quote:Op zondag 6 november 2005 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Misschien" bij Dido betekent "zeer zeker NIET, maar zolang ik jou kan laten geloven dat er een kans in zit, is dat voor mij voldoening genoeg".
Het is pas 12 uur he geduldquote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef Rica het volgende:
[..]
feest
Ik zit te wachten tot er een paar flink bezopen zijn maar dat schiet ook niet op geloof ik.
Kan nog leuk worden vannachtquote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
Het lijkt soms net alsof Nathalie verliefd is op Dido, hoe ze haar aankijkt als ze met haar praat.
Dat betekend misschien dat sjankwal met haar stemgeluid straks gillend klaarkomt als Rob zijn stompie in die vistank duwt.....daar gaat m'n geluidsinstalltie!quote:Op zondag 6 november 2005 23:50 schreef regenworm het volgende:
rob gaat chantal neuken vanavond
quote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat betekend misschien dat sjankwal met haar stemgeluid straks gillend klaarkomt als Rob zijn stompie in die vistank duwt.....daar gaat m'n geluidsinstalltie!
Yep.quote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
Het lijkt soms net alsof Nathalie verliefd is op Dido, hoe ze haar aankijkt als ze met haar praat.
[..]
Dat betekend misschien dat sjankwal met haar stemgeluid straks gillend klaarkomt als Rob zijn stompie in die vistank duwt.....daar gaat m'n geluidsinstalltie!
Dat gevoel heb ik ook wel eens een, lesbische avond is ook goedquote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
Zou kunnen, Nathabie is lie.quote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
[..]
gewoon morgenochtend uitslapen en zeggen dat je verslapen hebt.quote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Waarom doet BB dit altijd op de dagen dat ik de volgende dag moet werken
1001 things to do with a stumpjequote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
JAAA, heb ik dus ook!quote:Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
Valt het jullie trouwens ook op dat stream1 een harder volume heeft dan 3?
Waarom zou BB het doen op dagen dat ik moet werken zoals gisteravond, niet heel Nederland werkt van maandag t/m vrijdag van 9 tot 5quote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef TheVulture het volgende:
Waarom doet BB dit altijd op de dagen dat ik de volgende dag moet werken
ROFLMAO!!quote:Op zondag 6 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |