Donequote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef WEST het volgende:
wat zijn je sterke en zwakke punten. geef even een beschrijving.
moder8or verander JPM01 ff in WEST![]()
Doelgericht. 2 Meter, dus sterk in de lucht en goed met het hoofd. Een hard schot waar de verdedigers iedere keer weer voor vrezen, maar ben niet snel. Moet het meer hebben van kracht en inzet dan van techniek. Rechtsbenig, groot uithoudingsvermogen.quote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef WEST het volgende:
wat zijn je sterke en zwakke punten. geef even een beschrijving.
quote:Op maandag 7 november 2005 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
En hoort selectielid JP niet gewoon in de basis?
JP is overgeheveld naar het eerste geloof ik.quote:
Klopt, JP zit bij het eerste maar omdat hij daar gisteren niet bij de selectie zat kan hij met ons meedoen vandaag.quote:Op maandag 7 november 2005 16:03 schreef Kaap het volgende:
[..]
[..]
JP is overgeheveld naar het eerste geloof ik.
Ik ben ook van mening dat JP gewoon in de basis hoort, maar de coach beslist anders.quote:Op maandag 7 november 2005 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Klopt, maar hij valt tot op heden net buiten de selectie. De coach van het eerste wil dat hij in Jong Fok! spelritme opdoet.
Donequote:Op maandag 7 november 2005 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
De vraag naar assistenten mag ook wel uit de OP.
En Johnny heeft zich volgens mij al een tijdje niet op de training laten zien, heb ik dat goed?
En hoort selectielid JP niet gewoon in de basis?
Ben ik het mee eensquote:Op maandag 7 november 2005 16:18 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat JP gewoon in de basis hoort, maar de coach beslist anders.![]()
Ik wou de topic openen maar _moder8or_ was me voor.., ik kan niks aanpassen.quote:Op maandag 7 november 2005 15:44 schreef S-Two het volgende:
Coach, dat ik slecht kop mag je wel uit de OP halen, daar heb ik het laatste jaar hard op getraint en dat is enorm vooruit gegaan.
De komende wedstrijd wordt erg zwaar, maar als we als een team spelen en er niemand verzaakt moet een stunt mogelijk zijn!
Zeg maar wat er nog bij moet, dan pas ik het voor je aanquote:Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik wou de topic openen maar _moder8or_ was me voor.., ik kan niks aanpassen.
Over JP hij krijgt zijn speel minuten wel, maar aangezien hij overgeheveld is naar het 1e en ik nu met een vaste groep mensen werk, moet hij op de bank beginnen.
de uitslag ga ik vanavond nog wel geven, maar verslag komt pas op z'n vroegst woensdag. Ik ben morgen hele dag weg en savonds nog vergaderingen.
klopt, ik zal het aan vaduz doorgeven.quote:Op maandag 7 november 2005 18:18 schreef Gollemrulez het volgende:
In de OP van het vorige deel zijn een aantal dingen gewijzigd die in deze niet zijn doorgevoerd (ze komen dus niet overheen). Zo staan ikzelf en moder8or niet bij de spelers.
Niet mogelijk, spelverdeler van het eerste Methodmich speelt al met dit nummer.quote:
Dylan Dog heeft nr. 9, dat moet nog worden aangepastquote:Op dinsdag 8 november 2005 01:35 schreef Gollemrulez het volgende:
Gollemrulez - vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:30
ik zie dat nr 9 nog vrij is... daarentegen hebben volgens mij 2 mensen nr 7 ((7) tha_dark:en (7) Dylan Dog.). Moest _moder8or_ zich trouwens niet richten op een plek op het middenveld (nr 4 over) ?
[ Bericht 22% gewijzigd door Gollemrulez op 21-10-2005 14:37 ]
quote:Op maandag 7 november 2005 17:32 schreef WEST het volgende:
Over JP hij krijgt zijn speel minuten wel, maar aangezien hij overgeheveld is naar het 1e en ik nu met een vaste groep mensen werk, moet hij op de bank beginnen.
Over jezelf tegenspreken gesproken...quote:Op maandag 7 november 2005 17:39 schreef WEST het volgende:
Kaap is naar de bank verhuist voor JP.
ik heb al nr 9... (staat ook op de OP)quote:Op dinsdag 8 november 2005 06:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dylan Dog heeft nr. 9, dat moet nog worden aangepast
Vindt jij het goed dat ik jou de nr 11 geef?quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ik heb al nr 9... (staat ook op de OP)
ja maar iemand in het eerste heeft al langer nr 9 dus jij moet een ander nummer kiezenquote:Op dinsdag 8 november 2005 11:34 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ik heb al nr 9... (staat ook op de OP)
Ik zie ook niet wie dan wel aanvoerder isquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:00 schreef ChAoZ het volgende:
Zie dat ik geen aanvoerder meer benMaar ja, had ik er maar vaker moeten zijn.
S-two toch?quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zie ook niet wie dan wel aanvoerder is
In het vorige topic was hij wel geplaatst mét vetgedrukte S-twoquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:17 schreef dndiek het volgende:
Normaal gesproken wordt de aanvoerder vetgedrukt in de opstelling gezet en dat is bij deze wedstrijd niet het geval....
Kloptquote:Op dinsdag 8 november 2005 12:44 schreef ChAoZ het volgende:
Ik zag ergens idd dat S-Two de nieuwe aanvoerder was
Ach ja... bekijk het positief, je zit nog bij mij in 't teamquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:40 schreef ChAoZ het volgende:
Tja. Ik weet het ook niet waarom. Blijkbaar toch niet goed genoeg
Toen ik em koos nog niet volgens mij, maar maakt me ook geen -tsja wat eigenlijk- uit. Zou 1 van de twee zevens wel als negen zijn bedoeld.quote:Op dinsdag 8 november 2005 11:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
ja maar iemand in het eerste heeft al langer nr 9 dus jij moet een ander nummer kiezen
Ik heb idd de aanvoerdersband van je overgenomenquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef ChAoZ het volgende:
Positiever was het geweest als we allebei in het eerste hadden gespeeld
Klopt, DD had het eerder al eens aangegeven, maar in de OP was het nooit verwerkt. Maar iets anders doen dan?quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Toen ik em koos nog niet volgens mij, maar maakt me ook geen -tsja wat eigenlijk- uit. Zou 1 van de twee zevens wel als negen zijn bedoeld.
Ah, mooie tijd gehad? En daarnaast staat een beetje internationale ervaring in ons team natuurlijk nooit misquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:07 schreef ChAoZ het volgende:
Uhm, onder andere in Zuid-Afrika en Swaziland
doe maar t laagste nr beschikbaarquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, DD had het eerder al eens aangegeven, maar in de OP was het nooit verwerkt. Maar iets anders doen dan?
Die moet nog komen inderdaad. Losgezien van de uitslag, hoe vonden jullie de twiekertjes spelen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben ik scheel of moet het verslag nog online komen (van de wedstrijd van gisteren)
We zijn geen jeugdspelers he. (jongere) spelers van het 2e das wat anders. Daarnaast eisen we niks, maar de club vraagt wat onze voorkeur is die geven we. Als de club daar wel of geen gehoor aan geeft is hun zaak. 5 man van het 2e hebben overigens een nr rond de 15, arrogant zijn we hequote:Op dinsdag 8 november 2005 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zelf vind ik het wel een ietsiepietsie arrogant om als jeugspeler een rugnummer onder de 15 (oid) op te eisen (1e team + wissels). Maar dat zal wel aan mij liggen...
Ze waren net als anders weer sterk vond ik, toch maakte ze wel wat meer fouten dan normaal.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Die moet nog komen inderdaad. Losgezien van de uitslag, hoe vonden jullie de twiekertjes spelen?
Vond ik wel meevallen hoor. Nerdachtig dat wel... maar vond ze niet bepaald vuil en smerig. Volgens mij ben je in de war met de Stinkerdsquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vuil, smerig en nerdachtig. As usual.
Tja, ze speelden wel aardig, maar wel erg hard.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Die moet nog komen inderdaad. Losgezien van de uitslag, hoe vonden jullie de twiekertjes spelen?
Jeugdspelers, reserves, what's the friggin difference?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
We zijn geen jeugdspelers he. (jongere) spelers van het 2e das wat anders. Daarnaast eisen we niks, maar de club vraagt wat onze voorkeur is die geven we. Als de club daar wel of geen gehoor aan geeft is hun zaak. 5 man van het 2e hebben overigens een nr rond de 15, arrogant zijn we he
1. Ik zie wel een verschil. 2. Geen idee. 3. Lekker boeiend ook.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jeugdspelers, reserves, what's the friggin difference?
En dat ze rond de 15 een nummer hebben komt misschien omdat die nummers vrij kwamen omdat een aantal oer AFCU'ers vertrokken ofzo? :x
Jupquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
1. Ik zie wel een verschil. 2. Geen idee. 3. Lekker boeiend ook.
quote:Op 7 november was het zover de uitwedstrijd tegen het altijd lastige Microsoft Tweakers stond weer voor de deur. Met een kleine selectie is afgereisd naar de Bill Gates arena.
De basis opstelling was als volgt:
-----------------EnGCatjuh--------------------------
--Brighton---S-Two ----BliksemSchigt---------DnDiek------
----JPzegthallo---------ChAoZ-------Tukkeronline-----------
---------Chen----------Gollemrulez----------Grimm-------
We begonnen sterk aan de wedstrijd en hadden gelijk een paar kansen. Een prachtige actie tussen DnDiek die een lange bal gaf naar Chen die verrassend uithaalde en op de lat belande.
Scheidsrechter van Cloosterman gaf in de 34e minuut de rode kaart aan Alt van FC Microsoft Tweakers die op een hardhandige manier de doorgebroken Tukkeronline onderuit haalde. Hellaas moest ook Tukkeronline de strijd staken en werd vervangen door _moder8or_ . In de laatste minuut van de eerste helft stond _moder8or_ oog in oog met de keeper van Tweakers en ronde koelbloedig af, na een prachtige assist van JPzegthallo.
De tweede helft begon stroef, dit resulteerde gelijk in een paar kansen van FC Microsoft Tweakers. Op de kans van Bug moest EnGCatjuh een werelddaad verrichten om de 1-1 te voorkomen. 15 minuten na het begin signaal van scheidsrechter Cloosterman begon de Jong Fok United weer op stoom te raken. Dit resulteerde gelijk in een aantal kansen voor Gollemrulez en Chen maar beiden zagen hun inzet gekeerd door Joystick. In de 74e minuut gooide geheel onverwacht _moder8or_ de wedstrijd op slot door een snoeihard schot van de 16 meter lijn, de bal werd onderweg nog van weg veranderd door Windows. In de 80e minuut werd JPzegthallo vervangen voor Terreros85 en ChAoZ door Kavorka. De vierde official gaf aan dat er 2 minuten extra tijd bijgeteld zou worden. In de blessure tijd moest EnGCatjuh nog een slap schot van Browser keren.
_moder8or_ werd door het publiek gekozen als man van de wedstrijd.
Scoreverloop
’44 _moder8or_ 0-1
’74 _moder8or_ 0-2
kaarten:
Rood: Alt (FC Microsoft Tweakers)
Opstellingen:
Jong FC Microsoft Tweakers
Joystick
Tab
Windows
Alt
Empedri (Fin)
Cookie
Browser
Escapi (COL)
Qwerty-Uiop (FRA)
Bug
Firewall
Jong Fok United
EnGCatjuh
Brighton
S-Two
BliksemSchigt
DnDiek
JPzegthallo (Terreros85)
ChAoZ (Kavorka)
Tukkeronline (_moder8or_)
Chen
Gollemrulez
Grimm
nu gaan we niet mekken.., jij staat normaal gesproken niet in de basis. Ik heb overleg gehad en daar kwam na voren dat JP op basis van zijn inzet bij het eerste op de trainingen een basisplaats verdiend.quote:Op woensdag 9 november 2005 06:53 schreef Kaap het volgende:
Hoop dat jullie als collectief er blij mee zijn. JP ook blij met je basisplaats neem ik aan....![]()
Jij zal je kans echt nog wel krijgen. Daar ben ik van overtuigdquote:Op woensdag 9 november 2005 08:22 schreef Kaap het volgende:
Klopt, ik sta normaal niet in de basis, nu kreeg ik eindelijk eens een basisplaats en wordt die opeens weer ingetrokken. Nee dat werkt motiverend.
Op het moment is het in 1 smiley weer te geven:quote:Op woensdag 9 november 2005 08:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij zal je kans echt nog wel krijgen. Daar ben ik van overtuigd
jou kans komt echt nog wel, JP speelt straks in het 1e. Ik moest keuzes maken. jou tijd komt echt nog wel.., je bent goed bezig namelijk op de trainingen en tijdens de wedstrijden.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:29 schreef Kaap het volgende:
[..]
Op het moment is het in 1 smiley weer te geven:![]()
Ik ben erg tevreden. Prachtige overwinning, en dit waren mijn eerste twee doelpunten in dienst van ACFU. ik heb nu 2 doelpunten uit 2 wedstrijden.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:20 schreef stame het volgende:
Mooie overwinning jongensgoed gespeeld
Gefeliciteerd met je 2 doelpunten modje
De volgende wedstrijd ben ik er gewoon weer bij.
Het was trouwens een mooie wedstrijd om te bekijken.
Er zat veel strijd in en het was genieten, ook de borrelnootjes waren verrukkelijl
Dáárom zit je dus nog niet bij het eerste, daar zijn die genotskorrels verboden..quote:Op woensdag 9 november 2005 11:20 schreef stame het volgende:
Mooie overwinning jongensgoed gespeeld
Gefeliciteerd met je 2 doelpunten modje
De volgende wedstrijd ben ik er gewoon weer bij.
Het was trouwens een mooie wedstrijd om te bekijken.
Er zat veel strijd in en het was genieten, ook de borrelnootjes waren verrukkelijl
Die pas van je was mooier dan mijn doelpuntquote:Op woensdag 9 november 2005 14:19 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dáárom zit je dus nog niet bij het eerste, daar zijn die genotskorrels verboden..![]()
Moder8rtor, de keeper was kansloos![]()
Kaap, jongen, je moet eens wat meer in het team gaan denken volgens mij, wees eens blij!![]()
![]()
Hier was het ook verboden, maar dat gebod is weer opgeheven dus... zie geen rede om te stoppen met die verrukkelijke nootjes te etenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:19 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dáárom zit je dus nog niet bij het eerste, daar zijn die genotskorrels verboden..![]()
Moder8rtor, de keeper was kansloos![]()
Kaap, jongen, je moet eens wat meer in het team gaan denken volgens mij, wees eens blij!![]()
![]()
Ik heb ooit eens een uitnodiging gehad, maar nu zit ik er niet meer bij. Stame, zat jij er destijds ook niet bij?quote:Op maandag 14 november 2005 17:49 schreef Gollemrulez het volgende:
Is er wel voetbal, moeten er geen jongens mee doen met jong oranje?
Jong Oranje speelt niet, net op een haar na de Play-offs gemistquote:Op maandag 14 november 2005 17:49 schreef Gollemrulez het volgende:
Is er wel voetbal, moeten er geen jongens mee doen met jong oranje?
Is er wel een competitie verband vandaag?quote:Op maandag 14 november 2005 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jong Oranje speelt niet, net op een haar na de Play-offs gemist
Volgens mij kwamen vandaag de jonge Zandratten op bezoekquote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is er wel een competitie verband vandaag?
Ik zat er destijds wel bij, maar er verder ook nooit meer wat van gehoord.quote:Op maandag 14 november 2005 18:04 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een uitnodiging gehad, maar nu zit ik er niet meer bij. Stame, zat jij er destijds ook niet bij?
Heb op het WK onder 20 nog gevlamd tegen Turkije met een doelpunt en twee assists, verder nog nooit iets van Jong Oranje gehoord...quote:Op maandag 14 november 2005 18:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zat er destijds wel bij, maar er verder ook nooit meer wat van gehoord.
ja nu wel de wedstrijd is om 20:30 begonnenquote:Op maandag 14 november 2005 20:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Horen jullie niet nu op het veld te staan![]()
Ik kon anders ook invallen als keeper hèquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
High-risk spelen coach, zonder reservekeep op de bank?
jij leefd ook nogquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
High-risk spelen coach, zonder reservekeep op de bank?
Goh, hoe toevalligquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:38 schreef WEST het volgende:
[..]
jij leefd ook noganyway als je nu eens wat vaker bent. en k had _moder8or_ achter de hand die hellaas wel moest invallen in de 2e helft als keeper.
maar dat vertel vanavond allemaal dan komt het verslag![]()
De coach maakt de beslissing, en die moet ik maar accepterenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:20 schreef jpzegthallo het volgende:
_moder8or_ kan toch beter spelen dan keepen geloof ik
Nee, die bal op m'n neus deed erg pijn. Pas gisteravond laat is het definitief gestopt met bloeden. Vanochtend werd alles weer met veel gekraak enigszins rechtgezet. Nu maar hopen dat het niet teveel permanente schade aan mijn gezich zal veroorzaken...quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:04 schreef jpzegthallo het volgende:
Gaat het weer een beetje EnGCatjuh?
Dat was het zeker, tijd voor een vervolg zou ik zeggenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Ach ja, S-Two, jij was het. Leuk trainingskamp was dat!
Dus jij kan de volgende wedstrijd weer keepen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, die bal op m'n neus deed erg pijn. Pas gisteravond laat is het definitief gestopt met bloeden. Vanochtend werd alles weer met veel gekraak enigszins rechtgezet. Nu maar hopen dat het niet teveel permanente schade aan mijn gezich zal veroorzaken...
Donderdag zal mijn gezichtsmasker klaar zijn en kan ik weer voorzichtig beginnen met trainen. Een weekje eruit lijkt me.
Ach, des te afschrikwekkender word je voor de spitsen van de tegenstanderquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet teveel permanente schade aan mijn gezich zal veroorzaken...
Denk dat ik een weekje moet overslaan. Misschien één wedstrijdje aan de kant om een niet te groot risico te lopen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus jij kan de volgende wedstrijd weer keepen?
Ow ok. Dan zal ik me er op gaan trainen/richtenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Denk dat ik een weekje moet overslaan. Misschien één wedstrijdje aan de kant om een niet te groot risico te lopen.
jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:58 schreef Gollemrulez het volgende:
gelukkig ben je beter in coachen dan spellen
quote:
* stame wacht nog op het verslagquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:06 schreef WEST het volgende:
door onvoorziende zaken komt het verslag morgenochtend.
Op Fiji is het al bijna morgenochtend.quote:
niet alleen jijquote:
op hawaii is het nog geen ochtendquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:21 schreef WEST het volgende:
[..]
op hawaii is het nog geen ochtend![]()
nee maar was het vergeten.vanavond komt die echt
modje helpt me er even aan herhinneren
quote:-----------------EnGCatjuh--------------------------
--BliksemSchigt---S-Two ----Stame---------DnDiek------
----JPzegthallo---------ChAoZ-------Kaap-----------
Bank:
Tukkeronline
Brighton
_moder8or_
Spideyman
Messenga
Op 14 november traden de jong Fok!kers aan voor een competitie wedstrijd tegen de Zandratten. Op papier moest deze tegenstander te doen zijn.
Vanaf de aftrap is direct vaart gezet richting de goal van de zandratten, wat er voor zorgde dat Gollemrulez prachtig aan nam maar via de keeper en de laat ging hij er niet in. Er gebeurde niet veel in die eerste helft behalve een opstootje tussen de aanvallers van zandratten en BliksemSchigt en EnGCatjuh waarbij EnGCatjuh een blessure aan zijn neus op liep. Scheidsrechter havergort trok 2 keer rood voor Zandratten die na 36 minuten met 9 man kwamen staan. Met de blessure van EnGCatjuh leek het in eerste instantie mee te vallen maar in de rust is besloten om _moder8or_ te laten invallen.
Ruststand 0-0.
In de 2e helft begonnen de jong Fok!kers goed aan, diverse kansen werden er gecreëerd maar dat resulteerde in geen doelpunt. In de 55 minuut werd Grimm aan de kant gehaald voor Spideyman en dat bleek de gouden wissel te zijn. Spideyman stond nog geen 2 minuten in het vel of het was raak op aangeven van Gollemrulez kwam de ban bij chen terecht val uit haalde maar zijn bal belande op de paal. De bal stuiterde terug om moment dat spideyman er stond en die kon hem heel rustig in tikken. 1-0.
Het duurde vervolgens tot de 86e minuut voordat er weer iets van betekenis gebeurde een hoekschop die door Boeman wordt genomen draaide de heel mooi naar binnen en bij de tweede paal stond S-Two die de bal binnen kopte en hij zette de eindstand op het bord van 2-0.
1-0 ’57 Spideyman
2-0 ’86 S-Two
EnGCatjuh (‘ 45 _moder8or_)
BliksemSchigt
S-Two
Stame
DnDiek
Jpzegthallo (geel)
ChAoZ (geel)
Kaap (‘ 78 Boeman)
Chen
Gollemrulez
Grimm (‘ 55 Spideyman)
Versantvoort
D. Valley (VST)
Fata Morgana (MAR) (rood)
Santheuvel (rood)
Badlaken
Jim Beach (ENG)
Dessert (FRA)
Schorpioen
Van ;t Strand
Zandstra
Kala Hari
quote:Bank:
Tukkeronline
Brighton
_moder8or_
Spideyman
Messenga
Goed dat het iets beter met je gaat!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn maskertje is af. En ik kan jullie vertellen... het is lang niet ideaal, het lijkt erop dat mijn blikveld iets kleiner geworden is...
Maar even een weekendje rustig aan het ding wennen en dan kan ik volgende week weer gewoon in de wedstrijd meedoen, is de verwachting
ik denk dat ik jou volgende week nog buiten de selectie houd, het moet goed herstellen, want anders zitten we straks de rest van het seizoen zonder jou.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn maskertje is af. En ik kan jullie vertellen... het is lang niet ideaal, het lijkt erop dat mijn blikveld iets kleiner geworden is...
Maar even een weekendje rustig aan het ding wennen en dan kan ik volgende week weer gewoon in de wedstrijd meedoen, is de verwachting
ja die voorzet kwam goed aanquote:Op donderdag 17 november 2005 17:12 schreef S-Two het volgende:
De uitslag had idd hoger moeten zijn, maar we hebebn gewoon behoorlijk gespeelt en de drie punten. Zelfs nog gescoord
Ok, is ook goed.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:05 schreef WEST het volgende:
[..]
ik denk dat ik jou volgende week nog buiten de selectie houd, het moet goed herstellen, want anders zitten we straks de rest van het seizoen zonder jou.
Hoe laat mag dat beginnen en waar?quote:Op maandag 21 november 2005 19:13 schreef S-Two het volgende:
Harry Potter komt er voor
Ik ga iig ff Dit Was Het Nieuws kijken
Er is mij vertelt dat het te zien is via www.uitzendinggemist.nl , dus dat ga ik zo ff proberenquote:Op maandag 21 november 2005 20:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hoe laat mag dat beginnen en waar?
Inderdaad. erg koud.quote:Op maandag 21 november 2005 21:22 schreef S-Two het volgende:
Coach, ik neem trouwens aan dat we wel met handschoenen aan mogen spelen in deze kou?
uiterraad.., dat doe ik zelf in het echt ook momenteelquote:
Echt nietquote:Op maandag 21 november 2005 21:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Voordeel van keeper, jongens.
Daar heb ik eelt tegen gekweekt.quote:Op maandag 21 november 2005 22:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt niet
Weet je hoe hard een bal aankomt als je handschoenen nat zijn
ik ook, maar ik had het zaterdag wel koudquote:Op maandag 21 november 2005 23:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Zo héél koud is het niet toch? Ik train nog steeds met korte broek
Eelt of niet, het is koud.quote:Op maandag 21 november 2005 23:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Daar heb ik eelt tegen gekweekt.
quote:Op maandag 21 november 2005 23:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Klopt, maar gewoon doorspelen. De pijn komt later wel. (En is na een nachtje slapen weer weg.quote:
Dat is niet goed voor de spieren met deze kou (zei onze trainer altijd). Ik train trouwens zelf ook nog in mijn korte broek (onder m'n lange aanquote:Op maandag 21 november 2005 23:17 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik train ook nog in korte broek, niks mis meequote:Op dinsdag 22 november 2005 18:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de spieren met deze kou (zei onze trainer altijd). Ik train trouwens zelf ook nog in mijn korte broek (onder m'n lange aan)
Sommige mensen staan tenminste niet stil op de training.. en doen tenminste nog watquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Sommige mensen hebben veel beenhaar, S-Two..
Wacht maar tot we moeten trampolinespringen op het survivalkamp, mannetje..quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:05 schreef stame het volgende:
[..]
Sommige mensen staan tenminste niet stil op de training.. en doen tenminste nog wat
Ja inderdaad, dan doe jij tenminste ook nog eens wat anders dan ballen uit het net halenquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wacht maar tot we moeten trampolinespringen op het survivalkamp, mannetje..
ja hoor.., je hebt je toch niet verstapt bij die putdekselquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:19 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb me vanavond verstapt in de ArenA, voor de zekerheid neem ik morgen een dag vrij. Is dat goed coach?
Nee op de trappenquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:34 schreef WEST het volgende:
[..]
ja hoor.., je hebt je toch niet verstapt bij die putdeksel![]()
waar ik bij thun doorheen zakte
![]()
lolquote:Op dinsdag 22 november 2005 23:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Nee op de trappen. Dacht dat ik al boven was
Als jij een keer normaal meedoet op de training hoef ik die moeite ten minste minder te doen!quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:24 schreef stame het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan doe jij tenminste ook nog eens wat anders dan ballen uit het net halen
Als hij nog op de bank MAGquote:Op woensdag 23 november 2005 16:59 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
En whoppa, weer een bank vol![]()
Lastige zin is datquote:Op woensdag 23 november 2005 16:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als jij een keer normaal meedoet op de training hoef ik die moeite ten minste minder te doen!
@ Kaap: denk dat je kansen op een basisplaats nu helemaal verkeken zijn?
Ik doe mijn werk toch. Ik zeg toch dat je vaak moet vissenquote:Op woensdag 23 november 2005 18:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik bedoel dat jij gewoon je werk moet doen op de training..
komt tegen die tijd wel.., je moet de concurrentie niet wijzer maken dan ze al zijnquote:Op maandag 28 november 2005 11:04 schreef dndiek het volgende:
ok, kan je de opstelling voor woensdag al geven of wil je dat nog niet doen?
EenSCH, er moet wederzijds respect zijn en dat was er vorige week duidelijk nietquote:Op maandag 28 november 2005 13:25 schreef WEST het volgende:
[..]
komt tegen die tijd wel.., je moet de concurrentie niet wijzer maken dan ze al zijn![]()
ik kan wel melden dat Kaap voor onbepaalde tijd geschorst is wegens zijn uitlatingen vorige week.
Ze waren in ieder geval niet voor herhaling vatbaar...quote:Op maandag 28 november 2005 14:39 schreef Gollemrulez het volgende:
waren die uitlatingen zo ernstig?
Was er op 6 december geen bekerprogramma ?quote:Op maandag 28 november 2005 10:03 schreef WEST het volgende:
vanavond gaat het wederom niet door (sneeuw), deze wedstrijd wordt woensdag in gehaald, en die van poldervogels op 7 december in gehaald.![]()
Je hebt gelijk Bos:quote:Op maandag 28 november 2005 17:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Was er op 6 december geen bekerprogramma ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | 29 Aug. 2005 Real Heerhugowaard - AC FOK! United 12 sep. 2005 AC FOK! United - vv 't Walletje 19 sep. 2005 Donderhonden - AC FOK! United 26 sep. 2005 AC FOK! United - FC De Stinkerds 03 okt. 2005 AC FOK! United - Friese Knapen 17 okt. 2005 AFC Kopspijkers - AC FOK! United 24 okt. 2005 AC FOK! United - BFC Millingen a.d. Rijn 31 okt. 2005 AC FOK! United - t Gooise Matras 07 nov. 2005 Microsoft Tweakers FC - AC FOK! United 14 nov. 2005 AC FOK! United - Zandratten 21 nov. 2005 Poldervogels - AC FOK! United 28 nov. 2005 t Muzikantenstadje - AC FOK! United 06 dec. 2005 1/16 finale Beker 12 dec. 2005 AC FOK! United - FC Bal op 't Dak 19 dec. 2005 AC FOK! United - NOS SC 16 jan. 2006 1/8 finale Beker 23 jan. 2006 Slikkers VV - AC FOK! United 30 jan. 2006 AC FOK! United - Real Heerhugowaard 06 feb. 2006 vv 't Walletje - AC FOK! United 13 feb. 2006 AC FOK! United - Donderhonden 20 feb. 2006 FC De Stinkerds - AC FOK! United 27 feb. 2006 Friese Knapen - AC FOK! United 06 mrt. 2006 AC FOK! United - AFC Kopspijkers 13 mrt. 2006 BFC Millingen a.d.Rijn - AC FOK! United 17 mrt. 2006 1/4 finale Beker 20 mrt. 2006 t Gooise Matras - AC FOK! United 03 apr. 2006 AC FOK! United - Microsoft Tweakers FC 10 apr. 2006 Zandratten - AC FOK! United 13 apr. 2006 1/2 finale Beker 17 apr. 2006 AC FOK! United - Poldervogels 24 apr. 2006 AC FOK! United - t Muzikantenstadje 01 mei 2006 FC Bal op 't Dak - AC FOK! United 08 mei 2006 NOS SC - AC FOK! United 15 mei 2006 Bekerfinale |
Het is nog altijd Meneer voor jequote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef brighton het volgende:
Je hebt gelijk Bos:
[ code verwijderd ]
Zo streng ben ik ook weer niet. Anders had ik helemaal geen spelers meer over gehadquote:Op maandag 28 november 2005 17:25 schreef brighton het volgende:
Oh jee, nu heb ik m'n kansen om een keertje bij het eerste te komen al helemaal verspeeld...!
quote:Op maandag 28 november 2005 11:04 schreef dndiek het volgende:
ok, kan je de opstelling voor vanavond geven?
De wedstrijd was gisteren hoorquote:
Je kan beter jezelf eens schorsen met je achterlijke uitspraken over kakkerlakken etc. Hoe noem je dat binnen een elftal? Wederzijds respect geloof ik...quote:Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef WEST het volgende:
*kaap tot 31 december geschorst
nee hoe jij met ajax over weg gaat is lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:14 schreef Kaap het volgende:
[..]
Je kan beter jezelf eens schorsen met je achterlijke uitspraken over kakkerlakken etc. Hoe noem je dat binnen een elftal? Wederzijds respect geloof ik...
Maar L.B. hoor, paar keer per week trainen of meer dan een maand vakantie, het resultaat is toch hetzelfde: bankzitten. Alleen doe ik het nu thuis.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:06 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoe jij met ajax over weg gaat is lekkerverder ga ik er niet op in
quote:De uitgestelde wedstrijd tegen t Muzikantenstadje
We waren dus in Muzikantenstadje waar de wedstrijd mett Muzikantenstadje op het programma stond het was lekker weer om te ballen en we hadden er allemaal zin in. We begonnen sterk gaven geen kans weg en scoorden al snel een bal van achteruit op Gollemrulez die hem vervolgens langs de keeper schoot 0-1. We pakten de draad weer snel op gingen verder met voetballen S-two werd even flink nagetrapt terwijl er geen bal in de buurt was werd hij van achteren op de benen getrapt , de beste man gaf hier een gele kaart voor dit was wel 3x paars niet te geloven maar waar. We besloten zelf de kop er bij te houden en ze bleven ons uitlokken , maar een mooie hoge voorzet van Chen verdween zomaar achter de keeper wel mooi en op het goede moment ook 0-2. Grimm werd nog even uit de tent gelokt en liet zich even gaan maar kon zich al was het met moeite inhouden .
JPM01 besloot om Grimm te wisselen omdat dat beter was en Johnny (Johannes1986) kwam er in we begonnen goed aan de tweede helft en kregen legio aan kansen allen _moder8or_ die er ook in was gekomen kon ze niet echt afmaken. Wel lukte dit toen de bal door Gollemrulez met op een listige manier werd gegeven op _moder8or_ die deze vervolgens op doel afvuurde net voorlangs maar daar was S-Two die de bal uit een onmogelijke hoek knap over de doellijn schoot 0-3 en de wedstrijd was gelopen. We moesten nog wel even een doelpuntjes erbij in zien te prikken dat werd gedaan door _moder8or_ 0-4. vlak voor tijd was het Chen die genadeloos uithaalde 0-5. Ver in de blessure tijd werdt er nog een strafschop gegeven omdat Chen hardhandig naar de grond werdt gewerkt. Uit de strafschop scoorde Stame de 0-6 dit was de einduitslag.
Score verloop:
0-1 Gollemrulez ('44)
0-2 Chen ('50)
0-3 S-Two ('52)
0-4 _moder8or_ ('88)
0-5 Chen ('90+1)
0-6 Stame (p) ('90+5)
opstelling
EnGCatjuh
Brighton ('65 Stame)
S-Two
BliksemSchigt
DnDiek
Boeman ('46 _moder8or_)
ChAoZ
Tukkeronline
Chen
Gollemrulez
Grimm ('46 Johnny (Johannes1986)
Ja dankjewel...quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:41 schreef S-Two het volgende:
Dat was weer een goeie overwinning, heerlijk gespeelt jongens. Ook weer mijn doelpuntje mee gepikt. En Stame voor deze keer mocht je de penal wel nemen hoor.
nee, ik heb het idee dat je conditie achteruit holtquote:Op vrijdag 2 december 2005 22:46 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik toch erg moe ben zeg. Ook al speelde ik een halve wedstrijd. Komt het omdat we 1 week over hebben moeten slaan?
Ik hoop dat ik vanavond meer conditie in petto heb dan mijn laatste invalbeurt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:15 schreef dndiek het volgende:
Wat is de opstelling voor vanavond voor de bekerwedstrijd?
ik heb van de gegevens van Bos81 geen bekerwedstrijd gezien, dus mischien dat bos81 hier meer over kan zeggen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond meer conditie in petto heb dan mijn laatste invalbeurt.
dat weet ik dus niet, het is afwachten tot bos81 er iets over zegt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:03 schreef Gollemrulez het volgende:
06 dec. 2005 1/16 finale Beker we waren niet door dus? jammer..
De loting was nog niet geweest toen ik trainer werd van het eerste, dus kon ik nog geen mededeling over de tegenstander doen. Er is dus gewoon een bekerwedstrijd vanavondquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:55 schreef WEST het volgende:
[..]
ik heb van de gegevens van Bos81 geen bekerwedstrijd gezien, dus mischien dat bos81 hier meer over kan zeggen.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:33 schreef S-Two het volgende:
Weer vertrouwd achterin met. Ik heb er zin in!
Succesquote:
Gefeliciteerdquote:
ik doe me best morgen, maar ik heb de weken voor kerst vaak drukquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:53 schreef _moder8or_ het volgende:
Oef. Dat was even knokken zeg. Wanneer het verslag ?
Ik zat gewoon thuis op de bank naar psv te kijken. Zal op de tribune gaan zittenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef WEST het volgende:
----------------EnGCatjuh--------------------------
--Brighton---S-Two ----Stame---------DnDiek------
-----BliksemSchigt---------ChAoZ---------_moder8or_---------
rest zit op de bank![]()
*tribunne voor kaap
morgen gaan we praten dus dan kom je op kantoorquote:Op woensdag 7 december 2005 16:20 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik zat gewoon thuis op de bank naar psv te kijken. Zal op de tribune gaan zitten
Ik heb wel wat ruimte maar ik zie niet alle plaatjes, kun je die misschien ff mailen naar het adres in mijn profiel ???quote:Op woensdag 7 december 2005 17:13 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb wat ACFU-plaatjes op m'n webruimte staan (zie OP). Die wil ik dus gaan verwijderen aangezien het bandbreedte vreet (ik zit er allang overheen, en dus al bijna een maand zonder werkende ruimte), maar het is zonde als die plaatjes niet meer gebruikt kunnen worden.
Iemand ergens wat ruimte over dus?
Dat je die niet ziet hebben we juist te danken aan het bandbreedte-probleemquote:Op woensdag 7 december 2005 21:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb wel wat ruimte maar ik zie niet alle plaatjes, kun je die misschien ff mailen naar het adres in mijn profiel ???
quote:Beker: 1/16e finales tegen DESZ
Na veel verwarring kwam naar voren dat op 6 december Jong ACFU moest aantreden in de beker. De eerste horde op weg naar een nieuwe bekerwinst heette DESZ. Deze ploeg staat bekend als een voetballende ploeg die niet onderschat moet worden.
Of er nou toch sprake was van onderschatting, daar zullen we nooit achter komen, maar de 1e minuut was nog niet verstreken of de bal lag er al in. Kisjes scoorde na een dubbele een-twee met Schuite. Jong ACFU kwam niet echt in hun spel door de vroege achterstand, maar ook de tegenstander wist niet goed wat te doen met de snelle voorsprong. In het verdere verloop van de 1e helft gebeurde er vrij weinig. Ondanks het doelpunt leek het op de wedstrijd nog moest beginnen.
In de tweede helft volgde al snel de 0-2, de bal werd voorgetrokken en Dekker hoefde zijn voet er maar tegen aan te zetten. De 0-2 schudde Jong ACFU gelukkig wakker. Na enkele goede kansen voor alledrie de spitsen kon _moder8tor_ de achterstand verkleinen tot 1-2. Dankzij een mooie loopactie kon hij door Chen vrijgezet voor de keeper worden. Oog in oog faalde _moder8tor_ niet. Omdat de tijd begon te dringen werd er een beroep gedaan op breekijzer Boeman. Dankzij een goede actie van hem kon Gollemrulez vanaf 15 meter de 2-2 binnen schieten. Hierna volgde nog wat kleine kansjes over en weer maar beide ploegen hadden in de gaten dat er een verlenging zou volgen.
In de verlenging was te merken dat beide ploegen veel energie hadden gestoken in de reguliere speeltijd. Er gebeurde vrij weinig in de eerste helft van de extra tijd. Totdat dndiek een bal te kort terugspeelde naar EngCatjuh en Schuurman de bal kon onderscheppen. EngCatjuh was kansloos en Schuurman kon eenvoudig de 2-3 aantekenen.
In de tweede helft tegen Jong ACFU alles op alles om op z’n minst een penaltyreeks uit het vuur te slepen. Na 5 minuten spelen was er een corner voor Jong ACFU en deze werd kort genomen naar dndiek. Geheel vrijstaand kon hij de bal op goal schieten en de bal ging er via de paal in. Zo kon hij zijn fout waaruit de 2-3 kwam goed maken. Jong Fok probeerde daarna nog wel om onder de strafschoppen uit te komen, maar ze waren niet bij machte om nog kansen te creëren. Het enige opvallende dat nog gebeurde was een keeperswissel bij DESZ.
De strafschoppenreeks:
Leeuw (DESZ) mist : 0-0
S-Two (Jong ACFU) scoort: 1-0
Strating scoort: 1-1
Grimm mist: 1-1
Strating scoort: 1-2
Boeman scoort: 2-2
Ten Klooster scoort: 2-3
BliksemSchigt scoort: 3-3
Moorman scoort: 3-4
dndiek scoort: 4-4
Kisjes scoort: 4-5
Tukkeronline scoort: 5-5
Volken scoort: 5-6
_moder8tor_ scoort: 6-6
Dekker scoort: 6-7
Stame scoort: 7-7
Schuurman mist: 7-7
Brighton scoort 8-7
Jong ACFU wint na strafschoppen
Detail: alle gemiste strafschoppen van DESZ werden gestopt door EngCatjuh
Opstelling Jong Fok:
----------------EnGCatjuh--------------------------
--Brighton---S-Two ----Stame---------DnDiek------
-----BliksemSchigt---------ChAoZ---------_moder8or_---------
Wissels:
Boeman voor Chen (78’)
Tukkeronline voor ChAoZ (93’)
Opstelling tegenstander:
----------------Post--------------------------
--Leeuw---Strating ----Strating---------Volken------
-----Moorman---------Kisjes---------Postma---------
---------Schuite----------Dekker----------Schuurman-------
Wissels:
Ten Klooster voor Postma (46’)
Mol voor Post (119’)
Scoreverloop:
kisjes 0-1 ('01)
Dekker 0-2 ('50)
_moder8or_ 1-2 ('75)
Gollemrulez 2-2 ('89)
Schuurman 2-3 ('104)
dndiek 3-3 ('109)
Lijkt me verstandig om het e.e.a. uit te praten.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:28 schreef WEST het volgende:
[..]
morgen gaan we praten dus dan kom je op kantoor
broersquote:Op donderdag 8 december 2005 11:23 schreef S-Two het volgende:
Die penaltyreeks was wel spannend zeg! Gelukkig ging mijn eerste er in, en hebben we uiteindelijk de loterij gewonnen!
Raar trouwens dat Strating hun eerste twee strafschoppen nam![]()
Ik dacht al, waarom heeft hij bij zn tweede penal zn haar anders zittenquote:
voeg me maar op msn toe monty0183(at)gmail(dot)comquote:Op donderdag 8 december 2005 09:42 schreef Kaap het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig om het e.e.a. uit te praten.
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom heeft hij bij zn tweede penal zn haar anders zitten![]()
Ja idd, eerst een kale knar en vervolgens te lange dreads...quote:Op donderdag 8 december 2005 12:04 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom heeft hij bij zn tweede penal zn haar anders zitten![]()
Geeft niet hoor, je hebt het zelf weer rechtgezet! Als het maar geen volgende keer gebeurt...quote:Op woensdag 7 december 2005 22:32 schreef dndiek het volgende:
Sorry EngCatjuh van de slechte terugspeelbal
ik zal de plaatjes even op internet pleuren
Ik heb het gesprek geopend op gmail maar West denkt erg lang na over het antwoord.quote:Op donderdag 8 december 2005 21:21 schreef _moder8or_ het volgende:
Heb je het gesprek al gehad met Kaap, komt hij nu terug? :
ik zal ff loerenquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:13 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek geopend op gmail maar West denkt erg lang na over het antwoord.![]()
dat kloptquote:Op maandag 12 december 2005 17:54 schreef dndiek het volgende:
12 december spelen we tegen FC Bal op 't Dak
de opstelling van vorige week was ik zeer tevreden over.quote:Op maandag 12 december 2005 18:40 schreef _moder8or_ het volgende:
Weer een basisplaats, had ik echt niet verwacht coach. Ik laat alles van me zien. ( op het veld dan)
Ik sta nu op 3 goals uit 5 wedstrijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |