Ah, mooie tijd gehad? En daarnaast staat een beetje internationale ervaring in ons team natuurlijk nooit misquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:07 schreef ChAoZ het volgende:
Uhm, onder andere in Zuid-Afrika en Swaziland
doe maar t laagste nr beschikbaarquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt, DD had het eerder al eens aangegeven, maar in de OP was het nooit verwerkt. Maar iets anders doen dan?
Die moet nog komen inderdaad. Losgezien van de uitslag, hoe vonden jullie de twiekertjes spelen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:08 schreef _moder8or_ het volgende:
Ben ik scheel of moet het verslag nog online komen (van de wedstrijd van gisteren)
We zijn geen jeugdspelers he. (jongere) spelers van het 2e das wat anders. Daarnaast eisen we niks, maar de club vraagt wat onze voorkeur is die geven we. Als de club daar wel of geen gehoor aan geeft is hun zaak. 5 man van het 2e hebben overigens een nr rond de 15, arrogant zijn we hequote:Op dinsdag 8 november 2005 17:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zelf vind ik het wel een ietsiepietsie arrogant om als jeugspeler een rugnummer onder de 15 (oid) op te eisen (1e team + wissels). Maar dat zal wel aan mij liggen...
Ze waren net als anders weer sterk vond ik, toch maakte ze wel wat meer fouten dan normaal.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Die moet nog komen inderdaad. Losgezien van de uitslag, hoe vonden jullie de twiekertjes spelen?
Vond ik wel meevallen hoor. Nerdachtig dat wel... maar vond ze niet bepaald vuil en smerig. Volgens mij ben je in de war met de Stinkerdsquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vuil, smerig en nerdachtig. As usual.
Tja, ze speelden wel aardig, maar wel erg hard.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:12 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Die moet nog komen inderdaad. Losgezien van de uitslag, hoe vonden jullie de twiekertjes spelen?
Jeugdspelers, reserves, what's the friggin difference?quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:23 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
We zijn geen jeugdspelers he. (jongere) spelers van het 2e das wat anders. Daarnaast eisen we niks, maar de club vraagt wat onze voorkeur is die geven we. Als de club daar wel of geen gehoor aan geeft is hun zaak. 5 man van het 2e hebben overigens een nr rond de 15, arrogant zijn we he
1. Ik zie wel een verschil. 2. Geen idee. 3. Lekker boeiend ook.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jeugdspelers, reserves, what's the friggin difference?
En dat ze rond de 15 een nummer hebben komt misschien omdat die nummers vrij kwamen omdat een aantal oer AFCU'ers vertrokken ofzo? :x
Jupquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
1. Ik zie wel een verschil. 2. Geen idee. 3. Lekker boeiend ook.
quote:Op 7 november was het zover de uitwedstrijd tegen het altijd lastige Microsoft Tweakers stond weer voor de deur. Met een kleine selectie is afgereisd naar de Bill Gates arena.
De basis opstelling was als volgt:
-----------------EnGCatjuh--------------------------
--Brighton---S-Two ----BliksemSchigt---------DnDiek------
----JPzegthallo---------ChAoZ-------Tukkeronline-----------
---------Chen----------Gollemrulez----------Grimm-------
We begonnen sterk aan de wedstrijd en hadden gelijk een paar kansen. Een prachtige actie tussen DnDiek die een lange bal gaf naar Chen die verrassend uithaalde en op de lat belande.
Scheidsrechter van Cloosterman gaf in de 34e minuut de rode kaart aan Alt van FC Microsoft Tweakers die op een hardhandige manier de doorgebroken Tukkeronline onderuit haalde. Hellaas moest ook Tukkeronline de strijd staken en werd vervangen door _moder8or_ . In de laatste minuut van de eerste helft stond _moder8or_ oog in oog met de keeper van Tweakers en ronde koelbloedig af, na een prachtige assist van JPzegthallo.
De tweede helft begon stroef, dit resulteerde gelijk in een paar kansen van FC Microsoft Tweakers. Op de kans van Bug moest EnGCatjuh een werelddaad verrichten om de 1-1 te voorkomen. 15 minuten na het begin signaal van scheidsrechter Cloosterman begon de Jong Fok United weer op stoom te raken. Dit resulteerde gelijk in een aantal kansen voor Gollemrulez en Chen maar beiden zagen hun inzet gekeerd door Joystick. In de 74e minuut gooide geheel onverwacht _moder8or_ de wedstrijd op slot door een snoeihard schot van de 16 meter lijn, de bal werd onderweg nog van weg veranderd door Windows. In de 80e minuut werd JPzegthallo vervangen voor Terreros85 en ChAoZ door Kavorka. De vierde official gaf aan dat er 2 minuten extra tijd bijgeteld zou worden. In de blessure tijd moest EnGCatjuh nog een slap schot van Browser keren.
_moder8or_ werd door het publiek gekozen als man van de wedstrijd.
Scoreverloop
’44 _moder8or_ 0-1
’74 _moder8or_ 0-2
kaarten:
Rood: Alt (FC Microsoft Tweakers)
Opstellingen:
Jong FC Microsoft Tweakers
Joystick
Tab
Windows
Alt
Empedri (Fin)
Cookie
Browser
Escapi (COL)
Qwerty-Uiop (FRA)
Bug
Firewall
Jong Fok United
EnGCatjuh
Brighton
S-Two
BliksemSchigt
DnDiek
JPzegthallo (Terreros85)
ChAoZ (Kavorka)
Tukkeronline (_moder8or_)
Chen
Gollemrulez
Grimm
nu gaan we niet mekken.., jij staat normaal gesproken niet in de basis. Ik heb overleg gehad en daar kwam na voren dat JP op basis van zijn inzet bij het eerste op de trainingen een basisplaats verdiend.quote:Op woensdag 9 november 2005 06:53 schreef Kaap het volgende:
Hoop dat jullie als collectief er blij mee zijn. JP ook blij met je basisplaats neem ik aan....![]()
Jij zal je kans echt nog wel krijgen. Daar ben ik van overtuigdquote:Op woensdag 9 november 2005 08:22 schreef Kaap het volgende:
Klopt, ik sta normaal niet in de basis, nu kreeg ik eindelijk eens een basisplaats en wordt die opeens weer ingetrokken. Nee dat werkt motiverend.
Op het moment is het in 1 smiley weer te geven:quote:Op woensdag 9 november 2005 08:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij zal je kans echt nog wel krijgen. Daar ben ik van overtuigd
jou kans komt echt nog wel, JP speelt straks in het 1e. Ik moest keuzes maken. jou tijd komt echt nog wel.., je bent goed bezig namelijk op de trainingen en tijdens de wedstrijden.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:29 schreef Kaap het volgende:
[..]
Op het moment is het in 1 smiley weer te geven:![]()
Ik ben erg tevreden. Prachtige overwinning, en dit waren mijn eerste twee doelpunten in dienst van ACFU. ik heb nu 2 doelpunten uit 2 wedstrijden.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:20 schreef stame het volgende:
Mooie overwinning jongensgoed gespeeld
Gefeliciteerd met je 2 doelpunten modje
De volgende wedstrijd ben ik er gewoon weer bij.
Het was trouwens een mooie wedstrijd om te bekijken.
Er zat veel strijd in en het was genieten, ook de borrelnootjes waren verrukkelijl
Dáárom zit je dus nog niet bij het eerste, daar zijn die genotskorrels verboden..quote:Op woensdag 9 november 2005 11:20 schreef stame het volgende:
Mooie overwinning jongensgoed gespeeld
Gefeliciteerd met je 2 doelpunten modje
De volgende wedstrijd ben ik er gewoon weer bij.
Het was trouwens een mooie wedstrijd om te bekijken.
Er zat veel strijd in en het was genieten, ook de borrelnootjes waren verrukkelijl
Die pas van je was mooier dan mijn doelpuntquote:Op woensdag 9 november 2005 14:19 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dáárom zit je dus nog niet bij het eerste, daar zijn die genotskorrels verboden..![]()
Moder8rtor, de keeper was kansloos![]()
Kaap, jongen, je moet eens wat meer in het team gaan denken volgens mij, wees eens blij!![]()
![]()
Hier was het ook verboden, maar dat gebod is weer opgeheven dus... zie geen rede om te stoppen met die verrukkelijke nootjes te etenquote:Op woensdag 9 november 2005 14:19 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dáárom zit je dus nog niet bij het eerste, daar zijn die genotskorrels verboden..![]()
Moder8rtor, de keeper was kansloos![]()
Kaap, jongen, je moet eens wat meer in het team gaan denken volgens mij, wees eens blij!![]()
![]()
Ik heb ooit eens een uitnodiging gehad, maar nu zit ik er niet meer bij. Stame, zat jij er destijds ook niet bij?quote:Op maandag 14 november 2005 17:49 schreef Gollemrulez het volgende:
Is er wel voetbal, moeten er geen jongens mee doen met jong oranje?
Jong Oranje speelt niet, net op een haar na de Play-offs gemistquote:Op maandag 14 november 2005 17:49 schreef Gollemrulez het volgende:
Is er wel voetbal, moeten er geen jongens mee doen met jong oranje?
Is er wel een competitie verband vandaag?quote:Op maandag 14 november 2005 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jong Oranje speelt niet, net op een haar na de Play-offs gemist
Volgens mij kwamen vandaag de jonge Zandratten op bezoekquote:Op maandag 14 november 2005 18:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Is er wel een competitie verband vandaag?
Ik zat er destijds wel bij, maar er verder ook nooit meer wat van gehoord.quote:Op maandag 14 november 2005 18:04 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een uitnodiging gehad, maar nu zit ik er niet meer bij. Stame, zat jij er destijds ook niet bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |