Public Enemy in de ochtendquote:
Oh, mn winamp wisselt wel heerlijk hoor, nu is het Shapeshifters - Lola's Themequote:Op dinsdag 8 november 2005 09:06 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Public Enemy in de ochtend![]()
Wil mijn best wel doen om hier in de sc te gaan mutsen, ben alleen bang dat ik daar niet zo goed in ben.![]()
Ik voel mij bepaald niet genegeerd. Ik mag op nogal wat aandacht van het journaille bogen sinds in mijn straat een opstootje uitbrak.quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik voel mij bepaald niet genegeerd. Ik mag op nogal wat aandacht van het journaille bogen sinds in mijn straat een opstootje uitbrak.
Trouwens, de ultieme mutsen-chat vind je trouwens in WFL, erg lief theekransje met de nodige seks, vooral van één vrouwelijke user.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik voel mij bepaald niet genegeerd. Ik mag op nogal wat aandacht van het journaille bogen sinds in mijn straat een opstootje uitbrak.
Zo!quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:19 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Trouwens, de ultieme mutsen-chat vind je trouwens in WFL, erg lief theekransje met de nodige seks, vooral van één vrouwelijke user.
Ga maar even een POL-verkiezingenlijstje maken, dan.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:30 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Zij konden mijn mutsen-opmerkingen ook nooit waarderenJe ziet, ik ben sociaal erg vaardig
![]()
Dat durf ik niet zo goed, maar ik zal eens kijken. Dat wordt dan wel vanavond, ben nu een beetje sloom.quote:Op dinsdag 8 november 2005 09:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ga maar even een POL-verkiezingenlijstje maken, dan.
Hooters NYC Manhattan is ookquote:
Ik laat meestal een Chinees roeren (Brinkhorst heeft het zo gewild)quote:Nederlanders zijn de snelste koks
AMSTERDAM - Nederlanders draaien het snelst een maaltijd in elkaar. Gemiddeld roeren ze veertig minuten per dag in de pannen. Dat komt jaarlijks neer op ongeveer 243 uur achter het fornuis. Russen besteden wereldwijd de meeste tijd aan koken. Dagelijks meer dan anderhalf uur. Omgerekend is dat bijna 600 uur per jaar.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zeg altijd maar zo. Liever klein en echt dan groot en nep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |