quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry ik ben melig en in een doorzoek bui
Plaats een plaatje van je blote leuter en ik beloof je dat ik de hele dag op je ga lopen kwijlenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen maak ik dan weer nooit mee..
Het is nu wel een beetje laat (of vroeg) om de stereo op 10 te zetten hequote:Op dinsdag 8 november 2005 02:19 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, die Faith Evans is ook wel behoorlijk GAY he...?Leuk liedje, maar mijn ouders fronsen hun wenkbrauwen als ik het hard aan zou zetten, om nog maar over de búren te zwijgen als ik met een elleboogje uit het raam aan kom kachelen met de wágen!
Ik moet slapen.
OCH!!!!!! To-by Pe-per-kamp!quote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Hoi, is dit hier een homo-chill-uit hoek? en wat is het verhaal achter dat H plaatje?
zoveel vragen, zo laat, zo weinig tijd.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is nu wel een beetje laat (of vroeg) om de stereo op 10 te zetten he.
Waar denk je dat ze die verstopt hadden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:27 schreef Waxxer het volgende:oordopjes
Hey heb jij nou last van trillende sigarettenpakjes?! Dat ze zo van je bureau afglijden als je werkt?
Tegen hun scrotum?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze die verstopt hadden?
Dat kun je beter even weghalen, de politie leest mee hoor!quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:30 schreef Waxxer het volgende:
Tegen hun scrotum?Linker bal is ja, rechter bal is nee?!
Same here... ik weet dat het slecht is op dit tijdstip, maar ik ga NU wat te eten makenquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet niet wat 't is, maar ik word enórm wakker... Komt van dat wachten...
Nou, dan schuilt er een echte cri... pardon, gaymineel in mij...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat kun je beter even weghalen, de politie leest mee hoor!
Och, ik slokte een uur of 3-3,5 geleden nog een stuk schaap naar binnen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Same here... ik weet dat het slecht is op dit tijdstip, maar ik ga NU wat te eten maken.
Krijgen ze die koffie vóór of ná de visitatie?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:34 schreef Waxxer het volgende:
Nou, dan schuilt er een echte cri... pardon, gaymineel in mij...Ze komen maar op de koffie!
![]()
Amersfoort-Schothorst! Dat is toch een héérlijk maandagavonduitje?!quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:33 schreef wonderer het volgende:
veenendaal-amersfoort schothorst. wat een kolereverbinding
Vóór, want koffie kan een laxerende werking hebben he?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:36 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Krijgen ze die koffie vóór of ná de visitatie?![]()
óf je opent deeltje 29 van "Fokkers stoppen met roken"quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:36 schreef Waxxer het volgende:
Och, ik slokte een uur of 3-3,5 geleden nog een stuk schaap naar binnen...
Ik loop ook hele dagen te trippen door het niet-roken...Stel je bent junk en je moet afkicken....
Ik was de laatste in deel 28quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
óf je opent deeltje 29 van "Fokkers stoppen met roken"
*stalk doe*
beaver is iemand anders dan beaverhausenquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:39 schreef Waxxer het volgende:
Ik was de laatste in deel 28Nu MOET ik wel he...?
Ik zag Beaver er nog tussen staan, en volgens mij las ik laatst ergens dat hij e.e.a. qua tabak besprook, maarja, dat moet hij zelf maar netjes melden he ja want toch dus reedsch!!!!
Mijn stalk-cams krijgen m maar moeilijk in beeldquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:40 schreef Waxxer het volgende:
.......maar als je toch stalkt, wat vind jij nou van de poes van Roel?
Ooooooooooohhh........quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
beaver is iemand anders dan beaverhausen.
Het zou zomaar een puzzel kunnen zijn!!quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Mijn stalk-cams krijgen m maar moeilijk in beeld.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:44 schreef Waxxer het volgende:
Het zou zomaar een puzzel kunnen zijn!!
Wat klopt er niet aan deze foto?
[afbeelding]
Jawèèèèèlllll........quote:
zomaar een greep uit vele topics:quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:50 schreef Waxxer het volgende:
Jawèèèèèlllll........
Maar pardón?! Wat is de relatie tussen Patty en mij dan?Ben ik van mezelf al niet histerisch genoeg?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:51 schreef XMN8R het volgende:
[..]
zomaar een greep uit vele topics:
Wat klopt hier niet aan????
Wat klopt er niet aan dit plaatje???
Yeah rightquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:54 schreef Waxxer het volgende:Dus jij puzzelt 's nachts nog wel eens??
![]()
Ik wist hier niks van hoor
Doe maar geen moeitequote:
De pilaar van Roel veroorzaakt weinig schaduw idd...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Yeah rightBETRAPT!
![]()
[..]
Doe maar geen moeite.
Het draait bij hem om de details. Bij haar niet...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:57 schreef Waxxer het volgende:
De pilaar van Roel veroorzaakt weinig schaduw idd...En Patty "zijn" lijkt me erg, érg vermoeiend...
De nieuwe weekopdracht voor Roel wordt dan ook: "De tuin winterklaar maken".quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het draait bij hem om de details. Bij haar niet...
trusten!quote:Op dinsdag 8 november 2005 03:01 schreef Waxxer het volgende:
De nieuwe weekopdracht voor Roel wordt dan ook: "De tuin winterklaar maken".
Maarrrr nú ga ik echt slapen!![]()
Slaap lekker!![]()
Ik werk er nog.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:32 schreef wonderer het volgende:
Incidently ben ik morgen in Amersfoort. Maar daar is iedereen geloof ik al weer weg (DM?)...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:08 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Okaay dan is het verhaal van de H eigenlijk heel simpel. Mooi
er zijn al genoeg moeilijke dingen.
eeehrz, nog meer foto gedoe, ff zoeken
[afbeelding]
beetje rood doorbakken
Watskeburt met z'n geslachtsorganen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het zou zomaar een puzzel kunnen zijn!!
Wat klopt er niet aan deze foto?
[afbeelding]
Ik woon er net iets meer dan 2 maanden. Waarom zou ik nou alweer weg zijn?quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:32 schreef wonderer het volgende:
Incidently ben ik morgen in Amersfoort. Maar daar is iedereen geloof ik al weer weg (DM?)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |