Preventief is ook prima wat mij betreft, hopelijk heeft dat het gewenste effect, tezamen met een avondklok van een uur of 8 in de avond tot 6 in de morgen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je kan het leger preventief inzetten maar niet offensief. Dat is geen oplossing.
Het leger zou daar ook niet gaan puinruimen hoor...quote:Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je kan het leger preventief inzetten maar niet offensief. Dat is geen oplossing.
Als dat tuig met scherp op mensen schiet en een weerloze gehandicapte vrouw in de fik steekt zou ik er niet veel moeite mee hebben om die weken eens goed schoon te vegen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een parallel met JOUW slachtoffer verhaal van de zielige allochtoontjes welke geen van alle ooit een kans krijgenquote:Op maandag 7 november 2005 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, dat slachtofferverhaal weer. Zo zielig![]()
Dat zijn dan ook weer de uitzonderingenquote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Als dat tuig met scherp op mensen schiet en een weerloze gehandicapte vrouw in de fik steekt zou ik er niet veel moeite mee hebben om die weken eens goed schoon te vegen.
Ik hoor in dit topic andere wensen. Maar als het nodig is dan moet het maar al vind ik de politiek erg labbekakkerig daar, erg angstig allemaal. Je moet er gewoon op af en niet zo in de broek schijten.quote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef nikk het volgende:
[..]
Het leger zou daar ook niet gaan puinruimen hoor...
Het zal puur een bezettingsmacht worden.
ik snap ook niet ze heel goed waarom de waterkanonnen niet ingezet zijnquote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Als dat tuig met scherp op mensen schiet en een weerloze gehandicapte vrouw in de fik steekt zou ik er niet veel moeite mee hebben om die weken eens goed schoon te vegen.
Ah ja, dus alle schuld bij de onverschilligheid van de autochtonen leggen is waarheid, het verhaal 180 graden draaien is eenzijdig.quote:
Inderdaad, echt achterlijk om terug te schieten als iemand je dood probeert te maken, stelletje racisten daar!quote:Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen maar zeggen dat terugschieten niet echt een optie is.
Geen schijterij. Doelbewust dood laten bloeden. Alleen lukt het niet erg tot nu toe...quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoor in dit topic andere wensen. Maar als het nodig is dan moet het maar al vind ik de politiek erg labbekakkerig daar, erg angstig allemaal. Je moet er gewoon op af en niet zo in de broek schijten.
Wat heb je aan een waterkanon in deze omstandigheden?quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik snap ook niet ze heel goed waarom de waterkanonnen niet ingezet zijn
Het zijn dan ook sociaal-democraten hè? Je weet wel, het type Cohen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoor in dit topic andere wensen. Maar als het nodig is dan moet het maar al vind ik de politiek erg labbekakkerig daar, erg angstig allemaal. Je moet er gewoon op af en niet zo in de broek schijten.
Ja, dan heb je weinig recht van spreken.quote:Op maandag 7 november 2005 12:47 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach, wat is oneerlijk. Zonder diploma is het moeilijk(er) een baan te vinden. Je hebt dan weinig recht van spreken vind ik.
quote:Op maandag 7 november 2005 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ja, dus alle schuld bij de onverschilligheid van de autochtonen leggen is waarheid, het verhaal 180 graden draaien is eenzijdig.
Logisch.
dat werkt gemak ze gewoon omver spuiten hebben ze weinig meer te vertellenquote:Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Wat heb je aan een waterkanon in deze omstandigheden?
Die kansen om aangenomen te worden worden niet groter door het in de hens steken van de auto van je baas.quote:Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dan heb je weinig recht van spreken.
Maar het feit dat mensen niet gemotiveerd genoeg zijn om überhaupt een diploma te gaan halen zou toch op zijn minst alarmerend moeten zijn.
Je kunt geen situatie scheppen dat de ene mens minder kansen heeft dan de ander, en vervolgens zeggen "ja, dan heb je ook geen recht van spreken" als de onderkaste zich daarbij neerlegt. Dan blijft het probleem natuurlijk in stand. Isnie praktisch.
Of vind jij het acceptabel dat hoogopgeleide Ahmed 10x minder kans heeft op een baan als hoogopgeleide Jean?
Het 10 keer minder kans maken lijkt mij nogal uit de lucht gegrepen...quote:Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar het feit dat mensen niet gemotiveerd genoeg zijn om überhaupt een diploma te gaan halen zou toch op zijn minst alarmerend moeten zijn.
Je kunt geen situatie scheppen dat de ene mens minder kansen heeft dan de ander, en vervolgens zeggen "ja, dan heb je ook geen recht van spreken" als de onderkaste zich daarbij neerlegt. Dan blijft het probleem natuurlijk in stand. Isnie praktisch.
Of vind jij het acceptabel dat hoogopgeleide Ahmed 10x minder kans heeft op een baan als hoogopgeleide Jean?
Dit is duidelijk ja. De schuld alleen bij de sociale omstandigheden leggen lijkt me niet van toepassing namelijk.quote:Op maandag 7 november 2005 12:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou doe je het weer.
Ik draai het verhaal geen 180 graden. Het verhaal heeft 360 graden. Het is een wisselwerking tussen meerdere partijen.
Zo duidelijk genoeg?
dat gaat niet gebeuren. over het algemeen kun je van dit soort laffe mensen alleen aanvallen verwachten dmv zelfmoordaanslagen ipv met open vizier de strijd aangaanquote:Op maandag 7 november 2005 12:52 schreef Gabry het volgende:
Als het leger aangekondigt word hebben de relschoppers toch gewoon de keus om naar huis te gaan en alle problemen te meiden.
Ik zie het probleem niet bij het inzetten van het leger.
Ze kiezen er zelf voor als ze het tegen de franse defensie willen opnemen.
Maar dat ding is veel te log en te traag... Werkt alleen als die relschoppers zo vriendelijk zouden willen zijn om eventjes op één plek te blijven staan, maar zo vriendelijk zijn ze helaas niet.quote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat werkt gemak ze gewoon omver spuiten hebben ze weinig meer te vertellen
Misschien wilden de franse zich aanpassen aan de turkse cultuurquote:Op maandag 7 november 2005 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, het kost wat pijn, moeite en materiele schade, en misschien wat onschuldige slachtoffers, helaas. Maar het ziet er naar uit dat de arrogante Fransozen niet bereid zijn de Moslims serieus te nemen. Dan kun je gaan huilen, maar in principe vragen ze er zelf om. Hoe halen ze het in hun hoofd om de hoofddoek te verbieden op scholen, geen enkel zinnig argument kun je daarvoor verzinnen.²
Daar zorgen de linkse knuffelaars zelf het meest voor natuurlijk. Een omvangrijk uitkeringssysteem in stand willen houden, continue roepen hoe zielig iedereen is, iedereen die het wél maakt gelijk een kopje kleiner maken etc. etc.quote:Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het probleem is dat nu heel snel ingrepen moet worden nu de rellen ook in andere steden uitbreken...quote:Op maandag 7 november 2005 12:56 schreef dVTB het volgende:
Of het hier nou gaat om allochtone jongeren, of om wie dan ook: de Franse regering doet er gewoon verstandig aan om te laten zien dat er met het Franse recht niet valt te spotten. Kortom: meer politie-inzet, desnoods zelfs leger-inzet, desnoods zelfs gericht schieten.
Natuurlijk kan je dan als Moslimgemeenschap massaal gaan protesteren en met goede argumenten aantonen dat die wet totale onzin is, maar dat doe je dan wel pas nadat je honderden auto's, een zootje gebouwen en wat mensen in de fik hebt gezet.quote:Op maandag 7 november 2005 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, het kost wat pijn, moeite en materiele schade, en misschien wat onschuldige slachtoffers, helaas. Maar het ziet er naar uit dat de arrogante Fransozen niet bereid zijn de Moslims serieus te nemen. Dan kun je gaan huilen, maar in principe vragen ze er zelf om. Hoe halen ze het in hun hoofd om de hoofddoek te verbieden op scholen, geen enkel zinnig argument kun je daarvoor verzinnen.²
Uh, nee. Maar daar loopt Ahmed ook niet tussen. Ahmed loopt zich op te vreten omdat zijn eigen "achterban" zijn carrière nog even verder om zeept helpt.quote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Die kansen om aangenomen te worden worden niet groter door het in de hens steken van de auto van je baas.
Dan kan je sarcastisch doen en net doen alsof dit niet reeds is gebeurd, daar bereik je niks mee. Ook in Frankrijk geven ze graag het woord aan van die Hirsi Ali types die datgene verwoorden wat de Fransen graag willen horen, i.p.v. in te gaan op de mening van het overgrote deel van de Moslims.quote:Op maandag 7 november 2005 12:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je dan als Moslimgemeenschap massaal gaan protesteren en met goede argumenten aantonen dat die wet totale onzin is, maar dat doe je dan wel pas nadat je honderden auto's, een zootje gebouwen en wat mensen in de fik hebt gezet.
Het een sluit het ander niet uit. Combinatie van factoren enzo, weet je welquote:Op maandag 7 november 2005 13:01 schreef zoalshetis het volgende:
volgens jah jah en die franse socioloog hadden de rellen niks, maar dan ook niks met religie te maken. iets wat het ageren op een hoofddoekverbod wel zou zijn. dus denk ik dat bsb en zijn kornuit erdogan een beetje lopen te stoken.
ja ze vinden altijd wel een excuus om dit soort rellen te rechtvaardigen. schuld bekennen is een teken van zwakte en verboden in een machocultuur.quote:Op maandag 7 november 2005 13:05 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit. Combinatie van factoren enzo, weet je wel![]()
Ik rechtvaardig helemaal niks hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ze vinden altijd wel een excuus om dit soort rellen te rechtvaardigen. schuld bekennen is een teken van zwakte en verboden in een machocultuur.![]()
daarom zeg ik ook 'ze'quote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Ik rechtvaardig helemaal niks hoor.![]()
Ik denk dat je nu het etiketje van een minderheid aan de hele groep op wilt plakken.quote:Op maandag 7 november 2005 12:58 schreef klez het volgende:
[..]
Daar zorgen de linkse knuffelaars zelf het meest voor natuurlijk. Een omvangrijk uitkeringssysteem in stand willen houden, continue roepen hoe zielig iedereen is, iedereen die het wél maakt gelijk een kopje kleiner maken etc. etc.
Maar los daarvan heeft het natuurlijk allemaal geen enkele zin bij mensen die het westen haten om al die basiskenmerken die het voor ons zo'n prettige samenleving maken. Individuele vrijheid, teruggedrongen religieuze invloed etc.
Dat is zoiets als water naar de zee dragen.
Zoalshetis, probeer eens rustig te relativeren. Uiteraard zullen er veel relschoppers zijn die maar al te graag een excuus zoeken om te rellen, maar ik weet zeker dat het overgrote deel van de rellers echt goede redenen heeft om tot dit gedrag over te gaan.quote:Op maandag 7 november 2005 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja ze vinden altijd wel een excuus om dit soort rellen te rechtvaardigen. schuld bekennen is een teken van zwakte en verboden in een machocultuur.![]()
Okay. Maar het hele gebeuren schept gewoon precedent. De Franse regering heeft nu al beloofd miljarden te gaan investeren in de achterstandswijken, en in scholing/banen voor die kansarme allochtonen.quote:
Nee dat wil ik niet. Ik constateer dat er een groep is (klein misschien, maar ben er niet gerust op) op wie heel deze discussie niet van toepassing is. Die beschouwen zichzelf als frontsoldaten in een veel groter conflict.quote:Op maandag 7 november 2005 13:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu het etiketje van een minderheid aan de hele groep op wilt plakken.
De minderheid mag wat mij betreft ook optiefen.
Ze zijn bang dat t nog meer uit de hand loopt dus zwichten ze maar voor dit geweld.die fransen zijn echt laf. rechts zal vast wel een grotere aanhang krijgen na dit gedoe deze laffe regering moet daar zo gauw mogenlijk optiefen. anders lezen we in 2012 dit bericht Breaking NEWS VS NUKES FRANCE TO PREVENT FRENCH Nuclear arsenal falling into muslim extremists hands.quote:Op maandag 7 november 2005 11:39 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom zetten die Fransen eigenlijk niet gewoon het leger in?
ik ben uitermate rustig waarde bsb, dank je.quote:Op maandag 7 november 2005 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoalshetis, probeer eens rustig te relativeren. Uiteraard zullen er veel relschoppers zijn die maar al te graag een excuus zoeken om te rellen, maar ik weet zeker dat het overgrote deel van de rellers echt goede redenen heeft om tot dit gedrag over te gaan.²
vooralsnog gebeurd er al 11 dagen helemaal nietsquote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef pberends het volgende:
Ik snap niet waarom ze het leger in willen zetten... waarom in Godsnaam? Die gaan dan wel met scherp schieten ofzo? Waarom gaat de politie niet met scherp schieten?
Ik vermoed eerder dat het met aansprakelijkheid enzo te maken heeft. Dan kunnen ze meteen de noodtoestand af kondigen en geldt "oorlogsrecht".quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef pberends het volgende:
Ik snap niet waarom ze het leger in willen zetten... waarom in Godsnaam? Die gaan dan wel met scherp schieten ofzo? Waarom gaat de politie niet met scherp schieten?
Leger beter getraind op dat soort dingen gok ik?quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef pberends het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2005 13:14 schreef stevan_A het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat t nog meer uit de hand loopt dus zwichten ze maar voor dit geweld.die fransen zijn echt laf. rechts zal vast wel een grotere aanhang krijgen na dit gedoe deze laffe regering moet daar zo gauw mogenlijk optiefen. anders lezen we in 2012 dit bericht Breaking NEWS VS NUKES FRANCE TO PREVENT FRENCH Nuclear arsenal falling into muslim extremists hands.
domme laffe kut regering daar in Frankrijk. zwichten voor geweld.
en dan is het hek pas echt goed van de dam..quote:Op maandag 7 november 2005 13:15 schreef klez het volgende:
[..]
Ik vermoed eerder dat het met aansprakelijkheid enzo te maken heeft. Dan kunnen ze meteen de noodtoestand af kondigen en geldt "oorlogsrecht".
Is niet geheel ondenkbaar. Denk aan situatie in Pakistan. Niet geheel vergelijkbaar, maar zie de paralellen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:16 schreef klez het volgende:
[..]
![]()
Ben het niet met je eens maar wel grappig.
Kruizen en keppeltjes zijn ook verboden.quote:Op maandag 7 november 2005 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:
ja, heel dom van de president idd.quote:Op maandag 7 november 2005 13:12 schreef Guns_n_Roses het volgende:
[..]
Okay. Maar het hele gebeuren schept gewoon precedent. De Franse regering heeft nu al beloofd miljarden te gaan investeren in de achterstandswijken, en in scholing/banen voor die kansarme allochtonen.
Hebben ze toch maar mooi bereikt met een beetje rellen. Waarvoor je maximaal een jaar cel schijnt te krijgen... Waarom zouden sociale minima elders dit voorbeeld niet volgen?
hopelijk??quote:Op maandag 7 november 2005 13:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Leger beter getraind op dat soort dingen gok ik?
Beetje lullig als Jean-Pierre de agent 1 allochtoon neerknalt en vervolgens in zijn rug wordt geschoten door Achmed.... Hopelijk pakt het leger dat soort dingen tactischer aan....
Apaches in Parijs![]()
Als er auto's in de fik staan.. 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Wat heb je aan een waterkanon in deze omstandigheden?
Zou niet de eerste keer zijn, maar dat waren andere omstandigheden.quote:Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
tanks/ halftracks over de champs elysee
De kansen die er toch al niet waren, gezien het feit dat 9 van de 10 bedrijven in de buitenwijken er alleen zit om buitenwijk-subsidie op te strijken en het vertikt mensen uit diezelfde wijken aan te nemen? Die kansen bedoel je?quote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef Gabry het volgende:
[..]
Die kansen om aangenomen te worden worden niet groter door het in de hens steken van de auto van je baas.
scherpschutters op de eiffeltorenquote:Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
tanks/ halftracks over de champs elysee
Er spelen hier iets teveel mensen computerspelletjes geloof ik.quote:
Het gelijk van die verzekeringskantoren is hiermee bevestigt.quote:Of check een willekeurige verzekering: waarom dacht je dat ze je postcode vragen? Echt niet alleen omdat die bij je adres hoort....
Nee, maar deze maatregel is natuurlijk wel op Moslims gericht. Joden en Christenen dragen hun religie over het algemeen sowieso veel minder uit, dus daar was die wet niet voor nodig.quote:Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Kruizen en keppeltjes zijn ook verboden.
Zijn de Christenen en Joden ook massaal aan het rellen geslagen?
het kan wel...quote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef kippenek het volgende:
[..]
Er spelen hier iets teveel mensen computerspelletjes geloof ik.
Fok is geblokkeerd... je kunt beter die thumbnail plaatsen, dan zet ik dit ook in de OP erbij.quote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef highway101 het volgende:
Geupdated kaart van Frankrijk:
(ben benieuwd of ie 't doet, die vorige hield 't maar n paar uur uit.)
[afbeelding]
je moet hun thumbnail functie gebruiken...quote:Op maandag 7 november 2005 13:21 schreef highway101 het volgende:
Geupdated kaart van Frankrijk:
(ben benieuwd of ie 't doet, die vorige hield 't maar n paar uur uit.)
[afbeelding]
Lekker gelijkwaardig, bij de Moslims ligt het veel gevoeliger, o.a. omdat de Joden en Christenen in het Westen allang zijn ontzuild, terwijl de Moslims juist steeds geloviger worden. Het verbod op de hoofddoek moet vergeleken worden met een verbod op het nuttigen van camambert en brie.quote:Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Kruizen en keppeltjes zijn ook verboden.
Zijn de Christenen en Joden ook massaal aan het rellen geslagen?
Welk grotere conflict?quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef klez het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet. Ik constateer dat er een groep is (klein misschien, maar ben er niet gerust op) op wie heel deze discussie niet van toepassing is. Die beschouwen zichzelf als frontsoldaten in een veel groter conflict.
ik heb het hoofdoekjes verbod ook nooit begrepen. netzoals ik de rellen niet begrijp.quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lekker gelijkwaardig, bij de Moslims ligt het veel gevoeliger, o.a. omdat de Joden en Christenen in het Westen allang zijn ontzuild, terwijl de Moslims juist steeds geloviger worden. Het verbod op de hoofddoek moet vergeleken worden met een verbod op het nuttigen van camambert en brie.²
Aah.. he hek is van de dam..quote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
07 November 2005 13:13
Dode gevallen bij Franse onlusten
PARIJS Bij de aanhoudende nachtelijke rellen in een aantal Franse wijken is een eerste dode gevallen. Een 61-jarige man die vrijdag door relschoppers was aangevallen, overleed in het ziekenhuis. Minister Sarkozy van Binnenlandse Zaken heeft zijn weduwe bezocht.
De politiebond Action Police CFTC wil dat het leger wordt ingezet. De kleine linkse partijen vroegen daar ook om. De bond wil ook dat er een avondklok komt.
Vannacht gingen in totaal 1400 auto's in vlammen op en raakten 34 agenten gewond. De politie arresteerde bijna 400 relschoppers. President Chirac zegt dat de relschoppers hard worden aangepakt.
teletekst.
burgeroorlog!
Cobra's lijkt mequote:
Dat lijkt me voorbarig. Laten we het voorlopig houden op "Rellen!"quote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
PARIJS Bij de aanhoudende nachtelijke rellen in een aantal Franse wijken is een eerste dode gevallen. Een 61-jarige man die vrijdag door relschoppers was aangevallen, overleed in het ziekenhuis. Minister Sarkozy van Binnenlandse Zaken heeft zijn weduwe bezocht.
De politiebond Action Police CFTC wil dat het leger wordt ingezet. De kleine linkse partijen vroegen daar ook om. De bond wil ook dat er een avondklok komt.
Vannacht gingen in totaal 1400 auto's in vlammen op en raakten 34 agenten gewond. De politie arresteerde bijna 400 relschoppers. President Chirac zegt dat de relschoppers hard worden aangepakt.
teletekst.
burgeroorlog!
Van mij mogen ze camembert en brie verbieden!!quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Het verbod op de hoofddoek moet vergeleken worden met een verbod op het nuttigen van camambert en brie.²
Ja .... het zal je vader maar zijn. Als één van mijn familieleden of vrienden door dit soort primitievelingen omgebracht zou worden konden ze op keiharde wraak rekenen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
burgeroorlog!
Werd gisteren ook in Buitenhof geopperd ja, prima plan wmb.quote:Op maandag 7 november 2005 13:27 schreef speknek het volgende:
Er is in Frankrijk al vaker geopperd om CVs anoniem te maken, lijkt me ook wel een goede oplossing voor dit probleem.
Moordenaarsquote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
teletekst.
burgeroorlog!
Hey, misschien een slim idee: in het Westen heb je westerse regels, met westerse normen en waarden... Zijn in honderden jaren zo gevormd, dus waarom voor een paar pardon my frenchquote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker gelijkwaardig, bij de Moslims ligt het veel gevoeliger, o.a. omdat de Joden en Christenen in het Westen allang zijn ontzuild, terwijl de Moslims juist steeds geloviger worden.:{²
Ja man, en dan gaan hun zich weer wreken op jou, en jouw familie op hun familie en en en dan moorden we elkaar allemaal uit! Woehoe!!quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ja .... het zal je vader maar zijn. Als één van mijn familieleden of vrienden door dit soort primitievelingen omgebracht zou worden konden ze op keiharde wraak rekenen.
dat was het enige waarin ik de heren volmondig gelijk gaf!quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef kippenek het volgende:
[..]
Werd gisteren ook in Buitenhof geopperd ja, prima plan wmb.
Nog een verschil, bij hen hoef je geen familie te zijn om van de wraak te mogen genieten.quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ja .... het zal je vader maar zijn. Als één van mijn familieleden of vrienden door dit soort primitievelingen omgebracht zou worden konden ze op keiharde wraak rekenen.
Zoiets moet je ook direct nauwkeurig doen. En ik ben echt niet bang mijzelf te slachtofferen in een dergelijke strijd.quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ja man, en dan gaan hun zich weer wreken op jou, en jouw familie op hun familie en en en dan moorden we elkaar allemaal uit! Woehoe!!![]()
!
als het meer uit de hand loopt wel...quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef pberends het volgende:
Lijkt me sterk dat het leger beter getraind is op dit soort situaties dan de oproerpolitie.
Jihad?quote:
Gelieve de aanvallers serieus te nemen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef pberends het volgende:
Ik stel een Gayparade voor in de straten van Frankrijk. Ontussen staat het leger met snipers klaar op de daken. Iedereen die de Gayparade aanvalt krijg een kogel door z'n kop.
Heb het over daadwerkelijk mensen afschieten.quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef pberends het volgende:
Lijkt me sterk dat het leger beter getraind is op dit soort situaties dan de oproerpolitie.
erg vroeg he....quote:Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Beetje op tijd, maar deel 11 staat klaar
Frankrijk in brand #11: Eerste dode gevallen door onlusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |