quote:Op maandag 7 november 2005 00:17 schreef Foreverblue het volgende:
Meesteres Nana trapt haar slaaf Joost (okee... met wat fantasie dan)
[afbeelding]
Ben je dronken of zo?quote:Op maandag 7 november 2005 00:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ja! Mag ik?
Er was net een gesprek te volgen tussen Roel en Dido op stream 1 en daar deed hij aardig debiel, ja! En Dido heeft een heel vervelend lachje als ze dronken is.
(ik snap eigenlijk helemaal niet waarom ik het aan jou uitleg)
quote:Op maandag 7 november 2005 00:17 schreef Day het volgende:
[..]
En wat een toeval!
Het is ook Naat's nummer!![]()
![]()
![]()
Ik weiger dit te gelovenquote:Op maandag 7 november 2005 00:17 schreef Timon223 het volgende:
Toch speelt Dildo het HEEL slim
even friemelen met Roel onder de lakens onder het motto, zo stemt Nederland me er niet uit....
Heel slim gevonden
![]()
![]()
![]()
![]()
Zucht....quote:
we zullen het zien volgende week..... als ze Roel dan weer laat vallen als een baksteen is het duidelijk.... zo niet, dan heb ik ongelijkquote:
Dan heeft ze het wel fout denk ik. Heel nederland denkt "Eerst de hele avond geil op zijn schoot zitten in het bad en dan nog niet eens een kusje willen geven?"quote:Op maandag 7 november 2005 00:17 schreef Timon223 het volgende:
even friemelen met Roel onder de lakens onder het motto, zo stemt Nederland me er niet uit....
Heel slim gevonden
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
De Nix Factor hoeft echt niet verder te zoeken.
quote:Op maandag 7 november 2005 00:20 schreef cuall het volgende:
Dido doet de tieten van Naat weer even goed![]()
quote:
Dat was mijn idee ook al.quote:Op maandag 7 november 2005 00:17 schreef Timon223 het volgende:
Heel slim gevonden
![]()
![]()
![]()
![]()
soms ??? meestal !!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |