abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 november 2005 @ 13:23:24 #271
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32054728
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef 61neorej het volgende:

[..]

Kruizen en keppeltjes zijn ook verboden.

Zijn de Christenen en Joden ook massaal aan het rellen geslagen?
Lekker gelijkwaardig, bij de Moslims ligt het veel gevoeliger, o.a. omdat de Joden en Christenen in het Westen allang zijn ontzuild, terwijl de Moslims juist steeds geloviger worden. Het verbod op de hoofddoek moet vergeleken worden met een verbod op het nuttigen van camambert en brie.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32054744
Nou dat werkt allemaal niet. Ik heb zelf geen webspace ergens...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  maandag 7 november 2005 @ 13:24:05 #274
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32054755
07 November 2005 13:13
Dode gevallen bij Franse onlusten
PARIJS Bij de aanhoudende nachtelijke rellen in een aantal Franse wijken is een eerste dode gevallen. Een 61-jarige man die vrijdag door relschoppers was aangevallen, overleed in het ziekenhuis. Minister Sarkozy van Binnenlandse Zaken heeft zijn weduwe bezocht.

De politiebond Action Police CFTC wil dat het leger wordt ingezet. De kleine linkse partijen vroegen daar ook om. De bond wil ook dat er een avondklok komt.

Vannacht gingen in totaal 1400 auto's in vlammen op en raakten 34 agenten gewond. De politie arresteerde bijna 400 relschoppers. President Chirac zegt dat de relschoppers hard worden aangepakt.

teletekst.

burgeroorlog!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32054757
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef klez het volgende:

[..]

Nee dat wil ik niet. Ik constateer dat er een groep is (klein misschien, maar ben er niet gerust op) op wie heel deze discussie niet van toepassing is. Die beschouwen zichzelf als frontsoldaten in een veel groter conflict.
Welk grotere conflict?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 7 november 2005 @ 13:24:46 #276
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32054775
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Lekker gelijkwaardig, bij de Moslims ligt het veel gevoeliger, o.a. omdat de Joden en Christenen in het Westen allang zijn ontzuild, terwijl de Moslims juist steeds geloviger worden. Het verbod op de hoofddoek moet vergeleken worden met een verbod op het nuttigen van camambert en brie.

²
ik heb het hoofdoekjes verbod ook nooit begrepen. netzoals ik de rellen niet begrijp.
pi_32054788
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
PARIJS Bij de aanhoudende nachtelijke rellen in een aantal Franse wijken is een eerste dode gevallen. Een 61-jarige man die vrijdag door relschoppers was aangevallen, overleed in het ziekenhuis. Minister Sarkozy van Binnenlandse Zaken heeft zijn weduwe bezocht.

De politiebond Action Police CFTC wil dat het leger wordt ingezet. De kleine linkse partijen vroegen daar ook om. De bond wil ook dat er een avondklok komt.

Vannacht gingen in totaal 1400 auto's in vlammen op en raakten 34 agenten gewond. De politie arresteerde bijna 400 relschoppers. President Chirac zegt dat de relschoppers hard worden aangepakt.

teletekst.

burgeroorlog!
Aah.. he hek is van de dam..
pi_32054820
Het zat eraan te komen..
pi_32054837
Burgeroorlog, .
  maandag 7 november 2005 @ 13:27:09 #280
8369 speknek
Another day another slay
pi_32054855
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:15 schreef matthijst het volgende:
Apaches in Parijs
Cobra's lijkt me .

Dat van die sollicitaties die afgewezen worden per postcodegebied lijkt wel te kloppen. Niet als regel (anders was de werkloosheid wel 100%), maar het gebeurt. Er is in Frankrijk al vaker geopperd om CVs anoniem te maken, lijkt me ook wel een goede oplossing voor dit probleem.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32054864
quote:

teletekst.

burgeroorlog!
Dat lijkt me voorbarig. Laten we het voorlopig houden op "Rellen!"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32054871
quote:

Het verbod op de hoofddoek moet vergeleken worden met een verbod op het nuttigen van camambert en brie.

²
Van mij mogen ze camembert en brie verbieden!!
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_32054895
quote:
burgeroorlog!
Ja .... het zal je vader maar zijn. Als één van mijn familieleden of vrienden door dit soort primitievelingen omgebracht zou worden konden ze op keiharde wraak rekenen.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  maandag 7 november 2005 @ 13:28:27 #284
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32054905
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:27 schreef speknek het volgende:

Er is in Frankrijk al vaker geopperd om CVs anoniem te maken, lijkt me ook wel een goede oplossing voor dit probleem.
Werd gisteren ook in Buitenhof geopperd ja, prima plan wmb.
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32054926
quote:

teletekst.

burgeroorlog!
Moordenaars
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
  maandag 7 november 2005 @ 13:29:10 #286
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_32054928
quote:

Lekker gelijkwaardig, bij de Moslims ligt het veel gevoeliger, o.a. omdat de Joden en Christenen in het Westen allang zijn ontzuild, terwijl de Moslims juist steeds geloviger worden.:{²
Hey, misschien een slim idee: in het Westen heb je westerse regels, met westerse normen en waarden... Zijn in honderden jaren zo gevormd, dus waarom voor een paar pardon my french stinkmoslims alles weer aanpassen?

Wat denk je dat er gebeurt als ik 100 man weet mee te krijgen die in Marokko masturberend door de straten gaan lopen omdat dat nou eenmaal moet van mijn geloof in de heilige paal?
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 7 november 2005 @ 13:29:11 #287
131980 kippenek
Ik mis Jezus.
pi_32054930
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Ja .... het zal je vader maar zijn. Als één van mijn familieleden of vrienden door dit soort primitievelingen omgebracht zou worden konden ze op keiharde wraak rekenen.
Ja man, en dan gaan hun zich weer wreken op jou, en jouw familie op hun familie en en en dan moorden we elkaar allemaal uit! Woehoe!! !
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
pi_32054931
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:26 schreef Monidique het volgende:
Burgeroorlog, .
schuld van Amerika
pi_32054955
Lijkt me sterk dat het leger beter getraind is op dit soort situaties dan de oproerpolitie .
  maandag 7 november 2005 @ 13:29:42 #290
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32054956
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef kippenek het volgende:

[..]

Werd gisteren ook in Buitenhof geopperd ja, prima plan wmb.
dat was het enige waarin ik de heren volmondig gelijk gaf!
pi_32054958
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

schuld van Amerika
Dáár valt dan wel weer wat voor te zeggen.
  maandag 7 november 2005 @ 13:30:57 #292
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_32054993
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Nog een verschil, bij hen hoef je geen familie te zijn om van de wraak te mogen genieten.
pi_32055007
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef kippenek het volgende:

[..]

Ja man, en dan gaan hun zich weer wreken op jou, en jouw familie op hun familie en en en dan moorden we elkaar allemaal uit! Woehoe!! !
Zoiets moet je ook direct nauwkeurig doen. En ik ben echt niet bang mijzelf te slachtofferen in een dergelijke strijd.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_32055020
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef pberends het volgende:
Lijkt me sterk dat het leger beter getraind is op dit soort situaties dan de oproerpolitie .
als het meer uit de hand loopt wel...
en anders zet je toch je special forces in...
die doen echt de meest smerige dingen waar je u tegen zegt...
pi_32055025
Ik stel een Gayparade voor in de straten van Frankrijk. Ontussen staat het leger met snipers klaar op de daken. Iedereen die de Gayparade aanvalt krijg een kogel door z'n kop.
pi_32055042
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Welk grotere conflict?
Jihad?

Die gasten lopen al jaren te roepen dat ze gaan beginnen als ze genoeg mensen hebben, dat zeiden ze in Frankrijk, in Denemarken, en ook hier in Nederland.
Het was "een kleine minderheid" die geradicaliseerd was. Zie hier het resultaat als je er al die jaren niks aan doet, inmiddels is de eerste dode, een 61 jarige man, gevallen door het geweld van dit tuig, ook zijn er al tientallen gewonden.

"Democratie is een trein, als je je bestemming hebt bereikt stap je uit." En dat doen ze nu blijkbaar.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  maandag 7 november 2005 @ 13:33:24 #298
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_32055070
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef pberends het volgende:
Ik stel een Gayparade voor in de straten van Frankrijk. Ontussen staat het leger met snipers klaar op de daken. Iedereen die de Gayparade aanvalt krijg een kogel door z'n kop.
Gelieve de aanvallers serieus te nemen.
  maandag 7 november 2005 @ 13:33:35 #299
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_32055078
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef pberends het volgende:
Heb het over daadwerkelijk mensen afschieten.
Waarom hebben we anders een leger... dan kan je iedere oom agent wel naar een oorlogsgebied sturen
Haters everywhere but I don't really care.
pi_32055080
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Beetje op tijd, maar deel 11 staat klaar
Frankrijk in brand #11: Eerste dode gevallen door onlusten
erg vroeg he....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')