Het zou volslagen belachelijk zijn, maar ja je weet nooit.quote:Op zondag 6 november 2005 21:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
In dat geval zou Talpa de stand wel heel erg bijsturen... Menno is op dit moment de 2de populairste bewoner in het huis. Lijkt me een beetje de eigen glazen ingooien als hij eruit gaat....
Als dit verhaal klopt dan betekent dat Joost de winnaar van BB5 wordt.quote:Op zondag 6 november 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Iets!!! minder!!! vraagtekens????tanjalies in SMS fraude Endemol Big Brother
Gert: Als ze het niet zo zouden doen kost het een klap met geld. In principe houden ze zo veel als mogelijk de werkelijk aan van de tellingen aan. Waarom ook niet. Maar als het volgens de productie nodig is dan wordt er bijgestuurd. Zo denk ik dat Lieske de volgende is die vertrekt en daarna Menno. De nieuwe weekopdracht. Ik geef je een hint. Iets voor de baby maken.
Ingrid heeft in ieder geval een betere danshouding EN (wel zo belangrijk) ritmegevoel dan Lieske.quote:Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef MissX het volgende:
[..]
misschien bedoelen ze Ingrid welDie vind ik beter dansen dan Lieske met der dansopleiding.
Uiteraard. Maar dat doet ie ook als ie enkel bier op heeftquote:Op zondag 6 november 2005 21:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En Roel plast weer eens op heel verkeerde plekken.
het is gewoon een extraatjequote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Ik heb de (summiere) streamverslagen gelezen en op de Talpa-site gekeken, maar het is me nog niet helemaal duidelijk: dat Salsa-dansen is gewoon een extraatje toch? Ze hoéven niets, maar het is gewoon onderdeel van het feest en ze mogen er mee stoppen als ze geen zin meer hebben?
Ik zag Roel namelijk nog dansen in plaats van cocktails naar binnen slaan, dus ik dacht misschien zit er toch een verplicht tintje aan?
quote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef farceman het volgende:
Chantal is enthousiast over Dido's zoenverhalen die ze met Roel beleefde. Chantal, die meeleeft met Dido's verhalen als nooit tevoren, weet het wel: "Als hij zo kan zoenen als jij zegt, had ik er nu al gelegen!"
weet iemand wat dido hier precies over heeft gezegd?
Ja, Rob is behoorlijk handig met die poot.quote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef ART het volgende:
Rob met zijn houten been doet dit echt stukken soepeler dan houten klaas Joost.
Roel is ziek?quote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Ik heb de (summiere) streamverslagen gelezen en op de Talpa-site gekeken, maar het is me nog niet helemaal duidelijk: dat Salsa-dansen is gewoon een extraatje toch? Ze hoéven niets, maar het is gewoon onderdeel van het feest en ze mogen er mee stoppen als ze geen zin meer hebben?
Ik zag Roel namelijk nog dansen in plaats van cocktails naar binnen slaan, dus ik dacht misschien zit er toch een verplicht tintje aan?
Die wil alleen een beetje nuchter blijven om Dido een veeg te geven met zijn coctailworstje.quote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Wat ik net begreep uit de woordenstroom van Ingrid is het wel de bedoeling dat ze het allemaal leren. Dan komt er, volgens mij, een verrassing. Vandaar dus dat ik hier zwaar op een band zit te hopen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef Gert het volgende:
Heyquote:Op zondag 6 november 2005 21:47 schreef TheVulture het volgende:
I'm back, is het party-time?
Verder nog wat gemist eigenlijk?
Als ze met zn alle een mooie show kunnen opvoeren winnen ze wat extra'squote:Op zondag 6 november 2005 21:46 schreef avonne het volgende:
kan iemand nog reproduceren wat de opdracht is?
1. binnen 10 minuten omkleden (goh, zomaar gehaald)
2. danspasjes leren
3. en dan...?
quote:Op zondag 6 november 2005 21:47 schreef Sonique het volgende:
Joost heeft ECHT een ritmegevoel van een tafelpoot!!
quote:Op zondag 6 november 2005 21:48 schreef Inca het volgende:
Roel heeft een jaartje dansles gehad omdat die te jong was om uit te gaan![]()
Ik heb ook zo een vermoeden dat die komt, is al eerder in BB's geweest. En vorige week moesten ze toch ook koppels maken. Dat zou wel is hiervoor kunnen zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 21:47 schreef Inca het volgende:
straks komt de opdracht 24 uur door dansen
De verrassing zal wel nóg meer drank zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef Day het volgende:
Wat ik net begreep uit de woordenstroom van Ingrid is het wel de bedoeling dat ze het allemaal leren. Dan komt er, volgens mij, een verrassing. Vandaar dus dat ik hier zwaar op een band zit te hopen.![]()
Of Jim komt zijn nieuwe dansalbum promotenquote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ik net begreep uit de woordenstroom van Ingrid is het wel de bedoeling dat ze het allemaal leren. Dan komt er, volgens mij, een verrassing. Vandaar dus dat ik hier zwaar op een band zit te hopen.![]()
Ik vind Roel z'n salsmoves wel grappig overigens, hij schuift met zijn voeten i.p.v. ze op te tillen.
quote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hey![]()
![]()
Ze zijn lekker aan t dansen en aan de zuip![]()
Ik vond de dansmarathon in bb2 met afstand de allerleukste opdracht in alle 5 de bb's Maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik heb ook zo een vermoeden dat die komt, is al eerder in BB's geweest. En vorige week moesten ze toch ook koppels maken. Dat zou wel is hiervoor kunnen zijn.
misschien moeten ze die groepering verplicht op dansles zettenquote:Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Hier was het 'vroeger' ook normaal dat je eerst eens een jaartje op dansles ging als je 15 a 16 was en pas daarná mocht je af en toe eens een avondje uit. Op je 15e a 16e ging je dus op zaterdagavond vrij dansenDat was netjes rond twaalf uur, half één afgelopen....
Tegenwoordig hangen ze op hun 13 al tot drie uur 's nachts in de kroeg
Misschien krijgen ze nu ook zo ietsquote:Op zondag 6 november 2005 21:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond de dansmarathon in bb2 met afstand de allerleukste opdracht in alle 5 de bb's Maar dat is mijn mening.
geen problemen mee versatel.quote:Op zondag 6 november 2005 21:51 schreef clauwheee het volgende:
Mijn streams doen weer eens vervelend
heb geen versatel maar hier doen ze t ook goedquote:Op zondag 6 november 2005 21:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen problemen mee versatel.
Maar fok is echt fucking traag![]()
![]()
flugel toch. Wat braaf!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 21:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Hier was het 'vroeger' ook normaal dat je eerst eens een jaartje op dansles ging als je 15 a 16 was en pas daarná mocht je af en toe eens een avondje uit. Op je 15e a 16e ging je dus op zaterdagavond vrij dansenDat was netjes rond twaalf uur, half één afgelopen....
Tegenwoordig hangen ze op hun 13 al tot drie uur 's nachts in de kroeg
de paddenstoelen huppiesquote:Op zondag 6 november 2005 21:54 schreef ART het volgende:
Roel tilt zijn voeten misschien niet op, maar hij is wel soepel in de heupies.
Ik heb het nu dus over 15jr geleden....quote:Op zondag 6 november 2005 21:55 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
flugel toch. Wat braaf!!!!
Was dat vroeger in het midden van Brabant toch anders als in West-Brabant![]()
Dan moet je helaas nog even wachten het is vanavond een salsa avondquote:Op zondag 6 november 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Oprotten met die salsa. Gewoon feest graag
quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Oprotten met die salsa.
Juist, allemaal kostbare zuiptijd die verloren gaat. Een drankmarathon zou trouwens ook niet gek zijn als weekopdracht...quote:Op zondag 6 november 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Ik had you een stuk jonger geschat !quote:Op zondag 6 november 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het nu dus over 15jr geleden....
ja ik over zo'n 12.quote:Op zondag 6 november 2005 21:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het nu dus over 15jr geleden....
Laat die knpoog maar weg.quote:Op zondag 6 november 2005 21:55 schreef scanman01 het volgende:
Nou zo moeilijk moet het niet zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Het wachten is op het moment dat Menno het verneukt
Al danst ie veruit het beste met Naat dus dat zal niet meevallen voor de groep om hem nu iets in zijn schoenen te schuiven
Als Joost het niet onder de knie krijgt is dat Menno's schuld ja.quote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Al danst ie veruit het beste met Naat dus dat zal niet meevallen voor de groep om hem nu iets in zijn schoenen te schuiven
Dank jequote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik had you een stuk jonger geschat !
van Cohenquote:Op zondag 6 november 2005 22:00 schreef BorTheWolf het volgende:
van wie is dit nummer trouwens ? Amsterdam, Amsterdam
En slijtage op de parketvloer, niet te vergeten...quote:Op zondag 6 november 2005 22:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou zo moeilijk moet het niet zijn.
b.v broek zat niet goed, kraagje zat niet goed
Tuurlijk wel, hij is nu vet streberig weer bezig. Dat zie je toch wel, net als bij die fietsopdracht. En hij pikt ook nog alle vrouwen in. Dat kan toch nietquote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef TheVulture het volgende:
Vind t zielig dat Menno de pispaal isquote:Op zondag 6 november 2005 22:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Als Joost het niet onder de knie krijgt is dat Menno's schuld ja.
Moet ie zich maar meer om die arme Josti bekommeren.
Menno!!!![]()
Omdat Dido met Menno danst...quote:Op zondag 6 november 2005 22:03 schreef Foreverblue het volgende:
Roel amuseert zich prima:
[afbeelding]
We dachten precies hetzelfdequote:Op zondag 6 november 2005 22:04 schreef Day het volgende:
Menno, wat doe je nou, man!!!!!
Dido leren dansen? Dat mag niet van randdebiel Roel!!!!
(zucht, die jongen leert het ook nooit, hè?)
Wat kijkt hij daar met een nare hoofd zegquote:Op zondag 6 november 2005 22:03 schreef Foreverblue het volgende:
Roel amuseert zich prima:
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 22:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind t zielig dat Menno de pispaal is![]()
Joost moet meer op zichzelf letten hij let te veel op wat de andere doen.
Hij zal t idd wel weer verpesten
Ach, die jongen is multi-getalenteerd. Daar kan hij toch ook niks aan doenquote:Op zondag 6 november 2005 22:03 schreef flugeltje het volgende:
Menno is gewoon een uitslover... Zie hem daar nou met z'n heupen schudden joh...
Misschien is ie wel écht homo![]()
Nee, Menno denkt dat ie steeds met dezelfde beweging goed kan dansen. Hij is zichzelf weer flink aan het uitsloven hoor. Gluipert....![]()
hij geeft menno zo een knal let maar op en anders haalt die zijn broertjes derbij jahquote:Op zondag 6 november 2005 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Roel gaat nu op de lip van Menno en Dido staan.... kansloze sukkel is het
En dat weet ze zelf maar al te goed; ze baalt er stévig van.quote:Op zondag 6 november 2005 22:06 schreef Djoj het volgende:
Dido heeft inderdaad erg weinig ritmegevoel...
In de tv uitzendingen helaas nietquote:Op zondag 6 november 2005 22:08 schreef regenworm het volgende:
Lieske heeft wel een bevoorrechte positie bij de regie.
Ze zoemen wel erg vraag op haar in
Zolang het maar geen Ratelband is...quote:Op zondag 6 november 2005 21:49 schreef Day het volgende:
Vandaar dus dat ik hier zwaar op een band zit te hopen.
Ach ja. Het schoothondje.quote:Op zondag 6 november 2005 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Roel gaat nu op de lip van Menno en Dido staan.... kansloze sukkel is het
Lig jij graag met een ijsblok in je bed?quote:Op zondag 6 november 2005 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ze zeggen toch altijd dat je aan de moves van iemand kan zien hoe goed hij/zij in bed is... dan is Dido geen goeie minnares
Nee idd vraag het aan Dutrouxquote:Op zondag 6 november 2005 21:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ja ik over zo'n 12.![]()
Gewoon op dansles met z'n allen met je 12 a 13 en daarna met 15 los (in Belgie, want daar deden ze nooit moeiljk over leeftijden).![]()
Nopequote:Op zondag 6 november 2005 22:10 schreef Sonique het volgende:
Is Roel nu al dronken?
dat is wel jammer want daar moet ze de stemmen vandaan van halen.quote:Op zondag 6 november 2005 22:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de tv uitzendingen helaas niet
Jaja en dan is t dag dag zwaai zwaaiquote:Op zondag 6 november 2005 22:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja. Het schoothondje.
Wie weet. Giet zich nu ff snel vol, kan ie weer lekker agressief gaan worden. Kan ie straks weer gaan dreigen dat ie Menno wel wil slaan. (met genoeg op onderneemt ie misschien zelfs wel een poging)
de vrije moves, ja, niet de voorgekauwde.quote:Op zondag 6 november 2005 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ze zeggen toch altijd dat je aan de moves van iemand kan zien hoe goed hij/zij in bed is... dan is Dido geen goeie minnares
quote:Op zondag 6 november 2005 22:10 schreef Inca het volgende:
[..]
Lig jij graag met een ijsblok in je bed?
Scherpquote:Op zondag 6 november 2005 22:09 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zolang het maar geen Ratelband is...
quote:
LOL ik zag het echt al helemaal voor mequote:Op zondag 6 november 2005 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Al Rob iets te enthousiast danst schopt ie zijn been naar de andere kant van de kamer
drugs en bier dat kan hij ook goedquote:Op zondag 6 november 2005 22:12 schreef Sonique het volgende:
Roel kan eigenlijk ook maar één ding dansen...
Qua uiterlijk zou ik tegen Dido geen nee zeggen...quote:
Nah... hij doet juist heel leuk mee.quote:Op zondag 6 november 2005 22:09 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach ja. Het schoothondje.
Wie weet. Giet zich nu ff snel vol, kan ie weer lekker agressief gaan worden. Kan ie straks weer gaan dreigen dat ie Menno wel wil slaan. (met genoeg op onderneemt ie misschien zelfs wel een poging)
Ingrid en Lieske zien er beiden prachtig uit, van de vrouwen wat mij betreft ook beiden het mooiste figuur...quote:
Ik wil niet opscheppen maar ik kan aardig goed salsa dansen hoorquote:Op zondag 6 november 2005 22:13 schreef Bocaj het volgende:
Salsa is voor vrouwen en val ons mannen daar niet mee lastig!
Maar als je een 1/2 uurtje met haar gesproken hebt dan isquote:Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zou ik tegen Dido geen nee zeggen...
hij heeft vast dansles gehadquote:Op zondag 6 november 2005 22:12 schreef flugeltje het volgende:
Menno heeft de 'moves' wel degelijk hoor....
doe eens voor danquote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar ik kan aardig goed salsa dansen hoor![]()
Je hoeft ook niet persé te praten hoor... Met een beetje mazzel heeft ze al vrij snel d'r mond vol...quote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar als je een 1/2 uurtje met haar gesproken hebt dan is![]()
![]()
Je ziet gewoon dat Dido hier heel onzeker van wordt...quote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef Minouishere het volgende:
het is net of dido op klompen loopt....
Hij houdt Dido anders constant in de gaten hoor... en we zijn nog lang niet aan het einde van de avond dus wie weet wat hij nog voor acties heeftquote:Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah... hij doet juist heel leuk mee.
Onverwacht, dat ie dit überhaupt kan.
Ik houd ook niet van de agressieve uitstraling die Roel krijgt zodra hij gaat drinken, maar hij doet nu gewoon heel normaal.
Dat gezeur over Roel in dit topic momenteel, dat is nu echt bashen.![]()
Hij kéék naar Menno.... whooo wat een lúl.![]()
Sorry maar daar lijkt hij echt net een orangoetangtjequote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef versabommie het volgende:
Ik gooi hem er toch nog maar ff in ....
[afbeelding]
Sanctiequote:Op zondag 6 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
Komt Roel weer aan met zijn nu toch wel erg eentonig wordende drumactje...
Hijs godverdomme nog eentoniger dan lieske haar dansje..
Salsa dans je juist lekkerder op hakkenquote:Op zondag 6 november 2005 22:14 schreef MissX het volgende:
op die hakken die ze aan hebben zou ik echt al lang op me bek zijn gegaan
klopt maar bij lieske is alles echtquote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef Djoj het volgende:
[..]
Ingrid en Lieske zien er beiden prachtig uit, van de vrouwen wat mij betreft ook beiden het mooiste figuur...![]()
Het ware gezicht van Roel...quote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding]
pcies, slappe toestand!quote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Maar als je een 1/2 uurtje met haar gesproken hebt dan is![]()
![]()
Komt door Menno...quote:Op zondag 6 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 22:15 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding]
O, dat ie straks los gaat dat kan heel goed, met al die sterke drank in huis.quote:Op zondag 6 november 2005 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij houdt Dido anders constant in de gaten hoor... en we zijn nog lang niet aan het einde van de avond dus wie weet wat hij nog voor acties heeft
quote:Op zondag 6 november 2005 22:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet persé te praten hoor... Met een beetje mazzel heeft ze al vrij snel d'r mond vol...![]()
Het is echt eng hoe erg wij levellenquote:Op zondag 6 november 2005 22:16 schreef versabommie het volgende:
De goede tafelpoten niet te na gesproken, natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2005 21:47 schreef Sonique het volgende:
Joost heeft ECHT een ritmegevoel van een tafelpoot!!
Geef mij maar me gympenquote:Op zondag 6 november 2005 22:17 schreef milagro het volgende:
[..]
Salsa dans je juist lekkerder op hakken
sowieso danst met hoge hakken lekkerder
een flauw idee misschien wel tot 0:00quote:Op zondag 6 november 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Zo heel langzaam begint het al wat vermoeiend te worden, die salsa. Moeten ze lang oefenen?
Op de BB site 'de hele avond'quote:Op zondag 6 november 2005 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Zo heel langzaam begint het al wat vermoeiend te worden, die salsa. Moeten ze lang oefenen?
Zodra ik op hakken ga staan loop ik alsof ik in m'n broek heb gepoept...quote:Op zondag 6 november 2005 22:19 schreef MissX het volgende:
[..]
Geef mij maar me gympenMaar ik ben zowiezo niet van dit soort dansjes.
Als ik op hakken dans, dan word ik net als Dido. Alsof ik op klompen dans.
quote:Op zondag 6 november 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodra ik op hakken ga staan loop ik alsof ik in m'n broek heb gepoept...![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 22:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zodra ik op hakken ga staan loop ik alsof ik in m'n broek heb gepoept...![]()
Wbquote:Op zondag 6 november 2005 22:19 schreef demins het volgende:
[..]
De goede tafelpoten niet te na gesproken, natuurlijk![]()
Ben er weer, val geloof ik met mijn kontje in de boter!!
quote:
Vrij rekbaar...quote:
ik niet, hoe hoger de hakken hoe beterquote:Op zondag 6 november 2005 22:19 schreef MissX het volgende:
[..]
Geef mij maar me gympenMaar ik ben zowiezo niet van dit soort dansjes.
Als ik op hakken dans, dan word ik net als Dido. Alsof ik op klompen dans.
quote:Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
Vooral dat geschetter van die toeters begint me zo langzamerhand te ergeren.
Ideetje: al die salsa-cd's in de breedbek van Chantal schuiven en haar terugschoppen naar het takki takki-oerwoud waar die klereherrie vandaan komt.
Zou kunnen!quote:Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef Gert het volgende:
Vooral dat geschetter van die toeters begint me zo langzamerhand te ergeren.
Ideetje: al die salsa-cd's in de breedbek van Chantal schuiven en haar terugschoppen naar het takki takki-oerwoud waar die klereherrie vandaan komt.
Zou het misschien een feestweek worden....quote:Op zondag 6 november 2005 22:25 schreef Inca het volgende:
Een brief van Big Brother. Ingrid leest voor: "Nu jullie lichamelijk goed in vorm zijn, zoals jullie bij de fysieke test van vorige week hebben laten zien, moeten jullie in het kader van de weekopdrachten opnieuw je beste beentje voorzetten. Bijna letterlijk, deze keer. Jullie krijgen de hele avond de tijd om de fijne stapjes van de Salsa onder de knie te krijgen en daarna een showtje weg te geven
Dus nog lang niet afgelopen morgen een ander dansje
hoop het ook heb maar een shoutcast stream aangezetquote:Op zondag 6 november 2005 22:23 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vrij rekbaar...
Laten we hopen dat de muziek om 11 uur stopt....
heb ook maar fatsoenlijke muziek aangezetquote:Op zondag 6 november 2005 22:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
hoop het ook heb maar een shoutcast stream aangezet
Dus je danst het liefst op hoge hakken, hoe hoger hoe beter, omdat het dansen dan maar even duurt. Vat ik zo goed samen?quote:Op zondag 6 november 2005 22:24 schreef milagro het volgende:
[..]
ik niet, hoe hoger de hakken hoe beter![]()
alleen mijn rug doet flauw en dus kan het maar even![]()
iets met een BABYquote:Op zondag 6 november 2005 22:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het misschien een feestweek worden....
Iedere avond drank en dansen![]()
Die is Joscelyn aan het voeden.... Ze komt zometeen ook binnenstampen omdat ze zo'n herrie maken. Krijgt meteen Menno een draai om z'n oren... Zal vast allemaal zijn schuld zijnquote:
Hmmm... dus we gaan ze elke avond een andere dans uit zien voeren? Interessant!!quote:Op zondag 6 november 2005 22:25 schreef Inca het volgende:
Een brief van Big Brother. Ingrid leest voor: "Nu jullie lichamelijk goed in vorm zijn, zoals jullie bij de fysieke test van vorige week hebben laten zien, moeten jullie in het kader van de weekopdrachten opnieuw je beste beentje voorzetten. Bijna letterlijk, deze keer. Jullie krijgen de hele avond de tijd om de fijne stapjes van de Salsa onder de knie te krijgen en daarna een showtje weg te geven
Dus nog lang niet afgelopen morgen een ander dansje
Die zit te mokken in jou wijnkelderquote:
quote:
Als jij je eruditie wilt aantonen door serieus op de topografische aspecten van mijn post in te gaan: prima hoor.quote:Op zondag 6 november 2005 22:26 schreef Day het volgende:
[..]
Zou kunnen!
Alleen is takki takki Surinaams en komt Salsa uit het Caribisch gebied.
(niet zo dom uit je nek lullen, Gert!)
hoe verrassend...quote:Op zondag 6 november 2005 22:30 schreef avonne het volgende:
ze zijn niet erg structureel bezig, he
volgens mij moeten een aantal mensen nog flink les krijgen
En dan te bedenken dat ik mijn kostbare pluspunten aan jou wou geven.quote:Op zondag 6 november 2005 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Als jij je eruditie wilt aantonen door serieus op de topografische aspecten van mijn post in te gaan: prima hoor.
"ADRIAANTJE"quote:
hey cuallquote:Op zondag 6 november 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
Hallo
![]()
Toch een feestje![]()
* snel mijn feestjurk aangetrokken
Waarom doet dit me denken aanquote:
Ik kijken, en nog 's kijken, onderwijl denkend: waar slaat dit op!quote:
Vind ik ook.quote:Op zondag 6 november 2005 22:34 schreef avonne het volgende:
Ik vind Rob en Chantal een leuk danspaar !
(wat zeg ik NOU ?)
Nou, ik wilde ze ook aan jou geven, omdat je sinds een dag of 10 eindelijk een beetje voor rede vatbaar bent geworden, maar ook DAT FEEST GAAT DUS MOOI NIET MEER DOOR.quote:Op zondag 6 november 2005 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik mijn kostbare pluspunten aan jou wou geven.
Nou, mooi niet meer!![]()
![]()
Arg kreeg nog nachtmerries vanaafquote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef frizti het volgende:
gvd Josti, hou aub je kleren.
Hoiquote:Op zondag 6 november 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
Hallo
![]()
Toch een feestje![]()
Nou lekker dan!quote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, ik wilde ze ook aan jou geven, omdat je sinds een dag of 10 eindelijk een beetje voor rede vatbaar bent geworden, maar ook DAT FEEST GAAT DUS MOOI NIET MEER DOOR.![]()
En ik maar denken dat je was vergeten je keukenschort uit te doen.quote:Op zondag 6 november 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
Hallo
![]()
Toch een feestje![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 22:37 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi![]()
Wat zie je er super uit vanavond!Helemaal klaar voor het feest
Goed plan...Gaat ook even feestjurkje zoeken in de kelderquote:Op zondag 6 november 2005 22:33 schreef cuall het volgende:
Hallo
![]()
Toch een feestje![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 6 november 2005 22:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom doet dit me denken aan
"ADRIAANTJE!!! TERINGLIJER!!!"
Hai sisquote:Op zondag 6 november 2005 22:39 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Goed plan...Gaat ook even feestjurkje zoeken in de kelder![]()
ze maakt er idd een beetje een rock and roll dansje vanquote:Op zondag 6 november 2005 22:39 schreef milagro het volgende:
niet zo schoppen, Lies!
samen dansen?quote:
met zijn houtenbeenquote:Op zondag 6 november 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
Rob de mongool danst weer met al zijn vrienden hahaha
Let's dance the birdydance Salsaquote:Op zondag 6 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai sisJa trek ook je mooie jurk aan, dan dansen we samen
![]()
O foxy foxtrot met je elastieken benenquote:Op zondag 6 november 2005 22:40 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Voor iemand met een houten poot beweegt Rob nog aardig.![]()
hihihi onzichtbare vriendenquote:Op zondag 6 november 2005 22:40 schreef versabommie het volgende:
Rob de mongool danst weer met al zijn vrienden hahaha
Heb ik ook hoorquote:Op zondag 6 november 2005 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je was vergeten je keukenschort uit te doen.![]()
quote:
Maar voor iemand met een gevoelig karakter toch nog veel te veel!quote:Op zondag 6 november 2005 22:40 schreef frizti het volgende:
[afbeelding]
Voor iemand met een houten poot beweegt Rob nog aardig.![]()
Ik leid wel..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |