quote:Op zondag 6 november 2005 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kom maar? nu al?
We zijn nog niet eens begonnen. Zeg geen Roel streken he
Maakt niet zoveel uit, mensen vinden wel het juiste topicquote:Op zondag 6 november 2005 23:40 schreef Minouishere het volgende:
kunnen daar niet 's afspraken over worden gemaakt ,wie de komende TT maakt?
Ja en mannen weten war hij is dus ze pakken en doen daar alles zelf maar.quote:
Hey, even luisteren, hè!quote:Op zondag 6 november 2005 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
alsof dat lied elke dag op de radio voorbij komt
OK LoveBear, geef hem van jetje!!!quote:Op zondag 6 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja en mannen weten war hij is dus ze pakken en doen daar alles zelf maar.
We zitten hier in 2005 hoor![]()
Ik geloof niet zo in dat gedoe, vrouwen beschikken over uitklapbare bekken en ander leuk gereedschap om specifieke huishoudelijke danwel voortplantende werkzaamheden te verichten ...quote:Op zondag 6 november 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja en mannen weten war hij is dus ze pakken en doen daar alles zelf maar.
We zitten hier in 2005 hoor![]()
Jij houdt van koffiemelk!quote:
Een draaiende slijptol of zo.quote:Op zondag 6 november 2005 23:41 schreef cuall het volgende:
Ihhrr, kan iemand Nathalie iets door de strot douwen![]()
Dit zal je CV zonder twijfel ten goede komen! Proficiat!quote:Op zondag 6 november 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in dat gedoe, vrouwen beschikken over uitklapbare bekken en ander leuk gereedschap om specifieke huishoudelijke danwel voortplantende werkzaamheden te verichten ...
zo de bom is gelegd...:)![]()
jackson neusje?quote:Op zondag 6 november 2005 23:44 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot167a1.jpg]afbeelding][/URL]
Ik dacht meer aan een draainde kango.....het kreng kost me gewoon de lak op me meubels!quote:
Vergeet chantal anders ook niet.... dat is echt een jaloerse trutquote:Op zondag 6 november 2005 23:44 schreef versabommie het volgende:
die ingrid is echt wat mij betreft de grootste #$%$@%$@ die ik heb gezien !
Het levellen is bij deze voorbij!quote:Op zondag 6 november 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in dat gedoe, vrouwen beschikken over uitklapbare bekken en ander leuk gereedschap om specifieke huishoudelijke danwel voortplantende werkzaamheden te verichten ...
zit er nog wel seks en punten in ?quote:
Dat is de binnenkant die door het fineer heenkomt.quote:
Zit ik hier wéér voor de kat z´n viool te postenquote:Op zondag 6 november 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
Ik snap echt geen ene tering meer van die Ingrid.
Is Menno nou een enge psychopaat?
Of is het een zoenbaar ventje?
Ja dat klopt en ze zei er achter aan dat hij haar heeft gehad.quote:Op zondag 6 november 2005 23:44 schreef Sonique het volgende:
Had Menno het nou tegen Ingrid over dat hij haar nooit zou kunnen krijgen waarop zij kort antwoordde 'jawel'
Of verstond ik het mis?
Ze vreet dit voor niks het geneesmiddel seroxatquote:Op zondag 6 november 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
Ik snap echt geen ene tering meer van die Ingrid.
Is Menno nou een enge psychopaat?
Of is het een zoenbaar ventje?
Beide!quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is de binnenkant die door het fineer heenkomt.![]()
Ach... GMTA.quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zit ik hier wéér voor de kat z´n viool te posten![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef TheVulture het volgende:
EUREKA: Ik weet wat er met Ingrid aan de hand is...
zolang ze haar pillen slikt vind ze Menno leuk, maar als die pillen hun uitwerking verliezen dan ziet in Menno de duivel... totdat ze nieuwe pillen neemt en dan is Menno weer lief
quote:Op zondag 6 november 2005 23:44 schreef Minouishere het volgende:
heeft dido nieuwe lippenstift opgedaan??
dat lachje ook, wat gemaakt !!! kuthoer !
Had ze dat beloofd, ja?quote:Op zondag 6 november 2005 23:46 schreef Showtime het volgende:
Wat een bitch die Chantal, eerst aan Roel beloven dat ze niks zegt aan Dido en 2 minuten later verslag uitbrengen bij Dido.
Als de man meemaakt en heeft wat wij hebben piepen ze wel anders hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Menno verneukt het hele feest zo !quote:Op zondag 6 november 2005 23:48 schreef Sonique het volgende:
MEnno!!
Wat een kutmuziek, het hele feestje kakt in!!
quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is de binnenkant die door het fineer heenkomt.![]()
[dido mode]Misschien op het eerste, NEE op de tweede! [dido mode]quote:Op zondag 6 november 2005 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
zit er nog wel seks en punten in ?
quote:Op zondag 6 november 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
De muziek is gewoon kut snap BB niet.quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef versabommie het volgende:
jongejonge BB weet wel een feest volledig dood te trappen he?
alleen rob is nog in zijn hum
ingrid begint nu zelfs over gaten in sokken .. dit feestje is met afstand het grootste kutfeest dat linda ooit heeft gezien!
Ik wil niet overdrijven maar telt het ook als ik bowlingballen heb ?quote:Op zondag 6 november 2005 23:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als de man meemaakt en heeft wat wij hebben piepen ze wel anders hoor.
Als jij een bolwling bal door je piemelotje kan douwen dan snap je t
Dat ze het erg leuk vindt voor Roel en dat Dido hem niet moet kwetsen blabla GNAGNA. Jaloerse kreng.quote:Op zondag 6 november 2005 23:48 schreef farceman het volgende:
wat zitten dido en chankwal allemaal te smoezen? mijn geluid is weg....
feestquote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef versabommie het volgende:
jongejonge BB weet wel een feest volledig dood te trappen he?
"Misschien" bij Dido betekent "zeer zeker NIET, maar zolang ik jou kan laten geloven dat er een kans in zit, is dat voor mij voldoening genoeg".quote:Op zondag 6 november 2005 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
[dido mode]Misschien op het eerste, NEE op de tweede! [dido mode]![]()
tijd voor harde actiequote:Op zondag 6 november 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
Kutstem alert.. Naat te horen!!! MUTE
LOLquote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil niet overdrijven maar telt het ook als ik bowlingballen heb ?![]()
[lassiemode] ben je nog boos? [/lassiemode]quote:Op zondag 6 november 2005 23:49 schreef Day het volgende:
[..]
[dido mode]Misschien op het eerste, NEE op de tweede! [dido mode]![]()
tering dan is die echt desperatequote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef M-en-A het volgende:
Rob gaat een poging wagen bij Chantal????
quote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
Het lijkt soms net alsof Nathalie verliefd is op Dido, hoe ze haar aankijkt als ze met haar praat.
quote:Op zondag 6 november 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Misschien" bij Dido betekent "zeer zeker NIET, maar zolang ik jou kan laten geloven dat er een kans in zit, is dat voor mij voldoening genoeg".
Het is pas 12 uur he geduldquote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef Rica het volgende:
[..]
feest
Ik zit te wachten tot er een paar flink bezopen zijn maar dat schiet ook niet op geloof ik.
Kan nog leuk worden vannachtquote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
Het lijkt soms net alsof Nathalie verliefd is op Dido, hoe ze haar aankijkt als ze met haar praat.
Dat betekend misschien dat sjankwal met haar stemgeluid straks gillend klaarkomt als Rob zijn stompie in die vistank duwt.....daar gaat m'n geluidsinstalltie!quote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
rob gaat chantal neuken vanavond
quote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat betekend misschien dat sjankwal met haar stemgeluid straks gillend klaarkomt als Rob zijn stompie in die vistank duwt.....daar gaat m'n geluidsinstalltie!
Yep.quote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat betekend misschien dat sjankwal met haar stemgeluid straks gillend klaarkomt als Rob zijn stompie in die vistank duwt.....daar gaat m'n geluidsinstalltie!
Dat gevoel heb ik ook wel eens een, lesbische avond is ook goedquote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
Zou kunnen, Nathabie is lie.quote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
[..]
gewoon morgenochtend uitslapen en zeggen dat je verslapen hebt.quote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Waarom doet BB dit altijd op de dagen dat ik de volgende dag moet werken
1001 things to do with a stumpjequote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
JAAA, heb ik dus ook!quote:Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat stream1 een harder volume heeft dan 3?
Waarom zou BB het doen op dagen dat ik moet werken zoals gisteravond, niet heel Nederland werkt van maandag t/m vrijdag van 9 tot 5quote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Waarom doet BB dit altijd op de dagen dat ik de volgende dag moet werken
ROFLMAO!!quote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als voorbereiding op de wip met menno HARDERquote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef Timon223 het volgende:
Wat is er met die ene hersencel van ingrid gebeurd????
ze roept alleen maar "harder"
IK was met die muziek op bed gaan liggen denk ikquote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef Minouishere het volgende:
liesje loopt er ook weer een beetje verloren bij.......
oh god, gaan ze weer in die kutjacuzzi......nou ik haak af....
dat is het laatste woord wat iemand tegen haar heeft gezegd dus dat herhaald ze nu totdat iemand anders iets nieuws tegen haar zegt.quote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef Timon223 het volgende:
Wat is er met die ene hersencel van ingrid gebeurd????
ze roept alleen maar "harder"
joh is die er ook nogquote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef Minouishere het volgende:
liesje loopt er ook weer een beetje verloren bij.......
quote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Oh die voetenfoto daarstraks was dus van Ingrid. Dan ga ik ´m deleten.
Dat was hem, dat ik dat toch niet door had....quote:Op zondag 6 november 2005 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat is het laatste woord wat iemand tegen haar heeft gezegd dus dat herhaald ze nu totdat iemand anders iets nieuws tegen haar zegt.
quote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waarom zou BB het doen op dagen dat ik moet werken zoals gisteravond, niet heel Nederland werkt van maandag t/m vrijdag van 9 tot 5![]()
vrijdagavond lijkt me dan een mooie compromisquote:Op zondag 6 november 2005 23:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Waarom zou BB het doen op dagen dat ik moet werken zoals gisteravond, niet heel Nederland werkt van maandag t/m vrijdag van 9 tot 5![]()
Ja onbegrijpelijk dat ze het daar zelden over hebben en dat niet storend vinden, ze moeten er altijd om lachenquote:Op zondag 6 november 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Kan die Nathalie echt niet meer normaal praten en waarom wordt ze in godsnaam niet masssal genomineerd in dat huis
ik eronderquote:Op zondag 6 november 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
IK was met die muziek op bed gaan liggen denk ik
quote:Op zondag 6 november 2005 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat is het laatste woord wat iemand tegen haar heeft gezegd dus dat herhaald ze nu totdat iemand anders iets nieuws tegen haar zegt.
Ik snap niet dat niemand er agressief van wordt en haar in een rustige nacht met matras en al over de schutting flikkert. Onvoorstelbaar.quote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja onbegrijpelijk dat ze het daar zelden over hebben en dat niet storend vinden, ze moeten er altijd om lachen![]()
mja, ik denk dat als je een tijd VERPLICHT zonder muziek zit, je zelfs nog gaat dansen op Vader Abraham met het smurfenliefquote:
Kun jij dat regelen, maarja dan moet ik misschien weer op vrijdag avond werken (takke metro)quote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef TheVulture het volgende:
vrijdagavond lijkt me dan een mooie compromis
Had je niks beters te doen?quote:Op maandag 7 november 2005 00:00 schreef Bocaj het volgende:
Heb net 45 minuten naar die sexfilm van Roel & Dido zitten kijken...![]()
dank u, ik heb mijn momentenquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
vrijdagavond lijkt me dan een mooie compromis
wie riep daar : ADRIAANTJE TERINGLIJER
hahaha ja anders had ik wel ditquote:
Dan heb je een groot probleem als je 2 bowling ballen heb moe je er meer gebruik van makenquote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wil niet overdrijven maar telt het ook als ik bowlingballen heb ?![]()
We zijn het steeds vaker eens Dayquote:
touchequote:Op maandag 7 november 2005 00:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan heb je een groot probleem als je 2 bowling ballen heb moe je er meer gebruik van maken
quote:Op maandag 7 november 2005 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
touche![]()
he maar mensen, ik baal als een stekker maar ik moet morgen werken dus ik ben er weg van.
het was gezellig maar toch ook fijn.... tot morgen en![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:59 schreef Foreverblue het volgende:
En daar ben ik weerIk moest onverwachts even weg
![]()
Zo te zien zijn ze al aardig door de drank bevangen
Hier als binnenkomer voor scan maar een leuke foto:
[afbeelding]
Truste pik!quote:Op maandag 7 november 2005 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
touche![]()
he maar mensen, ik baal als een stekker maar ik moet morgen werken dus ik ben er weg van.
![]()
Neuhhh....quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 00:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan heb je een groot probleem als je 2 bowling ballen heb moe je er meer gebruik van maken
trustequote:Op maandag 7 november 2005 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
touche![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 november 2005 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
touche![]()
![]()
We wachten vol spanning...quote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Neuhhh....
Salsa avond nog niet afgelopen.... Hebben ze al een extratje gewonnen?
Absoluut! Moet m'n naam ook hoog houden. Denk jij nouquote:Op maandag 7 november 2005 00:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doet je naam wel eer aan deze reactie![]()
![]()
![]()
He Bocaj, war kan je die film ergens vinden? Ik ging gvrdm gisterenavond 1 minuut voor het los ging slapen...quote:Op maandag 7 november 2005 00:00 schreef Bocaj het volgende:
Heb net 45 minuten naar die sexfilm van Roel & Dido zitten kijken...![]()
Je zag echt nix(Misschien is er wat vinger/trekwerk geweest maar dat was het dan ook...)
Hopenlijk doen ze het vanavond nog es dunnetjes over![]()
Met: Wil je met me naar bed of zoiets....quote:
Ik niet, en kan je vertellen dat je echt niet 45 minuten van je leven wilt verspillen aan dat filmpje.quote:Op maandag 7 november 2005 00:06 schreef farceman het volgende:
[..]
He Bocaj, war kan je die film ergens vinden? Ik ging gvrdm gisterenavond 1 minuut voor het los ging slapen...
Gisteren was ze ook aardig zat hoorquote:Op maandag 7 november 2005 00:04 schreef Remzz het volgende:
Volgensmij gaat Nathalie vanavond kotsen die is niet helemaal meer nuchter
Rob: stiekem verliefd op Ingridquote:Op maandag 7 november 2005 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
Rob had eindelijk eventjes Ingrid te pakken.
Filmpjequote:Op maandag 7 november 2005 00:06 schreef farceman het volgende:
[..]
He Bocaj, war kan je die film ergens vinden? Ik ging gvrdm gisterenavond 1 minuut voor het los ging slapen...
quote:Op maandag 7 november 2005 00:06 schreef Snaptnix het volgende:
Anders moet ik nog een naamswijziging ondergaan ook
quote:Op maandag 7 november 2005 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob: stiekem verliefd op Ingrid
Nathalie: stiekem verliefd op Dido
Chantal: stiekem verliefd op Roel
Hebben we er nog meer?
Joost stiekem verliefd op Dido.quote:Op maandag 7 november 2005 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob: stiekem verliefd op Ingrid
Nathalie: stiekem verliefd op Dido
Chantal: stiekem verliefd op Roel
Hebben we er nog meer?
quote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Joost stiekem verliefd op Dido.
quote:Op maandag 7 november 2005 00:09 schreef Day het volgende:
Als Roel dit gedrag vertoont als hij verliefd is, kan hij er nu mee kappen.
Hij gedraagt zich echt als een randdebiel.
quote:Op maandag 7 november 2005 00:09 schreef Foreverblue het volgende:
Dido: Gaan we vanavond nog naar bed?
Roel: Ik zou het niet weten, is dat zo?
[afbeelding]
Gaat 'm een nominatie kosten!quote:Op maandag 7 november 2005 00:09 schreef Minouishere het volgende:
gek dat ze z'n stem niet herkennen ....... oh ja toch, menno weer ..
quote:Op maandag 7 november 2005 00:09 schreef Day het volgende:
Als Roel dit gedrag vertoont als hij verliefd is, kan hij er nu mee kappen.
Hij gedraagt zich echt als een randdebiel.
Het had een verrassing moeten blijven, voor als ze het huis uit kwamen.quote:Op maandag 7 november 2005 00:09 schreef Minouishere het volgende:
gek dat ze z'n stem niet herkennen ....... oh ja toch, menno weer ..
Ja! Mag ik?quote:Op maandag 7 november 2005 00:11 schreef Gert het volgende:
[..]Sorry hoor, maar ik ben je weer eventjes helemaal kwijt.
Ik zie en hoor Dido en Roel heel weinig. Maar jij ergert je dood aan Dido's lachje en aan Roels' debiele gedrag.![]()
denk dat menno ook tanja zwanger heeft getrapt en daar nu een arme antiliaan voor op laat draaien!quote:Op maandag 7 november 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Het had een verrassing moeten blijven, voor als ze het huis uit kwamen.
GORE HOERENMENNO!![]()
![]()
Denk dat het voor die ego´s belangrijker is dat Nathalie altijd iedereen gelijk geeft.quote:Op maandag 7 november 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie waant zich echt weer op de kleuterschool geloof ik. En echt niemand in het huis die zich eraan ergert.
En wat een toeval!quote:Op maandag 7 november 2005 00:16 schreef Shirley het volgende:
Ach jezus...Dido's nummer...vreselijk!
quote:Op maandag 7 november 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Meesteres Nana trapt haar slaaf Joost (okee... met wat fantasie dan)
[afbeelding]
Ben je dronken of zo?quote:Op maandag 7 november 2005 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ja! Mag ik?
Er was net een gesprek te volgen tussen Roel en Dido op stream 1 en daar deed hij aardig debiel, ja! En Dido heeft een heel vervelend lachje als ze dronken is.
(ik snap eigenlijk helemaal niet waarom ik het aan jou uitleg)
quote:Op maandag 7 november 2005 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
En wat een toeval!
Het is ook Naat's nummer!![]()
![]()
![]()
Ik weiger dit te gelovenquote:Op maandag 7 november 2005 00:17 schreef Timon223 het volgende:
Toch speelt Dildo het HEEL slim
even friemelen met Roel onder de lakens onder het motto, zo stemt Nederland me er niet uit....
Heel slim gevonden
![]()
![]()
![]()
![]()
Zucht....quote:
we zullen het zien volgende week..... als ze Roel dan weer laat vallen als een baksteen is het duidelijk.... zo niet, dan heb ik ongelijkquote:
Dan heeft ze het wel fout denk ik. Heel nederland denkt "Eerst de hele avond geil op zijn schoot zitten in het bad en dan nog niet eens een kusje willen geven?"quote:Op maandag 7 november 2005 00:17 schreef Timon223 het volgende:
even friemelen met Roel onder de lakens onder het motto, zo stemt Nederland me er niet uit....
Heel slim gevonden
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
De Nix Factor hoeft echt niet verder te zoeken.
quote:Op maandag 7 november 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
Dido doet de tieten van Naat weer even goed![]()
quote:
Dat was mijn idee ook al.quote:Op maandag 7 november 2005 00:17 schreef Timon223 het volgende:
Heel slim gevonden
![]()
![]()
![]()
![]()
soms ??? meestal !!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |