand
Cijfer na cijfer
de rekeningen telt
Kunnen we morgen weer drinken
Is er morgen weer feest
En dat is altijd een drama als jij één keer in de maand verplicht bij haar op bezoek moet, helemaal alleen met de trein naar Alphen aan den Rijnquote:
En al die tijd niet roken.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dat is altijd een drama als jij één keer in de maand verplicht bij haar op bezoek moet, helemaal alleen met de trein naar Alphen aan den Rijn
Oeh test doorstaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:49 schreef beaverhausen het volgende:
I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say you're sorry
I've heard it all before
And I can take care of myself
I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say 'forgive me'
I've heard it all before
Nee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben je al in de fase dat je van school gestuurd bent dan en alles...?
like duh!quote:
ja normaliter alleen de waxxer-quotesquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaja![]()
Een unicum dat ik iemand als háár citeer
En flauwe thee met een zacht meergranenbiscuitje!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:00 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja normaliter alleen de waxxer-quotes.
en nu madonna!
ik wil waxxer, ik wil waxxer
ik wil beav...eh waxxer!!!
Anders eindig als je een bijna 18 jarig losertje zoals ikquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:04 schreef Waxxer het volgende:
ooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhh![]()
oke.... Naja, dan een jaartje over maar NIET stoppen hoor!!!! Denk erom!!!!
mjwa, doe dan maar de quote.quote:
Neeneeneeneenee, jij begint ook weer, volgend schooljaar!!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anders eindig als je een bijna 18 jarig losertje zoals ik![]()
Was ik ook van planquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Neeneeneeneenee, jij begint ook weer, volgend schooljaar!!!
Heuj!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anders eindig als je een bijna 18 jarig losertje zoals ik![]()
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Heuj!![]()
Wat krijgen we nou!
Shut up and be pretty!
Nou, ik en stille wateren...?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, doe dan maar de quote.
tenzij de stille wateren diepere gronden hebben
of het gewoon niet waait en windstil is.
en ik versta telkens cloaca.
Overwegend.quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niet voor jou..aan jou heb k toch nix
![]()
Jij zit toch nog bij Sammetjejapannertje![]()
Que?quote:
Lama?quote:
Nou, ben iig niet oppervlakkig!quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
heb je diepe gronden?
tot de groooooond
tot de grooooooond
beaver!.
Volgens mij is Dennis Moore daar ook bekend meequote:Op dinsdag 8 november 2005 15:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh!
Hier nog meer Last.Fm mensen?
Mijn profiel
Je Gwen fetish is duidelijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:18 schreef TehRockstar het volgende:
Champagne kisses hold me in your lap op luxury.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je Gwen fetish is duidelijk
daarom staat er ook bijnaquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:55 schreef Semisane het volgende:
Nou weer ff bij gelezen....jullie gaan te snel
CDP Je bent geen 18-jarige loser hoor.....Je was toch pas 17?
Darn...grapje proberen te maken en dan over iets essencieels heen lezen...Ben ook zo'n loser.quote:Op dinsdag 8 november 2005 15:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
daarom staat er ook bijna[31 januari]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |