* stame wacht nog op het verslagquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:06 schreef WEST het volgende:
door onvoorziende zaken komt het verslag morgenochtend.
Op Fiji is het al bijna morgenochtend.quote:
niet alleen jijquote:
op hawaii is het nog geen ochtendquote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:21 schreef WEST het volgende:
[..]
op hawaii is het nog geen ochtend![]()
nee maar was het vergeten.vanavond komt die echt
modje helpt me er even aan herhinneren
quote:-----------------EnGCatjuh--------------------------
--BliksemSchigt---S-Two ----Stame---------DnDiek------
----JPzegthallo---------ChAoZ-------Kaap-----------
---------Chen----------Gollemrulez----------Grimm-------
Bank:
Tukkeronline
Brighton
_moder8or_
Spideyman
Messenga
Op 14 november traden de jong Fok!kers aan voor een competitie wedstrijd tegen de Zandratten. Op papier moest deze tegenstander te doen zijn.
Vanaf de aftrap is direct vaart gezet richting de goal van de zandratten, wat er voor zorgde dat Gollemrulez prachtig aan nam maar via de keeper en de laat ging hij er niet in. Er gebeurde niet veel in die eerste helft behalve een opstootje tussen de aanvallers van zandratten en BliksemSchigt en EnGCatjuh waarbij EnGCatjuh een blessure aan zijn neus op liep. Scheidsrechter havergort trok 2 keer rood voor Zandratten die na 36 minuten met 9 man kwamen staan. Met de blessure van EnGCatjuh leek het in eerste instantie mee te vallen maar in de rust is besloten om _moder8or_ te laten invallen.
Ruststand 0-0.
In de 2e helft begonnen de jong Fok!kers goed aan, diverse kansen werden er gecreëerd maar dat resulteerde in geen doelpunt. In de 55 minuut werd Grimm aan de kant gehaald voor Spideyman en dat bleek de gouden wissel te zijn. Spideyman stond nog geen 2 minuten in het vel of het was raak op aangeven van Gollemrulez kwam de ban bij chen terecht val uit haalde maar zijn bal belande op de paal. De bal stuiterde terug om moment dat spideyman er stond en die kon hem heel rustig in tikken. 1-0.
Het duurde vervolgens tot de 86e minuut voordat er weer iets van betekenis gebeurde een hoekschop die door Boeman wordt genomen draaide de heel mooi naar binnen en bij de tweede paal stond S-Two die de bal binnen kopte en hij zette de eindstand op het bord van 2-0.
1-0 ’57 Spideyman
2-0 ’86 S-Two
EnGCatjuh (‘ 45 _moder8or_)
BliksemSchigt
S-Two
Stame
DnDiek
Jpzegthallo (geel)
ChAoZ (geel)
Kaap (‘ 78 Boeman)
Chen
Gollemrulez
Grimm (‘ 55 Spideyman)
Versantvoort
D. Valley (VST)
Fata Morgana (MAR) (rood)
Santheuvel (rood)
Badlaken
Jim Beach (ENG)
Dessert (FRA)
Schorpioen
Van ;t Strand
Zandstra
Kala Hari
quote:Bank:
Tukkeronline
Brighton
_moder8or_
Spideyman
Messenga
Goed dat het iets beter met je gaat!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn maskertje is af. En ik kan jullie vertellen... het is lang niet ideaal, het lijkt erop dat mijn blikveld iets kleiner geworden is...
Maar even een weekendje rustig aan het ding wennen en dan kan ik volgende week weer gewoon in de wedstrijd meedoen, is de verwachting
ik denk dat ik jou volgende week nog buiten de selectie houd, het moet goed herstellen, want anders zitten we straks de rest van het seizoen zonder jou.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Mijn maskertje is af. En ik kan jullie vertellen... het is lang niet ideaal, het lijkt erop dat mijn blikveld iets kleiner geworden is...
Maar even een weekendje rustig aan het ding wennen en dan kan ik volgende week weer gewoon in de wedstrijd meedoen, is de verwachting
ja die voorzet kwam goed aanquote:Op donderdag 17 november 2005 17:12 schreef S-Two het volgende:
De uitslag had idd hoger moeten zijn, maar we hebebn gewoon behoorlijk gespeelt en de drie punten. Zelfs nog gescoord
Ok, is ook goed.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:05 schreef WEST het volgende:
[..]
ik denk dat ik jou volgende week nog buiten de selectie houd, het moet goed herstellen, want anders zitten we straks de rest van het seizoen zonder jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |