Hij is eg eg egggg uber!!quote:
Tuurlijk, ik denk dat er meerdere mensen het wel willen zien.quote:Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef PC eend het volgende:
Oh en als iemand geinteresseerd is in een filmpje van afgelopen nacht, dan hoor ik het nog wel
Gaaf stukje montage, knap gedaan..quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:14 schreef PC eend het volgende:
Click here to watch BB-Fight-for-your-right
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zet erop !quote:Op zondag 6 november 2005 05:38 schreef PC eend het volgende:
Oh en als iemand geinteresseerd is in een filmpje van afgelopen nacht, dan hoor ik het nog wel
zoek ik ook nogquote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Arcee het volgende:
Heeft iemand een filmpje van een in strakke spijkerbroek dansende Lieske zoals te zien was in de TV-uitzending van vandaag?
Eingelijk de moeite niet waard om daar 45 minuten naar te kijkenquote:Op zondag 6 november 2005 18:20 schreef PC eend het volgende:
Caesu heeft al wat ge-upload
Als je nog meer wilt zien, hier 3 kwartier lang Dido en Roel, als je nog wat denkt te zien, is het misschien handig om even te posten in welke minuut je dat dacht te zien
http://rapidshare.de/files/7271299/Watskeburt.wmv.html
quote:Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Eingelijk de moeite niet waard om daar 45 minuten naar te kijken![]()
Je ziet NIX, het enige wat gebeurd kan zijn is wat vinger/trekwerk....
Lachwekkend is de cameraman die steeds effe komt kijken of er wat gebeurd...
mooi filmpje, knap montagewerk !quote:
Nee, ik zie telkens: Gestoptquote:Op maandag 7 november 2005 19:59 schreef Stephan328i het volgende:
Filmpie staat op Talpa http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Waar je die text ook vandaan hebt...iets over het hoofd gezien?![]()
Heb ik ook vaak, bij mij helpt het vaak wel om op play te klikken en als ie het niet doet een paar keer de pagina refreshen.quote:
Omdat het toch een mooi stukje Anti-naat is heb ik het toch maar even voor je gedaanquote:Op maandag 7 november 2005 19:43 schreef Dennis-1993 het volgende:
Hoi ik zoek de video waar Nathalie haar voeten afveegt aan Menno's schone lakens het verhaal gaat zo:
Sorry Eend...Heb het meeste niet eens gekekenquote:Op dinsdag 8 november 2005 15:12 schreef PC eend het volgende:
Meer dan 700 downloads, allemaal mensen die naar bewegende dekens gekeken hebben
Geen een die moeite doet om aan mijn oproep gehoor te geven
Ok je bent vergevenquote:Op dinsdag 8 november 2005 16:58 schreef Stephan328i het volgende:
[..]
Sorry Eend...Heb het meeste niet eens gekeken
Ik heb hem ook gezien hoor eend! Dankje.. Ook al was er niet veel boeiends te zien..quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ok je bent vergeven
Ik richt me woede wel op die 738 anderen
awh wat een irritant stemmetje trekt ze daar toch!! bah!quote:Op dinsdag 8 november 2005 16:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat het toch een mooi stukje Anti-naat is heb ik het toch maar even voor je gedaan
In de hoop dat het de Naat-haat aanwakkert
Click here to watch BB-Natalie-vieze-voeten
Heheh, maar daar ging het niet om, ik had gevraagd of als iemand wat dacht te zien of ze dan konden melden in welke minuten het te zien was, zodat niet iedereen de volle 3 kwartier hoefde uit te zittenquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:11 schreef bloempje17 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien hoor eend! Dankje.. Ook al was er niet veel boeiends te zien..![]()
niet in mijn filmpje helaasquote:Op woensdag 9 november 2005 17:13 schreef bloempje17 het volgende:
Zo vannacht schijnen dido en roel weer lekker bezig te zijn geweest (staat filmpje op talpa).
Iemand nog filmpjes van dido en roel vannacht?
Bedankt voor het veertjequote:Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef CartWOman het volgende:
PC eend, lief van je, al die filmpjes.![]()
Ik neem op in divx, ik heb ook wel eens als .avi upgeload maar dan krijgen mensen codec problemen ( misschien ook omdat ik was vergeten te zeggen welke nodig wasquote:Op woensdag 9 november 2005 20:50 schreef Zw0rld het volgende:
PC eend
Wat voor wmv encoder gebruik jij
Dat je opneemt in divx weten we.hint logo uitzetten,quote:Op woensdag 9 november 2005 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik neem op in divx, ik heb ook wel eens als .avi upgeload maar dan krijgen mensen codec problemen ( misschien ook omdat ik was vergeten te zeggen welke nodig was![]()
)
Ik gooi het nu allemaal maar in moviemaker (zit standaard in winXP), die maakt er wmv van.
Ik heb die optie nog niet gevondenquote:Op woensdag 9 november 2005 22:36 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Dat je opneemt in divx weten we.hint logo uitzetten,
Zit in de player codec.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb die optie nog niet gevonden![]()
Ik vind het wel leuk hoor, hoe meer filmpjes hoe beter, maar is dit niet een hoop extra werk voor niks?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef Zw0rld het volgende:
Samenvatting donderdag
http://rapidshare.de/files/7450985/donderdag.wmv
Weet ik.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor, hoe meer filmpjes hoe beter, maar is dit niet een hoop extra werk voor niks?
Alle uitzendingen staan gewoon op de talpa site online toch?
Is het niet leuker om streams op te nemen en zo leuke dingen te laten zien die juist helemaal niet in de uitzending komen
Je bent te lui, maar gaat wel samenvattingen maken van uitzendingen die gewoon online staanquote:Op donderdag 10 november 2005 22:48 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik ben lui. Tis zo bewerkelijk met die streams te rotzooien.
Ik heb een goede mpg kaart in pc + alle edit software.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |