Let the baiseurs de mère burnquote:
*Leest naar bovenquote:Op maandag 7 november 2005 16:26 schreef du_ke het volgende:. Pol SC stikt van de inhoud over het algemeen
.
Dankquote:Op maandag 7 november 2005 16:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij hebt je vuurdoop gehad. Welkom.
quote:Bagdad trekt toeristen met hotel en themapark
BAGDAD - Een vijfsterrenhotel en paleizen van een voormalig dictator omgetoverd tot themapark moeten het toerisme in Irak doen opbloeien.
[...]
Bovendien moet het 23 verdiepingen tellende gebouw bestand zijn tegen mortier- en raketaanvallen.
[...]
Het themapark draait geheel om de levensstijl die Saddam genoot.
Jawel. Dit is de meest inhoudelijke slowchat van het forum!quote:Op maandag 7 november 2005 16:20 schreef kanaiken het volgende:
Hee, een POL slowchat
Heeft dit nou nog wat inhoud?
Oorlog voeren doen we bij voorkeur in Europaquote:Op maandag 7 november 2005 16:22 schreef remlof het volgende:
kunnen we de volgende oorlog niet gewoon in noord amerika uitvechten...
Hoe gaat het u?quote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Flumina het volgende:
[..]
Oorlog voeren doen we bij voorkeur in Europa![]()
Dag -stoot-au- Fluminaquote:Op maandag 7 november 2005 16:49 schreef Flumina het volgende:
[..]
Oorlog voeren doen we bij voorkeur in Europa![]()
Wel goed, druk, maar gaat goed. En u?quote:
Precies hetzelfde, wat gelukkig nou.quote:Op maandag 7 november 2005 16:59 schreef Flumina het volgende:
[..]
Wel goed, druk, maar gaat goed. En u?
Ik zie hier dat je gebanned bent. Ik zou even mailen met dagonet (at fok punt nl) en niet verder posten onder een kloon. Anders duurt je ban nog langer.quote:Op maandag 7 november 2005 17:49 schreef Prascissor het volgende:
sizzler, heb jij inzichten in de status van mijn pracissor account? Ik kon opeens niet meer reageren etc. terwijl ik geen ban of waarschuwing heb gehad...
quote:Bot: Antillen gaan niet naar Venezuela
DEN HAAG, 7 NOV. Nederland heeft de Verenigde Staten onlangs verzekerd, dat bij onderhandelingen over de toekomstige status van de Nederlandse Antillen en Aruba, er geen sprake kan zijn van inwilliging van Venezolaanse gebiedsaanspraken op deze eilanden.
Minister Bot (Buitenlandse Zaken, CDA) heeft zijn Amerikaanse ambtsgenoot Condoleezza Rice vorige maand in Washington verzekerd dat de souvereiniteit en plaats binnen het Koninkrijk der Nederlanden niet ter discussie staan.
Zoals bekend maakt de VS zich zorgen over de toenemende mate waarin de linksgerichte Venezolaanse president Hugo Chávez zich als een tegenstrever van de Amerikaanse invloed in de regio opwerpt. Venezuela maakt traditioneel gebiedsaanspraken op het eiland Curacao.
Hoewel aan dit onderdeel van gesprekken tussen Bot en Rice vorige maand geen ruchtbaarheid is gegeven, is de Nederlandse opzet alom duidelijk te maken dat bij de toekomstige onderhandelingen tussen Nederland, de Nederlandse Antillen en Aruba niet kunnen leiden tot een verandering in de internationale status van deze eilanden, aldus diplomatieke bronnen in Den Haag. Minister Bot streeft ernaar om nog dit jaar Venezuela te bezoeken, mede om Chávez deze boodschap over te brengen.
Afgelopen juni ontbood Bot de Venezolaanse ambassadeur om het ongenoegen van de Nederlandse regering uit te spreken over uitlatingen van de Venezolaanse consul op Curaçao. Die had kritiek geleverd op de aanwezigheid van een Amerikaans marineschip in de haven van Willemstad.
Minister Pechtold (Koninkrijksrelaties, D66) sprak eerder deze maand in debat met de Kamer zijn zorg uit over de oplopende spanningen tussen Venezuela en de VS. Volgens Pechtold zijn er geen zorgen dat de VS Curaçao zullen gebruiken als springplank voor een invasie in Venezuela.
Afgelopen mei verkeerde de Antilliaanse regering nog in crisis na uitspraken van vice-premier Cova over ,,het intelligente kolonialisme'' van Nederland. Premier Ys en de overige coalitiegenoten zegden het vertrouwen in Cova op, nadat deze tijdens een bezoek aan Venezuela zijn waardering uitsprak voor het bewind van president Hugo Chávez.
Appels zijn rood.quote:Op maandag 7 november 2005 19:00 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg niets.
Rachel zag er uit of ze hamsterde voor twee. Maar ben je in Brussel of in Parijs?quote:Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef Floripas het volgende:
Floripas in oorlogszone.
Had Floripas maar gehamsterd.
quote:Amerika-top loopt uit op mislukking
BUENOS AIRES, 7 NOV. Regeringsleiders van 34 landen in Noord-, Midden- en Zuid-Amerika zijn het op een tweedaagse Amerikatop in de Argentijnse stad Mar del Plata niet eens geworden over hoe regionale economische integratie het beste kan worden gerealiseerd.
Na vele uren verlenging en het vertrek van vrijwel alle presidenten kwamen de deelnemers pas zaterdagavond overeen een verklaring op te stellen waarin de standpunten van de twee kampen worden weergegeven. De Verenigde Staten, gesteund door 28 andere landen zoals Canada, Mexico en Chili, willen dat de onderhandelingen over een volledige Amerikaanse vrijhandelszone (Alca) zo snel mogelijk worden hervat.
Daar tegenover staat een Zuid-Amerikaans blok van Brazilië, Argentinië, Paraguay, Uruguay (de Mercosur landen) en Venezuela. De leiders van deze landen zijn bang dat alleen de grote - Amerikaanse - multinationals zullen profiteren van dergelijke vrijhandel. Ze willen pas praten over Alca als bij besprekingen van de Wereldhandelsorganisatie (WTO) later dit jaar overeenstemming wordt bereikt over het afschaffen van landbouwsubsidies.
De top werd gedomineerd door de gespannen politieke verhoudingen tussen een aantal regeringsleiders. Bush (VS) en Chávez (Venezuela) weigerden elkaar een hand te geven. De president van Mexico, Vicente Fox, wierp zich op als de belangrijkste pleitbezorger van Alca. Hij verweet zijn Argentijnse collega en gastheer, Nestor Kirchner, een gebrek aan leiderschap en ergerde zich aan het gedrag van de Venezolaanse president Hugo Chávez die samen met een voetballer (Diego Maradona) een demonstratieve bijeenkomst aanvoerde. Linkse demonstranten hebben op de eerste dag van de top grote vernielingen aangericht in Mar del Plata.
Na de top verklaarden diplomaten uit beide kampen overigens redelijk tevreden te zijn.
De Braziliaanse president Luiz Inácio Lula da Silva is volgens zijn collega Bush niet alleen een regionaal maar ook een groot wereldleider. Bush zei dat gisteren na een barbecue met Lula in Brasilia. Beide leiders zeiden er alle vertrouwen in te hebben dat ze het eens kunnen worden over economische eenwording op het continent. Bush zei bereid te zijn landbouwsubsidies in eigen land ter discussie te stellen als de Europese Unie dat ook doet.
Wat doe jij in Brusselquote:Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef Floripas het volgende:
Floripas in oorlogszone.
Had Floripas maar gehamsterd.
Dank je, Coen!quote:Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Sjors verdient wel beter dan de Erica-trofee, trouwens.
Haha ja andere jaren maakte ik geen kans voor de Irene trofee en dit jaar wordt hij me in de schoot geworpenquote:Op maandag 7 november 2005 19:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dank je, Coen!
Na vorig jaar de trofee net mis gelopen te hebben, ben ik wel blij een grote kans te maken
om m dit jaar wel mee naar huis te mogen nemen.
Volgend jaar ga ik voor een andere trofee!![]()
[ bron ]quote:In de olierijke provincie Tamim, waarin onder meer Kirkuk ligt, zouden ongeveer 68 duizend namen zijn toegevoegd aan de kieslijsten. Volgens de kiesraad heeft de ontdekking geen gevolgen voor de uitslag van het referendum.
"Dit is (...) een opzettelijke poging om de verkiezingen te verstoren", aldus de kiesraad in een verklaring. Uit de verklaring werd niet duidelijk hoe de namen zijn toegevoegd of tot welke etnische groep de toegevoegde personen behoren.
Je klinkt nu net als het zusje van M.quote:Op maandag 7 november 2005 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
Mutant in oorlogszone
Had Mutant maar gepoept.
Ik zie dat je al een ander plaatje hebt gekozen. Een ander onderschrift moet dus geen probleem zijn.quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Haal nou dat slaafse ''Dank je, Bas'' uit mijn onderschrift, of voeg dit toe aan het jouwe.
Dat is iets dat een op de honderd keer lukt. Er is echt iets mis met deze computer, ik krijg ook de hele tijd de melding dat het forum verdwenen is, terwijl ik twee seconden later wel terechtkom als ik het op een andere manier probeer.quote:Op maandag 7 november 2005 19:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik zie dat je al een ander plaatje hebt gekozen. Een ander onderschrift moet dus geen probleem zijn.
quote:Op maandag 7 november 2005 19:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is iets dat een op de honderd keer lukt. Er is echt iets mis met deze computer, ik krijg ook de hele tijd de melding dat het forum verdwenen is, terwijl ik twee seconden later wel terechtkom als ik het op een andere manier probeer.
Wie dit leest, Bas is gek.quote:Op maandag 7 november 2005 19:31 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
Wat wil je er dan hebben staan?
Het zijn de illuminatiquote:Op maandag 7 november 2005 19:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Terrorisme is een illussie.
dood natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2005 19:37 schreef Monidique het volgende:
Die Floripas is ook erg stil.
Doet mij een beetje denken aan een vuurpijl, om de een of andere reden. Hoe is het eigenlijk met de vuurwerkfolklore in Frankrijk?quote:Op maandag 7 november 2005 19:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
*Kstjssssss bij gebrek aan ploppers
Om in een klap zijn Erica-nominatie te herwinnen.quote:Op maandag 7 november 2005 19:48 schreef George-Butters het volgende:
democratie is de dictatuur van de meerderheid.
[ bron ]quote:THE Vatican has issued a stout defence of Charles Darwin, voicing strong criticism of Christian fundamentalists who reject his theory of evolution and interpret the biblical account of creation literally.
Cardinal Paul Poupard, head of the Pontifical Council for Culture, said the Genesis description of how God created the universe and Darwin's theory of evolution were "perfectly compatible" if the Bible were read correctly.
His statement was a clear attack on creationist campaigners in the US, who see evolution and the Genesis account as mutually exclusive.
"The fundamentalists want to give a scientific meaning to words that had no scientific aim," he said at a Vatican press conference. He said the real message in Genesis was that "the universe didn't make itself and had a creator".
dank je, daarom zei ik het ook.quote:Op maandag 7 november 2005 19:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Om in een klap zijn Erica-nominatie te herwinnen.
ik probeerde een kroonkurk na te doenquote:Op maandag 7 november 2005 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Doet mij een beetje denken aan een vuurpijl, om de een of andere reden. Hoe is het eigenlijk met de vuurwerkfolklore in Frankrijk?
hij praatte zijn mond voorbij.. aldus een dorpsrepresentant ..quote:Op maandag 7 november 2005 20:03 schreef George-Butters het volgende:
waarom is dit geen verrassing?
ZWOLLE Tegen burgemeester Schutte van
Urk is 2000 euro boete en drie maanden
voorwaardelijke celstraf geëist.Het OM
verdenkt hem ervan dat hij de visafslag
had getipt over een politieonderzoek,
dat hem vertrouwelijk was meegedeeld.
Ach er zijn zoveel onzekerheden, dat zo'n uitspraak moeilijk te staven valt. Maar zuinig aandoen is altijd goed uiteraard.quote:Op maandag 7 november 2005 20:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hij praatte zijn mond voorbij.. aldus een dorpsrepresentant ..
Maar wat anders dan, het is altijd goed om te horen dat we in 2030 goed de lul zijn als we nu niet heeeeeel zuinig met energie omgaan..
schuld van het kapitalisme.quote:Op maandag 7 november 2005 20:26 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ach er zijn zoveel onzekerheden, dat zo'n uitspraak moeilijk te staven valt. Maar zuinig aandoen is altijd goed uiteraard.
ik hoop dat Cohen voor theehuizenbezoek een uitzondering maaktquote:Op maandag 7 november 2005 20:41 schreef Tafkahs het volgende:
Laten we hopen dat Donner het niet in z'n kop haalt om hier een avondklok in te stellen
jawel, maar daar zitten dan ook moslims hequote:Op maandag 7 november 2005 20:46 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik hoop dat Cohen voor theehuizenbezoek een uitzondering maakt
en de koningin natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2005 20:48 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
jawel, maar daar zitten dan ook moslims he![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 20:22 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
hij praatte zijn mond voorbij.. aldus een dorpsrepresentant ..
Maar wat anders dan, het is altijd goed om te horen dat we in 2030 goed de lul zijn als we nu niet heeeeeel zuinig met energie omgaan..
zie je!quote:Op maandag 7 november 2005 21:38 schreef George-Butters het volgende:
[[url=14.gif]afbeelding[/url]]
Echt achterlijk dat India en andere kutlanden zich nergens aan hoeven te houdenquote:
Heej, heb je al gesolliciteerd?quote:Op maandag 7 november 2005 21:38 schreef George-Butters het volgende:
[[url=14.gif]afbeelding[/url]]
ahaa
[afbeelding]
http://www.nieuws.nl/26553quote:Ex-ambassadeur: Blair weigerde invloed uit te oefenen
Uitgegeven op maandag 07 november 2005 om 22:55:34
(Novum/AP) - De Britse premier Tony Blair heeft herhaaldelijk nagelaten zijn invloed te doen gelden om de Amerikaanse president George Bush af te remmen in diens haast om een oorlog te beginnen tegen Irak. Dat stelt de voormalige Britse ambassadeur in Washington, Sir Christopher Meyer, in zijn boek DC Confidential, waarvan de krant The Guardian maandag fragmenten heeft gepubliceerd.
Volgens Meyer leek Blair te zijn 'verleid' door de glans van de macht van de Verenigde Staten en durfde hij tegenover Bush geen voorwaarden te stellen aan de Britse steun aan de oorlog.
"We waren dan misschien de 'junior partner' in de onderneming, maar onze troef was dat Amerika het niet alleen wilde doorzetten", schrijft Meyer. "Als Groot-Brittannië voet bij stuk had gehouden, zou Irak na Saddam mogelijk niet het geweld hebben gekend dat misschien fataal zal blijken voor de hele onderneming."
De bewering brengt de premier in verlegenheid, die ondanks wijdverbreide oppositie Britse troepen toezegde aan de door de Verenigde Staten geleide invasie en door de Britse pers en sommige van zijn eigen partijgenoten wordt neergezet als het schoothondje van Bush.
De premier probeerde de beweringen van de ex-ambassadeur maandag weg te wuiven. Tijdens zijn maandelijkse persconferentie zei hij dat hij niet van zins was gratis publiciteit voor het boek te genereren. Blair zei dat hij zijn uiterste best had gedaan voor een VN-resolutie 'die ons meer tijd zou hebben gegeven'. Hij herhaalde de aloude overtuiging van Washington en Londen dat de resolutie om zeep was geholpen door het dreigement van Frankrijk om zijn veto te gebruiken in de VN-Veiligheidsraad. "Daarom moest je uiteindelijk een keuze maken, en er was geen andere manier", voegde hij daaraan toe.
Meyer, ambassadeur van Groot-Brittannië in de Verenigde Staten van 1997 tot 2003, was in de aanloop naar de oorlog bij verschillende besprekingen tussen Blair en Bush aanwezig. Ook had hij een hechte relatie met belangrijke personen in de regering van Bush - onder wie de toenmalige nationale veiligheidsadviseur Condoleezza Rice, met wie hij tenniste.
In zijn boek verhaalt Meyer van een gesprek met Lewis 'Scooter' Libby (onlangs opgestapt wegens beschuldigingen van meineed), die hem vertelde dat Groot-Brittannië ,'de enige bondgenoot (was) die er toe deed'. Vanuit die positie kon Londen druk uitoefenen, maar volgens Meyer had Blair geen trek in harde onderhandelingen om het conflict uit te stellen en zo meer tijd te krijgen voor de voorbereiding van de wederopbouw. Meyer heeft eerder al gezegd dat de invasie, die in maart begon, uitgesteld had moeten worden tot de herfst. In dat geval hadden de VN-wapeninspecteurs meer tijd gehad om aan het licht te brengen of Saddam Hussein massavernietigingswapens bezat en zou de felle oppositie in de internationale gemeenschap zijn afgezwakt.
ik heb het ff gekaapt en in [centraal] olieprijzen topic, op naar de $100 per vat! gezet, ik neem aan zonder bezwarenquote:
[ bron ]quote:Former Serbian "Red Berets" elites forces are now being employed as private security personnel in Baghdad.
About 30 former members of the Jedinica za Specijalne Operacije Special Operations Unit, better known as the JSO or Red Berets, have been working for private security contractors in Iraq for $8,000 a month.
Vecernje Novosti daily said the men were recruited through a security agency in Sarajevo in neighboring Bosnia and Herzegovina. A former JSO member based in Belgrade, who currently works for the Serbian National Security Council, recruited the men.
In March 2003 the Serbian government disbanded the Red Berets after occupying their headquarters in Vojvodina province. The Red Berets were former President Slobodan Milosevic's Ministry of the Interior elite troops.
Ja. Vooral van die andere kutlanden vind ik het achterlijk.quote:Op maandag 7 november 2005 22:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt achterlijk dat India en andere kutlanden zich nergens aan hoeven te houden.
Heej, je zei gisteren dat we al een hooters hebben hier in NL.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:06 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja. Vooral van die andere kutlanden vind ik het achterlijk.
Teasers heette voorheen Hooters.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Heej, je zei gisteren dat we al een hooters hebben hier in NL.
Je doelde toch niet op Teasers Cafe in Amsterdam he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |