Kun jij echt niets anders dan generaliseren?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:43 schreef pberends het volgende:
Netwerk over mogelijke rellen in Nederland... valt me weer op dat deze allochtone jongeren niet echt goed Nederlands kunnen. In tegenstelling tot de Franse allochtonen die wel goed Frans kunnen.
Moet ik minder positief zijn over Franse allochtonen bedoel je?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Kun jij echt niets anders dan generaliseren?
Ligt er aan, wie stak ze aan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:46 schreef sizzler het volgende:
"Ter nagedachtenis van de brand op het cellencomples op Schiphol werden 11 kaarsen aangestoken"
Dat is wel een heel symbolische manier om mensen te herdenken die levend zijn verbrand.
Net of het maken van schulden op termijn geen werkgelegenheid in gevaar brengtquote:Wehkamp schrapt banen bij lagere kredietrente
Uitgegeven: 8 november 2005 16:02
Laatst gewijzigd: 8 november 2005 16:02
ZWOLLE - Het thuiswinkelbedrijf Wehkamp gaat banen schrappen als de plannen van minister Zalm (Financiën) om de maximaal toegestane kredietrente te verlagen, doorgaan. Dat heeft de onderneming dinsdag bekendgemaakt. "De plannen lossen niets op, ze brengen alleen de werkgelegenheid in gevaar", aldus een woordvoerder.
Find what works and stick with it.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet ik minder positief zijn over Franse allochtonen bedoel je?
Geert Wilders? Nee, Maggi.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Find what works and stick with it.
Het is racistisch. Wedden dat ze blanke kaarsen gebruikten?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:46 schreef sizzler het volgende:
"Ter nagedachtenis van de brand op het cellencomples op Schiphol werden 11 kaarsen aangestoken"
Dat is wel een heel symbolische manier om mensen te herdenken die levend zijn verbrand.
Nee, die keken ernaar en deden niks.quote:
Sponsor: Duo Pinotto?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:52 schreef Tafkahs het volgende:
Er boksen een neger en een blanke op eurosport. Ik ben voor de blanke.
De neger heeft een blanke manager en de blanke een zwarte. Gek idee
Dat bedoel ik, provocatiequote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee, die keken ernaar en deden niks.
Nee, zwaargewichtenquote:
Hoe gaat het met je fundamentalistische achterlijke geitenneukende schoondochter?quote:
Afgevallen. Ramadan enzo.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je fundamentalistische achterlijke geitenneukende schoondochter?
Wat een doemdenkers zeg.quote:106 Teletekst di 08 nov
SP vreest hier voor 'Franse' rellen
DEN HAAG SP-leider Marijnissen wil van
het kabinet weten wat eraan gedaan is
om te voorkomen dat de Franse onlusten
naar Nederland overslaan.
Marijnissen vraagt het kabinet in een
brief om een opsomming van de genomen
maatregelen.Het antwoord van het
kabinet moet dienen als de basis van
een Kamerdebat over de Franse rellen.
De SP is bang dat Nederland ook het
toneel wordt van zulke rellen.Die vrees
wordt volgens de SP gedeeld door 90%
van de bevolking.Volgens Marijnissen is
de oorzaakv an het geweld het feit dat
jongeren zich buitengesloten voelen en
denken niets te verliezen te hebben.
Volgens mij zijn ze Donner een stap voor. Wie wil er nou een avondklok in Nederland bijvoorbeeld?quote:
De agenten, worden ze tenminste niet meer beschoten als ze zich 's avonds op straat bevinden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze Donner een stap voor. Wie wil er nou een avondklok in Nederland bijvoorbeeld?
Da's waar, de burger is er om de agent te beschermenquote:Op dinsdag 8 november 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
De agenten, worden ze tenminste niet meer beschoten als ze zich 's avonds op straat bevinden.
Iets positiefs dan maar: Zeg hier positieve dingen over allochtonen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |