Preventief is ook prima wat mij betreft, hopelijk heeft dat het gewenste effect, tezamen met een avondklok van een uur of 8 in de avond tot 6 in de morgen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je kan het leger preventief inzetten maar niet offensief. Dat is geen oplossing.
Het leger zou daar ook niet gaan puinruimen hoor...quote:Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, je kan het leger preventief inzetten maar niet offensief. Dat is geen oplossing.
Als dat tuig met scherp op mensen schiet en een weerloze gehandicapte vrouw in de fik steekt zou ik er niet veel moeite mee hebben om die weken eens goed schoon te vegen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een parallel met JOUW slachtoffer verhaal van de zielige allochtoontjes welke geen van alle ooit een kans krijgenquote:Op maandag 7 november 2005 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, dat slachtofferverhaal weer. Zo zielig![]()
Dat zijn dan ook weer de uitzonderingenquote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Als dat tuig met scherp op mensen schiet en een weerloze gehandicapte vrouw in de fik steekt zou ik er niet veel moeite mee hebben om die weken eens goed schoon te vegen.
Ik hoor in dit topic andere wensen. Maar als het nodig is dan moet het maar al vind ik de politiek erg labbekakkerig daar, erg angstig allemaal. Je moet er gewoon op af en niet zo in de broek schijten.quote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef nikk het volgende:
[..]
Het leger zou daar ook niet gaan puinruimen hoor...
Het zal puur een bezettingsmacht worden.
ik snap ook niet ze heel goed waarom de waterkanonnen niet ingezet zijnquote:Op maandag 7 november 2005 12:48 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Als dat tuig met scherp op mensen schiet en een weerloze gehandicapte vrouw in de fik steekt zou ik er niet veel moeite mee hebben om die weken eens goed schoon te vegen.
Ah ja, dus alle schuld bij de onverschilligheid van de autochtonen leggen is waarheid, het verhaal 180 graden draaien is eenzijdig.quote:
Inderdaad, echt achterlijk om terug te schieten als iemand je dood probeert te maken, stelletje racisten daar!quote:Op maandag 7 november 2005 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen maar zeggen dat terugschieten niet echt een optie is.
Geen schijterij. Doelbewust dood laten bloeden. Alleen lukt het niet erg tot nu toe...quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoor in dit topic andere wensen. Maar als het nodig is dan moet het maar al vind ik de politiek erg labbekakkerig daar, erg angstig allemaal. Je moet er gewoon op af en niet zo in de broek schijten.
Wat heb je aan een waterkanon in deze omstandigheden?quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ik snap ook niet ze heel goed waarom de waterkanonnen niet ingezet zijn
Het zijn dan ook sociaal-democraten hè? Je weet wel, het type Cohen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoor in dit topic andere wensen. Maar als het nodig is dan moet het maar al vind ik de politiek erg labbekakkerig daar, erg angstig allemaal. Je moet er gewoon op af en niet zo in de broek schijten.
Ja, dan heb je weinig recht van spreken.quote:Op maandag 7 november 2005 12:47 schreef nikk het volgende:
[..]
Ach, wat is oneerlijk. Zonder diploma is het moeilijk(er) een baan te vinden. Je hebt dan weinig recht van spreken vind ik.
quote:Op maandag 7 november 2005 12:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ah ja, dus alle schuld bij de onverschilligheid van de autochtonen leggen is waarheid, het verhaal 180 graden draaien is eenzijdig.
Logisch.
dat werkt gemak ze gewoon omver spuiten hebben ze weinig meer te vertellenquote:Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Wat heb je aan een waterkanon in deze omstandigheden?
Die kansen om aangenomen te worden worden niet groter door het in de hens steken van de auto van je baas.quote:Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dan heb je weinig recht van spreken.
Maar het feit dat mensen niet gemotiveerd genoeg zijn om überhaupt een diploma te gaan halen zou toch op zijn minst alarmerend moeten zijn.
Je kunt geen situatie scheppen dat de ene mens minder kansen heeft dan de ander, en vervolgens zeggen "ja, dan heb je ook geen recht van spreken" als de onderkaste zich daarbij neerlegt. Dan blijft het probleem natuurlijk in stand. Isnie praktisch.
Of vind jij het acceptabel dat hoogopgeleide Ahmed 10x minder kans heeft op een baan als hoogopgeleide Jean?
Het 10 keer minder kans maken lijkt mij nogal uit de lucht gegrepen...quote:Op maandag 7 november 2005 12:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, dan heb je weinig recht van spreken.
Maar het feit dat mensen niet gemotiveerd genoeg zijn om überhaupt een diploma te gaan halen zou toch op zijn minst alarmerend moeten zijn.
Je kunt geen situatie scheppen dat de ene mens minder kansen heeft dan de ander, en vervolgens zeggen "ja, dan heb je ook geen recht van spreken" als de onderkaste zich daarbij neerlegt. Dan blijft het probleem natuurlijk in stand. Isnie praktisch.
Of vind jij het acceptabel dat hoogopgeleide Ahmed 10x minder kans heeft op een baan als hoogopgeleide Jean?
Dit is duidelijk ja. De schuld alleen bij de sociale omstandigheden leggen lijkt me niet van toepassing namelijk.quote:Op maandag 7 november 2005 12:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou doe je het weer.
Ik draai het verhaal geen 180 graden. Het verhaal heeft 360 graden. Het is een wisselwerking tussen meerdere partijen.
Zo duidelijk genoeg?
dat gaat niet gebeuren. over het algemeen kun je van dit soort laffe mensen alleen aanvallen verwachten dmv zelfmoordaanslagen ipv met open vizier de strijd aangaanquote:Op maandag 7 november 2005 12:52 schreef Gabry het volgende:
Als het leger aangekondigt word hebben de relschoppers toch gewoon de keus om naar huis te gaan en alle problemen te meiden.
Ik zie het probleem niet bij het inzetten van het leger.
Ze kiezen er zelf voor als ze het tegen de franse defensie willen opnemen.
Maar dat ding is veel te log en te traag... Werkt alleen als die relschoppers zo vriendelijk zouden willen zijn om eventjes op één plek te blijven staan, maar zo vriendelijk zijn ze helaas niet.quote:Op maandag 7 november 2005 12:54 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat werkt gemak ze gewoon omver spuiten hebben ze weinig meer te vertellen
Misschien wilden de franse zich aanpassen aan de turkse cultuurquote:Op maandag 7 november 2005 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, het kost wat pijn, moeite en materiele schade, en misschien wat onschuldige slachtoffers, helaas. Maar het ziet er naar uit dat de arrogante Fransozen niet bereid zijn de Moslims serieus te nemen. Dan kun je gaan huilen, maar in principe vragen ze er zelf om. Hoe halen ze het in hun hoofd om de hoofddoek te verbieden op scholen, geen enkel zinnig argument kun je daarvoor verzinnen.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |