zit er nog wel seks en punten in ?quote:
Dat is de binnenkant die door het fineer heenkomt.quote:
Zit ik hier wéér voor de kat z´n viool te postenquote:Op zondag 6 november 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
Ik snap echt geen ene tering meer van die Ingrid.
Is Menno nou een enge psychopaat?
Of is het een zoenbaar ventje?
Ja dat klopt en ze zei er achter aan dat hij haar heeft gehad.quote:Op zondag 6 november 2005 23:44 schreef Sonique het volgende:
Had Menno het nou tegen Ingrid over dat hij haar nooit zou kunnen krijgen waarop zij kort antwoordde 'jawel'
Of verstond ik het mis?
Ze vreet dit voor niks het geneesmiddel seroxatquote:Op zondag 6 november 2005 23:45 schreef Gert het volgende:
Ik snap echt geen ene tering meer van die Ingrid.
Is Menno nou een enge psychopaat?
Of is het een zoenbaar ventje?
Beide!quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat is de binnenkant die door het fineer heenkomt.![]()
Ach... GMTA.quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zit ik hier wéér voor de kat z´n viool te posten![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef TheVulture het volgende:
EUREKA: Ik weet wat er met Ingrid aan de hand is...
zolang ze haar pillen slikt vind ze Menno leuk, maar als die pillen hun uitwerking verliezen dan ziet in Menno de duivel... totdat ze nieuwe pillen neemt en dan is Menno weer lief
quote:Op zondag 6 november 2005 23:44 schreef Minouishere het volgende:
heeft dido nieuwe lippenstift opgedaan??
dat lachje ook, wat gemaakt !!! kuthoer !
Had ze dat beloofd, ja?quote:Op zondag 6 november 2005 23:46 schreef Showtime het volgende:
Wat een bitch die Chantal, eerst aan Roel beloven dat ze niks zegt aan Dido en 2 minuten later verslag uitbrengen bij Dido.
Als de man meemaakt en heeft wat wij hebben piepen ze wel anders hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in dat gedoe, vrouwen beschikken over uitklapbare bekken en ander leuk gereedschap om specifieke huishoudelijke danwel voortplantende werkzaamheden te verichten ...
zo de bom is gelegd...:)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |