Herman Heinsbroekquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef Floripas het volgende:
Genoeg met de gleuven.
Laten we het over Foucault hebben.
Mezelf quoten lijkt me in dit geval toegestaan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:21 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
En dat op de vroege morgen
Heeft er weer iemand nude pics gepost op imageshack, dat werkt weer eens niet.
Het is een jongetje!quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:21 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Wat is er mis met je ogen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:23 schreef Floripas het volgende:
Het is een jongetje!
Vrij weinig omdat op de foto die ik postte toch echt een vrouw staat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:33 schreef Floripas het volgende:
Wat is er mis met het gendercentrum in jouw hersens?
Toet Toet... dat is snel , lijkt Overtoom wel.quote:In Human Events, een conservatief weekblad, wijst columnist en ex-presidentskandidaat Patrick Buchanan op een verschil dat de Fransen nog zal opbreken: ‘Ofschoon het bijna allemaal Franse burgers zijn, maken de relschoppers geen deel uit van het Franse volk. Ze leven in Frankrijk, ze zijn niet Frans.’ De zwarten van Amerika zijn altijd Amerikanen geweest, in weerwil van alle discriminatie. ‘We waren verdeeld, maar we waren ook één natie, één volk.’
Voor de Fransen (en de Europeanen) zal de snelgroeiende moslimbevolking een vijfde colonne blijken te zijn, denkt Buchanan.
quote:
Das toch die slet van Resident Evil?quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:21 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Ook goed, B&H voor de nude pics mensenquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:20 schreef Floripas het volgende:
Genoeg met de gleuven.
Laten we het over Foucault hebben.
Check.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:04 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ook goed, B&H voor de nude pics mensen
Kari van Mythbusters
Kringloop inderdaad, goed idee.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:07 schreef du_ke het volgende:
De Junk om de hoek.
Maar kijk eens bij een kringloopwinkel ofzo of in de handje contantje moet makkelijk kunnen voor dat bedrag.
Nouja, mijn achterband is finaal naar de klotequote:Op dinsdag 8 november 2005 11:13 schreef du_ke het volgende:
Als hetgeen directe haast heeft kan even verder kijken ook geen kwaad. Vriend van me heeft er laatst een voor een tientje op de kop getikt (rommelmarkt) er is opzich best aanbod in die dingen.
Hell yeahquote:
vooruit, jij ook je lolletje: ik moet ook zo naar schoolquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
. Dat bijft een prachtige uitspraak. Precies wat ik nodig had voor ik peentjes begin te zweten tijdens mijn referaat.
wat denk je, is het goed of juist niet goed als je huis op de rijksmonumentenlijst komt te staan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:21 schreef du_ke het volgende:
Ja in de volkshuisvesting gaat erde komende jaren ook nog heel wat ellende aankomen helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |