Lekker gelijkwaardig, bij de Moslims ligt het veel gevoeliger, o.a. omdat de Joden en Christenen in het Westen allang zijn ontzuild, terwijl de Moslims juist steeds geloviger worden. Het verbod op de hoofddoek moet vergeleken worden met een verbod op het nuttigen van camambert en brie.quote:Op maandag 7 november 2005 13:18 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Kruizen en keppeltjes zijn ook verboden.
Zijn de Christenen en Joden ook massaal aan het rellen geslagen?
Welk grotere conflict?quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef klez het volgende:
[..]
Nee dat wil ik niet. Ik constateer dat er een groep is (klein misschien, maar ben er niet gerust op) op wie heel deze discussie niet van toepassing is. Die beschouwen zichzelf als frontsoldaten in een veel groter conflict.
ik heb het hoofdoekjes verbod ook nooit begrepen. netzoals ik de rellen niet begrijp.quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lekker gelijkwaardig, bij de Moslims ligt het veel gevoeliger, o.a. omdat de Joden en Christenen in het Westen allang zijn ontzuild, terwijl de Moslims juist steeds geloviger worden. Het verbod op de hoofddoek moet vergeleken worden met een verbod op het nuttigen van camambert en brie.²
Aah.. he hek is van de dam..quote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
07 November 2005 13:13
Dode gevallen bij Franse onlusten
PARIJS Bij de aanhoudende nachtelijke rellen in een aantal Franse wijken is een eerste dode gevallen. Een 61-jarige man die vrijdag door relschoppers was aangevallen, overleed in het ziekenhuis. Minister Sarkozy van Binnenlandse Zaken heeft zijn weduwe bezocht.
De politiebond Action Police CFTC wil dat het leger wordt ingezet. De kleine linkse partijen vroegen daar ook om. De bond wil ook dat er een avondklok komt.
Vannacht gingen in totaal 1400 auto's in vlammen op en raakten 34 agenten gewond. De politie arresteerde bijna 400 relschoppers. President Chirac zegt dat de relschoppers hard worden aangepakt.
teletekst.
burgeroorlog!
Cobra's lijkt mequote:
Dat lijkt me voorbarig. Laten we het voorlopig houden op "Rellen!"quote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
PARIJS Bij de aanhoudende nachtelijke rellen in een aantal Franse wijken is een eerste dode gevallen. Een 61-jarige man die vrijdag door relschoppers was aangevallen, overleed in het ziekenhuis. Minister Sarkozy van Binnenlandse Zaken heeft zijn weduwe bezocht.
De politiebond Action Police CFTC wil dat het leger wordt ingezet. De kleine linkse partijen vroegen daar ook om. De bond wil ook dat er een avondklok komt.
Vannacht gingen in totaal 1400 auto's in vlammen op en raakten 34 agenten gewond. De politie arresteerde bijna 400 relschoppers. President Chirac zegt dat de relschoppers hard worden aangepakt.
teletekst.
burgeroorlog!
Van mij mogen ze camembert en brie verbieden!!quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Het verbod op de hoofddoek moet vergeleken worden met een verbod op het nuttigen van camambert en brie.²
Ja .... het zal je vader maar zijn. Als één van mijn familieleden of vrienden door dit soort primitievelingen omgebracht zou worden konden ze op keiharde wraak rekenen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
burgeroorlog!
Werd gisteren ook in Buitenhof geopperd ja, prima plan wmb.quote:Op maandag 7 november 2005 13:27 schreef speknek het volgende:
Er is in Frankrijk al vaker geopperd om CVs anoniem te maken, lijkt me ook wel een goede oplossing voor dit probleem.
Moordenaarsquote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef zoalshetis het volgende:
teletekst.
burgeroorlog!
Hey, misschien een slim idee: in het Westen heb je westerse regels, met westerse normen en waarden... Zijn in honderden jaren zo gevormd, dus waarom voor een paar pardon my frenchquote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Lekker gelijkwaardig, bij de Moslims ligt het veel gevoeliger, o.a. omdat de Joden en Christenen in het Westen allang zijn ontzuild, terwijl de Moslims juist steeds geloviger worden.:{²
Ja man, en dan gaan hun zich weer wreken op jou, en jouw familie op hun familie en en en dan moorden we elkaar allemaal uit! Woehoe!!quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ja .... het zal je vader maar zijn. Als één van mijn familieleden of vrienden door dit soort primitievelingen omgebracht zou worden konden ze op keiharde wraak rekenen.
dat was het enige waarin ik de heren volmondig gelijk gaf!quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef kippenek het volgende:
[..]
Werd gisteren ook in Buitenhof geopperd ja, prima plan wmb.
Nog een verschil, bij hen hoef je geen familie te zijn om van de wraak te mogen genieten.quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ja .... het zal je vader maar zijn. Als één van mijn familieleden of vrienden door dit soort primitievelingen omgebracht zou worden konden ze op keiharde wraak rekenen.
Zoiets moet je ook direct nauwkeurig doen. En ik ben echt niet bang mijzelf te slachtofferen in een dergelijke strijd.quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ja man, en dan gaan hun zich weer wreken op jou, en jouw familie op hun familie en en en dan moorden we elkaar allemaal uit! Woehoe!!![]()
!
als het meer uit de hand loopt wel...quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef pberends het volgende:
Lijkt me sterk dat het leger beter getraind is op dit soort situaties dan de oproerpolitie.
Jihad?quote:
Gelieve de aanvallers serieus te nemen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef pberends het volgende:
Ik stel een Gayparade voor in de straten van Frankrijk. Ontussen staat het leger met snipers klaar op de daken. Iedereen die de Gayparade aanvalt krijg een kogel door z'n kop.
Heb het over daadwerkelijk mensen afschieten.quote:Op maandag 7 november 2005 13:29 schreef pberends het volgende:
Lijkt me sterk dat het leger beter getraind is op dit soort situaties dan de oproerpolitie.
erg vroeg he....quote:Op maandag 7 november 2005 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
Beetje op tijd, maar deel 11 staat klaar
Frankrijk in brand #11: Eerste dode gevallen door onlusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |