zoek ik ook nogquote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand een filmpje van een in strakke spijkerbroek dansende Lieske zoals te zien was in de TV-uitzending van vandaag?
Eingelijk de moeite niet waard om daar 45 minuten naar te kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 18:20 schreef PC eend het volgende:
Caesu heeft al wat ge-upload
Als je nog meer wilt zien, hier 3 kwartier lang Dido en Roel, als je nog wat denkt te zien, is het misschien handig om even te posten in welke minuut je dat dacht te zien
http://rapidshare.de/files/7271299/Watskeburt.wmv.html
quote:Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eingelijk de moeite niet waard om daar 45 minuten naar te kijken![]()
Je ziet NIX, het enige wat gebeurd kan zijn is wat vinger/trekwerk....
Lachwekkend is de cameraman die steeds effe komt kijken of er wat gebeurd...
mooi filmpje, knap montagewerk !quote:
Nee, ik zie telkens: Gestoptquote:Op maandag 7 november 2005 19:59 schreef Stephan328i het volgende:
Filmpie staat op Talpa http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Waar je die text ook vandaan hebt...iets over het hoofd gezien?![]()
Heb ik ook vaak, bij mij helpt het vaak wel om op play te klikken en als ie het niet doet een paar keer de pagina refreshen.quote:
Omdat het toch een mooi stukje Anti-naat is heb ik het toch maar even voor je gedaanquote:Op maandag 7 november 2005 19:43 schreef Dennis-1993 het volgende:
Hoi ik zoek de video waar Nathalie haar voeten afveegt aan Menno's schone lakens het verhaal gaat zo:
Sorry Eend...Heb het meeste niet eens gekekenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:12 schreef PC eend het volgende:
Meer dan 700 downloads, allemaal mensen die naar bewegende dekens gekeken hebben
Geen een die moeite doet om aan mijn oproep gehoor te geven
Ok je bent vergevenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:58 schreef Stephan328i het volgende:
[..]
Sorry Eend...Heb het meeste niet eens gekeken
Ik heb hem ook gezien hoor eend! Dankje.. Ook al was er niet veel boeiends te zien..quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok je bent vergeven
Ik richt me woede wel op die 738 anderen
awh wat een irritant stemmetje trekt ze daar toch!! bah!quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat het toch een mooi stukje Anti-naat is heb ik het toch maar even voor je gedaan
In de hoop dat het de Naat-haat aanwakkert
Click here to watch BB-Natalie-vieze-voeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |