abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32053676
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, je kan het leger preventief inzetten maar niet offensief. Dat is geen oplossing.
Preventief is ook prima wat mij betreft, hopelijk heeft dat het gewenste effect, tezamen met een avondklok van een uur of 8 in de avond tot 6 in de morgen.
pi_32053681
quote:

[..]

Nee, je kan het leger preventief inzetten maar niet offensief. Dat is geen oplossing.
Het leger zou daar ook niet gaan puinruimen hoor...

Het zal puur een bezettingsmacht worden.
pi_32053697
quote:

[..]

Als dat tuig met scherp op mensen schiet en een weerloze gehandicapte vrouw in de fik steekt zou ik er niet veel moeite mee hebben om die weken eens goed schoon te vegen.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 november 2005 @ 12:49:06 #204
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32053715
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach, dat slachtofferverhaal weer. Zo zielig
Nee hoor, gewoon een parallel met JOUW slachtoffer verhaal van de zielige allochtoontjes welke geen van alle ooit een kans krijgen
pi_32053718
pi_32053719
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Als dat tuig met scherp op mensen schiet en een weerloze gehandicapte vrouw in de fik steekt zou ik er niet veel moeite mee hebben om die weken eens goed schoon te vegen.
Dat zijn dan ook weer de uitzonderingen
pi_32053723
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef nikk het volgende:

[..]

Het leger zou daar ook niet gaan puinruimen hoor...

Het zal puur een bezettingsmacht worden.
Ik hoor in dit topic andere wensen. Maar als het nodig is dan moet het maar al vind ik de politiek erg labbekakkerig daar, erg angstig allemaal. Je moet er gewoon op af en niet zo in de broek schijten.
pi_32053725
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef RuL0R het volgende:

[..]

ik snap ook niet ze heel goed waarom de waterkanonnen niet ingezet zijn
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 november 2005 @ 12:50:43 #209
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32053758
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:47 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wás het maar zo eenzijdig...
Ah ja, dus alle schuld bij de onverschilligheid van de autochtonen leggen is waarheid, het verhaal 180 graden draaien is eenzijdig.

Logisch.
pi_32053763
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, ik wil alleen maar zeggen dat terugschieten niet echt een optie is.
Inderdaad, echt achterlijk om terug te schieten als iemand je dood probeert te maken, stelletje racisten daar!
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  maandag 7 november 2005 @ 12:51:26 #211
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32053774
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik hoor in dit topic andere wensen. Maar als het nodig is dan moet het maar al vind ik de politiek erg labbekakkerig daar, erg angstig allemaal. Je moet er gewoon op af en niet zo in de broek schijten.
Geen schijterij. Doelbewust dood laten bloeden. Alleen lukt het niet erg tot nu toe...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  maandag 7 november 2005 @ 12:51:34 #212
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32053778
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

ik snap ook niet ze heel goed waarom de waterkanonnen niet ingezet zijn
Wat heb je aan een waterkanon in deze omstandigheden?
---verdwijnt---
pi_32053782
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef SCH het volgende:

[..]

Het zijn dan ook sociaal-democraten hè? Je weet wel, het type Cohen.
pi_32053788
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:47 schreef nikk het volgende:

[..]

Ach, wat is oneerlijk. Zonder diploma is het moeilijk(er) een baan te vinden. Je hebt dan weinig recht van spreken vind ik.
Ja, dan heb je weinig recht van spreken.
Maar het feit dat mensen niet gemotiveerd genoeg zijn om überhaupt een diploma te gaan halen zou toch op zijn minst alarmerend moeten zijn.
Je kunt geen situatie scheppen dat de ene mens minder kansen heeft dan de ander, en vervolgens zeggen "ja, dan heb je ook geen recht van spreken" als de onderkaste zich daarbij neerlegt. Dan blijft het probleem natuurlijk in stand. Isnie praktisch.
Of vind jij het acceptabel dat hoogopgeleide Ahmed 10x minder kans heeft op een baan als hoogopgeleide Jean?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 7 november 2005 @ 12:52:16 #215
125878 Gabry
Lento Violento
pi_32053799
Als het leger aangekondigt word hebben de relschoppers toch gewoon de keus om naar huis te gaan en alle problemen te meiden.
Ik zie het probleem niet bij het inzetten van het leger.

Ze kiezen er zelf voor als ze het tegen de franse defensie willen opnemen.
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_32053838
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ah ja, dus alle schuld bij de onverschilligheid van de autochtonen leggen is waarheid, het verhaal 180 graden draaien is eenzijdig.

Logisch.

Nou doe je het weer.
Ik draai het verhaal geen 180 graden. Het verhaal heeft 360 graden. Het is een wisselwerking tussen meerdere partijen.
Zo duidelijk genoeg?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_32053861
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Wat heb je aan een waterkanon in deze omstandigheden?
dat werkt gemak ze gewoon omver spuiten hebben ze weinig meer te vertellen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  maandag 7 november 2005 @ 12:54:42 #218
125878 Gabry
Lento Violento
pi_32053868
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Maar het feit dat mensen niet gemotiveerd genoeg zijn om überhaupt een diploma te gaan halen zou toch op zijn minst alarmerend moeten zijn.
Je kunt geen situatie scheppen dat de ene mens minder kansen heeft dan de ander, en vervolgens zeggen "ja, dan heb je ook geen recht van spreken" als de onderkaste zich daarbij neerlegt. Dan blijft het probleem natuurlijk in stand. Isnie praktisch.
Of vind jij het acceptabel dat hoogopgeleide Ahmed 10x minder kans heeft op een baan als hoogopgeleide Jean?
Die kansen om aangenomen te worden worden niet groter door het in de hens steken van de auto van je baas.
pi_32053874
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Het 10 keer minder kans maken lijkt mij nogal uit de lucht gegrepen...

Ik begrijp heus wel een hoogopgeleide Achmed minder snel een baan zal vinden dan Jean, maar als je bij voorbaat al alle deuren voor jezelf dichtgooit moet je ook niet gaan klagen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 november 2005 @ 12:55:39 #220
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_32053907
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:53 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou doe je het weer.
Ik draai het verhaal geen 180 graden. Het verhaal heeft 360 graden. Het is een wisselwerking tussen meerdere partijen.
Zo duidelijk genoeg?
Dit is duidelijk ja. De schuld alleen bij de sociale omstandigheden leggen lijkt me niet van toepassing namelijk.
pi_32053908
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:52 schreef Gabry het volgende:
Als het leger aangekondigt word hebben de relschoppers toch gewoon de keus om naar huis te gaan en alle problemen te meiden.
Ik zie het probleem niet bij het inzetten van het leger.

Ze kiezen er zelf voor als ze het tegen de franse defensie willen opnemen.
dat gaat niet gebeuren. over het algemeen kun je van dit soort laffe mensen alleen aanvallen verwachten dmv zelfmoordaanslagen ipv met open vizier de strijd aangaan
Islam=facisme
pi_32053924
Of het hier nou gaat om allochtone jongeren, of om wie dan ook: de Franse regering doet er gewoon verstandig aan om te laten zien dat er met het Franse recht niet valt te spotten. Kortom: meer politie-inzet, desnoods zelfs leger-inzet, desnoods zelfs gericht schieten.

Bovendien zijn sommige mensen bespottelijk bezig, zoals premier Erdogan van Turkije, die deze situatie misbruikt om aandacht te krijgen voor het hoofddoekjes-issue. De werkelijke reden is een uit de hand gelopen situatie, nadat twee jongeren in een elektriciteitshuisje zijn geëlektrocuteerd.
  maandag 7 november 2005 @ 12:56:28 #223
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32053933
Ok, het kost wat pijn, moeite en materiele schade, en misschien wat onschuldige slachtoffers, helaas. Maar het ziet er naar uit dat de arrogante Fransozen niet bereid zijn de Moslims serieus te nemen. Dan kun je gaan huilen, maar in principe vragen ze er zelf om. Hoe halen ze het in hun hoofd om de hoofddoek te verbieden op scholen, geen enkel zinnig argument kun je daarvoor verzinnen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 7 november 2005 @ 12:56:55 #224
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32053942
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

dat werkt gemak ze gewoon omver spuiten hebben ze weinig meer te vertellen
Maar dat ding is veel te log en te traag... Werkt alleen als die relschoppers zo vriendelijk zouden willen zijn om eventjes op één plek te blijven staan, maar zo vriendelijk zijn ze helaas niet.
---verdwijnt---
  maandag 7 november 2005 @ 12:57:57 #225
125878 Gabry
Lento Violento
pi_32053966
quote:
Op maandag 7 november 2005 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, het kost wat pijn, moeite en materiele schade, en misschien wat onschuldige slachtoffers, helaas. Maar het ziet er naar uit dat de arrogante Fransozen niet bereid zijn de Moslims serieus te nemen. Dan kun je gaan huilen, maar in principe vragen ze er zelf om. Hoe halen ze het in hun hoofd om de hoofddoek te verbieden op scholen, geen enkel zinnig argument kun je daarvoor verzinnen.

²
Misschien wilden de franse zich aanpassen aan de turkse cultuur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')