quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry ik ben melig en in een doorzoek bui
Plaats een plaatje van je blote leuter en ik beloof je dat ik de hele dag op je ga lopen kwijlenquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:29 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kijk, dat soort dingen maak ik dan weer nooit mee..
Het is nu wel een beetje laat (of vroeg) om de stereo op 10 te zetten hequote:Op dinsdag 8 november 2005 02:19 schreef Waxxer het volgende:
Zeg, die Faith Evans is ook wel behoorlijk GAY he...?Leuk liedje, maar mijn ouders fronsen hun wenkbrauwen als ik het hard aan zou zetten, om nog maar over de búren te zwijgen als ik met een elleboogje uit het raam aan kom kachelen met de wágen!
Ik moet slapen.
OCH!!!!!! To-by Pe-per-kamp!quote:Op maandag 7 november 2005 23:42 schreef TomatensapBiertje het volgende:
Hoi, is dit hier een homo-chill-uit hoek? en wat is het verhaal achter dat H plaatje?
zoveel vragen, zo laat, zo weinig tijd.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Het is nu wel een beetje laat (of vroeg) om de stereo op 10 te zetten he.
Waar denk je dat ze die verstopt hadden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:27 schreef Waxxer het volgende:oordopjes
Hey heb jij nou last van trillende sigarettenpakjes?! Dat ze zo van je bureau afglijden als je werkt?
Tegen hun scrotum?quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Waar denk je dat ze die verstopt hadden?
Dat kun je beter even weghalen, de politie leest mee hoor!quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:30 schreef Waxxer het volgende:
Tegen hun scrotum?Linker bal is ja, rechter bal is nee?!
Same here... ik weet dat het slecht is op dit tijdstip, maar ik ga NU wat te eten makenquote:Op dinsdag 8 november 2005 02:30 schreef Waxxer het volgende:
Ik weet niet wat 't is, maar ik word enórm wakker... Komt van dat wachten...
Nou, dan schuilt er een echte cri... pardon, gaymineel in mij...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:30 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Dat kun je beter even weghalen, de politie leest mee hoor!
Och, ik slokte een uur of 3-3,5 geleden nog een stuk schaap naar binnen...quote:Op dinsdag 8 november 2005 02:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Same here... ik weet dat het slecht is op dit tijdstip, maar ik ga NU wat te eten maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |