Heb op het WK onder 20 nog gevlamd tegen Turkije met een doelpunt en twee assists, verder nog nooit iets van Jong Oranje gehoord...quote:Op maandag 14 november 2005 18:55 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zat er destijds wel bij, maar er verder ook nooit meer wat van gehoord.
ja nu wel de wedstrijd is om 20:30 begonnenquote:Op maandag 14 november 2005 20:26 schreef _moder8or_ het volgende:
Horen jullie niet nu op het veld te staan![]()
Ik kon anders ook invallen als keeper hèquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
High-risk spelen coach, zonder reservekeep op de bank?
jij leefd ook nogquote:Op dinsdag 15 november 2005 08:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
High-risk spelen coach, zonder reservekeep op de bank?
Goh, hoe toevalligquote:Op dinsdag 15 november 2005 13:38 schreef WEST het volgende:
[..]
jij leefd ook noganyway als je nu eens wat vaker bent. en k had _moder8or_ achter de hand die hellaas wel moest invallen in de 2e helft als keeper.
maar dat vertel vanavond allemaal dan komt het verslag![]()
De coach maakt de beslissing, en die moet ik maar accepterenquote:Op dinsdag 15 november 2005 15:20 schreef jpzegthallo het volgende:
_moder8or_ kan toch beter spelen dan keepen geloof ik
Nee, die bal op m'n neus deed erg pijn. Pas gisteravond laat is het definitief gestopt met bloeden. Vanochtend werd alles weer met veel gekraak enigszins rechtgezet. Nu maar hopen dat het niet teveel permanente schade aan mijn gezich zal veroorzaken...quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:04 schreef jpzegthallo het volgende:
Gaat het weer een beetje EnGCatjuh?
Dat was het zeker, tijd voor een vervolg zou ik zeggenquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:33 schreef jpzegthallo het volgende:
Ach ja, S-Two, jij was het. Leuk trainingskamp was dat!
Dus jij kan de volgende wedstrijd weer keepen?quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, die bal op m'n neus deed erg pijn. Pas gisteravond laat is het definitief gestopt met bloeden. Vanochtend werd alles weer met veel gekraak enigszins rechtgezet. Nu maar hopen dat het niet teveel permanente schade aan mijn gezich zal veroorzaken...
Donderdag zal mijn gezichtsmasker klaar zijn en kan ik weer voorzichtig beginnen met trainen. Een weekje eruit lijkt me.
Ach, des te afschrikwekkender word je voor de spitsen van de tegenstanderquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het niet teveel permanente schade aan mijn gezich zal veroorzaken...
Denk dat ik een weekje moet overslaan. Misschien één wedstrijdje aan de kant om een niet te groot risico te lopen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 16:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dus jij kan de volgende wedstrijd weer keepen?
Ow ok. Dan zal ik me er op gaan trainen/richtenquote:Op dinsdag 15 november 2005 21:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Denk dat ik een weekje moet overslaan. Misschien één wedstrijdje aan de kant om een niet te groot risico te lopen.
jaquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:58 schreef Gollemrulez het volgende:
gelukkig ben je beter in coachen dan spellen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |