quote:Op maandag 7 november 2005 00:02 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dan heb je een groot probleem als je 2 bowling ballen heb moe je er meer gebruik van maken
trustequote:Op maandag 7 november 2005 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
touche![]()
he maar mensen, ik baal als een stekker maar ik moet morgen werken dus ik ben er weg van.
het was gezellig maar toch ook fijn.... tot morgen en![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 7 november 2005 00:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
touche![]()
he maar mensen, ik baal als een stekker maar ik moet morgen werken dus ik ben er weg van.
het was gezellig maar toch ook fijn.... tot morgen en![]()
![]()
We wachten vol spanning...quote:Op maandag 7 november 2005 00:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Neuhhh....
Salsa avond nog niet afgelopen.... Hebben ze al een extratje gewonnen?
Absoluut! Moet m'n naam ook hoog houden. Denk jij nouquote:Op maandag 7 november 2005 00:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doet je naam wel eer aan deze reactie![]()
![]()
![]()
He Bocaj, war kan je die film ergens vinden? Ik ging gvrdm gisterenavond 1 minuut voor het los ging slapen...quote:Op maandag 7 november 2005 00:00 schreef Bocaj het volgende:
Heb net 45 minuten naar die sexfilm van Roel & Dido zitten kijken...![]()
Je zag echt nix(Misschien is er wat vinger/trekwerk geweest maar dat was het dan ook...)
Hopenlijk doen ze het vanavond nog es dunnetjes over![]()
Met: Wil je met me naar bed of zoiets....quote:
Ik niet, en kan je vertellen dat je echt niet 45 minuten van je leven wilt verspillen aan dat filmpje.quote:Op maandag 7 november 2005 00:06 schreef farceman het volgende:
[..]
He Bocaj, war kan je die film ergens vinden? Ik ging gvrdm gisterenavond 1 minuut voor het los ging slapen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |